Ik ben momenteel zo chaggerijnig niet normaal. Net nieuwe stoelen van de tuinset gehaald want was niet compleet nog. Komen we thuis is eej stoel al stuk. Dus hoppa stoel weer in de auto en terug ermee. Rijden we op de snelweg gaat er @$*/*#@ weer een motorlampje branden. Ik ben er zo helemaal klaar mee. Mijn hormonsters zijn in staat om die autohandelaar een flinke trap in zijn edele delem te geven. In twee weken tijd al 3x problemen gehad. Dat is toch niet normaal!?
Schade valt gelukkig mee, het is een of andere sensor die foutmelding aangeeft. Kan een toevalligheidje zijn, maar als ie binnen een week weer gaat branden moet hij vervangen worden. Dus hebben de autohandelaar nog even veilig gehouden haha. Maar mocht ie van de week gaan branden dan mag ie zich bergen! Don't mess with the pregnant lady Nu maar ff afkoelen...
Haha zou idd ook voer zijn voor mijn hormonsters! Hoop dat je de rest van de dag gewoon even lekker kan genieten van het goede weer! Hier een rustig dagje, net samen een paar boodschappen gehaald en aan het eind vd dag komt mijn schoonzusje wat foto's van ons samen (en mijn buik) maken als herinnering. En vanavond nog even naar de verjaardag van mijn nichtje maar dat is gewoon hier in het dorp. Lekker dichtbij dus en zo weer thuis als ik geen zin meer heb. Malaika; wat absurd hoe je gisteren behandeld bent bij je ctg. Zou ik ook flink chago om worden. Gelukkig was dus alles gewoon redelijk goed en dat is voor nu even het belangrijkste! Ingeltje; heb je uiteindelijk nog een beetje nachtrust gehad? Kan me voorstellen dat dit je nu echt even opbreekt. Succes komende nachten! Kaatje; succes met alles bakken en alle voorbereidingen voor morgen. Alvast gefeliciteerd met je kleine meid en een fijne dag morgen! Leo; Veel plezier vanavond op de verjaardag! Hoop dat jullie een auto met airco hebben zodat het op de heenweg niet te warm is. Jossie; en een kinderbadje gekocht? Gebruik hiet maar steeds een afwasteiltje om met mijn voeten in te zitten. Fijne dag allemaal!
Uiteindelijk niet meer bij de Ikea geweest haha dus helaas geen gebroken vliezen over de Zweedse balletjes. Maar in de supermarkt, Fixet, Formido, Marskramer en Zeeman is er ook niks gebeurd. Zelfs in de cabrio van mijn bonus mama niet. Vanavond gaan we bbqen, wie weet! Nee alle gekheid op een stokje, ze komt of maandag op mijn verjaardag of pas na uitgerekende datum! Kaatje have fun bij de kapper! Veel plezier ook morgen. En alvast proficiat! Beertje ik zou ook ploffen. Hopelijk valt het allemaal mee! Als ik iets niet kan hebben is een auto die me in de steek laat, een pc die kapot is (check!) of een externe harde schijf die sneuvelt. Jojo heel veel plezier met de foto's maken. Altijd een mooie herinnering! Malaika idd geen stijl wat ze in het zkhs gedaan hebben. Zo patiënt onvriendelijk! Dat ze daar geen rekening mee houden zeg, ze zouden beter moeten weten op zo'n afdeling! Ik ga ff broodje eten met ML. Die is al de hele dag aan de klusserdeklus. Zo nog wat zooi uitladen en dan samen nog ff genieten van het weer. Enkels zijn hier trouwens ook niet meer herkenbaar. Sowieso heb ik nu veel meer kleine spatadertjes en zie ik mijn tepels qua kleur en grootte ook veranderen. Ik had gedacht dat dat al eerder zou gebeuren. Hoe is dat bij jullie? X
oh beertje daar zou ik ook pissed op worden.. gelukkig leeft de autohandelaar nog pindakoek lief kadootje van je vriendin zeg erg leuk! malaika: schandalig hoe jullie behandeld zijn in het ziekenhuis.. hebben ze nog wel sorry gezegt? kaatje: goed dat je een rustmoment bij de kapper hebt gepakt respect voor jou hoeveel je nog doet! en wat de mannen betreft.. mijne had het zo zwaar dat hij er letterlijk voor weggelopen is haha! moest wel lachen straks.. op de facebook vanzijn broer schreef hij dat hij het niet erg vind om luiers te verschonen tot de verbazing van zijn schoonzus maar even erbij vermeld dat hij het ook niet een keer heeft gedaan
Ik zwaai even! De warmte is vervelend blegh. Ook steeds geen zin om uitgebreid te buurten, maar ik lees wel met veel plezier jullie verhalen meiden! Lekker blijven schrijven over jezelf en niet rot voelen dat we (bijna)allemaal wat meer ego doen! xxx
Pfff...even klagen...mijn voeten zijn zo dik..lopen doet gewoon pijn Ook heb ik zo'n druk van onderen...lijkt steeds of ik moet poepen..zo'n reflex... hebben jullie dat ook? Zo maar even boodschappen halen..ga ongezond eten denk ik..lekker pizza
Dikke voeten: check! Pijn in bekken: check! Het gevoel of er een heel zwaar aambeeld in mijn schaambot hangt en iemand er met een moker op slaat: check!
Ik heb weer even bijgelezen, alleen even geen zin om op iedereen te reageren. Sorry! Begon de dag super goed, ben even naar de markt en het dorp geweest om wat boodschapjes te halen maar ben daarna volledig ingestort... M'n vriend is de hele dag al aan het klussen, de laatste dingen afmaken maar het is dus wel overal een ontiegelijke teringbende hier in huis en dat maakt me geloof ik wel onrustig. Hopelijk is het vanavond weer netjes, dan ben ik ook weer blij. Mja... dan zijn wel het toilet en de badkamer opnieuw gewit en hebben we eindelijk een nieuwe douchekop hangen in de badkamer. Heb net even lekker een uurtje in de zon gezeten maar kreeg ineens zo'n last van maagzuur en een knalharde buik en last vd hitte dat ik maar naar binnen op de bank ben verkast. Helaas heeft het tot nu toe nog geen resultaat gehad. Ik voel me dus ook even flink blegh... :x
Wat een rust hier! En helaas nog niemand komen bekennen dat ze bevallen is vannacht. Nieuwe nacht, nieuwe kansen!
Hier heeft de BBQ niks losgemaakt in ieder geval haha. Enerzijds jammer, anderzijds vind ik het rete spannend en mag het nog wel 2 weken duren. X
Roodje, gefeliciteerd!!!! Hopelijk mogen jullie snel naar huis en kun je gaan genieten van het mooie wonder!! Hier is het echt genieten!! We hebben en heerlijk rustig en vooral tevreden mannetje! Wat een geluk!!
Wat fijn Peetje!! Mooie babyticker Hierbij niets tijdens het bbq'en losgekomen al zijn we eerder weggegaan doordat ik niet meer kon zitten.. En nu herrie van de kroeg 2 huizen verderop..grrrr.. Wil eigenlijk vroeg slapen maar zal wel nier gaan. Iedereen een fijne nacht en wie weet wie er de volgende is? Tot morgen lieve meiden!
Zwaait even snel! Niet bijgelezen... Dus even geen reactie... Maar dacht meld me even, anders denkt Ingeltje dat ik aan het bevallen ben Leuke dag gehad met bbq Nu 1e nachtje op hoog bed Wel makkelijk om bed op te maken Slaap lekker voor iedereen! Morgen lees ik netjes bij! Knuffels en liefs!