Zwangernr2 Eerste op een huis zou wel een heel mooi kraam cadeau zijn zeg...! Helemaal mee eens, nog niemand die het heeft volgehouden tot (of tot na) de uitgerekende datum, iemand moet toch de eerste zijn... Ik ga lekker naar m'n bedje toe, morgen om 8.45 al bij de vk zijn voor controle. Weltrusten meiden en Maggi... hoop morgen te lezen hoe de bevalling is gegaan.
grumpy fijn dat je nu toch weer wat geruster bet.. niet fijn als je je ongerust maakt vanwege de echo. een beetje achter liggen hoeft niet zo hele erg te zijn. en zwangernr2 ik duim voor je zou mooi zijn 1e op een huis! alle dames hopelijk een goede nacht. en maggi zet m op.. succes!
Dat is een vroege controlemLiesjuh! Gauw slapen! Grumpy, fijn dat je je iets minder ongerust maakt... Wensdroom, jij ook rustige nacht met jullie prachtige dochter! Maggi, ben zo nieuwsgierig...!!! Hier een lief schatje met oorpijn wakker geworden. Paracetamol, neusspray en nu even knuffelen. Hopend op een goede nacht... Slaap lekker allemaal!
Dacht nog even snel spieken of er al nieuws is van Maggi voordat ik ga slapen, nog niet dus morgen maar weer kijken! Meiden, wordt helemaal week van jullie lieve teksten naar elkaar.... *snif* leve de hormonen.... Maar het is idd heerlijk om steun te hebben bij elkaar en alle leuke & moeilijke momenten op deze manier te kunnen delen! Slaap lekker allemaal!
Jaaaaaa Maggi is online......!!! Ben benieuwd meid!!! Zwanger: TOP NIEUWS! Kaatje; hoop voor je mee op 'n goede nacht. Zieke kindjes zijn nooit fijn. Rest; zwaaizwaai. Fijne en rustige nacht gewenst. Even geen puf om meer te schrijven, sliep al half maar wilde ff checken naar nieuws van Maggi!! Hier morgen ook om 10:10 controle vk. Ben benieuwd!!!!! Truste! Xxx
Helaas nog geen nieuws van onze maggi. .. We blijven duimen! Zwaai zwaai en slaap lekker allemaal (of beval)
Zwangernr2 duimen voor je huisje!! En hopelijk ben je snel weer thuis met je beide lieve kindjes! Ik vind het ook heerlijk om hier te kunnen kletsen hoor En ook gewoon gezellig met z'n allen! Ik denk ook dat er wel een baby-stop komt haha.. Meeste mensen bevallen toch wel na de uitgerekende datum Gaan hier niet allemaal te vroeg zijn hoor! Ik reken zelf op 42 weken, dan kan het alleen maar meevallen haha.. Mag nu ook nog helemaal niet, moet de babywas nog strijken enzo.. Trusten allemaal! Hopelijk morgen nieuws van Maggi!
Even zwaaien en gekeken of er al nieuws van Maggi was, nog niet dus. Maar ik ben dus alweer wakker... Grrr! Beebje in m'n buik was flink druk aan het doen net, hij was vast aan het vieren dat we vandaag 38 weken zwanger zijn. Maar, ik ga nog ffies proberen verder te tukken ondanks dat ik de vogeltjes buiten ook wakker hoor worden. Moet wel vroeg bij de verloskundige zijn, maar om daar nu al wakker voor te zijn vind ik lichtelijk overdreven... Hihi
Maggi, inmiddels is je kleine grote man er vast al?? Ben ook zo benieuwd! Hoe gaat het met jullie? Hier dus weer wakker, meestal probeer ik mn telefoon niet te pakken, maar nu toch nieuwsgierig! En wat een lieve woorden inderdaad allemaal meiden! Fijn! Strijkertje, prachtige foto van Siem! Fijn dat het goed gaat. Zwangernr2, ook goed nieuws en spannend van het huis!! Grumpy, fijn dat je nu goed gerust gesteld bent! Wensdroom, super dat Elize het zo goed doet! Slaap lekker nog even, hopelijk!
Goedemorgen dames! Hier ook alweer een tijdje wakker. Wordt in mn slaap wakker van mn eigen boeren door t maagzuur haha lekker charmant! Wat een lieve woorden zijn er geschreven. Vind t zelf ook heel fijn om gewoon te kunnen klagen en de mooie ervaringen te kunnen delen want wie kan dat nou beter snappen dan jullie? Reageer morgen uitgebreid, vind t via telefoon altijd zo lastig. Hopelijk nog even slaap lekker voor iedereen!
Goedemorgen mede nachtbrakers! Ik werd wakker en ging gelijk kijken of er nieuws was van maggi maar helaas... z zal inmiddels al wel trotse mama zijn neem ik aan! Hier nu ruim een uur wakker, moest heel nodig plassen maar heb gister een programma gekeken over geesten (stom stom stom) en dan ben ik altijd ee beetje bang om in t donker naar beneden te gaan haha. Maar op gegeven moment hield ik t echt niet meer.. Beeb is ook weer lekker actief. Volgens mij heb ie het wel goed bij me, en ben ik ook een soort moederkoekiemonster Hahaha
Ik ben ook wakker sinds 4 uur. Moest eerst plassen, toen werd ik misselijk en kreeg ik om de paar minuten harde buiken en toen begon er ook nog een kraai herrie te schoppen. Ben er om 5 uur maar uit gegaan. Ik zit nu even alles bij te lezen en ik ga zo maar eens een was weg strijken. Je moet wat op de vroege morgen en straks als het warm is heb ik de energie niet meer. Ik ben heel benieuwd hoe het met Maggi is. Zwangernr2, fijn dat je mogelijk een huis hebt. Kaatje, hopelijk heb je vannacht nog kunnen rusten ondanks de oorpijn bij je kind. Ik vind het hier ook heel gezellig. Ik lees iig meerdere malen per dag bij, zeker nu met alle beebjes die zich aandienen. Straks weer op controle bij de gyn. Hopelijk mag ik weer naar huis daarna. Ik ben steeds bang om opgenomen te worden door de bloeddruk, al is die nog niet bizar hoog. Tot later allemaal!
Goedemorgen lieve meiden, Hier ook alweer 1.5 uur wakker... Helaas nog geen nieuws van Maggi... Ben zo benieuwd. Kaatje: Beetje goede nacht gehad ondanks je zieke kindje? Er komen steeds meer nachtbrakers bij heb ik het idee. Ik ben snachts ook een uur klaar wakker maar als ik mijn tel pak wordt vl wakker en ik heb ook geen puf om dan mijn bed uit te gaan om op zp te kijken, ik blijf namelijk liggen in de hoop nog in slaap te vallen wat meestal ook wel lukt. Ik vind het ook super dat we hier zo'n leuke groep meiden hebben die elkaar steunen en opbeuren waar nodig. Want ja, het is al eens gezegd maar wij snappen elkaar beter doordat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten. Soms heb ik zelfs het idee dat jullie mij beter snappen dan vl haha. Hier even wat in het huishouden doen voor het straks warm wordt maar laat de laptop open staan zodat ik af en toe kan spieken....
Wat een nachtbrakers hier... Vervelend meiden! Afkloppen: dan slaap ik nog best goed... Gisteravond alleen ontzettend onrustige benen. Word best een warme dag vandaag... Vind het ook een fijne groep meiden Trouwens Liesjuh: leuk geworden met die kubussen! Die van ons hangen sinds zondag Ben trots op m'n niet zo klusgrage man! Heeft ie mooi gedaan! Heb ook de kinderwagen bij m'n ouders opgehaald (hadden we daar even laten staan), had gister m'n moeder aan de tel en ze mistte hem wel een beetje, hij stond op zolder en als ze de was daar ging ophangen nam ze elke keer een kijkje M'n moeder word voor de 1ex Oma, dus is helemaal in d'r nopjes... Hebben gister voor het eerst geskypt (ja, 'k loop soms wat achter), zodat ze straks de kleine ook kan zien, we zullen elkaar wel vaker zien, maar ze wonen niet om de hoek, vandaar... Hopelijk kunnen de slecht slapenden vanmiddag nog een dutje doen! Hou de boel ook in de gaten, op naar babynieuws!