Nou. .. al een paar dagen baby stop. Niet leuk! Kom er eens uit baby's! Ik begin zelf ook steeds ongeduldiger te worden. Ben het wachten zat. Maar goed. Ik zal zeker nog twee weken te gaan hebben verwacht ik. Zucht. Iets met een schone zaak. ....
Lieve Maggi..Ten eerste , wat een knapperd heb je,super mooie ventje zooo lief Ten 2e vind ook heel erg jammer voor je dat je op DE moment niet helemaal volledig en nuchter de geboorte mee heb kunnen maken,maar als je naar je prachtig ventje kijkt dan vind je ook wel goed toch??? Hopelijk kunnen jullie gauw weg bij het ziekenhuis en lekker genieten saampjes En Ingeltje ik denk dat mijn jurk mijn buik hoog laat lijken,want ik vind m nu best laag... Morgen naar de vk ff kijken wat ze te zeggen hebben ,sinds dat ze hier is geweest , niks meer gehoord,is dat wel normaal ? Moet ik de ene zijn die achter moet gaan? Of ... Tjaa weet ik veel,eerst keer dat in Nl ga bevallen dus... Trouwens ik heb met mijn man over zijn biertjes gehad, hij zei sorry,maar het was gezellig,had weinig gegeten bla bla bla... Het is weer goed,gelukkig heb ik hem afgelopen nacht niet nodig gehad,had ik mooi pech :s Nog even gauw een bericht..ik heb 40 min lang een lage pijn gehad , van seconden denk ik wel, heel hard en toen ging het weer weg, de eerste keer was om 13:07 en toen om de 3 min tot mijn laatste keer kwam 2 x om de 7 min. Om 13:47 is gestopt en nu weer niks meer,kind is rustig en voel hem af en toen ..dacht dat weeën had,maar het zal weer niet veel aan de hand zijn, ik wil wel dat ze morgen weer gaat voelen of ik niet meer ontsluiting bij heb gekregen ... En trouwens menstruatie krampen net alsof ik ongi moet worden,dan ga ik naar wc poep ik de pijn eruit als diarree ... Ook 3 x gehad vandaag.. Spannend,nou slaap lekker allemaal
meiden we komen net van het ziekenhuis terug.Elize is opgenomen omdat ze niet goed drinkt en niet groeit,ze bleef na het afvallen op dat gewicht zitten en maakte niet weer de groei richting geboorte gewicht de laatste dagen ging het flesje er zeer moeizaam in met vele tussenpozen lukte het om ong 40ml erin te krijgen.maar vandaag was dat ook nog minder, dus na overleg van verloskundige naar het ziekenhuis gegaan. en daar is Elize nu ter observatie opgenomen. alle bloeduitslagen enz.. waren goed alleen men denkt dat ze last heeft van opstart problemen en te weinig energie om voldoende te drinken vanwege dat ze vrij vroeg geboren is en zo klein is. de verpleegkundige geven haar nu de fles om te kijken hoe ze drinkt, dat mogen we nu ook even niet zelf doen. en als ze niet voldoende drinkt krijgt ze de rest met de sonde. ik ga zo nog even bellen om te horen hoe het gaat. morgen ochtend gaan we weer naar haar toe. ik mocht blijven slapen bij haar , maar mag niks doen.. en we dachten daarom dat het voor mijn eigen energie niveau beter is om thuis te slapen. maar het is heel moeilijk haar daar achter te laten en ik mis haar nu al, ook al weet ik dat het voor haar beter is dat ze daar is.
Idd maar straks zal het alleen maar goede nieuws komen... Ben benieuwd naar de schatjes van iedereen ..zal wel leuk als de lijst helemaal af is hè Ik zit ook in een andere forum daar gaat het aardig snel er zijn 12 al bevallen :0 maar wel van begin juni..,zoo leuk !!!
Oww wensdroom wat naar voor jullie kleine meissie .. Natuurlijk mis je haar hè , hoop voor jullie dat ze daar alleen maar vooruit gaat en een reus van een meid terug komt, sterkte ermee ..dikke virtuele knuf. Xxx
He Getsie!!! Zo'n klein hummeltje in zo'n groot ziekenhuis. Helemaal niet fijn voor jullie. Al weet je dat ze in goede handen is; tuurlijk mis je haar ontzettend en wil je haar het liefste gewoon lekker thuis hebben. Denk dat het een goede keuze is om in je eigen bed komende nacht bij te tanken, dan ben je morgen weer fit om er 100% te zijn voor jullie kleine, sterke en dappere meisje!! Hopelijk een goede nacht voor jou en heel veel sterkte!!!! Liefs. X
Hè getsie... wat liggen er toch veel kindjes in het ziekenhuis Goede beslissing maar absoluut niet leuk. Hoop dat je morgen weer uitgerust naar haar toe mag meis. .. Knuff
Mooie foto zwangernr2! Lief met z'n 2tjes zo Kaatje nog gefeliciteerd met je dochter! Maggi wat een lieve foto van Tobias! Wel naar dat je 1e ervaring zo vervelend is geweest en dat het uiteindelijk na al die moeite toch nog uitliep op een keizersnee! Fijn dat je nu het gevoel hebt de schade in te halen.. Hopelijk gaat je herstel voorspoedig en gaat het ook met de kleine man goed! Wensdroom wat ontzettend naar Lijkt me vreselijk om je kleintje daar achter te moeten laten.. Hopelijk gaat het snel beter en maakt ze een inhaalslag en gaat ze goed drinken en groeien! Sterkte hoor, heftig! Hier een rustige dag gehad, tasje maar eens ingepakt (moest ook nog gebeuren hihi) en vanmiddag gezellig in de tuin gezeten en geBBQed bij vrienden.. Kan alleen nu niet slapen.. Ach ja, straks maar weer even proberen, maar was het wel ff zat na uren wakker liggen.. Morgen ook niks te doen dus kan lekker uitslapen als het moet Mijn neus zit ook telkens dicht, zo irritant, slaapt niet zo fijn en ik stoor ML ook met mijn gesnurk.. (Maar dan weet hij ook eens hoe dat is )
Ah wensdroom, wat een tegenvaller! Hoop dat ze snel de energie terug krijgt om goed te kunnen drinken. Sterkte meid! Hier na plassen wakker van fluitende vogeltjes...
Wensdroom wat een nare berichten! Kan me voorstellen dat jullie heel verdrietig zijn, lieve kleine Elize in zo'n groot en kil ziekenhuis. Dat is niet hoe het hoort. Maar ze is in goede handen. Hopelijk sterkt ze gauw aan en mag ze weer lekker met papa en mama mee naar huis! Knuffel voor jou! Hier ook een onrustig nachtje. Twee keer moeten plassen, vrij kort achter en. Nu zingen ook hier de vogels uit volle borst en de wekker van manlijk gaat over ruim een half uur dus echt slapen zal er niet meer van komen... Ingeltje ik ben ook voor meer babietjes hoor! Is al een paar dagen veel te rustig hier haha! Ik ben er ook wel een beetje klaar mee, van mij mag ie komen. Maar ik zal wel weer 41 weken of langer rondlopen met deze toeter. Is nog veel re rustig in m'n buik. Pinkster klinkt als oefenweeen die je hebt gehad. Het had zich natuurlijk kunnen doorzetten in het echte werk maar helaas.... goed dat je met je man gesproken hebt! Ik ben zo benieuwd naar tiempje, al zo'n tijd niks gehoord van haar! Hopelijk is alles goed en is ze ook lekker aan het genieten van een wolk van een baby!
Wensdroom & Maggi: voor jullie allebei een hele dikke knuffel. De andere meiden zijn me qua woorden al voor geweest. Enige wat ik wil toevoegen is dat jullie beide sterke vrouwen zijn en ALLES GOED KOMT! Weer veel wakkere dames hier vannacht. Ik was ook al om 4:30u een x wakker geweest maar ben op het kussen van mijn man verder gaan slapen (dus ook op zijn 'deel' hihi). Nu nog ff dutje doen, straks met de auto naar de verloskundige en vanmiddag heerlijk niks! Jaaaa wie o wie is next? Ik heb manlief beloofd vandaag mijn benen dicht te houden (it's my birthday) wie bied zich vrijwillig aan haha. Misschien blijft ze hier dan wel zitten! Fijne dag voor iedereen. Ik ga nog ff ticket halen naar dromenland hihi X
Hè getsie, wat rot zeg Wensdroom! Hopelijk mag Elize gauw weer mee terug naar huis! Sterkte! Snoeppie, gefeliciteerd!! Een fijne dag vandaag! Ja, wie zal de volgende zijn? Malaika, FB...? Hier ook nog steeds onrustig, veel menstruatiepijn en harde buiken. En hebben jullie ook dat als je plat liggen de baby meteen een feestje gaat bouwen en dat daardoor vanalles pijn doet? Voor mijn rug moet ik eigenlijk soms even op mijn rug liggen, maar is dus niet meer zo fijn.. Denk ook steeds dat het hier ook nog even kan duren, maar nu het weer zo onrustig is de afgelopen dagen ga ik toch weer twijfelen. Nou ja, we zullen zien!
Hoera voor snoeppie! Hier drie keer eruit voor zoonlief en vier keer om te plassen. Die nacht voedingen zijn straks een eitje voor mij! Nu gauw Kids naar school en opvang en even bij slapen.
Hier maar weer eens een berichtje van mij en Siem: Ik had dit weekend veel rust nodig want heb in het ziekenhuis in 4 nachten 14 uurtjes geslapen dus heel erg lekker in mijn eigen bed slapen en dat doet me goed. En nu zeker met de kraamzorg erbij. Met Siem gaat alles goed , toen we vrijdag naar huis gingen was hij 2545 gram , ietsje onder zijn geboortegewicht van 2660 gram en nu zat hij zaterdag alweer op 2680 gram. Ik denk dat hij nu al weer meer weegt. Hij krijgt nu 60cc. Ik ben trouwens gestopt met borstvoeding en over gegaan op flesvoeding. Ik heb het geprobeerd maar het was niet mijn ding.... Nu mooi aan het genieten en af en toe wat kraamvisites, in de middag elke keer mooi op tok. En natuurlijk zijn er de vele emoties en vooral huilbuilen als je ziet als je mannetje de eerste keer darmkrampjes heeft of klein beetje slijm uitspuugt maar dat is vader en moederliefde. Ik zag allemaal mooie minder leuke dingen voorbij komen maar ik heb nog niet alles gelezen want kom er nu gewoon minder aan toe om op de laptop te kijken...hahaha In ieder geval wens ik iedereen een mooie dag of voor degenen die gaan bevallen succes!!
Snoepie gefeliciteerd fijne dag! Strijkertje fijn dat Siem het goed doet! en geniet van de kraam. Maggi bij jou klinkt ook niet fijn, al die moeite en dan een keizersnee, rot hoor, fijn dat je nu de schade in aan het halen bent en hopelijk herstellen jullie beide snel. Ik heb net met het ziekenhuis gebeld, Elize hoeft gelukkig nog geen sonde dus dat is wel fijn. De verpleegsters gebruiken een techniek om haar wat mee te helpen met het drinken, iets met kinnetje ondersteunen zodat ze makkelijker kan zuigen en daarmee drinkt ze de flesjes nu iig leeg. maar ja de dag hiervoor heeft ze niet veel gedronken dus dat ze het nu even wel doet is fijn, maar je kunt daar nog geen conclusie aan verbinden. wel gebruiken zij daar ander soort fles en andere voeding. ik gaf zelf nutrilon en zij geven Friso. Ik heb wel goed geslapen, ondanks dat ik het erg lastig vond om toch thuis te slapen, maar blijkbaar had ik het wel nodig. zo dadelijk aankleden en dan lekker naar haar toe.
Snoepie, gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je kleintje niet vandaag komt, je verjaardag delen is niet leuk (doe ik al 31 jaar met m'n zus die 2 jaar ouder is) Wensdroom, sterkte! Hopelijk knapt ze snel op! Strijkertje, wat een superschattige voetjes van Siem! Hier onrustig geslapen, veel beweging en draaien van kleintje. Vandaag komt een vriendin een bakkie doen en verder lekker rustig aan. Fijne dag allemaal!
Zwangernr2 Wat een rijkdom je 2 mopjes zo samen te zien! Trotse grote broer. Maggi Wat een heftig verhaal over je bevalling zeg... *snik* Maar wat een prachtige reus heb je op de wereld gezet! Hopelijk mogen jullie snel samen zijn en van elkaar genieten. Pinkster Succes bij de vk vandaag. Als ik het zo lees rommelt het toch wel al flink bij jou. Ben benieuwd! Ingeltje Ik herken het zat zijn van je. We moeten nog even lang maar ik "vrees" ook dat ik 20-6 gewoon ga halen en mss nog wel later ga bevallen. Van ons mag hij komen maar daar denkt hij duidelijk anders over... Wensdroom Ah... Elize opgenomen. Wat vervelend nou, maar wel fijn dat ze ingrijpen en haar nu goed observeren. Hopelijk gaat ze snel alsnog lekker aankomen en mogen jullie je moppie weer mee naar huis nemen. Sterkte, dit had je ff niet verwacht. *knuf* Leo85 Goed dat je tasje klaar staat, geeft toch wel btje rust merkte ik toen ik wist dat die ook eindelijk klaar stond voor het geval dat. Vervelend dat je zo'n verstopte neus hebt... Heb je je mannetje lekker wakker gehouden met je gesnurk? Snoeppie Gefeliciteerd met je verjaardag! En fijne dag. Linie Heel herkenbaar van dat feestje in je buik. Hier ook zo eentje, hij heeft me de halve nacht wakker gehouden met wat hij daar allemaal deed. Ik slaap overigens wel op m'n rug, andere houdingen lukt mij niet pijnloos en hou ik dus niet vol. Strijkertje Wat fijn dat Siem het zo goed doet. En over vd bv op de fv, de kleine man doet het er goed op zo te lezen dus waarom niet. Ik ga ook eerst bv proberen maar twijfel ook of het echt wat voor me is. Zo niet kom ik daar zo te lezen gauw genoeg achter... Geniet lekker vd kleine man en de kraamvisite, wij zijn echt even minder belangrijk nu. Jossie81 Goed dat je het zegt van je vriendin, ik krijg om half 11 ook een vriendin (met zoontje) op visite dus ik mag er zo wel eens uit gaan... Hier ook een onrustige en korte nacht gehad. Lag er bijtijds in maar heb al met al maar 4 uur geslapen. Maar 1x uit bed geweest om te plassen maar de kleine vent was enorm druk en ik had ook wel wat last van lichte steken in m'n rug. Echt lekker vond ik ze niet, mja... ze horen er nou eenmaal bij. Ik ga vast de gelukkige worden die voornamelijk pijnlijke rug weeën gaat krijgen, en ik mag vast ook nog wel eventjes doorlopen tot de 40+ weken. Morgen eind vd dag weer naar de vk, als ik het niet vergeet toch eens vragen vanaf welke termijn/onder welke condities ze bij een reguliere controle controleren op verweking/ontsluiting. Hier vandaag op het stofzuigen en dweilen vd slaapverdieping na geen bijzonderheden op de planning staan. Zal de postzegels ook maar eens vast op de enveloppen gaan plakken, heb ik dat ook weer vast gedaan. Hier zijn alle klusjes in huis nu af, vl heeft het hele weekend druk geklust. Stortdouche opgehangen en badkamer en wc gewit en het laatste rolgordijn in de keuken opgehangen en nog wat kleine andere dingen gedaan. Zijn nesteldrang lijstje is ook afgewerkt. Wij zijn klaar voor de bevalling! En dan ga ik nu snel uit bed voordat m'n vriendinnetje zo op de stoep staat en ik nog niet klaar ben. Fijne dag meiden!
Wensdroom, wat naar dat je kleine meid in het zh ligt. Hopelijk blijft het eten goed gaan en mogen jullie haar snel weer mee naar huis nemen! Snoeppie; gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een fijne dag hebt vandaag! Hier zo even voor controle naar de vk. Eens kijken of de kleine misschien al eens aan het indalen is. ...