He wat naar kh! Klinkt een beetje als koliekpijn, weeen duren meestal geen 5 minuten toch? Als het zo blijft zou ik toch ff bellen voor de zekerheid. Hoe is het nu? Hier al weer helemaal fris en fruitig. Was om 5 uur al klaar wakker dus heb nog ff een uurtje met ml gekroeld voordat hij er uit moest en ben toen zelf gaan douchen. Wasje aangezet, vaatwasser in en uitgeruimd en de boel aan kant gemaakt. Nu dus al weer klaar haha. Ik vind het vandaag een mooie dag om babies te krijgen jongens, heb een positieve vibe itt gister haha
hallo meiden alles nog goed met alle dames en baby's? las iets over dat Roan naar huis mocht, super! Met Elize ging het gister minder goed. toen we binnenkwamen zei de arts dat hij streng ging zijn flesje 50 ml in kwartier op anders rest met sonde. maar op de afdeling proberen ze veel langer en met vele tussenpozen krijgen ze er soms wat meer dan 30ml in en de hele dag gister getobd met de fles. en in het ZH heeft ze ook gister al wel 4x gespuugd wat ze thuis niet deed. wij hadden al een paar keer aangegeven niet het gevoel te hebben dat het geweldig ging maar ze wilde even aankijken. uiteindelijk s avonds werd er gezegd dat ze haar nog 3 voedingen kans gaven en anders de sonde toch maar moest. (wat als het aan ons had gelegen al lang gedaan was) voeding van 21 uur kwam alles weer terug.. afspraak was dus zodra ze weer zich melde sonde erin, want dat moet voor een voeding. dus wij met een geruster hart naar huis. ik belde om 00.15 en toen bleek ze ineens toch tussendoor een voeding te hebben gehad en men met de volgende voeding pas de sonde te zetten. daar was ik niet blij mee gezegd wat ons verteld werd en gezegd dat ik wilde dat de sonde geplaatst werd. om 1.30 weer gebeld toen hadden ze dan idd de sonde geplaatst. dadelijk er weer heen en zien hoe ze het doet.
Gelukkig maar... (denk ik nu zonder ooit te zijn bevallen). Ik zou dat geen +/- 10 (en de rest?) volhouden... Kreeg nog 2 keer zo'n aanval en ben daarna pijnvrij in slaap gevallen. Ik lig nu voor het eersr in weken heerlijk en te slapen, totdat ze om 6.45 met de straat gingen beginnen... Goed bezig beertje. Lekker produktief dagje dus... nog steeds geen nesteldrang hier, maar vind dat wel een heerlijk gevoel geven als je al zo vroeg klaar bent en de hele dag nog voor je hebt. Wensdroom, wat naar. Zou dat ook niet leuk vinden als ze A zeggen, maar B doen en dus ineens een heel ander plan gaan trekken. Hoop dat t snel goed gaat met de kleine meid.
Ja zeker...heb zondag precies zo gehad,ook geen harde buik bij,en het was niet regelmatig ,misselijk er van werd ik niet,maar wel een beetje maagzuur ...en nu is ie volledig ingedaald en ik heb al 2 cm ontsluiting ...
Goedemorgen Weer wat nachtbrakers lees is hier... Kimmey: Wat fijn dat Roan nu thuis is! Geniet er maar lekker van! Ingeltje: inderdaad, misschien dat de geboortelijst naar voor halen weer wat bevallingen opwekt.... Het wordt wel weer eens tijd voor en baby. En Piratemommy eruit ben ik het ook mee eens, lang niks meer van gehoord. En Tiempje... tja ook benieuwd hoe het met haar is. KH: Wat rot die pijnsteken.. Gelukkig heb je nog wel wat kunnen slapen. Wensdroom: Tjee wat naar dat het met Elize nog niet zo goed gaat. En wat raar dat ze zeggen bij de volgende voeding een sonde aan te leggen en het dan nog niet doen. Maar goed dat je gebeld hebt en dat ze het alsnog gedaan hebben. Moederinstinct heeft het nooit mis! Ik duim voor Elize dat het maar snel goed mag gaan met haar voedingen. Zwangernr2: Goed dat je voor jezelf nu een duidelijk beeld hebt over hoe nu verder met je ex. Wel fijn dat jullie normaal met elkaar kunnen praten. En dat "lege" gevoel in je buik lijkt mij ook wel erg raar...Ach als je naar je meisje kijkt maakt dat volgens mij veel weer goed! Grumpy: succes met de groeiecho en veel kijkplezier! Liesjuh: Jij ook veel succes bij de vk, en ik ben benieuwd wat de vk zegt over de oefenweeën. Hier vanochtend sinds 04.30 uur wakker... pfff vanmiddag maar even mijn oogjes dichtknijpen om wat slaap in te halen.
Mooi Kimmey dat Roan naar huis mag!! Grumpy: veel plezier met de groeiecho! Bloempje: hoop ook voor je dat je thuis mag bevallen! Pindakoek: niet fijn voor je die pijn! Pooh: gewoon overdag dan je rust pakken ja.... Wensdroom: ik ga duimen voor je dat het beter gaat met Elize. Hier een hele goede nacht gehad, Siem sliep gelijk weer na de voedingen e n heeft ook niet gehuild. Ik geef hem ook sinds gisteren Infacol tegen krampjes en heb het idee dat dat ook werkt. Ik ben zo blij met mijn mannetje. Ik wens iedereen een fijne dag en hopelijk word het vandaag mooi weer met een zonnetje erbij.
Wat een mooie ,lieve kindje heb je..geweldig!!!! Hier vreeeeselijk nacht gehad,geen pijn,maar maagzuur ,opstaan was ik duizelig en moest spugen, ik sliep denk ik eindelijk rond de 3 uur,maar ja kwart voor 7 ging de wekker weer,het komt zo een kindje die op moet passen,hopelijk gaat hij goed slapen dan kan ik ook ... Heb ook menstruatie pijn en steken als gek daar beneden..
Ingedaald is de kleine al, dus dat kan ik niet gevoeld hebben. Zelf heb ik niet echt het idee dat er al iets rommelt, of ontsluiting begint. Maar jij had al meerdere rommelsessies gehad Gelukkig is de pijn hier over en kan ik vandaag weer even en sprintje trekken in het huishouden..
Ik zou er geld voor vragen voor dat oppassen van jou. Word je nog rijk Knap hoor dat je dat nog doet. Hoewel ik de energie er nog wel voor zou hebben, heb ik er geen zin in. Dit is lekker nog even tijd voor mijzelf (ook al moet ik daarin van mijzelf ook poetsen ) Hoop dat je ergens nog even wat slaap kan pakken Strijkertje; wat een schatje. Leuk dat je nog zoveel mee schrijft op het forum, ondanks dat je net een kleintje hebt.... Bloempje; hoop ook voor je dat de uitslagen meevallen en je gewoon mag bevallen waar je wilt bevallen... Ik heb de zalf en tabletjes (curanol) in huis. (ze zijn ook bij de Etos te krijgen). Bloempje en Ingeltje bedankt vor de tip/ naam van dit spul. Maar vind het innemen van tabletjes eng. Er staat op dat het de 1e 6 maanden niet mag, maar het laatste deel van de zwangerschap wel. Natuurlijk is dit het laatste deel (tenminste, daar gaan we wel vanuit zo voelt het hier nog niet ) maar waarom zou het nu wel mogen en eerder niet? Al meer vrouwen die die tabletjes idd ook slikken/ geslikt hebben? Ben benieuwd hoe snel dit dan gaat werken
Jemig wat een nachtbrakers hier! Ik moet zeggen dat ik nog fantastisch slaap soms wel met tussenpozen wakker maar als dat alles is.. @Pinkster: oh oh dat klinkt niet goed! hoop dat je nog een beetje aan slapen toekomt! @Strijkertje: ahw wat lief!! Ik wil ook het is niet echt pijn, meer een naar gevoel alsof er een bal van binnenuit naar buiten toekomt... @KH: vervelend die steken! Misschien inderdaad een soort indaling? @Wensdroom: vervelend dat Elize zo slecht eet! hoop dat ze het beter gaat doen. Net de dokter gebeld en we gaan maar weer even heen voor een pil voor schimmelinfectie...achja alles is beter dan dat de kleine straks ter wereld komt met spruw. Hoop dat de zon vandaag een beetje doorkomt. Vind het nog steeds erg somber eruit zien...
Neeee!! Dat niet, die pijnen waren echt hels... Wist niet wat me overkwam. Maar had zelf al wel het vermoeden dat het niet met een bevalling of voorbereiding daarvan te maken had. Daarvoor duurde de aanvallen wel erg lang. Maar ik word erg onrustig nu... ben dan ook niet heel goed in rustig aan doen. Probeer tussendoor ook wel te gaan zitten en wat anders te doen.. Maar af is af. Hoop dat ik dan meer rust in mijn donder (en hoofd) krijg en dan ook even wat versnellingen terug kan en misschien ook wat beter slaap. Al heb ik daar mijn twijfels bij, mijzelf kennende Als het goed is waren het geen indalingspijnen, de kleine ligt al helemaal beneden en vast in het bekken.. @ Pindakoek; hoop dat je snel van de infectie af bent. Hier begint het zonnetje nu een beetje te schijnen
Ha dames, Hier vandaag echt even geen fut. Denk dat ik zo maar gewoon even terug mijn bed in ga want loop nu toch maar mezelf in de weg... Even kort: Grumpy, hoe was de groei-echo?? Ik hoop geen bijzonderheden extra meer zodat jullie ook eindelijk weer rust hebben en van de laatste weekjes kunnen genieten! Bloempje: ik hoop zo op een goede uitslag voor jou! Lijkt me zo naar als je toch ineens naar het ZH moet hiervoor.. ga voor je duimen Wensdroom: bah wat naar dat het niet goed gaat met Elise! Gelukkig heeft ze dan nu eindelijk de sonde en gaat ze hopelijk een beetje opknappen zodat ze snel weer mee naar huis mag! Kimmey: heerlijk dat je zoontje eindelijk met je mee mag, geniet ervan!
Wensdroom wat een vervelende situatie met jullie meisje. Zijn ze er al achter wat de reden is dat ze niet zo goed drinkt? Hopelijk sterkt ze gauw aan. M'n hoge energie peil begint al weer aardig te dalen, dus ga zo maar ff op de bank hangen denk! Grumpy hoe was de echo?
Ik kwam ook weer even kijken of er al nieuws is van Grumpy... maar helaas.... Hier begint buik weer onrustig te worden door oefenweeën en harde buiken dus ook maar lekker even bankhangen.
Ha meiden, Wensdroom, rot zeg dat het niet goed gaat met Elize. Hopelijk knapt ze nu gauw op! Strijkertje, wat een mooi mannetje! Kimmey, super dat jullie nu met z'n drietjes thuis kunnen genieten! Kh, naar die pijn.. volgens mijn vk blijf je indalingspijn houden ondanks dat de kleine vast ligt. Hij zal steeds verder naar onderen willen zakken ter voorbereiding op.. Ik zou toch maar een beetje rustig aan doen meid! Bloempje, balen zeg! Hopelijk snel de uitslag en mag je dan toch lekker thuis bevallen! Grumpy, jullie hebben nu de echo gehad. Hoe was het? Hopelijk niets aan de hand en nu lekker genieten. Sterkte voor de niet fitte dames! Hier weer onrustig Veel buikpijn, gekke rugpijn en ipv de obstipatie van afgelopen weken heb ik nu diarree. Had net ook een heel klein beetje vaginaal bloedverlies. Ben benieuwd of er wat van komt, mij kennende waarschijnlijk nog niet Maar word zelf een klein beetje zenuwachtig van die onzekerheid! Zometeen nog wat kleine boodschapjes doen en vanmiddag maar heel rustig aan. Lekker de tuin in Fijne dag meiden.
Hey meiden, Ben zo moehoe!! Bleh! Zit erg tegen mijn verlof aan te hikken. Nog maar tot volgende week woensdag werken, maar het voelt nog als zes weken hihi. Nou ja nog ff volhouden! Morgen al 33 weken!! Ben benieuwd wie er nu als eerste gaat bevallen. Het is zo rustig nu ineens! Vond t wel spannend hoor elke dag iemand!! Liefs
Hi, ben weer terug. Heb nog niet bijgelezen... Echo gaf geen verontrustende dingen aan. Was wel veel duidelijker en betere uitleg. Deze echoscopiste was heel ervaren en vroeger verloskundige geweest. Loopt iets achter in groei. Nu geschat op 2700gr. Dus die van mij moet nog even binnenblijven, kan ie nog wat gram aankomen. Klein hoofdje, korte beentjes, klein buikje en haar Komt erop neer dat de kleine qua bouw meer op de mama lijkt Verder kan het zijn dat ze er nog iets naast zitten. Al met al een fijne echo! Heel misschien is het verstandiger om niet thuis te bevallen, maar ze vond dat m'n eigen vk dit moet beslissen.