Wauwww... Mooi verhaal Wensdroom.... Zó bijzonder... Echt helemaal super. Heel veel genieten nu, heerlijk!!! Maggi; waaaaaaaoohhhhh... Morgen al! Dat is snel ineens. Super zeg. Fijn dat je het zo goed geregeld hebt, dan ga je in ieder geval met een "rustig" gevoel de hele gebeurtenis aan. Nouja, rustig... Je snapt natuurlijk wat ik bedoel. Geniet vanavond nog heel veel van het getrappel van je grote kleine man, en dan morgen het grote werk.... Hopenlijk reageert je lichaam vlug zodat je morgen ook echt je manneke in je armen kan nemen. Woehoew wat moet dat een heerlijk gevoel zijn!!!! Hier ook de 37 weekjes bereikt; yesss vanaf nu mag ik thuisbevallen. Ik kijk er naar uit! Van mij mag het kindje wel tussen nu en 25 juni komen hoor. Hoef niet persee over die 40 wkn heen. Maargoed, als het zo is is het zo!!! Vanavond even een kant en klaar lasagna met een lekkere salade van 3 verschillende soorten tomaatjes en komkommer (niet kant en klaar hoor! ) Niet heel veel gedaan vandaag maar wel de hele dag zo bezig geweest, dus bek af! Eindelijk ook de gordijntjes van de babykamer binnen dus die gaat vl vanavond ophangen! (We hadden ze gister al, maar vl had perongeluk een verkeerde maat doorgegeven, waardoor ze 50 cm te kort waren...!!!!!!!!!!!) aaahh dat konden m'n hormonen even niet aan gister, jeeee ik was helemaal van m'n padje af! Hihi. Maaaar.... De stof wat eraf was geknipt hadden we mee terug gekregen en ik ben meteen terug gegaan naar het atelier, waar ze 50 cm eraan gezet hebben. Je ziet het nauwelijks gelukkig, tis net of het zo hoort! Zal als het kamertje straks helemaal af is foto'tjes posten op het pf! Voor iedereen; dikke knuffel. Kaatje: 5km lopen??!! Omg SUCCES MEID!!!!!!! Xx
Maggi: SPANNEND!!! Hopelijk kan je nog een beetje relaxen vanavond en slaap je toch nog wel een beetje... Heel mooi geregeld qua tijden met vriendinnen. Je berichtje sprankelt vd energie Malaika: wat fijn dat je de 37-wkn hebt bereikt!!! Wensdroom: wat fijn dat jullie thuis zijn met Elize. Op naar een mooie kraamweek! Kan me voorstellen dat het een dubbel gevoel gaf tijdens de bevalling. Maar gelukkig is jullie kleine meisje er na jullie lange weg! Hier straks naar de yoga-les. Is, denk ik, de laatste. Vind het ook goed zo! Morgen de groeiecho, ben benieuwd wat de schatting word en of het idd een kleintje is... En einde vd middag heb ik de zwangersmassage! (Die ik gewonnen heb) Fijne avond lieve meiden!!!
hoi meiden hier het grote nieuws dat ik 14:07 ben bevallen van een prachtige wolk van een dochter ze heet irisa nicole bevalling was erg heftig en zwaar.. komt volgens de artsen ook door de vergifteging.. mijn moeder en ex waren er beiden bij.. in he begin was het geen succes.. mijn ex deed erg zijn best maar mijn moeder zat hem de heletijd de mond te snoeren.. uiteindelijk liep mijn ex ook weg en heb ik mijn moeder erop aangesproken. dat heeft geholpen want toen konden ze me beiden steunen. de weeen werden steeds sterker en had al gauw een morfinepompje dat hielp wel wat maar rond half 2 kreeg ik het idee dat ze eruit wou toen bleek ik 8cm te hebben.. iets na kwart voor 2 mocht ik persen en 14:07 is ze geboren helaas toen ik haar op me kreeg storte ik in waardoor mijn ez haar moest overnemen want ik kon niks meer.. lag te hyperventileren en kon me niet meer bewegen.. uiteindelijk een beetje bijgekomen maar lig nog wel plat in bed omdat mijn benen niet mee werken.. voel me daar rot onder omdat ik voor mijn gevoel niet goed voor irisa er ben.. mijn ex slaapt hier ook vannacht om te kunnen helpen en moet zeggen dat ik na vandaag dat helemaal niet erg vind hij was een geweldige goeie steun.. en heb hem nog nooit zo blij zien stralen haha
Gefeliciteerd met je dochter Zwangernr2!! Wat fijn dat je ex en je moeder je goed hebben kunnen steunen tijdens die zware uren! Lekker genieten nu meid!
Wensdroom gefeliciteerd met Elize! Peetje gefeliciteerd met Pim Strijkertje gefeliciteerd met Siem en Zwangernr2 gefelicteerd met Irisa Ik hoop dat jullie allemaal heerlijk aan het genieten zijn van jullie kleine wondertjes! Hier een paar drukke en chaotische dagen gehad en tussendoor geen puf voor ZP maar zie met al die baby's die maar blijven komen dat ik met dat niet kan veroorloven Maggi: spannend zeg dat je weet dat het morgen zover is, fijn dat je alles zo goed hebt kunnen regelen met je vriendinnen! Succes morgen en zet hem op! Hier gisteren controle bij de vk gehad, opzich alles goed alleen ligt de kleine nog totaal niet ingedaald (in tegenstelling tot wat ze de vorige keer dachten) dus bel/ligadvies is weer van kracht zodra de vliezen breken. Heerlijke ranzige praatjes verder hier zo te lezen, hier wel meer afscheiding maar nog geen slijmprop. Heb ook het voor gevoel dat ik de 41wkn wel ga halen dus zal ook nog even geduld moeten hebben. Nou ga nu maar eens proberen alles terug te lezen en dan eten maken (asperges )
Oke mijn verhaal: Ik moest om 8.30 in het ziekenhuis zijn. Ik werd gecontroleerd of de baarmoedermond rijp zou zijn. En dat was ie ik had al 3-4 cm ontsluiting. Ik mocht kiezen of gelijk inleiden of er nog een nachtje over slapen, ik zei doe maar gelijk want ik moet toch wachten. Om 10.15 werd ik ingeleid en werden mijn vliezen gebroken. Ik weet de tijden niet meer precies maar op een gegeven moment bleef ik een tijd op de 5-6 cm zitten, ik vroeg om een morfinepompje maar de gynaecoloog raadde me een ruggenprik aan dus heb ik daar ook voor gekozen. Toen die eenmaal in werkte kreeg ik al drang op de onderkant oftewel persweeën. Op een gegeven moment rond 17.30 moest ik nog een heel klein stukje en gingen de verpleegkundigen en verloskundige een hapje eten en daarna zouden we beginnen met echt persen. Rond 18.35 waren ze weer terug en zeiden ze dat we bijna gingen beginnen. Paar minuten later mocht ik toch echt beginnen en mijn benen optrekken en binnen 1 minuut persen had ik hem in 1 keer eruit met 1 hap lucht!! Ja? Ja echt waar. Dit hadden ze ook nog nooit mee gemaakt hierzo en zeker niet met een eerste kindje. De placenta liet zich daarna ook niet lang meer wachten. Nu ligt Siem sinds vannacht op de wiegenkamer naast de couveusekamer met een infuus voor glucose want die was eerst te laag. Nu gaat ie goed. Maar hij is vooral misselijk en gooit het meeste er nog uit kwa voeding. We weten nog niet wanneer we naar huis mogen want dat spugen moet eerst in orde zijn. Alle ander moeders gefeliciteerd met jullie kindjes!!! En de rest ook succes in ieder geval! Hier dan een foto van onze kleine Siem:
Siem: wat een prachtig schattig mannetje... Zwangernr2: wow toch nog snel gegaan! Lekker genieten! Mooie aparte naam
Pfff heb t best zwaar en zit er aardig doorheen!! De laatste loodjes gaan me echt slecht af Heb nergens energie voor, veel pijn, en strontverkouden en chago Maar ja zoontje en vriend vragen ook (te)veel aandacht Pfff effe ego hoor!!
Zwangernr2 gefeliciteerd met de geboorte van Irisa! Mooie naam voor een ongetwijfeld nog mooier meisje!! En super dat ex en moeder je uiteindelijk samen hebben kunnen steunen! Geniet ervan zeg, goed gedaan!!!!! En wauw strijkertje, wat een schatje!! Geniet er lekker van! Hopelijk snel naar huis toe en beginnen aan het gezinsleven Dankjulliewel allemaal! Ik heb er inderdaad zin in en zit vol energie, zoveel dat ik hoop dat ik vannacht nog een oog dicht doe. Hoop zo dat het een beetje gaat vlotten en dat een keizersnee niet nodig is. Maar het allerbelangijkste is dat dit jongetje gewoon geboren gaat worden en gezond is, de rest komt ook allemaal wel weer goed
Wat een schatjes zeg!!!!! Super super mooi...zo krijg ik alleen maar meer en meer zin in me ventje Zwangernr2 lieverd voor jou ook ..... Gefeliciteerd!!!!!! Jullie deden best wel snel allemaal....ik hoop het ook na 1 x BAM ! Strijkertje wat een lekkerdingentje zeg!!!! Ben zo blij voor jullie!!! Hier net een half watermeloen in me eentje gegeten maar ja lekker gezond toch
Gefeliciteerd met Irisa zwanger2!!!!! Joepie!!!!! Klinkt als een heftige bevalling.. Rust goed uit meis en geniet van jullie wondertje! Wat een mooi meisje!
Wat een prachtige kindjes! van harte gefeliciteerd! Nu lekker genieten! Maggi wat spannend zeg! Hoop dat alles voorspoedig gaat en dat een keizersnee je bespaard blijft!
Wauw Maggi!! Heel erg spannend hoor!! Heerlijk idee dat jij één van de komende dagen mama gaat worden! (want dat inleiden kan helaas soms ook meerdere dagen duren, maar daar gaan we niet op hopen natuurlijk!) Erg goed geregeld, fijn! Zwangernr2 jippie!! Van harte met je lieve kleine meid! Fijn dat jullie het samen toch nog goed hebben gehad, de bevalling. En wat is ze prachtig!! FB1984: knuffel meis... heftig kan dat zijn hè? Lekker janken en mopperen en klagen hoor! Mijn vorige zwangerschap had ik het ook helemaal gehad.... echt niet leuk Strijkertje: aaaaaah lieve Siem!!
Strijkertje: wat een lekker mannetje zeg!! Zwangere2: gefeliciteerd met dit prachtige meisje. Bekend mutsje ook hihi heb ook twee exemplaren! Geniet en rust lekker uit! Maggi: whaa wat spannend! Succes morgen. Iedere dag een nieuwe baby!! Zo leuk!!
Geboren! 23 mei 2013 (35w + 2d) - Roan Tsjalling Leon - 1575 gram - ? cm - Kimmey 24 mei 2013 (35w + 5d) - Wessel - 3000 gram - 50 cm - Kleinmonster 27 mei 2013 (35w + 6d) - F - 2590 gram - 48 cm - Madchen30 01 juni 2013 (37w + 3d) - Elize - 2560 gram - 45 cm - Wensdroom 02 juni 2013 (37w + 6d) - Pim - 3310 gram - ? cm - Peetje2012 03 juni 2013 (38w + 1d) - Siem - 2660 gram - 47 cm - Strijkertje 04 juni 2013 (37w + 2d) - Irisa Nicole - 2510 gram - 50 cm - Zwangernr2 4 jongetjes en 3 meisjes Wil je de geboortelijst aanpassen? Zoek dan de laatste geboortelijst op (zoek in dit onderwerp op 'geboren'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!
Zwangernr2: gefeliciteerd met Irisa! En een voorspoedig herstel! Mooie foto's! Strijkertje: hopelijk houd je kleine snel wat binnen, lieve foto's! Even een knuffel voor degenen die er doorheen zitten! Net terug van de laatste yogales, ook een gek idee Slaap lekker voor iedereen en dan vooral voor Maggi
Zwangernr2, wat is ze mooi!!!! Genieten! Bedankt!! Hoop zo dat ik nog een beetje slaap vannacht Ik ga er eigenlijk niet vanuit dat ik morgen ga bevallen, heb zelf het gevoel dat het donderdag wordt! (maar zo ook vrijdag kunnen worden..) Dus als er morgen iets gebeurt is dat alleen maar meegenomen! Nou ik sluit af, beetje tv nog en dan vroeg naar bed. Jullie horen morgen van mij vanuit het ziekenhuisbed. Zullen wel heel wat verveelmomentjes aankomen tot de bmm rijp is, dus ik verveel jullie nog wel een tijdje Slaap lekker iedereen!!