16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 3 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door doowspenniej, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    morgen mag ik ook op de mamalijst :D
    heb 3centimeter ontsluiting en als het niet doorzet word ik morgenochtend ingeleid om 8uur!! spannend :)

2. kh82

kh82 Bekend lid

15 okt 2012
    569
    0
    16
    Spannend Zwanger2, lijkt me zo'n vreemd idee :)
    Hoe voel jij je? Heb je al 'last' van de weeën?

Heel veel succes. Zet 'm op!

3. Maggi

Maggi Niet meer actief

Zwangernr2 wow morgen dus sowieso bevallen! Kan snel gaan ineens :) Spannend zeg!! Succes!!!! Knuf!

Sociale controle hier ook wel, maar qua zwangerschap zijn de buren heel relaxed eronder en zien ze het wel :) Ook wel lekker hoor :D

Beertje ja hier in het gezicht helaas ook wat zwangerschapsvlekken. Nu maar hopen dat ze goed wegtrekken!

Superspannende momenten hier op het forum, denk dat we nu bijna elke dag wel wat nieuws kunnen verwachten. Leuk!!

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Zwanger2 : spannend hoor!
    Wel fijn dat je al 3 cm heb... Succes!!

5. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hier: vanavond even naar kermis geweest.
    Constant wel pijnlijke buiken... Maarja alles voor zoontjelief he!;)

Nu sinds ik thuis ben, elke 5 min een harde buik!
    Ongv 30/40 min achtereen nu.
    Zo zoontje op bed leggen (vanmiddag om 17:45 maar wakker gemaakt toen sliep hij bog)
    en dan zelf onder een warme douche!

6. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Gelukkig dus meer dames die het herkennen :)

Beertje braaf 1x per dag?
    Ik denk dat ik wel een keer of 6 moet!!! Steeds kleine beetjes, dus dat maakt het extra vervelend. Ik heb een rubiks cube op de wc staan ter afleiding om rustig aan te doen ;)
    Maar ja al m´n hele leven wel lichte darmproblemen, dus dit was wel te verwachten!
    Snoeppie haha ik weet niet eens precies hoe ik aan de term arie kom, maar we gebruiken die term allemaal in de familie :D

7. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    ZOOOO!!! Spannend!!!
    :D Zet ´m op morgen!

Leuk morgen weer wat babies erbij op de lijst!!!

8. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Spannend meis!!! Duim voor je Xxxx

9. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heel veel succes morgen zwangernr2!
    Fijn dat je al 3 cm hebt. Dat scheelt een boel! Zet m op meid, morgen heb je een dochter!

O Strijkertje, hoe is het?!

Hoe zou het gaan met Elize en Wensdroom?!

Hier al sinds ongeveer 15 uur oefenweeen. Ze zijn prachtig, mooi golvend, op de top al vrij pijnlijk, maar niet regelmatig en geen bloed/slijm. Dochter dacht dat ik sliep, zoon dat ik aan het denken was tijdens het puffen. Lief he? Net even een uurtje gedommeld, boterhammetje op en zo weer naar bed. Hoop niet dat dit de komende weken zo gaat, maar dat ik morgen gewoon fris en fruitig opsta.

Welterusten allemaal!

10. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Spannend zwanger2!!!! Ik duim voor je!!!!
    En snoepie, heel herkenbaar, ik mis m'n lieffie ook overdag.

Ik heb net de box spontaan opgezet met m'n vriendin, m'n vriend weet niet wat hij ziet straks! Helemaal leuk!

Benieuwd hoeveel kleintjes er morgen geboren gaan worden!

Wensdroom, hoe gaat die met jullie?

11. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yes! Hier is de was weggewerkt, het bed verschoont en zelfs mijn ziekenhuistas ingepakt. Zo fijn als manlief even een uurtje mee helpt (wel met gezicht op standje onweer, hij haat de was doen intens!) :D

Morgen alvast de kleren inpakken die naar mijn vader moeten zodat we komende week nog daarheen kunnen verkassen (ivm verbouwing eigen huis die niet optijd klaar gaat zijn). Eerst ga ik 's ochtends op de fiets naar de Trekpleister, in de folder staan nu te schattige servies setjes van plastic (bordje, mok, kommetje, slabber en pakjes-drinken-houdertje). Misschien ook een tip voor jullie!

Hoe gaat het met onze baby's? Nog nieuws van Roan, Wessel, F en Elize?

Spannend zwangernr2! Is je ex al op de hoogte en toont hij wat interesse in je situatie?

FB hopelijk keert bij jou de rust ook weer terug in je buik na een warme douche.

Good night iedereen xx

12. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Jeetje wat is er weer veel geschreven, heb vandaag effies geen fut gehad om bij te lezen en schrik van het aantal pagina's. Ga nu even niet op alles reageren hoor.

Peetje2012
    Gefeliciteerd met de geboorte van Pim. Benieuwd naar de foto's. Maarreh... van jou had ik zo'n berichtje nog even niet verwacht, gewoon stiekem ook al bevallen. :p

Zwangernr2 Wat vervelend dat je bent opgenomen met zwangerschapsvergiftiging. Nu zal de kleine meid wel snel gehaald worden. *lees net dat je al 3cm ontsluiting hebt en dus morgen de kleine meid in handen hebt, wauw!*

Strijkertje ook al aan het bevallen, schiet lekker op hier... de kleine zal er onderhand wel zijn verwacht ik.

Maggi wat fijn dat je toch morgen nog weer naar het ziekenhuis mag en dus mss ook deze week nog wel mama gaat worden.

Hier vandaag een mindere dag, had veel last van harde buiken, misselijkheid door maagzuur en erg weinig puf en kortademigheid. Heb dus ipv de schone kleertjes in de kast gelegd bijna de hele middag met een filmpje op de bank gelegen, gelukkig voelde ik me daarna wel weer beter.

Ben het weer eventjes flink zat om de kleine nog bij me te dragen, maar als ik het zo lees gaat het nu keihard met al die babies, dus zou het ook zomaar kunnen dat die van ons ook eerder gaat komen. Alhoewel ik denk dat ik echt de volle 40 weken uit ga lopen... Donderdag mss toch vast eens bij de vk vragen of ze al kan controleren of ik er al het een en ander aan het verweken is ofzo. Ben wel benieuwd, heb namelijk wel dagelijks wat oefen weeën...

Ik ga nu lekker naar m'n bedje toe, benieuwd hoeveel babietjes er morgen zodra ik bijlees weer geboren zijn. Zet hem op meiden! :D

13. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nee helaas....

Hoop maar dat t echte weeen zijn, dan is t niet erg

14. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sterkte daarmee FB...

15. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Zwangernr2 spannend!!! Ben benieuwd wat ik morgen lees als ik wakker ben (dan is het meestal al middag :p)

Vandaag druk geweest met de babywas, morgen ook nog wel denk ik.. En onze droger doet raar.. Stopt na half uur.. Dus moet elke keer dezelfde was een aantal x aanzetten, kost tijd :p Heb maar 1 rekje dus kan niet alles buiten hangen haha..

Hier overdag ook vaker harde buiken, maar doen geen zeer, dus mag het geen voorweeën noemen.. Bij ons uit het Samen Bevallen groepje inmiddels ook de 2e baby geboren.. Nog 4 te gaan incl. ons hihi.. Maar ik ben als laatste op de lijst.. De 'volgende' is ook al overtijd dus ben benieuwd.. Wel superleuk, die newborn foto's op facebook enzo.. Lijkt me zo leuk om dat zelf ook te hebben zeer binnenkort :D

Ik eet nog ff mijn bakje yoghurt met cruesli op en dan lekker slapen.. Proberen dan.. Afgelopen nacht van half 3 tot half 6 en toen van 9 tot half 12.. Hopelijk vannacht wat beter en aan 1 stuk door :p

Weltrusten allemaal!

16. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jee, wat een spannend verhaal wordt dat zo!
    Fijn dat iemand je serieus neemt!
    Succes morgen!

17. kh82

kh82 Bekend lid

15 okt 2012
    569
    0
    16
    Lig alweer wakker :(
    Ben wel heel benieuwd hoe het bij Strijkertje, zwangr2 en Fb is....

18. Strijkertje

Strijkertje Actief lid

15 okt 2012
    264
    0
    0
    Hier even snel een berichtje: Onze zoon Siem is gisteren om 18.45 geboren en weegt 2660 gram en is 47 cm! Heb 8,5 uur gedaan over de bevalling. Had hem in 1 minuut eruit toen ik mocht gaan persen...

19. Bl0empje

Bl0empje Bekend lid

9 mei 2012
    763
    0
    16
    GEFELICITEEEEERD STRIJKERTJE!!!!

Wauw... 1 minuut persen..... Super gedaan meid. En nu.... Genieten!
    Wat 'n geweldige naam trouwens... Heel leuk! Xxx

20. kh82

kh82 Bekend lid

15 okt 2012
    569
    0
    16
    Wow, gefeliciteerd
    Klinkt als een droombevalling. Alles goed met jullie? Geniet ervan

Deel Deze Pagina