16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 3 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door doowspenniej, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Geboren!

23 mei 2013 (35w + 2d) - Roan Tsjalling Leon - 1575 gram - ? cm - Kimmey

Geboortedatum(w + d) - Naam - Gewicht - Lengte - Naam Mama

Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'geboren!'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!

2. Bl0empje

Bl0empje Bekend lid

9 mei 2012
    763
    0
    16
    Jeetje en dan nog het bericht van Zwanger2....... Meid toch wat een rot nieuws! Ik hoop ook dat je voor nu genoeg mensen om je heen hebt die je steunen in deze zware periode...
    Als we via hier iets voor je kunnen doen dan laat het alsjeblieft weten...!!!

Hele dikke knuffel voor jou en voor L.
    Xxxx

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Holy Guacemole!!!

Kimmey van harte meis met je (ongetwijfeld) prachtige zoon!! Ik kan me voorstellen dat je even tot rust moet komen en alles moet laten bezinken... we zijn heel benieuwd hoe het de komende tijd met jullie zal gaan... wauw! Je bent mama!!

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Voorweeën: sja het lijkt op een harde buik, het is een heel weeïg ( ;) ) gevoel, het komt inderdaad in een golfbeweging en zakt weer af. Ik moet er af en toe echt even van zuchten. Ook wat pijn in de rug

5. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Jeetje Kimmey! Gefeliciteerd met jullie zoon Roan! Oh, wat een kleintje, maar fijn dat hij het goed doet en dat je zelf aan de bel hebt getrokken!!! Ik wens je heel voorspoedig herstel van de keizersnede. Wat een heftigheid voor jullie zo in ene! Dikke knuffel!

Malaika: gastie wat een naar nieuws van je vader. Sterkte met de situatie! En wat moeilijke keuze voor jou inleiden of keizersnede. Ik heb de reden niet helemaal meegekregen. (Sorry...)

Zwangernr2: ook al narigheid:( Wat een rotsituatie. Bij deze een digitale knuffel!

Jemig meiden! Wat een dag hier op het forum!

Nu geen gekke dingen meer hoor... Knuffels voor iedereen!!!

6. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Nou, even wat luchtigs tussendoor: wij zijn ook uit de meisjesnaam:) Jongensnaam hadden we al. En nu bezig met geboortekaartjes, moeilijk... Het word iig iets stoers, wil echt een jongens of meisjeskaartje, dus we gaan voor 2:) En dan zien we het wel...
    Leuk om 'de naam' te zien op het ontwerp vh kaartje:D:D:D

7. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Kimmey gefeliciteerd met jullie zoontje Roan! Wat is dat snel gegaan en inderdaad echt een ukkie zeg! Goed dat je aan de bel hebt getrokken meid! Wat een dag vandaag zeg!

Ben benieuwd hoe het met kleinmonster gaat!

Ik voel af en toe van die vage vegen achter m'n schaambeen, zal wel met indalwn te maken hebben. Ook gemene steken van onder en af en toe kramp alsof ik moet poepen. Zou dt dan voorweeen zijn?

8. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kimmey gefeliciteerd met Roan. Dat is wel heel snel gegaan zeg!! Wist niet wat ik zag toen ik je bericht las!

Een heel tegenstrijdig bericht. De een feliciteer ik en de ander wens ik sterkte, want zwangernr2, wat een rot nieuws. Ik wens je heel veel sterkte!

9. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Huh?? Ik had van kleinmoster de eerste kindje verwachte maar het is van Kimmey geworden....
    Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!
    Heeeel veeel gezondheid aan je kleine schatje toe gewenst,wat een stoere mooie naam,echt erg leuk!!!!!

Minder nieuws van zwangernr2 ..Lief schat,onthou een ding:
    Als iemand v"van jou"is of van jou moet zijn loopt nooit weg,als ie toch weg loopt dan is ie nooit van jou geweest of nooit van jou moest zijn,snap je wat ik bedoel?!
    Er is verdrietig om zoiets mee te maken,al helemaal als op een moment is waar je hem het meest nodig heb,vind egoistisch van hem en zeer onvolwassen..
    Maar geef ff de tijd,alleen de tijd zal het laten zien/leren wat het best is,makkelijk praten hebben we altijd alshet situatie niet met ons is,ik heb het ook mee gemaakt,net voor dat ik zwanger raakte,was zelfs aan het scheiden,maar goed..andere verhaal!
    Denk nu aan je zelf aan de babytje in je buik en je kindje die je nodig heb....Ga leuke dingen met hem ..sterkte schat e geef alles de tijd ook aan hem!!

Bezig met zwng2 ben ik ff de rest vergeten,maar begin helemaal blij te worden met de nieuwe lijst..leeeeuuukkkk:D:D:D

10. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ongelooflijk dat we nu aan de baby lijst zijn begonnen!
    Wow, wat speciaal! Het lijkt zo kort geleden dat we een positieve test hadden...

Lieverds, ondanks alle twijfels die we allemaal hebben (en houden, ook na een bevalling): we zullen allemaal proberen de beste mama's te worden die we maar kunnen zijn. Veel houden van betekent een grote kwetsbaarheid, daarom is het zo mooi en zo angstaanjagend tegelijk. Het grootste wonder dat er bestaat!

11. Kimmey

Kimmey Bekend lid

23 mrt 2011
    825
    449
    63
    Vrouw
    Mama en Vogelkweker
    In Mijn Huisje :P
    Dank jullie wel voor de felicitaties :)
    Het gaat nog steeds erg goed met ons 2tjes. Het is duidelijk dat Roan buiten de buik zich beter voelt dan in de buik..
    Ik zal zo proberen een foto te plaatsen..als het lukt en anders morge

Kleinmonster hoe is het bij jou?? Hopelijk de kleine nog in je buik

12. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Kimmey; gefeliciteerd met jullie kleine man!!!
    Gelukkig gaat alles goed!! :)
    Ben érg benieuwd naar een foto hihi

13. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo terug van de voorlichtingsavond en wat is er weer veel gebeurd intussen....

Kimmey: Van harte gefeliciteerd met Roan! Ik hoop dat ie het buiten de buik goed blijft doen. Zorg jij maar lekker voor je zoontje en natuurlijk jezelf na de keizersnee en kom er even lekker van bij... neem de tijd!

Malaika: Wat een moeilijke keuze zeg... Probeer er goed over te denken en kies uiteindelijk waar jij je het best bij voelt!
    Heel veel sterkte ook met je vader! Dikke knuf!

Zwangernr2: Tjee wat een rot bericht zo vlak voor de bevalling! Ik hoop dat je er niet teveel stress aan over houd want jij, jullie meisje en Lukas zijn het belangrijkst nu! Klinkt heel cru maar het is wel zo en ik hoop dat je ex jou ook die tijd geeft en niet roekloos belt met omgangsregelingen ed want hij kiest er zo voor dus dus moet hij jou nu ook de tijd gunnen!

En nu is het afgelopen met rot nieuws zo voor de bevallingen!!
    (hopen dat iedereen luistert)

14. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Wat goed meid!!! Hoop en wens dat een hele snele herstel voor jullie,,,tijd om je banner te verandere :)

15. Kimmey

Kimmey Bekend lid

23 mrt 2011
    825
    449
    63
    Vrouw
    Mama en Vogelkweker
    Hier een kleine indruk van onze kleine man .. Op het moment alleen deze foto's bij de hand

16. Kimmey

Kimmey Bekend lid

23 mrt 2011
    825
    449
    63
    Vrouw
    Mama en Vogelkweker
    En deze

17. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Kimmey van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Roan mooie naam en een foto, goed dat je zelf aan de bel hebt getrokken en fijn dat hij het ondanks dat hij vroeg is en licht het ook goed doet.
    even bijkomen van alles en rustig aan.

hoe zou het met kleinmonster zijn?

18. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat een prachtig kereltje!!!

19. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Pff, inderdaad wát een dag hier!!

Kimmey, van harte gefeliciteerd met je zoon!! Wat een heftige, maar bijzondere dag voor je!! Super dat Roan het zo goed doet. Neem de tijd voor het verwerken meid! En geniet van jullie zoontje!!

Kleinmonster, hoe is het met jou??

Kaatje, wat een lief berichtje heb je geplaatst!

Zwangernr2, pff heftig zeg. Alles is eigenlijk al gezegd, ik sluit me er bij aan. Neem je tijd!

En leuk Grumpy, een naam én geboortekaartje gevonden!! Ben benieuwd:)

20. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Wat een mooi mannetje!!

Deel Deze Pagina