Malaika wat erg van je vader! Sterkte meid! En wat betreft keizersnede of inleiden... moeilijk! Net wat andere dames al zeoden, na een keizersnede duurt het herstellen langer. Wordt je hierin goed begeleid door je gyn?
Kimmey, wat schrikken zeg!! Heel veel sterkte! Hopelijk kun je ons een beetje op de hoogte houden. Malaika, poeh ook voor jou schrikken zeg! Spannend van je vader!! Duim heel hard voor je!!
kleinmonster en kimmey: hoe is het met jullie? even een egomoment.. op facebook is het nog niet bekend.. maar het is uit tussen mij en mn vriend.. nu mijn ex dus.. weer ruzie gehad.. en toen ik mijn gevoelens uitsprak kon hij het *gezeik* sorry voor mijn taalgebruik niet meer aan.. hij wou het niet via de telefoon uitmaken maar heb gezegt dat hij niet zo schijnheilig moest doen.. omdat hij in onze vorige relatie op een nog ergere manier had uitgemaakt.. zag dit totaal niet aankomen omdat het laatste dagen na dat ene gesprek weer redelijk goed ging en we beiden zin hadden in vandaag.. ben er ook best kapot van.. maar misschien maar beter zo.. hoe we het gaan doen met de bevalling en daarna weet ik nog niet... vind ook erg moeilijk voor mijn zoontje.. hij ziet hem aan als zijn papa.. moeilijk allemaal
Pfoe Zwnr2... dat is nogal een heftige beslissing zo net voor de bevalling.. sjee.. klinkt niet goed. Sterkte! Malaika dat is idd wel een lastige beslissing zeg! Ik zou ook altijd eerst voor inleiden gaan... gewoon puur voor de tijd na de bevalling. Met een keizersnede kun je lichamelijk zo weinig hebben. En het ene inleiden is het andere niet. Je kunt op een gegeven moment altijd nog kiezen voor de keizersnede. Wel op tijd aangeven dan natuurlijk. Wat eng van je vader knuff
Jeee meisje wat heftig?! Is er echt geen mogelijkheid meer dat het goed komt? Misschien nu even wat afstand? Kan me niet voorstellen dat hij voet bij stuk houdt strakjes als die kleine meid geboren is.. Misschien nu even echt geen contact en dan over een weekje ofzo praten in het echt? Dit kan toch niet zomaar over zijn? Hele dikke knuffel!!
Hier geniet ik al een middagje van voorweeën. Wat een vervelend gevoel, was helemaal vergeten dat het zo voelde. Maar kom maar op! De voorweeën maken de boel lekker week, helpt bij het bevallen!
Ingeltje hier ook!! Is het jouw ervaring dat het iets zegt over de termijn waarop de bevalling begint? Of zeggen die voorweeën echt heeeulemaal niks?
het klonk alsof hij het heel goed meende.. hij zat gelijk al optenoemen hoe hij het wou doen met omgangsregeling.. heb heel bot gezegt dat ie dat even kan vergeten hoe hij het wil doen.. ik wil niet dat mn zoontje er onder lijd.. en wil zelf even rustig nadenken.. hoop inderdaad dat de bevalling nu wat verder weg blijft want moet zelf even de tijd nemen aangezien ik nog van hem hou en nu al wee dat de bevalling emotioneel zwaar gaat zijn als hij er bij is..
heftig zwangernr2 en je was zo blij dat hij had erkent enz.. het zal toch ook aan je hormonen liggen idd neem even afstand laat bezinken en spreek het dan nog eens rustig met elkaar door.. wie weet komt het nog goed als julle kleine meid er is
Jeetje lieverd wat erg voor je! Dit kun je niet nu zo vlak voor de bevalling echt niet hebben. Ik zou inderdaad nu even afstand nemen en over een week nog eens proberen te praten. Jullie krijgen wel een mooi meisje samen! Niet iets wat jr zomaar van weg kan lopen... Sterkte en een dikke knuffel van mij! Hier nog geen voorweeen maar ben ook iets minder ver dan jullie natuurlijk. Hoe voelt dat eigenlijk?
Helaas zegt het ook weer niks... kun je goed een paar weken hebben. Ik heb het vorige keer ook al een maand van te voren gehad als ik het me goed herinner. Maaarrrr het is wel heel goed voor je, je lijf wordt steeds getraind! Het verweekt de boel van binnen alvast.
zwanger2 , jeetje dat is vervelend , zo net voor het einde van de zwangerschap.. sterkte meid ! wat betreft voorweeen, bij mij zei het niks weet ook nog bij de vorige keer dat ik dacht dat het op 10 dec begon, en pas de 22ste was q er pas
Hallo meiden, Ik mag melden dat om 15.43 uur ons zoontje Roan Tsjalling Leon is geboren met een gewicht van 1575 gram !! Hij doet het super ondanks dat hij met 35 weken is gehaald en maar 1575 gram weegt. Hij ademt zelf maar krijgt wel ondersteuningen omdat hij nog zo jong is. Verder krijgt hij glucose via een sonde. Met mij gaat het ook wel goed ben nog aan het bij komen van hoe snel alles ging... En heb een keizersnede gehad waar ik nu last van krijg. Om de vraag te beantwoorden waarom het niet eerder was gezien... Waarschijnlijk is de kleine na de niersteen operatie bijna niet meer gegroeid en op de echo na de operatie was alles nog goed.. Wel had ik meerdere keren aangegeven dat ik hem minder voelde...en mijn 30 weken echo had ik dus pas vandaag omdat ik daar zelf om had gevraagd en de vk vond mijn baarmoeder te klein. Zal van de week het hele verhaal doen...nu geen puf meer voor moet nu al zo veel regelen (had mijn vluchtkoffer nog niet ingepakt dus ga vriendlief vertellen wat hij morge mee moet nemen )
Oh kimmey, jeetje dat is idd snel gegaan, Gefeliciteerd met de geboorte van Roan ! hopelijk knappen jullie allebei snel op en mogen jullie snel naar huis.
Dames, wat gebeurt hier allemaal Jeetje, 2 dagen ff weg geweest en een nieuw forum met hele andere wendingen! @kleinmonster, wat ontzettend spannend. Ging je ook naar t ziekenhuos ivm weeen? Of was t toeval say daar je vliezen braken? Succes @ kimmey, de situatie bij jou klinkt ook erg spannend. Weten ze al hoe nu verder? Edit: lees nu dat ik je mag feliciteren! Van harte alles goed gegaan? @ Malaika, geen ervaring met je keuze. Gevoelsmatig zou ik ook voor t inleiden gaan. Heftig ook de situatie met je vader. Sterkte @ Zwanger2, voor jou ook veel sterkte. Hoop voor je dat dit idd is ontstaan door je hormonen. Dan groeien jullie na de bevalling misschien weer naar elkaar toe... Ingeltje en maggi, hoe voelen/ herken je die voorweeen? Knuf voor iedereen die t nodig geeft. Hier sinds mijn verlof niet lekker in mn vel. Heb denk ik de balans/ ritme nog niet gevonden en heb nergens zin in/ lamlendig. Denk dat bij mij nu ook (pas) de hormonen beginnen op te spelen. Ook de twijfel van Bl0empje is voor mij erg herkenbaar. Laatste dagen nog steeds veel last van misselijkheid en zuur, daarnaast slaap ik ook veel minder goed. Heb het gevoel dat als ik wil slapen, mijn benen willen rennen... Maar goed, dit is allemaal niets vergelen bij de situatie van enkele dames hier, dus ik klaag niet meer Knuf voor iedereen die t nodig heeft.
Wat een ontzettend verdrietige dag voor jou zwangernr2! Hele hele dikke knuffel, ook voor Lukas. Heb je nu ook mensen die jou steunen? Lijkt me erg zwaar allemaal. Malaika, lastige beslissing hoor. Zelf heb ik geen ervaring met inleiden of een keizersnee. Wel zien we op het werk inderdaad baby's met ademhalingsproblemen na een keizersnede bij 38 weken. Oa dit kun je hierover lezen. Minder-neonatale-morbiditeit-na-electieve-sectio-caesarea-vanaf-een-amenorroeduur-van-39-weken Goed dat de gyn zo goed op jou, je bloeddruk en je kindje let. Ik wens je veel wijsheid. @voorweeen: hier ook al gekomen vanaf 33 wk (en gelukkig weer gegaan). Vorige keer ook lang mee gelopen. Volgens de VK neemt het risico hierop toe met het aantal kinderen, dus dat zit wel snor Maar inderdaad, vervolgens was het met een paar echte weeen zo gepiept, dus ik sluit me aan bij Ingeltje! Hoe zou het toch zijn met kleinmonster en kimmey...
KIMMEY, GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!!! Wat een dag voor jullie!!! Probeer alles maar eerst te verwerken. Heftig zeg! Wij denken aan jullie! Hele hele dikke knuffel MAMA!
Jeeee Kimmey wat is het snel gegaan!!!! Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoontje Roan!!! Wat een mooie naam!!!!! Wow... Zit echt even beduusd op de bank... De eerste van ons lijdtje is er al. Super dat jullie kereltje het goed doet. Doe jij lekker rustig aan. En knap goed op; laat alles maar even goed bezinken. Hele dikke knuffel!!!!
Wow! Kimmey van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Roan!! Wat is dat ineens snel gegaan, jeetje! En wat fijn dat hij het zo goed doet ondanks dat ie zo vroeg is en zo licht! Doe maar rustig aan, goed bijkomen van alles en wij horen wel meer van je wanneer je eraan toe bent. Ben uiteraard ook heel benieuwd dan naar een plaatje van het kleine mannetje. Knuf!!
kh bij mij houden die voorweeën in dat ik eerst een enorme harde buik krijg en dan gaat dat in een soort golfbeweging door naar mijn rug en trekt dan langzaam weg.. Lastig uit te leggen eigenlijk. Jammer Ingeltje dat het niets zegt, maar fijn dat het wel alvast goed ter voorbereiding is! Pfoe, zit nog helemaal bij te komen van het nieuws van Kimmey! Wat echt wordt het zo allemaal.. Echt een bewogen dagje hier op het forum!