16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 3 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door doowspenniej, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eten gaat hier heeeeeel goed haha. Koken wisselen we af, eigenlijk zijn wij al jaren van de snelle gerechten m.n. wokgerechten, pasta's, wraps, salades of chicken tonight. Wel altijd met veel groenten. Manlief eet het liefst iedere dag friet. Al zou ik dat ook best kunnen maar ineens is het over met de slechte dingen. Voel me echt heel dik momenteel. Ik weet ook wel dat dat niet is. Maar op mijn lichtst ben ik 60kg en nu zit ik net onder de 80kg. En ik weet zeker dat onze baby er geen 15kg weegt. Dus ik moet op rantsoen na de bevalling en flink wandelen en hardlopen als ik groen licht krijg. Hopelijk komt het ooit nog goed ;)

Malaika; dikke knuffel. Komt allemaal goed schatje *geeft glas ranja*
    Beertje; klinkt als een gezellig middagje! Manlief gaat zo hier voor een koude douche, die kwam ook helemaal overhit thuis van zijn werk.
    Koesterhoop; mijn gezicht wordt ook boller! Een vriend van me keek vanmiddag echt te lang naar mijn gezicht. Hij durfde het niet te zeggen geloof ik, heb ik maar voor hem gedaan haha.
    Bloempje; geluk bij een ongeluk. Ik had gedacht dat wij in dezelfde situatie terecht zouden komen, het gaat bij ML ook niet goed op zijn werk. Maar tot heden lijkt het bedrijf zijn hoofd nog boven water te kunnen houden. Ik vraag me alleen af hoelang nog! Stiekem zou ik het heerlijk vinden als hij nu een paar maanden de WW in kon.
    Zwangernr2; de aanhouder wint!

X

2. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Zit er aardig doorheen, dus geen energie om te reageren!
    Ik ga in bad en naar bed...
    Hopelijk slaapt zoontje door

3. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Peetje, wat een bijzonder bevallingsverhaal. Wel lekker dat het al met al zo snel is gegaan.

Kaartjes Wij gaan er zo'n 90 sturen ofzo, heb er 100 besteld dus heb altijd nog wat achter de hand zodat ik er iig eentje voor ons zelf kan houden, voor de kleine man zelf eentje en voor de kraamhulp ofzo als die het ook leuk vindt. En mocht ik nog iemand bedenken die ik er toch wel heel graag eentje had willen sturen kan dat dus alsnog aangezien ik er nog wel een paar over heb.

Wij doen overigens geen kraamfeest, laat iedereen die wil maar gewoon bellen voor een afspraak. Dan zie ik wel hoe het gaat lopen...

Pindakoek Wat leuk dat je een babyshower hebt gehad zo onverwachts nog. Kon het niet heel duidelijk zien op de gedraaide en wat donkere foto, maar volgens mij ben je aardig verwend!

Hier vanmiddag heerlijk in de zon gezeten, maar... poeh... wat was dat warm zeg! Morgen schijnt het nog warmer te worden zeggen ze. Ben benieuwd, geloof niet dat ik het nog een dag ga uithouden in die hitte. Gelukkig hebben we ook wel wat schaduw in de tuin dus kan altijd even uit de zon gaan als ik daar behoefte aan heb en liever dit als regen moet ik zeggen. Kon vandaag wel gelijk m'n gisteren gescoorde zwangerschapsjurkje aan. :D

Ingeltje Lijst is duidelijk zo met de bevallen meiden in een andere kleur. Is idd wel leuk om later nog eens terug te kunnen kijken wanneer iemand uitgerekend was en uiteindelijk bevallen is. Goed plan om ze er tussen te laten staan en het op deze manier te doen.

4. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Dames ff kort! Heb ook niks bijgelezen...
    Gisteren om 6u 's avonds zijn spontaan mijn vliezen gebroken en na een hele moeilijke bevalling, met ruggeprik, koorts, zonder persweeën en uiteindelijk met knip en vacuüm is vanochtend om kwart voor 9 mijn prachtige dochter M.acKenzie C.aitlin geboren. Ze is 2750 gr.Helaas wilde de placenta ook niet loskomen dus ik ben naderhand nog naar de ok geweest om die operatief te verwijderen. Vanwege de koorts krijgen de kleine en ik antibiotica en moeten we minstens 3 dagen blijven. Zij helaas op de afdeling neonatologie. ..
    heb de laptop wel mee dus zal morgen ff bijlezen!

5. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Roodje wat een verrassing! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Jeetje klinkt heftig! Jammer dat jullie niet samen kunnen zijn, gaat het wel goed met jullie? Mooie naam trouwens!!

Knuffel voor jullie!

6. Bl0empje

Bl0empje Bekend lid

9 mei 2012
    763
    0
    16
    Jeeeetje Roodje!
    Allereerst VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie meisje.
    Wat zal je het zwaar gehad hebben meid... Hopenlijk knap je heel vlug op en kun je lekker genieten van jullie kleine wondertje.

Dikke knuffel!!

7. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jee Roodje, Gefeliciteerd met jullie dochter!
    Wel naar dat de bevalling niet zo goed ging met de koorts en de placenta enzo maar hoop dat door de AB de koorts snel zakt en je snel opknapt.
    Geniet lekker van je dochter en rust maar lekker uit! Dikke knuf!

8. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Jeetje RooDje, had deze even niet aan zien komen...
    Gefeliciteerd met jullie dochter!
    Wat naar dat je bevalling zo zwaar is geweest en je ook nog naar de ok moest voor je placenta:( Wat rot dat jullie beiden koorts hebben en jullie gescheiden zijn van elkaar:( Veel sterkte! En dikke knuffel!!!

9. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Wat ik vanochtend zei klopte dus niet... Dacht dat de babies nu wel binnen zouden blijven... Maar gewoon 2 babies erbij vandaag!

10. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Roodje, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Mooie naam!
    Maar jeetje, wat een heftige bevalling zeg! Rust maar goed uit! Rot dat je je meisje niet bij je hebt... Geniet maar van de momenten samen en hopelijk snel samen naar huis!

11. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Jeetje RooDje, wat een verrassing, ik dacht nog even snel bij te lezen voor m'n schoonheidsslaapje en dan lees je dit!

Die had ik echt nog niet aan zien komen...
    Maarreh...Gefeliciteerd met de geboorte van je kleine meissie!

Was erg heftig zo te lezen, hopelijk knappen jullie beide snel op en mogen jullie echt en thuis van elkaar gaan genieten.

Ja ze hebben niet echt naar je geluisterd vandaag zeg...!

Zal deze kleine dame dan ook gelijk maar even in de lijsten zetten, hoe verrassend dit zeg...

12. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013
    Privé voor deze mama's (alleen voor meekletsers)

12 juni
    ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH - Cvibi - :cool:

16 juni
    ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH -Cvibi - :cool:
    ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi - :cool:
    ♥ Strijkertje(29) - 1e kindje (★) - BV - ZKH - ☺
    ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH (geplande keizersnede) - Cbibi - :cool:

17 juni
    ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH - Cbbbi - :cool:
    ♥ Maggi(30) - 1e kindje - ☺
    ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV- Thuis - ☺

18 juni
    ♥ Linie (30)- 1e kindje (★) - BV - ZKH - Cvibi - :cool:
    ♥ PirateMommy - 1e kindje - BV - ZKH met M.I. - :cool:

19 juni
    ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - ZKH - ☺

20 juni
    ♥ Ingeltje(32) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh - Cvibi- :cool:
    ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV - Thuis - Cvibi - :cool:
    ♥ Liesjuh1977(36)- 1e kindje - BV – Thuis - Cvibi - :cool:
    ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje(J) - BV - ZKH -☺

21 juni
    ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum -Cvibi - :cool:
    ♥ Pinkster(26) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cbibi - :cool:

22 juni
    ♥ Jojo12 (27)- 1e kindje - FV - Thuis/ZKH - Cbbbi - :cool:

23 juni
    ♥ Kleinmonster(26) - 1e kindje - BV - Thuis - ☺
    ♥ Jeszss (29) - 1e kindje - BV - ZKH - Cvibi - :cool:

24 juni
    ♥ FB1984 (28)- 2e kindjeJ) - FV – ZKH

25 juni
    ♥ Bl0empje(22) - 1e kindje - BV - Thuis -- Cvibi - :cool:
    ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV - - ZKH -☺
    ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★) - BV - ZKH (KS) -☺
    ♥ Malaika(37) - 2e kindje (J)(★) - BV - ZKH - Cbibi - :cool:
    ♥ Pooh85 (28) - 1e kindje - FV- ZKH - Cvibi :cool:

26 juni
    ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH
    ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH - Cvibi - :cool:

27 juni
    ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★) - BV - Thuis - Cvibi - :cool:
    ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★)- BV - ZKH - Cbbbi - :cool:

29 juni
    ♥ Pindakoek(30) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi
    ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★) - ? - ZKH Cbibi
    -☺

30 juni
    ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★) - BV - ? - :cool:
    ♥ Doowspenniej (25) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cbibi - :cool:

31 juli (illegaal erelid :D )
    ♥ Zeester (30) - 3e kindje (JJ) (★)- FV - ZKH
    - Cbibi

(13) Meisjes (16) Jongens (7) Verrassing/Geheim!

Afspraken

Juni:
    7 Marjolein1984 extra groeiecho
    10 Jojo VK, Pinkster VK, Grumpy VK
    11 Liesjuh1977 VK
    12 Beertje1987 VK Bl0empje VK
    13 Masami gyn groeiecho
    14 Leo85 VK, Doowspenniej VK
    17 Jojo VK
    18 Zeester VK
    19 Zeester start verlof!
    24 Jojo VK

Juli:
    3 Zeester groei-/liggingsecho

BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling ♥ = goeie echo gehad!
    ★ = kindje verloren... :cool: = verlof begonnen! ☺ = bevallen!
    Cbbbi = Caput (hoofdje) bewegelijk boven bekken ingang: hoofdje is nog niet ingedaald.
    Cbibi = Caput bewegelijk in bekken ingang:hoofdje is stukje ingedaald.
    Cvibi = Caput vast in bekkeningang: hoofdje volledig ingedaald.
    CIF = Caput in Fundo : het hoofdje ligt boven = stuitligging

★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★
    sterretje van Zeester (6 wk)

Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na circa 1½ maand afwezigheid (of 1 dag posten en niet meer terugkomen) ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil!

Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!

13. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Geboren!

23 mei 2013 (35w + 2d) - Roan Tsjalling Leon - 1575 gram - ? cm - Kimmey
    24 mei 2013 (35w + 5d) - Wessel - 3000 gram - 50 cm - Kleinmonster
    27 mei 2013 (35w + 6d) - F - 2590 gram - 48 cm - Madchen30
    01 juni 2013 (37w + 3d) - Elize - 2560 gram - 45 cm - Wensdroom
    02 juni 2013 (37w + 6d) - Pim - 3310 gram - ? cm - Peetje2012
    03 juni 2013 (38w + 1d) - Siem - 2660 gram - 47 cm - Strijkertje
    04 juni 2013 (37w + 2d) - Irisa Nicole - 2510 gram - 50 cm - Zwangernr2
    06 juni 2013 (38w + 3d) - Tobias - 4390 gram - 53 cm - Maggi
    06 juni 2013 (36w + 5d) - MacKenzie Caitlin - 2750 gram - ? cm - RooDje

5jongetjes en 4 meisjes

Wil je de geboortelijst aanpassen? Zoek dan de laatste geboortelijst op (zoek in dit onderwerp op 'geboren'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!

14. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    Wow roodje, ik dacht ook idd even gauw lezen voor t slapen gaan en dan alweer een kindje erbij! Gefeliciteerd!! Wat jammer dat de bevalling zo moeilijk was en dat je daar ook nu nog nasleep van hebt, maar ik hoop dat jullie snel weer opknappen kunnen gaan genieten!!

Liefs

15. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    RooDje, gefeliciteerd met je dochter!!!
    wat een pittig bevallingsverhaal! pak goed je rust de komende dagen en weken! hoop dat jullie gauw in goede shape naar huis mogen! mooie naam!
    Zwangernr2, met herstel zal ook de bv op gang komen. De aanhouder wint inderdaad! Maar doe wat goed voelt...
    Jojo, controle bij de gyn ivm niet indalen was alleen bij de 1e (die ik erna met weliswaar een vacuüm met zijn bijna 9 pond er toch uit heb weten te persen :$, dus erna geloofde men wel dat mijn bekken wel kan baren;))
    Mooie lijst Ingeltje!
    Poeh Pooh, jouw arme pootjes... Hoe is het met beebs bewegingen nu? Hier ook stukken minder, maar volgens mij idd koest bij warmte en krapte.
    Koesterhoop, rot dat je zoveel vocht vasthoudt... Sterkte daarmee!
    Peet, wat een heftige maar super snelle bevalling! Wat leuk dat je nog bv gaat proberen. Grote kraamcirkel zeg! Jee! Wij houden het vooral voor onszelf, hebben kaartjes echt beperkt en rest per mail ed. Vond het achteraf bij de eerste veel te druk, was meer daarmee bezig dan met de wolk en eigen herstel, vandaar.
    Wat een leuke verrassing pinda!
    Bl0empje, klinkt heerlijk bij jou? Goed gesmaakt? Wel een beetje dubbel van je vriend. Nou ja, eerst maar eens samen genieten!
    Malaika, dat korte lontje herken ik helaas... Vermoeidheid...
    Knuffel voor jou FB! Het wordt tijd voor jou he meid...

Hier pittig dagje met veel gesjouw met de kids. Verder voel ik me goed, maar die warmte hakt er bij ons allemaal wel in geloof ik... Ze zijn ook niet helemaal fit, dus de hele dag bukken en tillen en knuffelen en brengen en halen ed. Gewoon even geen zin meer in, maar ja.
    Morgen naar mijn ouders, kunnen die even een oogje in het zeil houden als ik boodschappen haal. Onze kleinste wordt zondag 2 jaar en dat vieren we hier in speeltuin met een klein gezelschap. Zal toch wat eten en drinken mee moeten. Erna weer op tijd terug zijn om de laatste 5k te lopen. Dat is eigenlijk easier dan huishouden en kids op bed ;)
    Kortom, die kleine van ons blijft nog wel even zitten... Nog geen rust hier...

Jullie goede niet al te warme nacht gewenst!
    X

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wooooow Roodje!! Van harte met je lieve kleine meid, maar wat een rotnieuws dat het zo zwaar liep...gauw opknappen en hopelijk gauw samen... denk aan je!

17. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Mooie naam trouwens RooDje! Past heel goed bij jou voornaam:)
    Moet nog even bijkomen van het nieuws...
    En idd Liesjuh: er word niet geluisterd naar mij hier;)

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Troost je... naar mij ook niet, potverdrie wéér voor de 37 :x:$:cool:

19. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Roodje: gefeliciteerd! Mooie naam!
    Snel herstellen allebei en genieten...

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Even vlot, wel alles bijgelezen maar had een druk dagje.
    Vanmorgen Julian naar school gebracht, toen Sven naar zijn opa en oma gereden voor een dagje dierentuin. Toen zag ik de Ikea en moest er wat geld rollen (oeps sorry lieve echtgenoot) en toen ik thuis kwam kon ik Julian weer ophalen. Even de enveloppen geschreven en toen met Julian naar de oogarts. Hij mag 's avonds een pleister op zijn oog gaan dragen ivm licht scheel kijken.
    Toen kwam Sven terug en bleven opa en oma nog even plakken. Ze gingen weg en de andere opa en oma kwamen en we hebben lekker een BBQ gedaan en toen de kinderen douchen en op bed en nu ben ik moe hihihi.

Vocht vasthouden: ja!! Olifantenpoten, enorm.

Zwwwaaaaaaaai naar jullie allemaal en een dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft!

O én wij zijn vandaag 7 jaar getrouwd :D 06-06-06 ;) maar dat vieren hebben we maar laten varen dit jaar.

O en ik ben 38 weken jeeeeej!

Deel Deze Pagina