Zet 'm op meid! Hopelijk komt het gauw op gang! Word je nu opgenomen in het Sophia op de zwangerenafdeling? Ik lag die weken op kamer 162
Zet 'm op meis! Ik denk aan je en stuur je telepathisch veel positiviteit en energie! Het is retespannend, maar je kan het! We zijn hier voor gemaakt! Dikke kus
Zwangernr2, gefeliciteerd met je mooie meisje, Irisa. Maggi, succes in het ziekenhuis. Ik ga duimen dat het snel gaat. Wakker liggen, hier ook niet zo lekker geslapen. Ook ik zit er deze dagen een beetje doorheen. Mijn lijf wil echt niet meer (door de medicatie en bloeddruk) en ik moet nog een week. Ik weet niet hoe ik alles voor elkaar moet krijgen. Zoon vraagt ook teveel aandacht en is lastig, ml lijkt me niet altijd te begrijpen dus ook daardoor wat frustratie en ik wil gewoon mijn lijf en energie terug. Nou, ik stop weer even met klagen. Fijne dag allemaal en geniet van het zonnetje!
Zo, ff sinds gisteren middag niet meer op zp geweest en wat is er weer veel gebeurd! Als allereerst: ZWANGERNR2: GEFELICITEERD MET JULLIE PRACHTIGE DOCHTER IRISA! wat is ze mooi! Geniet lekker van je dochter (en zusje voor Lucas) Wensdroom: Wat een prachtige meid hebben jullie ook! Geniet maar lekker van Elize! En wat een mooi verhaal! Strijkertje: Wat een knappe kerel hebben jullie zeg! En jij ook al zo'n mooi bevallingsverhaal.... WOW 1x persen en TADAAAA. Ik hoop dat je lekker van Siem aan het genieten bent! Maggi: Heel veel succes vandaag! Kom op, je kunt het!! Dames die er doorheen zitten: Dikke knuf! Hier vandaag weer een emo hormonsterdag. Toen ik vanmorgen mijn ogen open deed moest ik al janken en ik heb werkelijk geen idee waarom... Ach misschien knap ik vanmiddag wel op in de zon en anders vanavond maar vroeg naar bed, dan duurt de hormaonsterdag wat korter...
Maggi,suc6 meid!!! Hoop voor je dat alles gauw gebeurt..dikke knuf Hier heb ik pas om half 2 geslapen,zoo warm dat ik had...Pfff ik vind wel leuk geweest hoor.. En natuurlijk moet ik weer kwart voor 7 weer op voor zl...ik ga zo weer slapen denk ik
@ Maggi TOITOITOI VANDAAG!!!!! Ik zal aan je denken en m'n duimen draaien voor jou!!! Xxx Zwanger2: daar is ze dan!!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje. Hopenlijk knap je vlug op!
Ik mag over een uur voor de groeiecho en ben toch wel beetje zenuwachtig... Benieuwd wat ze gaan zeggen. De meesten vinden een echo krijgen leuk, ik ben d'r niet zo'n fan van... Vind het altijd weer zo spannend...
Is het natuurlijk ook, ze doen ze niet voor niets... Het is hoe dan ook topsport voor jullie kindje. Hoop dat je straks met een goed gevoel de spreekkamer uit gaat en kunt genieten van de laatste daagjes samen! Lieve knuffel!
Alle vermoeide, emotionele mama's HELE DIKKE KNUFFEL! Probeer wat rust te pakken als dat kan, zou wel eens kunnen schelen... Hier nog wat hyper, maar word fysiek wat in toom gehouden vandaag, dus dan maar met een latte de zon in. Hè bah
Goedemorgen dames, ML is hier net naar zijn werk vertrokken dus heb het huis weer voor mezelf Door het zonnetje heb ik voor het eerst in dagen geen behoefte om direct weer te gaan slapen, heerlijk! Ga maar eens even lekker wat dingen doen die al dagen blijven liggen, zoals de was Beertje: heb je een beetje lekker geslapen? Hoop dat de rugpijn weer een beetje is afgezwakt? (of gewoon gaat doorzetten natuurlijk!) Kaatje: lekker zeg de avondvierdaagse lopen! Heerlijk toch dat het gewoon nog lukt. Nu vandaag dan maar gewoon rustig aan (als je tenminste weet hoe dat moet ) Leo: beetje goed geslapen vannacht? Ingeltje: heb je nog wat rust kunnen pakken vannacht of is je zoontje de hele nacht door blijven spoken? Roodje: balen zeg die slechte nachten!! Hopelijk lukt het je vandaag om wat rust te pakken! Zwangernr2: fijn dat de eerste nacht redelijk gegaan is! Ik hoop dat je heerlijk snel naar de kraamafdeling mag! Maggi: ondertussen ben je al in het ZH denk ik, ik hoop voor je dat het rijpen vd baarmoedermond een beetje rap gaat zodat ze snel aan het inleiden kunnen beginnen. You go girl! Malaika: pittig hoor die laatste week voor jou. Kan je zoontje niet af & toe bij iemand spelen zodat je wat meer rust hebt? En gewoon ML aan het werk zetten hoor, hij moet maar gewoon begrijpen dat jij het nu zwaar hebt! Knuffel! Pooh: zo vroeg op de dag al een hormonsterdag kan iedereen maar beter uit je buurt blijven nee grapje meis. Echt flink balen, zou maar gewoon lekker een dagje met veel zon&rust plannen en lekker op tijd je bed in vanavond. Hopelijk helpt dat voldoende en sta je morgen weer een stuk beter op! Nog een specifieke reden waarom je, je vandaag zo voelt of gewoon echt alleen de hormonen? Ook een dikke knuffel voor jou! Pinkster: balen dat je ook al zo slecht hebt geslapen, ben je nu nog even lekker terug naar bed? Ik heb het al maanden zo warm en slaap sinds een paar dagen niet meer onder een dekbed maar gewoon onder een laken. Voor mij scheelt dit echt heel erg veel, misschien voor jou ook een tip? Grumpy; ik kan me voorstellen dat je de echo spannend vind hoor!! Hopelijk valt het allemaal mee en zien jullie gewoon een hele mooie baby die lekker zijn eigen groeilijn heeft zonder bijzonderheden. Succes zo! Ga hier zo lekker wat doen maar laat mijn laptop maar open staan op een centrale plaats, kan ik tenminste af&toe bijlezen ipv 1x HEEEELLL veeel te moeten lezen. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen meiden! Zooo wat is er weer veel geschreven en veel gebeurd!! @Strijkertje: gefeliciteerd met Siem! @Zwangernr2: gefeliciteerd met Irisa! aparte naam, mooi! @Maggi: zet hem op meid je kan het!! @Pinkster: hihi leuke foto en inderdaad het zonnetje schijnt! hij mocht wel een beetje lachen op de foto @dames die er doorheen zitten: leef met jullie mee... Phoeh ja ik zit er ook wel een beetje doorheen hoor..vannacht kon ik niet slapen...dus daar lig je dan...moest eigenlijk nuchter blijven..vandaag zo'n glucose dagcurve maken voor extra controle nog voor de bevalling..maar zo'n honger vannacht en voelde de kleine trappelen..dus broodje gegeten. Dan morgen maar naar het ziekenhuis hoor...Zo lekker de zon in en proberen te slapen..heerlijk! Fijne dag dames!
Jojo: dank je voor je lieve reactie. Het gaat hier al wat beter. Ik denk dat het bij die ene huilbui blijft (hoop ik) Niet echt een reden voor hoor. Vl Moest vanmorgen vroeg op en ik was al klaar wakker. komt ie terug op de slaapkamer vlak voor hij vertrekt om mij nog een kusje te geven. En toem kwamen de waterlanders.(ik was van plan nog ff te blijven liggen maar kon mijn draai niet vinden) Zo vreemd, ik ben normaal niet zo'n emo persoon. Net naar het winkelcentrum gelopen.... Schoonvader woont tegenover ons en zit ziek thuis. Schoonmoeder is met haar moeder een midweekje op vakantie en schoonvader vroeg of ik misschien zin had om voor hem neusspray te halen bij het kv. Ik denk, het is lekker weer dus ga ik lekker te voet..... Nu ben ik weer thuis en heb ik spijt. Dus vandaag wasdag ingepland. was aanzetten en lekker met mijn billen in de zon ploffen dus.
haha, zeg jij nou dat we rust moeten houden? Goed dat je met een latte de zon in gaat, en Zen! Maggi, succes!!!!!!!!!!! Grumpy, ik ben ook elke keer zenuwachtig hoor voor een echo en merk nu ook voor elke controle. Blijft spannend tot ons kleintje geboren is! Sterkte en hoop voor een mooie echo! Emodames, dikke knuf! Hier ook een beetje, vanmorgen vertelde mijn lief dat hij weer wakker had gelegen van mijn gesnurk.. niet leuk! toen moest ik ook bijna huilen en gisterenavond ook al om niets. Hormoontjes toch.. Ik ga voor het eerst zwangerzwemmen, ben benieuwd of ik niet ga zinken. Beetje gek om dit nog in de laatste week te doen maar moest eerst werken natuurlijk en nu vrij. Misschien ook wel lekker om ff te drijven Geniet van de zon dames en succes met puffen!!!!