16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 3 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door doowspenniej, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    He!
    O, wat spannend! Bijna nieuwe baby'tjes erbij en veel gerommel dus onder jullie. Hier ook nog niets te voelen behalve billen en beentjes :)
    En Kaatje, jij bent zo goed van alles op de hoogte (aambeien, inleiden etc.) fijn!! En wat leuk om dat liedje in te studeren. Ik heb een tshirt met papa 2013 en dan van aap naar rechtop naar gebogen achter kinderwagen :) vond ik wel humor maar hoop dat die op tijd is.
    Ach ja, officieel toch nog geen papa.. Maar leek me gewoon leuk.
    Kleinmonster, ik hoop dat jullie lekker naar huis mogen!
    En liesjuh, het klinkt elke keer alsof jij een hele lieve zorgzame partner hebt, heerlijk! Zweten snachts is dan weer niet fijn..
    Ingeltje, wat stom dat die bezorger niet is geweest! Heb je al gebeld?

Ik heb al boodschappen gedaan en huis opgeruimd, straks komen collega's lunchen, helemaal zinin!

Fijne dag en kom maar op met die baby's!

2. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahah Pinkster, zou ook een actie van mij kunnen zijn, ergens voor naar de winkel en dan met vanalles terugkomen maar dat waar je voor ging vergeten.

Leo: hoop dat je vanmiddag nog wat slaap kan pakken!

Beertje: hoop dat mijn kleintje naar je luistert!

Jossie: Lijkt me een leuk shirtje! Veel plezier met je lunch vanmiddag!

3. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Hier ook een luie start hihi. Eerst van 12-5u geslapen. Daarna nog van 7-10u geslapen. Ik merk dat ik mijn draai niet meer zo kan vinden. Sneller last van mijn rug en harde buiken als ik te lang in 1 positie blijf liggen. Nu even wat aan het prullen op mijn pc, backups maken van alles, series en films op losse externe HD zodat moppie-lief beneden zijn series via de mediabox kan kijken zonder dat ik bang hoef te zijn dat hij het schijfje laat vallen en ik 'alles' kwijt ben. Verder voor vandaag weinig doelen, alleen ondertussen nog een ovenschotel in elkaar flansen voor vnvd. Kan maar vast klaar staan!

Ik ben benieuwd naar Veetje en Malaika. Ik hoop dat ze lekker op de roze/blauwe wolk zitten. Maar we zullen het vanzelf wel horen. EN ik ben ook benieuwd of het eens door gaat zetten bij de rommelende dames! Lijkt me frustrerend om wakker te worden met het gevoel dat er iets gaande is maar het niet doorzet. Ik ben geloof ik meer van het type 'als er iets gebeurd dan ook meteen plank gas hihi'. Maar volgens mij ben ik daar niet alleen in als ik de activiteiten van sommige van jullie hoor!

Ik heb sinds gisteren Curanol in huis KH. Pas 2x gesmeerd maar tot zover hier geen jeuk ervan. Heb je misschien dat stukje huid niet wat schraal gepoetst? Ik maak me er ook wel een beetje druk om hoe dat er na de bevalling uit ziet. Je hoort er van die horror verhalen over..

Wat gaan jullie voor vaderdag geven? Ik ga ff op bol.com neuzen of ze een leuk boek met dvd/cd hebben met kinderliedjes hebben (wij kennen er namelijk maar weinig op de sinterklaas liedjes na, kan daar slechts nu al mee gaan beginnen hihi). Maar misschien komt er wel een lief baby'tje zondag!

X

4. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Haaai Meiden!

Ook in ben erug benieuwd naar Malaika en Veetje! En Masami moest vlgs mij vandaag naar het zkh toe om gestript te worden, toch?
    Nu ook even een korte reactie van mijn kant: (heb gewoon goed geslapen, maar toch duffig;))

Kleinmonster: hopelijk mag Wessel morgen mee naar huis! Kan me helemaal voorstellen dat jullie er aan toe zijn om hem te showen aan iedereen!

Jossie: veel plezier met je lunch, gezellig!

Rommelende dames: laat het nu eens doorzetten...! Vlgs mij bij Linie, Pooh, Liesjuh en Beertje, toch?

Kaatje: goed bezig! En handig een medisch onderlegd iemand hier op 't forum, naast onze persoonlijke kraamhulp Bloempje:)

Snoeppie: laat die kleine maar lekker komen voor jou op vaderdag. Ik doe geen kadootje, komt vlgs jaar wel als ie 'echt' vader is;) Maar lief dat je iets gaat geven hoor!

Pinkster: lekker geshopt dus, maare vergeten waar je voor kwam dus;) Haha!

Ingeltje: irritant dat die bezorger niet is geweest zeg!

Succes met controles bij de vk meiden!

Zo, nog niet gedoucht... Wel de bekleding vd Maxi Cosi aan het wassen, stond nog op het lijstje... Hopelijk krijg ik hem er straks ook weer erop, als ie schoon en droog is (heb een 2e hands Maxi-Cosi, vond het wel fris om te wassen). De babykleertjes ook nog niet allemaal gewassen, de bonte moet nog gedaan, misschien vandaag ook wel doen:) Ons kleine boekenkastje heeft ML gister nog in elkaar gezet, heel fijn! Dus weer een doos weggewerkt. Nu kan ik een doos met kerstspullen weer in de andere kast kwijt. En kunnen we dit weekend echt met het schuurtje aan de gang.

Vind het wel wennen om straks een vreemde in onze troep te hebben hoor....

Hier nog geen gerommel in de buik, wel soms wat menstruatiepijntjes maar niet zoals bij veel hier. Oefenweeën geen idee hoe dat voelt...dus dat heb ik ook niet...
    Word wel gebombardeerd met sms-Jes, hoe het is enzo. Mensen worden toch wel nieuwsgierig. M'n man kan zich niet goed focussen op werk, wel schattig toch;)

Fijne dag iedereen! Kom straks wel weer even aanwaaien:D:D:D

5. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Spannend Pooh!

Leo en Ingeltje, hoop dat jullie nog btje je rust kunnen pakken vandaag.

Klopt ook wel, zijn niet voor niets al 15,5 jaar samen en zo blij dat we na 7 jaar proberen met hulp eindelijk bijna papa en mama worden. Hij is zo lief voor mij en de kleine. Elke dag voor en na zijn werk en voor het slapen gaan knuffelt hij mijn buik en praat hij even met de kleine. En hij is er zo aan toe om de kleine man vast te houden merk ik aan hem, hij is echt zo super trots en noemt zichzelf nu al de allerleukste en allerliefste super papa. Haha

Veel plezier met lunchen met je collega's!

Snoeppie Back-up maken, moet ik ook nog doen van de laptop. Vl wil hem eigenlijk nog 'even' opnieuw installeren voor me een dezer dagen.

Grumpy Herkenbaar vd man die zich niet kan focussen op het werk. Ik krijg heel vaak per dag een appje van m'n vriend dat hij naar huis wil en geen zin meer heeft. Volgens mij worden ze (ook) een btje ongeduldig ondertussen!

Ik had zojuist m'n nichtje aan de telefoon en die is geslaagd, super fijn! Natuurlijk moest ik wel weer janken toen ik zei dat ik trots op haar ben, lekker hoor die hormonen in je lijf... haha

Zal eens even opstaan en de was uit de machine en een stofzuiger door de woonkamer gaan halen. Denk dat dat het enige nuttige is wat ik ga doen vandaag, op de Nasi voor m'n zus maken na dan. Heb de rijst net alvast gekookt dus ben alweer bijna klaar daarmee... :D

Waar blijven al die babies nou? :(

6. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Gefeli Liesjuh met je nichtje!
    Oh en ik moet m'n vluchtkoffertje ook nog pakken, voor het geval ik toch naar het zkh moet... Hoezo uitstelgedrag???

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hihihihi als het goed is vind de baby dat gaatje wel hoor ;) er is maar één uitgang, als het normaal verloopt :D

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zo even geslapen. Sorry ben erg van de ego's de laatste week. Ik vind het heerlijk om jullie verhalen te lezen hoor, maar de puf niet om uitgebreid te reageren.
    Zelf heb ik steeds erg veel pijn in mijn blaas. Volgens mij zit die echt compleet in de verdrukking. Zodra het ongeveer 2 uur geleden is dat ik geplast heb, kan ik bijna niet meer lopen van de pijn. Na het plassen is het dan wel weer weg.
    Ik betwijfel eigenlijk of het blaasontsteking is, maar wie weet toch even een plasje laten controleren morgen ofzo.

9. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    :D:D haha

10. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    wessel mag morgen naar huis!!

11. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Nou gestript en heb 3 cm ontsluiting. Afwachten of het vandaag/vannacht uit zichzelf komt en anders morgenochtend half 8 in het zh voor het breken van de vliezen en inleiding.
    Spannend en wachten duurt lang haha

Sorry voor de ego berichtjes de laatste tijd, ben er doorheen.
    Gelukkig vannacht eindelijk eens goed geslapen.

12. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hahahahahahaha:D:D:D:D:D

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

yeah!!!!

14. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een man die tegen mijn buik praat, ermee knuffelt en aait (zelfs midden in de nacht). Van de week lagen we blijkbaar lepeltje lepeltje, hij heeft de hele dag gezegd hoe lief hij dat vond voelen. Hij kan al weken niet wachten! Nogal een klein hartje! Hij heeft trouwens ook continue weekend-gevoel, focus is op zijn werk ook minder. Maar dat komt ook doordat hij in de clinch ligt met zijn baas al maanden. Baas is 0,0 geïnteresseerd in het feit dat hij papa wordt, vraagt nog niet eens hoe het met mij en de baby gaat. Enige waar hij zich druk om lijkt te maken is of hij wel genoeg overwerkt (gratis!!) en of het werk wel optijd afkomt. Chanteert hem zelfs met het intrekken van ouderschapsverlof en aanpassen van zijn functie. Hele fijne situatie! Elke dag wel een steek onderwater..

Hier ook whatsapps de hele dag door of er al iets gaande is. Zal nog wel erger worden de komende dagen. Iedereen is nerveus en volgens mij ben ik super rustig. Tenminste mijn broer gaf gisteren al aan dat ik er nog zo relaxed bij zat en ook manlief zei dat ik zo vrolijk en chill aanwezig ben. Ik denk dat hier de echte zenuwen pas komen als ik in de auto zit naar het ziekenhuis.

Ik ben ondertussen ook bezig een lijstje op te stellen met eventuele kraamcadeau's, krijg die vraag nu al! Iemand van jullie een tip voor een leuke babygym? Ervaringen? Of andere cadeautips?

Voor manlief ga ik volgend boek bestellen voor vaderdag https://m.bol.com/nl/p/dochters/1001004005764923/

Liesjuh gefeliciteerd met je nichtje. Wat een spanning en sensatie weer. Is haar vriendje ook geslaagd?

Ingeltje goed idee om een plasje weg te brengen. Mijn nicht die vorig jaar is bevallen had ook idee met een blaasontsteking te lopen, plasje ingeleverd, niks aan de hand maar wel 12u later een baby in haar handen. Kan soms ook een naderende bevalling betekenen.

Grumpy herkenbaar dat uitstelgedrag. Mijn koffertje is ook pas sinds een week klaar hoor. En last minute moeten we er toch nog wat zooi bij gooien. Gisteren wel de videocamera en fotocamera opnieuw opgeladen. Misschien dat ik mijm bevalling wel laat filmen haha. Wissen kan altijd nog!

X

15. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!,

16. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend!! Viel het strippen mee? Hopelijk zet het vnvd door en is het echte inleiden niet nodig! Zet 'm op!
    X

17. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Spannend Masami!!! Duim voor je dat het doorzet! En maakt niet uit vd ego, als je er doorheen zit, kan ik me dat heel erg voorstellen! Iig fijn dat je goed geslapen hebt!

Ingeltje: zelfde voor jou, lees lekker mee en reageer af en toe. Het merendeel zit hier nog zonder kindjes en logischer wijs heb je dan wat meer tijd en puf. Vind het gezellig als je aan komt waaien!

Yeah: heb eindelijk salaris/uitkering vh UWV. Het UWV betaald rechtstreeks aan mij uit, ik heb een variabel salaris, werk op omzetbasis en was handiger dat UWV uitbetaald. Na 3 wkn met verlof te zijn en nog niks te hebben gehoord, dacht ik, laat ik eens bellen. Was er helemaal niets bekend bij het UWV, grrrrrrr! Mooi balen! Maar het is snel geregeld, binnen een week had ik al bericht en nu dus centjes! Had nog wel, maar dit is erg fijn! Krijg ook nog een nabetaling vh werk einde deze maand, dus lekker oppotten! Of nog een keer uiteten met m'n man:) Willen ook nog een fijne stoel voor in de woonkamer:)

Maxicosi bekleding is lekker fris! En de wachmachine roept me voor de babywas:)

18. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat een lieve mannen Liesjuh en Snoeppie! Fijn dat ze zo super betrokken zijn! Kan die van mij wel achter een dik behang plakken. Heeft nog niet eens meegedacht over de naam. Hij heeft helemaal niets met zwangerschap en baby's, zeker niet zolang er hormonen een rol spelen. Erna is hij fantastisch hoor, maar nu... Ben er soms echt verdrietig of boos om.

Ingeltje, altijd goed om te doen zo'n check. Loop hier ook continu naar toilet, anders is buik ook super gevoelig. Vol is vol blijkbaar. Dank voor de geruststelling mbt de uitgang, was het even kwijt ;)
    Jij neem ook lekker je rust. Ego betekent volgens mij ook terugtrekken richting kraamkamer...

Grumpy, geweldig nieuws over je uitkering!
    Heerlijk dat je daar was-energie van krijgt!

Masami, spannend! Hou je ons op de hoogte?

Vluchtkoffer nog niet gepakt, bed nog niet op klossen. Dit weekend maar eens doen.

Hier Sjakie en de chocoladefabriek aangezet, nu heel snel power napje proberen!

19. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Napse Kaatje!!! Rot dat je man niet betrokken is, is niet leuk! Kan me voorstellen dat je er boos/verdrietig om kan worden... Knuffel!
    En stelt me weer gerust als jij je vluchtkoffer nog niet hebt gepakt;) Dat bed op klossen vind ik best fijn, lekker makkelijk bed in/uit:)

20. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    kleinmonster gefeliciteerd :D lekker gaan genieten met jullie kleine man :D

masami: spannend!! hoop voor je dat het doorzet :) gewoon extra traplopen :p

veetje en malaika: ben zo benieuwd naar jullie :)

kh: vervelend van je aambei zeg :( rot die dingen!

rest ben ik even vergeten...

gister voor het eerst wezen wandelen :) flink gefeliciteerd door alle mensen die me laatste tijd met een dikke buik zagen en nu opeens met een duowagen :D haha :) voor vaderdag ik wil wel wat aan mn ex geven.. omdat het toch zn eerste vaderdag is en van zn ouders hoeft hij ook niks te verwachten denk ik.. dus straks maar even kijken.

Deel Deze Pagina