Masami spannende tijden dus voor jullie deze week! Ben benieuwd wanneer de kleine komt! Snoeppie lekker dat alles goed was bij de vk. Hopelijk komt ze vanzelf en hoef ke niet ingeleid te worden!
Bl0empje: Hè gats... daar zit je nou net niet op te wachten.. we duimen!! Masami: goed nieuws joh! Spannend Snoeppie: ook alles weer goed, fijn. Je loopt aardig op het einde, plan van aanpak al bijna in zicht!
Even een snel berichtje omdat ik al even niks heb laten horen maar heb er gewoon de tijd en puf niet voor sorry dames... Maar ik mag mededelen dat Roan vandaag mee naar huis is gegaan !!! Hij weegt nu 1920 gram en is 41 cm
masami: spannend! ben benieuwd wanneer jullie kleine komt.. bloempje: hoop voor je dat het uitgesloten word.. hier draaien de duimen ook! peetje: wat een lief vrolijk kereltje zeg jojo: het gaat best slecht tussen mij en mijn ex.. heb inmiddels de hoop opgegeven dat het ooit nog goed komt.. we doen wel normaal tegen elkaar maar ik merk dat ik gewoon geen behoefte meer in hem heb.. de boosheid begint nu eigenlijk pas te komen.. het scheelt dat ik hem alleen nog een middag in het weekend zie maar goed leuk is anders. voor bo heb ik antibiotica gekregen.. hopen dat die gauw aanslaat.. moet 5dagen lang 4pillen per dag slikken
Geboren! 23 mei 2013 (35w + 2d) - Roan Tsjalling Leon - 1575 gram - ? cm - Kimmey 24 mei 2013 (35w + 5d) - Wessel - 3000 gram - 50 cm - Kleinmonster 27 mei 2013 (35w + 6d) - F - 2590 gram - 48 cm - Madchen30 01 juni 2013 (37w + 3d) - Elize - 2560 gram - 45 cm - Wensdroom 02 juni 2013 (37w + 6d) - Pim - 3310 gram - ? cm - Peetje2012 03 juni 2013 (38w + 1d) - Siem - 2660 gram - 47 cm - Strijkertje 04 juni 2013 (37w + 2d) - Irisa Nicole - 2510 gram - 50 cm - Zwangernr2 06 juni 2013 (38w + 3d) - Tobias - 4390 gram - 53 cm - Maggi 06 juni 2013 (36w + 5d) - MacKenzie Caitlin - 2750 gram - ? cm - RooDje 5 jongetjes en 4 meisjes Wil je de geboortelijst aanpassen? Zoek dan de laatste geboortelijst op (zoek in dit onderwerp op 'geboren'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!
Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013 Privé voor deze mama's (alleen voor meekletsers) 12 juni ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH - Cvibi - 16 juni ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH -Cvibi - ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi - ♥ Strijkertje(29) - 1e kindje (★ - BV - ZKH - ☺ ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH (geplande keizersnede) - Cbibi - 17 juni ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH - Cbbbi - ♥ Maggi(30) - 1e kindje - ☺ ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV- Thuis - ☺ 18 juni ♥ Linie (30)- 1e kindje (★ - BV - ZKH - Cvibi - 19 juni ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - ZKH - ☺ 20 juni ♥ Ingeltje(32) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh - Cvibi- ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV - Thuis - Cvibi - ♥ Liesjuh1977(36)- 1e kindje - BV Thuis - Cvibi - ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje(J) - BV - ZKH -☺ 21 juni ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum -Cvibi - ♥ Pinkster(26) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cvibi - 22 juni ♥ Jojo12 (27)- 1e kindje - FV - Thuis/ZKH - Cbbbi - 23 juni ♥ Kleinmonster(26) - 1e kindje - BV - Thuis - ☺ ♥ Jeszss (29) - 1e kindje - BV - ZKH - Cvibi - 24 juni ♥ FB1984 (28)- 2e kindjeJ) - FV ZKH 25 juni ♥ Bl0empje(22) - 1e kindje - BV - Thuis -- Cvibi - ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV - - ZKH -☺ ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★ - BV - ZKH (KS) -☺ ♥ Malaika(37) - 2e kindje (J)(★ - BV - ZKH - Cbibi - ♥ Pooh85 (28) - 1e kindje - FV- ZKH - Cvibi 26 juni ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH - Cvibi - 27 juni ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★ - BV - Thuis - Cvibi - ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★- BV - ZKH - Cbbbi - 29 juni ♥ Pindakoek(30) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★ - ? - ZKH Cbibi -☺ 30 juni ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★ - BV - ? - ♥ Doowspenniej (25) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cbibi - 31 juli (illegaal erelid ) ♥ Zeester (30) - 3e kindje (JJ) (★- FV - ZKH- Cbibi (12) Meisjes (16) Jongens (7) Verrassing/Geheim! Afspraken Juni: 11 Liesjuh1977 VK, Ingeltje VK 12 Beertje1987 VK Bl0empje VK 13 Masami gyn groeiecho 14 Leo85 VK, Doowspenniej VK 17 Jojo12 VK 18 Zeester VK 19 Zeester start verlof! 24 Jojo12 VK Juli: 3 Zeester groei-/liggingsecho BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren... = verlof begonnen! ☺ = bevallen! Cbbbi = Caput (hoofdje) bewegelijk boven bekken ingang: hoofdje is nog niet ingedaald. Cbibi = Caput bewegelijk in bekken ingang:hoofdje is stukje ingedaald. Cvibi = Caput vast in bekkeningang: hoofdje volledig ingedaald. CIF = Caput in Fundo : het hoofdje ligt boven = stuitligging ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ sterretje van Zeester (6 wk) Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na circa 1½ maand afwezigheid (of 1 dag posten en niet meer terugkomen) ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil! Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!
Oké! Zet ik er in Heb Piratemommy verwijderd na anderhalf maand inactiviteit en ik heb Tiempje even een PB gestuurd.. waar zou ze toch zijn gebleven?
Ik hoop ook voor je dat er al wat gaande is, je bent bijna op de uitgerekende datum zie ik dus het zou wel eens mogen hè! Ik mag morgen weer naar de vk, denk dat ik het ook maar eens ga vragen en nu echt... vorige week vergeten maar heb nu steeds vaker last van voorweeën dus zou toch denken dat het onderhand wel wat op aan het leveren is al. Wauw, wat een knapperd zeg! Grumpy Benieuwd hoe het in het zkhs was voor de groeiecho, maar dat lees ik vast wel verderop.... Pinkster Fijn dat het weer goed was bij de vk en kleine al helemaal ingedaald, zou nu toch wel fijn zijn als hij ook het laatste zetje zou gaan geven hè! Nou... duidelijk, dat wordt dus massaal bevallen aankomende nacht Leo Stofzuigen en dweilen hier ook nog, en af en toe een wasje draaien. Fietsen gaat de ene keer beter als de andere. Maar meer als dat doe ik ook niet hoor, ik hou het echt niet lang vol en voel me snel moe, pijntjes of de buik zit echt (pijnlijk) in de weg. Koesterhoop Hopelijk gaat je gestap meer als 3cm opleveren, kan me voorstellen dat je daar nu onderhand wel naar uitkijkt. Bl0empje Hopelijk heb je snel je uitslagen terug en valt het mee zodat je gewoon lekker thuis kunt bevallen. Ik ga voor je duimen! Snoeppie en Jojo Hopelijk bedenken jullie kleintjes zich nog en gaan ze alsnog indalen. Lijkt me namelijk best vervelend om direct te moeten liggen als je vliezen breken. Stel je nou voor dat je net even de deur uit bent voor wat boodschappen bij de supermarkt en je vliezen breken. Mag je midden in het gangpad gaan liggen met gebroken vliezen... Masami Wat spannend zeg! Je laatste paar daagjes als niet mama dus. Wel fijn dat ze je serieus nemen wbt het er doorheen zitten. Benieuwd of de kleine dan toch nog eerder gaat komen als vh weekend pas. Wat een goed nieuws! En nu lekker thuis genieten van jullie mooie ventje! Hier een rustig dagje gehouden, heb alleen de slaapverdieping gestofzuigd en gedweild en voor de rest vooral voor de tv en op de bank gehangen. Heb zo weinig slaap gehad afgelopen nacht dat ik het echt niet meer trok en heb de hele dag al lekker last van oefenweeën dus de steken 'daarbeneden' zijn weer goed aanwezig vandaag. Kleine is wel ook lekker druk dus dat is wel gezellig. Maar met die oefen weeën in combi met zijn gedraai kan ik niet zeggen dat ik het echt een lekker gevoel vindt. Morgen weer naar de vk voor controle, moest eigenlijk om 17.30u maar werd vanmiddag door de assistente gebeld dat ze al eerder plek hebben dus mag nu al om 12u. Alleen maar leuk, hoef ik ook niet de hele dag te wachten en kan ik tenminste al eerder vragen of ze kan zien of er al iets van verweking/ontsluiting aanwezig is... Fijn dat je de lijsten weer even naar voren hebt gehaald, en het verwijderen van Piratemommy is wel slim ja, die heeft echt niks meer van zich laten horen. Ben ook wel benieuwd hoe het met Tiempje is idd...
Super meid ..heerlijk om gewoon lekker thuis te zijn hè !! Komen al gelijk veel mensen hem bewonderen of laat je nog even rustig??
OMG! Ik hou jullie niet bij!!! Kimmey, geweldig dat Roan thuis is! Gefeliciteerd! Het grote genieten kan beginnen! Hoe is het met Wessel eigenlijk? Bl0empje, balen balen balen... Hoop dat je een goede uitslag krijgt! Masami, fijn dat er naar je geluisterd is. Laatste daagjes! Hopelijk krijg je daar wat positieve energie van. Ingeltje, dank voor de updates. Hier net thuis van de gym. Morgen naar vk. Probeer jullie dan wel bij te benen. Fijne avond allemaal!
begin nu pas een soort van leegte te voelen in mijn buik.. met alles wat ik eet,drink en doe denk ik aan mn buik en dan besef ik pas dat mijn buik 'leeg' is.. best appart!
@kimmey: super en wat is roan nog klein en licht zeg Pfff kleine ligt echt laag.. Heb soort messteken van onderen...naar gevoel...
Even kort voordat ik m'n oogjes sluit Kimmey: SUPERNIEUWS! Bloempje: duim heel hard voor een goede uitslag! En dat je gewoon thuis mag bevallen! Masami: fijn nieuws voor jou! Ingeltje: thanks voor de lijsten, helemaal eens wbt Piratemommy en wat goed dat je Tiempje een pb hebt gestuurd, ben ook benieuwd hoe het met haar gaat! Morgen al om 8:45 voor de groeiecho (dus niet vandaag Liesjuh... goed dat je je rust hebt genomen!) Slaap lekker voor iedereen!!!
Zooo... heb toch ineens een pijnaanvallen aan de rechterkant (echt mijn zij, tot aan mijn flank). Echt enorm steken, buikademhaling/ puffen helpt niet, hou dan echt soms mijn adem in van de pijn. Buik wordt ook niet hard en zo'n 'aanval' duurt 5 min op z'n top en dan golft t wel weg en kan ik weer slapen totdat ik weer wakker word van de pijn...Dit is wel de kant waar mijn buik vaak 'uitsteekt', alleen tijdens zo'n pijnaanval niet. Ben er goed misselijk bij geworden. Voel ook geen 'opbouw'... Dit lijken mij toch geen (oefen)weeen? Ben wel wat misselijk geworden. Heb dit nu 2 keer in een half uur gehad. Dat lijkt me wat weinig en een pijnaanval van min. 5 minuten aan 1 stuk zonder een harde buik, lijkt me seer wat lang voor een wee. Iemand hier bekend mee?