Kaatjesbaby: Met de bewegingen van de beeb hier nog steeds rustig. Wel al veel harde buiken vanavond, niet pijnlijk hoor. En ik zit al de hele avond lui op mijn gat haha
Roodje gefeliciteerd met je dochter. wat een zware bevalling, en ook de placenta die niet los kwam. helaas kunnen jullie nog niet samen zijn maar allebei goed aansterken en dan heerlijk van haar genieten.
Ingeltje: gefeliciteerd met alle mijlpalen! Ook een vruchtbaar huwelijk dus Lekker relaxen en naar bed nu! X
Van harte gefeliciteerd!!!!! ROODJE Ik wens jullie beide een hele snele hertelling...Liefs!!! Prachtig naam trouwens! Gefeliciteerd Ingeltje met 7 jaar getrouwd en dat je 38ste week ben bereik Uhuuuhhh het gaat vlucht allemaal hier he...Kan niet wachten om mijn nieuws ook te komen brengen,maar kereltje vind wel lekker in me buik Vandaag ook last van olifante potjes..bleeuuhhh Koken doe ik graag,altijd zo geweest, heb ik tenminste ook wat te doen , ik verveel me wel een beetje hoor... Iedereen heeft zo druk,werken...
Kaatjesbaby: Ongerustheid neemt af.... ik voel haar wel af en toe maar veel minder dan andere dagen. Ik spring zo lekker onder de douce en dan hopen dat de harde buiken wat afnemen. Ze doen dan wel geen pijn maar prettig is toch anders haha. Net VL ff aan de tel gehad en gezegd en hij zei: Doe maar lekker rustig en zoek wat afleiding. Ben nu dus lekker tv aan het kijken en na het douchen zien we wel verder.
Roodje: GEFELICITEERD met je dochter! Wat een prachtige naam! Wat vervelend dat je zo'n nare bevalling en nasleep hebt gehad. Ik hoop dat jij een je dochter snel weer bij elkaar mogen liggen! Ingeltje: gefeliciteerd met je trouwdag! Beeb is hier vandaag ook erg rustig, denk door de warmte (begint nu trouwens spontaan te bewegen). Grumpy: heb met mijn kleine afgesproken dat hij nu nog niet komt hoor. Hier Veel te veel gedaan vandaag en te moe om te bevallen.... Ga nu snel proberen te slapen, slaap lekker allemaal!
Ook hiervoor geldt: vertrouw op je gevoel. Als je toch ongerust blijft gewoon de vk bellen, daar zijn ze voor. Hier net ook onder douche gesprongen en nu naar bed. Welterusten!
Dank je wel kaatjesbaby voor je lieve reacties. Scheelt toch wel als je er met iemand over kan praten.... Met vl kan dat wel maar dies werken dus kan niet elke keer bellen om waarschijnlijk niks en om nou andere mensen ongerust te maken zie ik ook niet zitten. Hier zitten we allemaal in hetzelfde schuitje en weten waar we over praten en dat is dan toch gemakkelijker. Sorry voor alle ego berichten meiden, maar moest het gewoon ff kwijt
Niks ego's aan Pooh! En graag gedaan. Het is gewoon het mooiste en kostbaarste wat er bestaat. Natuurlijk kun je je daar bij tijd en wijle druk om maken. Daarom blijft gelden: vertrouw op je moeder instinct. Nu, maar ook na de geboorte. Moeders hebben altijd gelijk! Slaap lekker lieverd!
Even klagen hoor dames: Lig van de 5uur die ik nu in bed lig het overgrote deel al wakker door echt enorme bekkenpijn. Doet echt zo verschrikkelijk zeer Ik weet wel dat het mijn eigen schuld is: doordat ik gisteren middag en avond het nodig vond om de halve tuin en huis schoon te maken maar toch. Kan me nu niet omdraaien en mijn linkerbeen optillen is al echt onmogelijk (en als ik dat even vergeet vlieg ik echt even tegen het plafond aan vd pijn). Merk dat ik me ondertussen teveel zorgen maak over het wat als scenario: wat als nu de bevalling was begonnen.... Tja dan had ik flink in de problemen gezeten. Hoop door het even van me af te schrijven wat meer rust te krijgen waardoor ik beter kan slapen en minder pijn krijg. Dit wordt een wijze/pijnlijke les voor komende weken Zo *klaagmodus weer uit* En ik hoop dat jullie allemaal heerlijk aan het slapen zijn! Tot over een paar uurtjes
Goedemorgen dames, huer eindelijk pas om half 6 wakker dus ben bli met mn uren slaap! Gefeliciteerd roodje! Hopelijk knappen jullie snel op zodat jullie samen kunnen zijn. Jojo toch maar rustiger aan doen is de enige optie met je bekken Verder lees ik veel over dikke enkels en last van de warmte. Sterkte dames, hier is t ook begonnen. Wij versturen ca 50 kaarten. En geen kraamfeest. Veel familie woont niet in nl en t is niet zo ons ding. Maar met de aantallen die hier voorbij komen kan ik t me goed voorstellen. Mooi bevallingsverhaal peetje! Nog last gehad van de knoflook? Zit erover te denken om morgen naar buiten zwembad te gaan. Maar tegelijkertijd ook wel de twijfel of dat nog verstandig is en of je geen commentaar krijgt omdat je zover in de zwangerschap zit.... NOu ga nog even proberen te slapen dames!
O Jojo, ook dat heel herkenbaar... Die wijze les leren we allemaal een keer denk ik. Probeer de diesel-stand te vinden: rustig rondtuffen, wel dingetjes doen maar niet uitgeblust raken na een race. Succes! Jezss, nog even geslapen? Hier een huilend kind sinds 6 uur Het wordt een mooie dag!
Goedemorgen dames, Roodje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! Ik wens je een hele mooi tijd toe!!! Hier ook al weer een tijdje wakker....Ik zit vandaag te wachten of we naar huis mogen. Ik denk het wel want alles is goed nu. Siem houdt alles binnen kwa voeding. Ik ga maar alvast een douche nemen.
Euforie! Ik heb zowaar de hele nacht geslapen! Ik wist niet eens meer hoe dat voelde, om uitgeslapen wakker te worden! Zwaai naar alle mama's en zal straks even reageren op de rest!
Hier hazenslaapjes gehad van max een uurtje. Kan ik vast wennen aan de situatie die gaat komen haha. Zo nog maar eventjes een tukkie doen als het lukt. Gisterenavond zijn we 'verhuist', dus ik kan vandaag rustig aan wat kasten gaan inladen want alles zit nu nog in weekend tassen qua ons hebben en houden haha. Roodje: proficiat met jullie dametje. Hele mooie naam, zelfs om precies te zijn mijn 2 meest favo Amerikaanse namen gecombineerd! Waarvan we de laatste langere tijd overwogen hebben, maar bij onze uber Hollandse achternaam klonk het niet zo succesvol helaas. Hopelijk knappen jullie samen snel op en kan het echte genieten beginnen. Knuffel! Jes: lekker gaan zwemmen! Ik ben met 36w nog bij Sanadome geweest en tuurlijk kijken mensen naar je buik, maar opmerkingen heb ik niet gekregen. En bovendien moet je doen waar jij je goed bij voelt! Jojo: balen meid dat je nu meteen bent terug gefloten, hopelijk zakt de pijn snel weg! Maar eventjes iets rustiger aan doen de komende tijd en de boel maar de boel laten of voor het zicht opruimen haha. Kaatje: vervelend dat je zo vroeg werd gewekt. Lijkt me niet fijn om van een huilend kind zo wakker te worden. Hopelijk geen paniek! Inmiddels weer alles rustig? Wordt idd een mooie dag. De zon schijnt al volop, de vogels waren ook al vroeg wakker en hier thank god geen duiven! Ik ga toch maar even opzoek naar een verduisterend rolgordijn. Het wordt wel erg vroeg licht op onze huidige slaapkamer. Voor mij niet zo erg maar voor de baby straks wel fijner als ze lekker door kan slapen natuurlijk. X
Hey stiekeme roodje, gefeliciteerd met jullie dochter!!! Die zag ik ook niet aankomen..! maar wat heftig meis, hoop dat je goed uit kunt rusten en snel samen kan zijn met jullie meisje! Sterkte!