Aaaaahhhhh Hoe lief ,zo klein ..praaaaachtig!!!!! tranen in me ogen...kan niet wachten tot dat ik die van mij ook ziet en in me armen hebben
Kimmey:van harte gefeliciteerd met jullie zoon Roan! ,Wat een mooi ventje. Ik wens je een hele mooi tijd toe.... Zwangernr2: Heel veel sterkte!! Dikke knuffel! Kleinmonster: Hoop dat alles goed gaat momenteel!! Malaika: Ook heel veel sterkte!!!Dikke knuffel!
Kimmey, wat een prachtig kereltje! Zit hier met tranen in mijn ogen! Kleinmonster: Hoe is het bij jou? Hoop dat alles goed gaat!! Dikke knuf!
Lieve kimmey, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon roan. Wat een lieve kleine man zeg!! Hopelijk blijft het zo goed gaan! Pfff zo heftig, maar prachtig bericht! 'Onze' eerste baby wauw! Zwangere2, tjonge meisje wat een heftige tijd voor jou! Heel veel sterkte! Ben benieuwd hoe het met kleinmonster is.... Meiden ik ga lekker naar bed....truste!
Wat een knapperd Kimmey! Echt een prachtig ventje, wauw. Geniet ervan met zijn drietjes. Slaap lekker allemaal, ben erg benieuwd hoe het met kleinmonster gaat. Knuffel voor iedereen!
Even snel bijgelezen en nog even reageren, wederom vanuit bed dus op de telefoon... Wat is er veel gebeurd!!! Zwangernr2 wat een rot bericht zo paar weken voor de bevalling. Hopelijk kun je toch een btje je rust vinden en kunnen jullie het nog uitpraten. Dit lijkt me niet echt bevorderlijk voor je zwangerschap. Sterkte en dikke knuffel! Kimmey Gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje Roan. Stoere naam hoor! Hopelijk knap jij snel op vd keizersnede en groeit de kleine man lekker snel zodat hij al snel mee naar huis mag. En jij bent dus toch degene geworden die de aftrap voor de nieuwe lijst heeft gegeven... Hoe onverwachts! Kleinmonster Mogen we jou ook al aan de nieuwe lijst toevoegen? Benieuwd hoe het met je gaat! Hier vanavond met vl het centrum in geweest en lakentjes voor het ledikantje gekocht. Zal morgen anders wel even een foto plaatsen want ik moet nog op jacht voor een dekentje erover en twijfel over de kleur, mss hebben jullie tips. (Heb wit lakentjes met blauwe uiltjes vd Hema en blauwe hoeslakentjes gekocht, twijfel over kleur vd deken, wit of blauw? Of mss toch blauwe deken doen en witte hoeslakentjes?) Oja... een foto plaatsen zou ik ook nog vd lamp doen bedenk ik me nu. Morgen dan maar meteen doen. En nu weet ik niet meer wat ik vergeten ben. Iedereen die hem nodig heeft een dikke knuffel en hopelijk houden alle kindjes zich vanaf nu gewoon netjes rustig! Welterusten meiden!
oh kimmey zo klein maar wat een geweldig mooi manneke! krijg er tranen in mijn ogen van.. gefeliciteerd met roan en hoop dat alles verder goed mag gaan en jullie snel naar huis mogen dankjulliewel voor de lieve reacties.. ik was er straks kapot van maar raar genoeg blijf ik er nu rustig onder.. volgens mn zus doen de hormonen dat expres omdat teveel spanning niet goed is voor de kleine meid niet iedereen weet het omdat ik bang ben voor negatieve reacties omdat dit nu net voor de bevalling is gebeurt.. maar heb gelukkig veel steun aan mijn huisgenoot en nog een vriendin zus en een goeie vriend en aan jullie ook. de tijd ga ik hier voor nemen en hoop dat hij me inderdaad de komende dagen met rust laat. we zullen het zien.. en ik ben nog steeds blij dat hij de kleine erkent heeft want dan kan hij voor het financiele stuk niet weglopen en ik zou ook niet de kleine van hem willen afnemen.. we moeten er alleen een goeie weg in zien te vinden want ik vind al erg genoeg voor mijn zoontje dat het zo is afgelopen
Kimmey: wat een prachtig mannetje! Lekker van genieten! Kan niet wachten op ons meisie als ik dit zo zie
OMG!!!!???!!!!!!!!! Even een dag niet gelezen en wat een ontwikkelingen!!!!! Kimney, gefeliciteerd met jullie zoon Roan!! Wat een mooi ventje!! Dat hij maar goed mag groeien! En let je goed op jezelf? Dikke knuffel en ben zo blij voor jullie! Kleinmonster, wat een spanning! Zo benieuwd wanneer jullie kleintje komt! Sterkte!! Zwanger2, wat een kut situatie/timing!! Heb echt met je te doen! Logisch dat je lijf rustig blijft want je moet nu aan jullie meisje denken maar dat ia toch niet te bevatten zeg..sterkte!!!!!!!!! Knuf Kaatje, wat mooi beschreven zeg..moest een traantje weg pinken Deel 3 is wel een hele spannende... Nu mag het weer wat rustiger aan dames!
Kimmey: wat een mooi mannetje! Leuk dat je een foto hebt geplaatst Hopelijk kan je wat rust pakken! Wauw, gewoon de 1e mama hier in het topic!
Zwangernr2: Ik ben blij voor je dat je lichaam er rustig inder is en dat je steun hebt aan de vriendin, huisgenoot en zus... en aan ons. Wij proberen je ook te steunen al gaat dat wat moelijker via een forum dan in het echt. Maar wat er ook is, lekker bij ons blijven neergooien! Wij proberen je er dan ook mee doorheen te slepen! Ik hoop dat je vannacht ondanks de rot dag toch wat slaap te pakken krijgt!
Was benieuwd naar kleinmonster,maar nog niks dus..dan ga ik me bedje in,morgen zl weer naar school brengen Truste allen!!!
Kimmey, slaap lekker de eerste nacht als mama van een prachtig mannetje! Kleinmonster, geen nieuws...? Zwangernr2, hoop dat je goed slaapt. Fijn dat je in verzorgings-modus staat, maar weet dat we er voor je zijn. Let goed op jezelf en je kinderen. Alle anderen: welterusten!
@kimmey: wat een schatje!! Gefeliciteerd! ! @kleinmonster: hoop dat alles goed gaat!! @zwangernr2: nare situatie zeg! Veel sterkte! Nou het zeiltje ligt op jet matras dus mocht het onverwachts gebeuren dat mijn vliezen breken dan is het matras beschermd Net op verjaardag geweest, nu lekker slapen..truste dames
Dank jullie wel allemaal voor de lieve woorden. Ik kom net van de couveuse afdeling en hij doet het super inmiddels krijgt hij nog wel ondersteuning bij het ademen maar geen zuurstof meer Ook had hij al een paar keer geplast in zijn luier dus deze mama (klinkt best gek) is super trots op haar kleine man. Sorry voor alle ego berichtjes maar zal morge reageren op iedereen vandaag echt geen puf voor Welterusten meiden
Oeehhh Zo spannend hoe het met Kleinmonster is!!!! Net even gespiekt en zag dat ze om 19:45 uur voor het laatsthier online was. Als dat tenminste klopt... Want als ik met de telefoon online ben, en ik sluit de pagina niet af blijf ik ook online staan... Nouja goed.... Ben benieuwd hoe 't met je gaat Kleinmonster! (En of er al een minimonstertje is...... ) Truste allemaal!!! (K)