Van harte gefeliciteerd lieve Maggi. Wat mag je trots op jezelf zijn meid! Geniet van je mannetje Tobias. Hopelijk voel jij je ook snel fitter! X
Zo... kleine uk en mama zijn weer goedgekeurd bij de vk. Mijn bloeddruk was weer netjes 100/60 en de kleine is nog weer verder ingedaald in vergelijking met vorige week. (maar dat had ik al gevoeld...) Wederom gaf de vk aan dat ze verwacht dat het geen dikkertje gaat worden maar een mooi gemiddeld kindje en dat hij voorlopig nog niet gaat komen. Ik denk het ook niet, maar zeg nooit nooit natuurlijk... Jeej 37 weken! En klossen... bereid je maar vast voor op klimmen in je bed. En het is raar de eerste nacht zo hoog liggen, maar ik ben er nu wel aan gewend, zal straks wel weer raar zijn als ze weg zijn. hihi Bl0empje Ook controle bij de vk vandaag, veel succes! Ik ben ook geweest vanmorgen. Jossie Ook de 37 weken aangetikt, joepie! Wij hebben vitrage hangen en daarachter een verduisterend rolgordijn opgehangen zodat het 's nachts wel echt lekker donker is op het kamertje. Overdag ga ik gewoon proberen hem te laten slapen met alleen de vitrage, denk dat het goed is dat hij ook overdags gewoon in het licht kan slapen. Bl0empje en Pooh, mijn vriend gaat dus echt elke keer mee naar de vk. Hij wil absoluut niets missen, schattig hè! Snoeppie Ik vind 6-6-'13 idd ook wel een mooie datum, maar ook ik heb het idee dat de kleine man nog minstens tot 40wkn gaat blijven zitten. Ik merk het vanzelf wel... Malaika Oeh, dat zal wel even schrikken geweest zijn. Succes! Ja... nieuws van Maggi! Gefeliciteerd met de geboorte van Tobias!!! Heeft al met al nog lang geduurd zeg! Jammer ook dat hij uiteindelijk met een keizersnede en met jou onder volledige narcose is geboren, maar dus idd toch niet gisteren maar vandaag geboren, dat dacht je al. Rust lekker uit en herstel goed en geniet van het idee dat je nu mama bent. We zien de foto's vanzelf wel verschijnen. Ik zal gelijk de lijsten even bijwerken met de geboorte vd kleine man, aangezien ik toch ook even mijn nieuwe afspraak bij de vk voor volgende week erop ga zetten.
Van harte lieve Maggie met t.obias! Wat fijn dat hij er is en het is dus inderdaad een flinke jongen. Ik hoop dat het snel beter met je gaat en dat de pijn snel minder wordt!! We denken aan je!! Malaika, oei wat naar. Ik hoop dat de ctg goed is... Liefs
Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013 Privé voor deze mama's (alleen voor meekletsers) 12 juni ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH - Cvibi - 16 juni ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH -Cvibi - ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi - ♥ Strijkertje(29) - 1e kindje (★ - BV - ZKH - Cbbbi - ☺ ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH (geplande keizersnede) - Cbibi - 17 juni ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH - Cbbbi - ♥ Maggi(30) - 1e kindje - Cvibi - ☺ ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV- Thuis -Cvibi - ☺ 18 juni ♥ Linie (30)- 1e kindje (★ - BV - ZKH - Cvibi ♥ PirateMommy - 1e kindje - BV - ZKH met M.I. 19 juni ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - ZKH - Cbibi - ☺ 20 juni ♥ Ingeltje(32) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh - Cvibi- ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV - Thuis - Cvibi - ♥ Liesjuh1977(36)- 1e kindje - BV Thuis - Cvibi - ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje(J) - BV - ZKH - Cvibi - ☺ 21 juni ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum -Cvibi - ♥ Pinkster(26) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cbibi - 22 juni ♥ Jojo12 (27)- 1e kindje - FV - Thuis/ZKH - Cbibi - 23 juni ♥ Kleinmonster(26) - 1e kindje - BV - Thuis - Cvibi - ☺ ♥ Jeszss (29) - 1e kindje - BV - ZKH - Cvibi - 24 juni ♥ FB1984 (28)- 2e kindjeJ) - FV ZKH 25 juni ♥ Bl0empje(22) - 1e kindje - BV - Thuis -- Cbibi - ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV - - ZKH -☺ ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★ - BV - ZKH (KS) -☺ ♥ Malaika(37) - 2e kindje (J) (★ - BV - ZKH - Cbibi - ♥ Pooh85 (28) - 1e kindje - FV- ZKH - Cvibi - 26 juni ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH - Cvibi - 27 juni ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★ - BV - Thuis - Cvibi - ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★- BV - ZKH - Cbbbi - 29 juni ♥ Pindakoek(30) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★ - ? - ZKH Cbibi - 30 juni ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★ - BV - ? - ♥ Doowspenniej (25) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cbibi - 31 juli (illegaal erelid ) ♥ Zeester (30) - 3e kindje (JJ) (★- FV - ZKH - Cbibi (13) Meisjes (16) Jongens (7) Verrassing/Geheim! Afspraken Juni: 6 Bl0empje VK, Leo85 Liggings-/groeiecho, Liesjuh1977 VK, Masami Gyn groei echo 7 Marjolein1984 extra groeiecho 10 Jojo VK, Pinkster VK, Grumpy VK 11 Liesjuh1977 VK 12 Beertje1987 VK 13 Masami gyn groeiecho 14 Leo85 VK, Doowspenniej VK 17 Jojo VK 18 Zeester VK 19 Zeester start verlof! 24 Jojo VK Juli: 3 Zeester groei-/liggingsecho BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren... = verlof begonnen! ☺ = bevallen! Cbbbi = Caput (hoofdje) bewegelijk boven bekken ingang: hoofdje is nog niet ingedaald. Cbibi = Caput bewegelijk in bekken ingang:hoofdje is stukje ingedaald. Cvibi = Caput vast in bekkeningang: hoofdje volledig ingedaald. CIF = Caput in Fundo : het hoofdje ligt boven = stuitligging ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ sterretje van Zeester (6 wk) Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na circa 1½ maand afwezigheid (of 1 dag posten en niet meer terugkomen) ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil! Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!
Geboren! 23 mei 2013 (35w + 2d) - Roan Tsjalling Leon - 1575 gram - ? cm - Kimmey 24 mei 2013 (35w + 5d) - Wessel - 3000 gram - 50 cm - Kleinmonster 27 mei 2013 (35w + 6d) - F - 2590 gram - 48 cm - Madchen30 01 juni 2013 (37w + 3d) - Elize - 2560 gram - 45 cm - Wensdroom 02 juni 2013 (37w + 6d) - Pim - 3310 gram - ? cm - Peetje2012 03 juni 2013 (38w + 1d) - Siem - 2660 gram - 47 cm - Strijkertje 04 juni 2013 (37w + 2d) - Irisa Nicole - 2510 gram - 50 cm - Zwangernr2 06 juni 2013 (38w + 3d) - Tobias - 4390 gram - 53 cm - Maggi 5jongetjes en 3 meisjes Wil je de geboortelijst aanpassen? Zoek dan de laatste geboortelijst op (zoek in dit onderwerp op 'geboren'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!
Maggi: GEFELICITEERD! Jammer dat het een ks geworden en dat je epiduraal niet werkte. Genietse met je zoon en idd een flink gewicht voor de 38 weken Hij heeft het goed gehad in je buik Ik hoop dat je een voorspoedig herstel zal hebben van de wond. We horen wel weer van je! Malaika: schrikken zeg! Hopelijk is de Ctg goed! Dikke knuffel! Zo zo, de wonderen zijn de wereld nog niet uit: ben aan het opruimen, nachtkastje was een zooitje en badkamerkastje ook maar eens uitgemest. Dit weekend gaan ML en ik het bed op de klossen zet en verder de slaapkamer uitmesten Zo dadelijk gezellig lunchen met een vriendin
Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013 Privé voor deze mama's (alleen voor meekletsers) 12 juni ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH - Cvibi - 16 juni ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH -Cvibi - ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi - ♥ Strijkertje(29) - 1e kindje (★ - BV - ZKH - Cbbbi - ☺ ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH (geplande keizersnede) - Cbibi - 17 juni ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH - Cbbbi - ♥ Maggi(30) - 1e kindje - Cvibi - ☺ ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV- Thuis -Cvibi - ☺ 18 juni ♥ Linie (30)- 1e kindje (★ - BV - ZKH - Cvibi ♥ PirateMommy - 1e kindje - BV - ZKH met M.I. 19 juni ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - ZKH - Cbibi - ☺ 20 juni ♥ Ingeltje(32) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh - Cvibi- ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV - Thuis - Cvibi - ♥ Liesjuh1977(36)- 1e kindje - BV Thuis - Cvibi - ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje(J) - BV - ZKH - Cvibi - ☺ 21 juni ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum -Cvibi - ♥ Pinkster(26) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cbibi - 22 juni ♥ Jojo12 (27)- 1e kindje - FV - Thuis/ZKH - Cbibi - 23 juni ♥ Kleinmonster(26) - 1e kindje - BV - Thuis - Cvibi - ☺ ♥ Jeszss (29) - 1e kindje - BV - ZKH - Cvibi - 24 juni ♥ FB1984 (28)- 2e kindjeJ) - FV ZKH 25 juni ♥ Bl0empje(22) - 1e kindje - BV - Thuis -- Cvibi - ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV - - ZKH -☺ ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★ - BV - ZKH (KS) -☺ ♥ Malaika(37) - 2e kindje (J) (★ - BV - ZKH - Cbibi - ♥ Pooh85 (28) - 1e kindje - FV- ZKH - Cvibi - 26 juni ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH - Cvibi - 27 juni ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★ - BV - Thuis - Cvibi - ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★- BV - ZKH - Cbbbi - 29 juni ♥ Pindakoek(30) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★ - ? - ZKH Cbibi - 30 juni ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★ - BV - ? - ♥ Doowspenniej (25) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cbibi - 31 juli (illegaal erelid ) ♥ Zeester (30) - 3e kindje (JJ) (★- FV - ZKH - Cbibi (13) Meisjes (16) Jongens (7) Verrassing/Geheim! Afspraken Juni: 6 Bl0empje VK, Leo85 Liggings-/groeiecho, Liesjuh1977 VK, Masami Gyn groei echo 7 Marjolein1984 extra groeiecho 10 Jojo VK, Pinkster VK, Grumpy VK 11 Liesjuh1977 VK 12 Beertje1987 VK Bl0empje VK 13 Masami gyn groeiecho 14 Leo85 VK, Doowspenniej VK 17 Jojo VK 18 Zeester VK 19 Zeester start verlof! 24 Jojo VK Juli: 3 Zeester groei-/liggingsecho BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren... = verlof begonnen! ☺ = bevallen! Cbbbi = Caput (hoofdje) bewegelijk boven bekken ingang: hoofdje is nog niet ingedaald. Cbibi = Caput bewegelijk in bekken ingang:hoofdje is stukje ingedaald. Cvibi = Caput vast in bekkeningang: hoofdje volledig ingedaald. CIF = Caput in Fundo : het hoofdje ligt boven = stuitligging ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ sterretje van Zeester (6 wk) Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na circa 1½ maand afwezigheid (of 1 dag posten en niet meer terugkomen) ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil! Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!
Mijn controle was ook weer prim. Bloeddruk 110/72. Hartje klopte mooi, kindje volledig ingedaald en vast in 't bekken. Morgen df urine laten checken op evt blaasontsteking ivm pijn onderin de buik. Maar kan dus ook door het indalen komen! Ze schatte het kindje nu op 3700 gram bij 40 weken..... Groot genoeg vind ik zelf, hihi. Maarja is natuurlijk een schatting he.. En ze zeggen al 'n hele tijd dat het kindje iets groter dan gemiddeld zou zijn. Tja wat wil je met een mama die als baby 9 pond weegde! Volgende week weer terug voor controle. Verder geen bijzonderheden. @Gordijnen: de onze zijn niet geheel verduisterd, maar we hebben wel ook nog rolluiken. Dus als het echt donker moet zijn doe ik die wel dicht. Ben overigens ook van plan om overdag gewoon lekker alles open te laten, of de rolluiken half doe ivm zon/warmte oid. Zodadelijk lekker lunchen met 'n vriendinnetje in een loungebar aan het water..... Heerlijk!!! Malaika; hopenlijk vlug goed nieuws voor jou!!! Voor iedereen; fijne dag en geniet van de zon! Xx
he shit, neem net een hap van mn appel, breekt mn spalk af, kan ik maandag met mn dikke buik nog naar de tandarts waggelen :x De staaltabletten zijn vervelend, maar ik ga er alles aan doen om er geen last van te hebben. Heb vezels ingeslagen (smerig), hou mn laxeerzakjes paraat en heb de tip voor aambeien gekregen (dames, ook voor in de kraamweek!) Curanol schijnt heel goed te werken. Je hebt het in tablet en zalfvorm en als je beide tegelijk gebruikt werkt het als een kuur. En het voordeel is dat het op natuurlijke basis is en tijdens zwangerschap en borstvoeding gerust gebruikt kan worden. Het nachtbraken bij mij kwam door mn rugpijn, heb zo'n last van mn rug en het wrodt steeds erger. Gekke is dat het mijn bovenrug is en niet de onderkant. Begin al bijna te twijfelen of dat wellicht vanuit mn longen komt in combi met de benauwdheid, maar heb dat idee ook weer aan de kant geschoven. Dat is wel heel erg beren op de weg zien haha. Zag een foto van de kubussen, ziet er heel leuk uit! Pinkster dat klinkt heerlijk! Ik ben jaloers op de mensen met een tuin. Mag niet klagen hoor met mijn dakterras, maar omdat het in het midden van de gebouwen ligt komt iedereen er langs lopen. Sta dus telkens 's ochtends voor de spiegel om te kijken wat ik nu weer aan kan trekken wat geen jutezak is en waarin ik lekker kan zitten zonder dat ik buren shockeer @Bloempje hier gaa vl ook niet meer mee hoor. Onzin dat hij daarvoor telkens zaken met werk moet regelen. Straks met 40 weken neem ik hem wel weer mee, als de kans op strippen enzo bestaat wil ik niet alleen zijn Voor de dames van 37 weken, gefeliciteerd met de mijlpaal! @Snoeppie hier ook het gevoel de volledige tijd en meer uit te gaan zitten, ben benieuwd! (iemand moet het toch redden) oeh schrikken Malaika, ik hoop dat alles goedkomt! Maggi gefeliciteerd met t.obias! Heftige bevalling achter de rug en dan ks, sterkte met herstel. HOpelijk ben je er snel weer bovenop. En genieten van de kleine man!
Maggi gefeliciteerd met je zoontje! Wel balen dat het zo gelopen is, hopelijk herstel je snel! Malaika wat naar, hopelijk is de CTG goed.. Sterkte! Hier ook net controle VK gehad, dit keer bleef de beeb wel goed liggen voor de groeiecho hihi.. Is nu zo'n 7 pond, dus afhankelijk v wanneer ie komt ws. tussen de 8 en 9.. Lijkt ie toch meer op mij dan op z'n papa Verder alles goed, bloeddruk 120/65.. Kan iemand de volgende afspraak op de lijst zetten? 14-6 weer controle VK.. Misschien ook handig om de bevallen dames uit de bevallijst te halen? Is wat overzichtelijker denk ik.. Die staan nu dan op de geboortelijst Nou ik ga zo lunchen, dan nog ff strijken en dan welverdiend de tuin weer in Morgen de rest strijken denk ik haha.. Kan niet zoveel in 1x, vindt mijn pols ook niet leuk.. Fijne dag allemaal!
Maggi gefeliciteerd met T.obias. Malaika, hopelijk niks ernstig aan de hand. Hier vandaag weer een groeiecho gehad en D. word op 2800 gram geschat, verder alles prima gelukkig. Volgende week donderdag weer heen.
Heel verhaal getypt, weg :x Daarom nu alleen even kort en snel voordat ik mijn hond ga uitlaten en dan later weer meer: Maggi: GEFELICITEERD met de geboorte van je zoon Tobias!! De bevalling en keizersnede klinken heftig maar gelukkig gaat nu alles goed met jullie. Laat je in het ZH maar even lekker verwennen, doe rustig aan en ik hoop voor je dat de pijn dan snel zakt. Hopelijk horen we in het weekend weer wat van je! Malaika: jeetje meis wat spannend!! Hopelijk was het een eenmalige actie van je kleine en wordt je straks gewoon weer goedgekeurd!!
Maggi van harte gefeliciteerd met Tobias,geniet er maar van! malaika spannend hoor.. hopelijk niks ernstigs
aller eerst MAGGI GEFELICITEERD MET TOBIAS!!!!!! leuke naam zeg hopelijk knap je snel op en mag je snel naar huis malaika: schrikken zeg.. hopelijk is de ctg goed! jesz: balen van je spalk stomme appel.. masami: fijn dat de kleine weer is goed gekeurt lig sinds 11uur vandaag op de kraamafdeling kahteter en infuus zijn er beiden uit.. en voelt zo goed om weer normaal naar de wc te gaan haha met irisa gaat alles goed ik zit alleen erg te twijfelen om te stoppen met bv.. want komt nog steeds niks uit en ze krijgt af en toe (nu na elke voeding) bijvoeding en moet ik extra kolfen om het extra op gang te zetten.. maar krijg er amper een drup uit straks komt zoonlief ook weer mis hem echt ontzettend.. en verder... ik ben zolamg bezig geweest met een huis zoeken.. mijn hele zwangerschap er over zitten frustreren.. en nu ben ik bevallen en sta ik maar liefst op 2huizen 1e.. ik heb de kleinste uitgekozen omdat daar een lift in zit en hij betaalbaar is en groot genoeg voor mij en mijn 2schatjes ben nu met de bewind alles rond aan het maken en uitstel bij woningstichting gevraagt aangezien ik nu in het ziekenhuis lig.. maar denk dat het wel goed moet komen.. dus nog even en ik zit rond augustus op mijn plekje
Ik heb weer een ochtendje ziekenhuis gehad. Ik moest bij de gyn zijn en daar kreeg hij de hartslag van de beeb niet gemeten tijdens de echo. Toen met dopler geprobeerd en toen zakte de hartslag ineens dramatisch. De gyn schrok ervan. Ik moest toen aan het ctg, eiwitten laten controleren en bloed laten prikken. Ctg was gelukkig helemaal goed. Bloeddruk was prima en er werden veel harde buiken geregistreerd. De uitslag van de rest moet ik nog krijgen (of niet, ga ervan uit dat als ik niets hoor dat het goed is). Moet wel morgen terug komen voor nog een ctg, voor de zekerheid. Gyn zegt dat er een kans is dat ik voor volgende week toch spontaan ga bevallen. Let's hope so!!!
Maggi: gefeliciteerd! Wat ben jij een knappe mama! Zo'n grote boef bij 38 wk! Jeetje! Hopelijk herstel je voorspoedig van je ks. Mooie naam! Malaika, getver wat spannend... Zie nu je post: gelukkig gerustgesteld nu! Pff! Everyone: fijn dat controles goed waren! Hier even middagrust (hopelijk...)
Wow zwanger2, wat een goed nieuws!! Straks lekker met je kindjes naar het nieuwe huis, en beter laat dan nooit! Vervelend dat je bv niet op gang komt.. Had je dat met je zoontje ook? Hier ff balen, net controle gehad en kleintje is nog niet ingedaald. Nu moet ik volgens protocol naar de gyn. Bellen ze het z'huis en willen ze mij weer aan die gyn koppelen met wie ik die 2 miskramen etc heb meegemaakt. Dus ik heb aangegeven hem niet te willen en gelukkig kon dat. Volgende week woensdag controle bij de gyn dus. Ze verwacht niets geks maar toch voel ik me verdrietig. Was zo blij dat ik bij de vk mocht toen na 12 wkn alles goed was en nu dus terug.. Sorry voor m'n negatieve verhaaltje.. Nu lekker in de tuin en m'n oogjes ff dicht doen, misschien knap ik daar van op. X