16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 3 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door doowspenniej, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Tip: je kúnt er op Googlen op afbeelding maar nog een tip:
    DOE DAT NIET IEEEEUUUWW :D:D:D

2. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ingeltje, kijk jij ook zo uit naar paaseieren leggen na de bevalling dan?:D

3. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bekijk ook geen video's over episiotomie(zeker niet met geluid)!:$

4. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Gefeliciteerd Strijkertje!! Fijn dat het zo snel ging :D Lekker genieten van jullie mannetje!

Zwangernr2 spannend.. Hopelijk slaan de medicijnen goed aan.. Succes met het bezoek van je ex, hopelijk valt dat mee!

Zeester bij jou gaat het ook al snel, voor je het weet heb je verlof :D

FB spannend, het rommelt al wel bij jou zo te lezen!

Gewicht: pff hou op zeg.. Hier nu +23 kg ongeveer.. Zit nu op de 100 denk ik :p Moet binennkort weer ff op de weegschaal gaan staan.. Gaat er nu niet zo hard meer aan, 500 gr. per week denk ik.. Volgens mij is de helft vocht :p

Hier geen moeite met ontlasting gelukkig, wel vaker 2x per dag ipv 1x, maar goed, zit ook minder ruimte nu overal haha..

Zeiltje moet ik ook nog aan, maar heb em nog niet op bed gelegd.. Dat ding moet wel onder je hoeslaken neem ik aan? Ik ga wel even proberen hoe erg het kraakt.. Anders kan ik altijd nog zo'n matrasbeschermer kopen..

Hier vandaag wasdag nr. 2, en strx ff wat boodschapjes doen.. Verder lekker de tuin in denk ik :D

Fijne dag allemaal!

5. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Net op pad geweest voor een matras beschermer maar vond ze alleen bij dr hema, en nog niwt eens de goede maat voor 25 euro! Dat is me toch iets te gortig haha. Dan maar een handdoek over het zeiltje, thanks voor de tip!

Fb spannend! Hier ook laatste dagen meer afscheiding hoor, onderbroek is vaak nat dus maar weer aan de inlegkruisjes gegaan...

Gewicht ik durf me eigenlijk niet te wegen. Ben sowieso over de 100, ik gok tussen de 105/110 en dat betekend +20/25. Zat net foto's te kijken en alhoewel iknooit slank ben geweest met m'n 84 kg en 1.65, hoop ik dat ik wel weer vrij gemakkelijk die kant op ga!

Voor de dames die veel vocht vast houden ik kreeg van m'n tante als tip om een paar stengels bleekselderij te koken en dan het koookvocht af laten koelen en opdrinken! Stengels kunnen on de soep verwerkt worden ofzo. Schijnt als te werken als een tierelier!

6. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nog geen klodders verlies maar wel meer als voorheen. Ik heb laatst de slijmprop wel gegoogled haha, tjaa smakelijk is anders. Maar ik moest toch ff weten hoe het eruit ziet haha. Maar ik ben gewend aan grote wonden, stinkende stoma's en faecaal braaksel (lang leve het werk in een ziekenhuis).

Het wordt wel spannend nu. Maar ik heb vanmorgen nog prima een stukje kunnen fietsen (te voet kost me meer kruim ben ik al achter). Ik denk dat onze troela nog oekker blijft zitten. Maandag ben ik jarig, zul je zien dat ze dan komt. Ach.. zolang ze maar gezond ter wereld komt. Manlief sprak trouwens gisteren uit het ook wel eng te vinden, bang om mij te verliezen tijdens de bevalling (misschien toch teveel Greys Anatomy gekeken). Hebben jullie het daar over gehad met jullie partners?

X

7. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Hahaha zeer herkenbaar! Ik vind van dat ook alles interessant en kan niet vies genoeg!

8. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Slijmverlies hier ook steeds meer, van slierten tot ineens natte plekken :D zo even voor de dames die visueel ingesteld zijn :D

Ik ben benieuwd hoe het met zwangernr2 is.

9. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha ik zat net te lunchen inderdaad... Maar ik kan gelukkig veel hebben.
    Lig hier wel helemaal in een scheur om jullie onsmakelijke grappen hahaha.

Net terug van controle bij de vk. Alles nog steed goed! Hier nu +11 kg. Bloeddruk goed en ons meisje ligt nog steeds goed ingedaald. Bmm was ook al wat aan het verweken zei de vk.

10. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben wel benieuwd hoelang ik na de bevalling nog in oma onderbroeken en kraamverbanden moet rondlopen. Ik draag altijd strings, dat gaat niet passen helaas. En als het nou in juli echt mooi weer is, iedereen naar het zwembad gaat.. kan ik dan wel mee of moet ik vooral mijn broek + omabroek aanhouden daar :D ervaren dames; vertel eens!

11. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    En bedankt he kaatje :D, ik de nieuwsgierige muts moest natuurlijk kijken wat episiotomie dan ook is.
    Sufferd die ik ben :p maar weet het nu.

12. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahaha Masami, ik was ook te nieuwsgierig:D
    Heb dus ook gekeken..... Ehm tja wat zal ik ervan zeggen......

13. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    het past iig wel bij de ranzige praat van nu :D haha

14. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahah dat is waar

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik ben helaas een flinke navloeier ;)
    Na de eerste vloeide ik 6 weken, na de tweede was het zelfs 10 weken. Heb dus zelfs kraamverband bij moeten kopen grrrrrr.
    Pasten dus idd in van die oma onderbroeken en die netgaasbroekjes uit het kraampakket.
    Hoe lang je erin moet rond blijven lopen, dat is heeeeeeeeeeeel verschillend. Bij de 1 is het binnen een paar dagen al weg.

Nog een tipje, zet bij de wc een kannetje neer of een spuitflesje. Ik heb die van moeders voor moeders gebruikt, om bij het plassen mee te spoelen. Als je eventueel hechtingen hebt, dan kan het ontzettend branden bij het plassen. Even wat water erbij verlicht erg en daarna gauw een natte washand ertegen aan.
    Heb ook een spuitflesje (soort bidon) nu met een lang rietje, dat is zelfs nog fijner.

16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Smerige meiden:D:D:D
    Wensdroom=online, dus hopelijk zijn ze thuis!!!

17. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    :D:D:D

Hier lekker uurtje gelegen.
    Nu iedereen mobiliseren: ophalen van school, naar judo, snel eten en dan 1e avond4daagse 5k!

18. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Pff weer effe bijgelezen via iphone.
    Nu languit op de bank, effe rusten/slapen.
    Zoontje slaapt ook, dus even vd rust genieten

19. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb de kan van MVM ook al "klaar" staan in de badkamer. Ik heb ook het spuitflesje van mijn vaginale douche in de badkamer goed omgespoeld zodat ik die ook met water kan vullen om mee te spuiten.

Ik hoorde van de kraamzorg met de intake dat als je in plaats van water met Kamille thee (afgekoeld natuurlijk:D) spoelt dat ook goed is tegen bacterieën

20. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo dames, ik ga even vlug een doekje door de badkamer halen want we krijgen onverwachts slapers vanavond. Badkamer is niet echt vies maar met honden vind je overal haren en vind het toch wel een prettig idee als het straks net wat schoner is...

Deel Deze Pagina