16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 3 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door doowspenniej, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Gefeliciteerd met de geboorte van Siem!

Klinkt als een heerlijke bevalling!
    Benieuwd naar de foto's.

Geniet lekker van hem, mama :)

2. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Gefeliciteerd met Siem!!!! Geniet van jullie wondertje!

3. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Van harte gefeliciteerd met Siem!
    Leuke naam! Geniet ervan!

4. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Spannend! Zet 'm op meid!

5. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    strijkertje GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON SIEM :D

echt super al die mooie kindjes die er nu al zijn!

maggi: moest lachen om hoe jij de telefoon op nam :p
    wel fijn dat ze je toch nog even willen zien

ik lig hier zenuwen te hebben in bed haha..bloeddruk was gisteren toch nog gestegen naar 160/100.. en heb toen medicijn gekregen om het te verlagen en was hij vannacht 130/95.. mijn ex is ook onderweg hier heen.. w hadden afgesproken dat hij met complicaties er wel bij zou zijn.. dus ben heel benieuwd wat ik vandaag aan hem heb.. mijn moeder is vannacht al bij me blijven slapen :) echt superlief! en nu zit ik te wachten op mn ontbijt.. ohja ik moet sowieso al tot donderdag blijven :( daar baal ik wel van

6. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden.

Strijkertje: Gefeliciteerd met jullie SIEM!! Kei leuk! Geniet er maar lekker van!

Zwangernr2: Spannend dat je vandaag je meisje in je armen kan houden! Wel balen dat je sowieso tot donderdag moet blijven! Wel fijn dat je ex onderweg is en ik hoop dat je wat aan hem hebt, maar gelukkig is je moeder al bij je.

Maggi: Inderdaad fijn dat er toch nog iemand is die je situatie serieus bekijkt, en heb je dus misschien deze week je wondertje ook wel vast!

Toilet: Hier ook 6x per dag kleine beetjes... En ook gevoelig met meeduwen. Hier geen kloofjes of aambeien te bekennen maar toch gevoelig.

Jippie!! vandaag de magische 37 weken bereikt! Vanmiddag om 13.00 uur naar de vk voor controle en ook maar ff vragen of er daar onder al iets gebeurt..... verweking of iets zou toch wel prettig zijn, zijn die voorweeën toch nuttig haha.
    Vannacht eindelijk door de omeprazol (tnx ladies voor de tips) niet wakker geweest van de maagzuur. Wel van plassen en 4x!!!!! kuitkramp grrrrr

7. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd metSiem!!
    Prachtige naam!

Zet m op zwangernr2!!!

X

8. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Gefeliciteerd strijkertje met siem. Ben heel benieuwd naar de foto's!

Succes vandaag zwangernr2!

9. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Een hele grote
    gefeliciteerd!!!!
    Geniet van je ventje..super leuke naam ook :)
    Zwanger meid..kom op haha
    Ik krijg ook zin in hoor..
    Hier eindelijk de hele nacht goed en door geslapen tot nu niks van mijn mannetje.. Iedereen vraagt al waar die blijft.. Hoe langer hij blijft hoe beter..

10. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Strijkertje gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon siem! Klinkt als een snelle bevalling! Gaat het goed met jullie?

11. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Zwangernr2 snap dat je de zenuwen hebt hoor meis! Probeer rustig te blijven, is ook beter voor je bloeddruk. Wel balen dat je sowieso tot donderdag moet blijven maar aan de andere kant, ze zullen daar een reden voor hebben en je bent wel in goede handen.

Vannacht eerste nacht met zeiltje geslapej maar wat maakt dat ding een herrie zeg! En het zweet behoorlijk! Iemand nog meer een bed van 180 x 200 en hoe heb je dit opgelost?

12. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Hier kwam de tip voorbij van een matrasbeschermer van de Action, die hebben wij ook gehaald. Ik weet alleen niet of het ook in jullie maat is.. Maakt geen herrie en zweet wat minder (wel warm), dus vind t al een stuk beter dan die uit het kraampakket!

13. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Strijkertje: gefeliciteerd!!!

14. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ja die heb ik voorbij zien komen maar dacht dat die alleen voor eenpersoons matrassen verkrijgbaar waren. Moet toch nog even heen voor een extra set beddengoed dus t is het kijken waard!

15. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Strijkertje van harte gefeliciteerd met Siem, lekker bijkomen nu :)

Zwangernr2, succes vandaag en fijn dat je mama vannacht bij je was. Hopelijk heb je wat aan je ex tijdens de bevalling.

Maggi toch weer spannend, maar fijn dat ze het nakijken.

Donderdag weer naar het zh voor de wekelijkse groeiecho. Ik hoop dat de kleine genoeg gegroeid is.

16. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    Woehoe de babytjes schieten hier uit de buiken haha!!
    Strijkertje gefeliciteerd met Siem en Peetje met Pim. Weet je Peet ik reed gisteren over de rondweg naar huis en toen dacht ik hmmm misschien moet ik eens langs peetje rijden om te zien of er al slingers hangen?! NIet gedaan uiteindelijk, maar dan lees ik wel jouw berichtje hier dat Pim geboren is! Echt te grappig, maar van harte en ik hoop voor jou (en strijkertje ook) op een heerlijke kraamweek.

Veel rommelende meiden ook. Ben benieuwd ook naar Ingeltje! Fb het klinkt toch wel serieus als het na het douchen niet afzwakt. spannend hoor!! Maggie ik ben benieuwd wat het nu bij jou gaat worden en wat ze nu gaan beslissen vandaag.

Zwangere2: wat balen dat je zwangerschapsvergiftiging hebt zeg. Wel fijn dat ze je nu inleiden. Je bent nu dus waarschijnlijk bezig! Heel veel succes en ik hoop dat je meisje er snel is.

Nu begint het hier ook wel te kriebelen hoor als je al die verhalen zo leest en die babylijst langer en langer ziet worden hihi! klinkt voor mij dan nog heel ver met mijn (bijna) 32 weken. Ik ben gewoon nog aan het werk hihi. Nou ja wel aan het afronden. Nog 2 weekjes! Zo aan toe!!

En daarna maar hopen dat ons kleine meisje ook snel komt...(ik zou heel blij worden van 37 weken en een paar dagen ofzo hihi!!)

Liefs

17. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Zo leuk al die nieuwe beebjes!

Strijkertje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Zwangernr2, zet 'm op en maak je niet te druk. Hopelijk zakt je bloeddruk weer netjes na de bevalling en hou je niet teveel klachten over aan de pre eclampsie.

Maggi, ben benieuwd wat ze nu gaan zeggen/doen

Beertje, ik heb een matrasbeschermer van de hema (wel jaren oud, dus weet niet of ze die nog verkopen), die is voor 1 persoon en is met elastieken banden aan het matras te bevestigen. In het midden heb ik die met spelden vast gezet en het blijft prima zitten.

Vandaag ben ik 37 weken. Ik ben zo blij en dankbaar dat we ditmaal gene prematuurtje krijgen. Ik ben echt in een jubelstemming. Mijn zoon weet nu ook dat de baby over 9 nachtjes komt. Hij is helemaal hyper, hopelijk wordt dat de komende dagen wat rustiger, want nu is het echt een stuiterbal door de spanning. Ik denk trouwens dat de kleine meid nu toch ook is ingedaald. Ik moet echt om de vijf minuten plassen en ik heb het gevoel dat ze er bijna uitvalt. Ben benieuwd of de gyn donderdag toch even wil voelen of er niet al ontsluiting of verweking is, misschien dat ik dan nog van gedachte verander over de keizersnede.

Fijne dag allemaal!

18. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    "Beertje, de matrasbeschermers van de Action zijn volgens mij alleen voor 1 persoons. Maar ze zijn niet heel erg duur dus wellicht dat je er 2 kunt gebruiken en dan aan 1 kant iets open kunt knippen en vast kunt spelden. Dan ben je er volgens mij ook. En ze zweten niet en maken geen geluid!

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hoeraaaaa! Van harte!

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Geboren!

23 mei 2013 (35w + 2d) - Roan Tsjalling Leon - 1575 gram - ? cm - Kimmey
    24 mei 2013 (35w + 5d) - Wessel - 3000 gram - 50 cm - Kleinmonster
    27 mei 2013 (35w + 6d) - F - 2590 gram - 48 cm - Madchen30
    01 juni 2013 (37w + 3d) - Elize - 2560 gram - 45 cm - Wensdroom
    02 juni 2013 (37w + 6d) - Pim - 3310 gram - ? cm - Peetje2012
    03 juni 2013 (38w + 1d) - Siem - 2660 gram - 47 cm - Strijkertje

Jongetjes(4) Meisjes (2)

Wil je de geboortelijst aanpassen? Zoek dan de laatste geboortelijst op (zoek in dit onderwerp op 'geboren'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!

Deel Deze Pagina