Fb, wat spannend! Hoe gaat het nu? Ik hoop voor je dat het doorzet meid! Kaatje, gefeliciteerd met je dochtertje! En hele mooie taart heb je gemaakt! Veel plezier vandaag! Peetje, wat heerlijk dat jullie zo genieten van Pim Snoeppie, jeej 39 weken al! Masami, balen zeg die onzekerheid. Hopelijk mag het nu dan gauw gebeuren! Jojo, mooie foto's! Jeszss, fijn een goede nacht. Maar balen dat je lijf niet mee wil werken.. Jossie, balen zeg van die herrie! Hier ook veel onrust. Gisteren wel een langer stuk gewandeld dan normaal waar ik ook flinke pijn in mijn rug en bekken van kreeg. Misschien reageert mijn buik daar ook wel op. Maar veel pijnlijke harde buiken, menstruatiepijn en krampjes. Dacht gisteravond echt dat er misschien vannacht wel iets kon gaan doorzetten! Wel een slechte nacht met harde buiken, maar verder niets dus. Nu een zeurende buikpijn. Het rommelt dus wel wat. Oja en de kleine is steeds erg druk, heeft natuurlijk eigenlijk geen ruimte daarvoor, dus is ook best pijnlijk. Maar blijkbaar heeft uk een goede conditie, dat is fijn Fijne dag allemaal!
Huh... Wat schreef ik nou...? Heb ik morgen weer wat fun voor ouder? Duidelijk ook met m'n telefoon geschreven en raar verbeterd door m'n telefoon. Geen idee wat ik precies wilde schrijven maar had vast iets met fut hebben vandaag te maken. Nou, heb goed geslapen dus met de fut vandaag zit het hopelijk wel goed. Nu eerst maar eens lezen wat jullie zoal te vertellen hebben op de vroege ochtend en of er alweer babietjes geboren zijn.
FB Dat klinkt idd wel als voorwerk, volgens de vk kon ik nu idd ook wel bloed gaan verliezen en daar moest ik dan niet raar van opkijken dus... Benieuwd hoe je de nacht bent doorgekomen en/of mss zelfs alweer voor een babietje voor op de lijst heb gezorgd. Ik zag een mooie taart voorbij komen en hele leuke buikfoto's. Leuk! Hier (ook) nog steeds rustig in de buik, geen voortekenen van een naderende bevalling. Gister avond wel meer last gehad van een harde buik maar die trok weer netjes weg toen ik in m'n bed lag. En vanmorgen gewoon wakker worden van een druk jongetje in m'n buik dus die zit daar nog wel prima geloof ik. Ik verwacht dat hij iig gaat wachten tot volgend weekend, dan ben ik over de 39 weken en komen mijn ouders weer terug van vakantie. Hij gunt ze gewoon nog even een weekje genieten vd rust in Limburg. Nu al een voorbeeldige kleinzoon... Haha Mijn vriend heeft gister de laatste grote klussen in huis afgemaakt. De krantenbak in de woonkamer opgehangen, een plank tussen de kattenbakken en de kapstok in de gang gemaakt zodat we de kinderwagen daar ingeklapt op z'n zijkant op kwijt kunnen en de wc beneden en de badkamer gewit en een stortdouche opgehangen. Fijn dat dat nu ook af is. Straks alles weer inruimen en een btje schoonmaken en dan kan hij al het gereedschap wat inmiddels door het hele huis ligt weer op zolder opruimen en kan ik ff met de stofzuiger en een dweil door het huis. Is alles hier tenminste weer netjes en dat geeft weer rust! Verder ga ik niet veel doen vandaag... Lekker genieten vh feit dat het iets minder warm is vandaag. Heb de zon nog niet gezien, eigenlijk vind ik het niet eens erg zo'n wat mindere dag tussendoor. Kan ik vanmiddag mooi even onderuit op de bank de postzegels vast op de klaarliggende enveloppen gaan plakken. Dan is het straks echt enkel nog een kwestie vh geboortekaartje in de envelop en dan kunnen ze de deur uit. Meiden, fijne dag weer vandaag! Ik ga zo eens fijn de nieuwe douche uitproberen, kijken of ik hem geschikt genoeg vind om m'n weeën onder op te kunnen gaan vangen als het zover is.
Zoo.. gelukkig toch nog wat geslapen, hahaha. Allereerst alle mama's die hun kleintje al hebben. VAN HARTE GEFELICITEERD. Heb alles mee gelezen op mijn mobiel, maar ik kan daar dus echt niet op typen. FB; We hebben nog niks gehoord.... Ben je bezig? Kaatje; gaaf hoor die taart. Geloof stiekem niet dat dit je 1e is Masami; oeehh.. die onzekerheid lijkt mij ook niet fijn. Kan me voorstellen dat je daar even pissig om was. Jossie; gelukkig nog wel wat kunnen slapen Linie; spannend. Ben benieuwd of het nu inderdaad doorzet of dat het door je activiteit van gisteren kwam. Ik ben de laatste weken echt stuiterdruk. Dit is ook de eerste keer dat ik thuis weer achter de laptop kruip.. Ik las dat er al veel dames last van vocht hebben. Hier gelukkig (*afkloppen*) niks, nakkes, nada. Ook geen rugpijn of bekkenpijn. Op zich heel erg fijn, ik mag en wil niet klagen, maar daardoor kan ik de rem/ ruststand ook niet echt vinden. Het gekke is dat ik ook helemaal geen harde buiken meer krijg (daar had ik al vrij snel last van). Ik heb dan ook helemaal niet het gevoel dat er een bevalling aan zit te komen (het is dat ik dat getrappel voel, anders zou ik bijna vergeten dat ik zwanger ben bij wijze van). Vrijdag bij de controle bij VK gehoord dat uk helemaal vast ligt ingedaald en ik had maar een onderdruk van 65. Nog nooit zo laag gehad, dus dat was best fijn! Was bang dat de onderdruk misschien wat hoog zou zijn, door mijn drukke programma. Afgelopen week nog een ander tweedehands autootje gekocht. Moest die dag daar wel 400 km voor rijden en morgen even de laatste puntjes op de i laten zetten bij de garage, maar dan is ook de auto babyproof. Ik had een Diesel (Arosa), maar ik rij nu niet zo veel meer, is 3 deurs, had geen kofferbakruimte en had geen Isofix (voor de familyfix). Mijn polo heeft dat gelukkig nu allemaal wel, erg luxe De familyfix zit er al in. Auto is er klaar voor, nu wij nog, hahaha. Vandaag crossen we weer naar de andere kant van het land naar mijn schoonouders. Daar viert schoonpa zijn verjaardag met een bbq (maar waar is nou die zon?) Aankomende week toch nog maar het e.e.a in huis doen. Ook al heb ik niet het gevoel binnenkort te bevallen, alles kan maar zo. Dat heb ik hier op het forum al wel gezien.
Hier even alleen een zwaai voor vandaag.... Geen puf (en 'n beetje zin) om uitgebreid te reageren...... Heb wel alles bijgelezen en daarom voor iedereen die dat nodig heeft een dikke knuffel!! Xxx
Ik heb t aangekeken. Geen bloedverlies meer gehad. Vanacht wel 1,5 uur lang weeeen, elke 3/4 minuten! Daarna weer rustig... Nu wel weer wat harde buiken,en menstruatiepijn maar voor de rest niks
bloempje , zwaai terug. kh lekker dat je alsnog ff hebt kunnen slapen, en jeetje dat je nog zo actief bent , ( jaloers ) liesjuh, lekker dat de klussen zijn geklaard hier zijn er nog wel een paar lol alleen manlief is niet zo handig dus moet groten deels zelf doen.. en dat gaat nu ff niet haha. douch vond ik zelf heerlijk ontspannend tijdens de weeen, in het bad kon ik niet ontspannen kreeg het veel te warm en benauwd. vk zei tijdens mijn weeenstorm dat ik moest gaan douchen , heb zo een uur tot anderhalf uur onder de douch gezeten met behulp van vk en man die de douchkop vast hielden lol ( zullen die een lamme arm hebben gehad ) Verder gaat het hier wel redelijk gisteren super veel geslapen, en heb idee dat ik mijn zoontje te kort doe, kijkt dan ineens ook veel tv... in de box.. maar was de hele dag misselijk ( bleh ) wel kunnen eten enzo anders werd het nog erger. hoop vandaag betere dag dat ik iig iets kan doen de was en wat opruimen, moet eigenlijk ook stofzuigen en dweilen overal maar dat lukt me gewoon niet ben benieuwd heb hier nog steeds geen voorwee gezien, of het nou zo anders als mijn eerste bevalling gaat. ach ja verder veel moe dus reageer niet veel maar lees wel alles meee.. dus hele dikke knuf allemaal meiden denk aan jullie ! Mailaika dat wordt spannend zo hoop dat het niet te lang aanhoud zo dat rommelen, was er vorige keer echt kapot van.. rommelen hield toen 2 weken aan
hey lieverds, ik heb zover mogelijk alles bijgelezen maar geen puf om te reageren. Ik hoop dat jullie allemaal een fantastische dag hebben x
Kaatje: GEFELICITEERD met je dochters verjaardag!! Hoop dat jullie een leuke dag hebben in de speeltuin met een beetje zon (die is hier nog niet te vinden).
Ha dames, Hier een redelijke drama nacht gehad, heb in het begin ieder uur wel 2keer gezien, vooral zo'n last van m'n voeten gehad. Vocht lijkt nu even iets minder maar is zeker nog niet weg, maar met de voeten omhoog dus! Fb: jammer zeg dat het niet heeft doorgezet. Dan misschien toch bloedverlies door een aambei oid? Bloempje: knuffel terug want klinkt alsof er zelf ook wel eentje kan gebruiken! Masami: klinkt alsof jij er ook nog steeds aardig doorheen zit. Ik hoop dat je ondanks alles toch ook nog een beetje een fijne dag kunt hebben! Ingeltje: heeft je zoontje vannacht wel netjes doorgeslapen? Doowspenniej: fijn dat je vandaag een wat betere dag hebt. Nu niet direct te veel gaan doen hoor, want dan heb je morgen weer een baaldag. Ennuh dat je man niet zo handig is, is balen maar stofzuigen en dweilen moet hem vast wel lukken! (vind ie misschien alleen niet zo leuk maar dat is dan maar pech ) Kh82: heerlijk toch dat je je nog zo goed voelt!! Ook vooral niet druk om maken maar gewoon heerlijk van genieten. Veel plezier vandaag bij je schoonouders! Liesjuh: wat heerlijk dat alle grote klussen in huis nu gedaan zijn! Even schoonmaken erna geeft dan idd het gevoel dat alles af is, misschien merkt de kleine dat ook wel en ben jij komende nacht ineens aan het bevallen Linie: die kleine van jou is wel echt een doorzetter zeg dat hij er nog steeds zit, vind het schijnbaar echt heel fijn bij zijn moeder!! Volgens mijn VK kun je idd meer buikpijn krijgen bij veel doen of lang wandelen als je last hebt van je rug/bekken omdat je buikspieren daardoor meer het werk overnemen en dit je baarmoeder soms weer wat meer irriteert. Voor jou dus even rustig aan vandaag! (of niet, kleine mag nu toch wel komen ) Malaika: hmm balen dat het na 4 weeën alweer stopte. Duim voor je mee dat je vandaag meer kans hebt!! Snoeppie: fijn dat je een goed nachtje gehad hebt!! Tja, dan kan je dus zomaar morgen een verjaardagscadeautje krijgen. Spannend hoor! Jeszss: kun je niet wat leuke dingen met vriendinnen gaan doen die wel lekker afleiden maar niet teveel van je lichaam vragen? Bv ergens lekker lunchen, thee drinken etc. Doe dit zelf ook afwisselend met vriendinnen en heb daardoor best wel vaak een afspraak staan zodat de tijd een stuk sneller gaat. Succes in ieder geval! Jossie: is de politie nog geweest vannacht? Hoop dat je toch nog een paar uurtjes slaap hebt kunnen pakken! Kaatje: super gave taart zeg, echt ontzettend goed gelukt (en nu hopen dat hij ook nog goed smaakt ) Hier ook nog geen enkel teken vd bevalling; geen harde buiken(behalve bij heel erg veel lopen), geen voorweeën etc. Heerlijk natuurlijk maar daardoor wel het idee dat ik de 41wkn ruim ga halen! Hoop dat sommige van jullie met mij meedoen want anders wordt het wel heel eenzaam en stil hier Heb trouwens al vanaf het begin het gevoel dat het wel langer zou duren dan 40wkn, maar begin nu wel erg benieuwd te worden wanneer het nu echt komt. Maar, goed nog maximaal 4 weekjes
O ja, word wel gek van de nesteldrang! Het is dat zoontje ook aandacht wilt en vraagt anders had ik t hele huis denk ik al gedaan hihi Nu al de keuken schoongemaakt, incl alle deurtjes (wit word snel vies) En de woonkamer en keuken geveegd en gedweild Ga zo ff douchen en neem meteen de badkamer mee Vriend is gaan vissen, weer valt alleen beetje tegen
Goede morgen dames,zo heerlijk geslapen heb ik nog nooit sinds ik zwgr ben,ik ben echt net wakker en ging om half 12 slapen,geen ene keer wakker geweest..maar werd net wakker met menstruatie krampen,harde buik en ook diarree zoals Fb... Kaatje van harte met dochter..geniet lekker van en verwen haar maar lekker Vandaag gaan we niet te veel doen,alleen bij me schoonzus op visite, en met me verbrande schouders Fijne dag meiden
Kaatje gefeliciteerd met je kleine meid! Prachtige taart, hopelijk smaakt hij net zo als hij eruit ziet! Bloempje knuffel voor jou, rustig aan vandaag! Fb jammer dat het niet heeft door gezet! jossie irritant zo'n luidruchtig feest. Is de politie nog langs geweest? Jojo balen dat je zo'n last van je voeten hebt! Helpt een wisselbadje iets vlak voor je naar bed gaat? Of misschien moet je de bleekselderij brouwsel eens proberen wat m'n tante aanraadde. Schijnt zeer vochtafdrijvend zijn wn heeft haar door de laatste weken geholpen. Hier ook alles rustig. Geen harde buiken of oefenweeen gehad sinds van de week. Wel kan ik niet goed recht op staan. Lijkt net alsof er dan iets knelt. Word duizelig en beetje misselijk. Naar gevoel dus zit zoveel mogelijk. Net een hele berg sandwiches gemaakt samen met manlief. Heb zo een baby shower van vriendin en heb me opgeofferd om dat te maken. Achteraf spijt want kost veel geld en als ik hoor dat iemand andere een fles sinas mee neemt baal ik wel een beetje. Ach ja... Fijne dag dames!
Valt tegen dat ie weg is bedoel je??? Die van mij zal niet TE veel gaan drinken meer tot de bevalling enzo,gister heeft ie zicht vol getankt grrrrr ,dat viel me ook tegen nu ligt ie met kater op ze nest ga hem zo eruit schoppen En ook heb ik nesteldrang doe ik vandaag niks,heb zat gedaan de hele weekend,alleen maar druk geweest,ook met de bbq ... Suc6 schat ..poets ze
Trouwens ...38 weken !!! Yyeeehhhh was ik al vergeten ,zag ik ok me banner hahha ...deze week mag ie wel komen hoor..ben zoooo benieuwd naar zijn gezicht,had tot week 35 helemaal niet,maar nu kan ik niet wachten
hoi dames, masami blij dat het geen vergifteging bleek te zijn! dat wens ik echt niemand toe.. maar wel rustig aan doen hoor kaatje: gefeliciteerd met je dochter en een mooie taart! fb: jij houd het ook spannend zo begon het bij mij ook! dus wie weet beval jij ook een deze dagen pinkster: snap dat dat frustrerend is als je man dat beloofd heeft heb je er nog wel met hem over gepraat? hier lijd ik momenteel veel pijn.. beetje mijn eigen schuld.. ik heb gister veel te veel gedaan in huis met als gevolg dat mijn bekken en een spier aan de binnenkant ongelovelijk zeer doen volgens kraamverzorgster heb je dat met een tweede kind veel sneller dus vanaf nu verplicht ik mezelf het wel rustig aan te doen.. voor de rest gaat het goed hier heerlijke tijden met lukas en irisa zal zo even een foto van mijn 2schatjes plaatsen
Prachtig Zwangernr2!!!!! Pinkster jouw buik zit nog heeeeel hoog zeg! Volgens mij komt ie voorlopig nog niet! Beertje: hè dat is niet leuk, jij zoveel moeite en geld en een ander maakt zich er van af met een fles sinas... nouja, jij krijgt vast een hoop meer waardering! Ik ga even lekker liggen. De dagen gaan maar langzaam om nu vind ik. Zit de dag echt om te kijken
O hihi ik bedoelde het weer van tegen, zonnetje Maar wel balen dat hij zoveel gezopen heeft! Die van mij drinkt gelukkig nooit veel...