Rustig hier.. We hebben heerlijk op het zwembad gezeten, voor niks bang geweest om te gaan,super leuk gehad,ik heb echt super idioten vrienden,je lach je eigen helemaal dubbel..daarna zijn we hier gaan bbquen,ze zijn net weg,hebben met ze alle alles opgeruimd , iedereen is bezorg zoo lief,als ie de baby vanacht komt is iidg schoon ..eeeeeen ja hoor mijn rug is een beetje verbrand ,eigenwijs geweest dacht dat de zon niet sterk genoeg was om te branden...zo leer ik weer... Meiden slaap lekker,we gaan weer een lange,warme nacht in.... Xxx
Vandaag weer in het zh geweest. ctg (anderhalf uur), bloedprikken en urine inleveren. Ik had symptomen van een beginnende zwangerschapsvergiftiging, maar gelukkig waren alle uitslagen goed en is het dat dus niet. Maar wat het wel is weten ze ook niet Dus weer naar huis en als het niet beter word dan weer bellen, maar dan doen ze niks (ja ctg), want ze leiden liever niet in in het weekend. Wel hebben ze een extra afspraak met de gyn ingelast voor aankomende maandag, om te zien wat te doen en een evt. inleiding op dinsdag, maar die van donderdag blijft ook staan. Want de gyn die ik heb is geen voorstander van inleiden, hoe zwaar de moeder het ook heeft. Sorry voor het ego bericht, maar zit er helemaal doorheen door de pijn.
Hier nog even een berichtje van mijn kant voor het slapen gaan. Lig er al een aardige tijd in maar heb de hele middag/avond al last van maagzuur en harde buiken dus kan niet zeggen dat ik me op dit moment echt jofel voel. Hopelijk is het een voorteken... Maar dat zal vast niet, die kleine gaat me echt tot 40 weken laten doorlopen denk ik zomaar... Meiden, ik ga maar weer een slaap poging doen, hopelijk slaap ik de hele nacht door en heb ik morgen weer wat fun voor ouder.
Hmmm meiden , heb rommelende darmen, diaree, en helderrood bloedverlies Verga van de zenuwen! Zal het beginnen?
FB; dat zijn een hoop voortekenen bij elkaar! Zou zomaar kunnen dat het nu echt begint, spannend! Hier hele dikke voeten kan echt niets meer aan, doen flink veel pijn. Dikke knuffel voor iedereen die er even doorheen zit(en dat lijken er door het weer en de laatste loodjes een hoop te zijn). Vanmiddag erg leuke foto's gemaakt met ML en mijn buik. Gewoon in onze eigen tuin door mijn schoonzusje die het wel leuk vind om dit te doen. Zal er hier ff 2 spammen en als ik het niet vergeet zet ik er morgen een paar op het PF met gezicht. Hoop dat iedereen een beetje lekker slaapt vannacht! XX
Ja heb gyn meteen gebeld ivm bloedverlies. Ik mocht langskomen of aankijken. Ze verwacht niks geks. Dus heb besloten om aan te kijken thuis... Baby is erg druk, geen harde buiken of weeeen Wel menstruatiekramp en rommelende buik, en net slijmerige afscheiding met douchen. Geen bloed meer... Weet t dus echt niet?!?! Pfff
Het bloed was helder rood in de wc, na de dunne ontlasting(sorry) Net alsof ik ongesteld was geworden... Maar ja, weet niet waar t vandaan kwam?
Ja het lijkt mij alsof er wel iets lijkt te gebeuren hoor!! Ik zou de vk gewoon laten langskomen!! Spannend....
Spannend fb!! Wie weet?!! Mooie taart Kaatje!! Zelfgemaakt? Heb net de politie gebeld voor dr #%}*+# herrie uit de kroeg. Is niet normaal meer toch?! Hopen dat de politie langskomt voor het feest voorbij is en ze dus niet voor niets komen.. Gelukkig paar uurtjes geslapen maar nu klaarwakker..
Jeeej 37 weken gehaald. Vanaf nu mag ik naar t geboortecentrum Hoewel het hier nog erg rustig is in de buik. Wel grappig; werd net wakker met 'spierpijn' op drukpunten in mn hand. Heb ooit een basiscursus voetteflexmassage gedaan over drukpunten in handen en voeten. Was wel erg nieuwsgierig over wat er correspondeert met dat pijnlijke punt. Blijkt t het gynaecologische deel te zijn, hahaha. Ben benieuwd. Verdet ben ik erg druk. Zal morgen even uitgebreider reageren. Kijken of ik nog kan slapen.. Fb, hoe is het nu?
Spannend fb, klinkt toch echt alsof er wat staat te gebeuren! KNuf voor jou masami, vreselijk die onduidelijkheid lijkt me. HIer wel goede nacht gehad tot 6 uur dus ben er blij mee. Verder totaal geen voortekenen van een naderende bevalling helaas. Alles is nog superstil met mn 38 weken. Merk dat ik best onrustig ben. Wil heel graag allerlei dingen ondernemen omdat ik t gevoel heb dat ik zit te wachten en dat wil ik niet. Alleen kom ik mezelf lichamelijk zo ontzettend tegen en lukt dus helemaal niks. Vervelend gevoel. Lijkt me zo raar, volgende week 39 weken, zouden er dan ook nog geen tekenen zijn? Ons mannetje gaat nog t uiterste van mn lijf vragen verwacht ik en heel lang blijven zitten. En we zijn zo nieuwsgierig
Wooo een wonder. Ik word zowaar pas net wakker! Hoera! Van 23:30-7:30 geslapen en eigenlijk nog fijn ook! Hier nu volgens ticker 39 weken! Maar bij de laatste echo's kwam steeds 15 juni als uitgerekende datum voorbij. Als ik dat aanhou zit ik vandaag op 39+1. En ook hier geen tekenen van een naderende bevalling! Morgen ben ik zelf jarig, zul je zien dat ze dan komt haha. Nouja of ze nou op dezelfde dag komt of een dag eerder of later maakt ook niet uit. Maaaar ze komt gewoon pas eind vd week hoor. Of na 40 weken hihi. Spannende nacht voor PB geweest. Ooit kan dat bloedverlies ook door een aambei komen en die hoef je niet altijd van de buitenkant te zien. Maar hopelijk voor haar is het gewoon een start vd bevalling geweest Jossie hopelijk heb je nog wat geslapen en was de herrie gauw over! Kaatje super mooie taart. En dat voor de eerste keer! Waarmee heb je hem gevuld? Ik vind lemoncurd echt succesvol, maar moet je van houden. Verder de mina mousse (citroenkwarktaart volgens mij) combineert daar ook weer goed bij. Of mandarijnenmousse. Ik ben niet zo van het bakken. Wel van het eten hihi. Het wordt een mooie dag vandaag! Op 1 of andere manier ben ik nu al super vrolijk haha. Hopelijk voor jullie ook allemaal een fijne dag! X
Goedemorgen meiden! Ben benieuwd hoe het met FB is. Masami, wat vervelend dat je je zo rot voelt. Kaatje, wat een superleuke taart, erg knap voor ene eerste keer. Mijn eerste was echt niet zo mooi. Gefeliciteerd met je nu 2-jarige! Snoeppie, voor jou komt het nu ook wel dichtbij met je 39 weken. Spannend! Jossie, is de herrie nog gestopt? Jeszss, wat fijn dat je lekker hebt geslapen, doet een mens goed. Kh82, gefeliciteerd met het aantikken van de 37 weken! Ik heb heb zo her en der wel wat uurtjes gemaakt, maar om half 6 was het toch echt klaar met slapen. Gisteravond dacht ik even dat de bevalling begonnen was. Had ineens een paar hele pijnlijke voorweeën, maar na 4 stopte het weer. Balen!! Vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen. Helemaal rustig is mijn buik ook niet te noemen. Ik ben er klaar voor en m'n huis ook. Fijne dag allemaal!