Oh nu snap ik het Pooh Hihi, hersenen werken wat trager nu! Bloempje, jammer! Maar friet klinkt ook niet verkeerd Smakelijk!
Wij eten bloemkool met een gehaktbal en gekookte aardappelen. Weer eens zelf aan de kokkerel, laatste weken was het of makkelijk of bij m'n ouders eten. Ben momenteel niet zo'n keuken prinses terwijl ik dit normaal gesproken wel heel leuk vind! Ach ja...
Alles bijgelezen vandaag, maar had geen tijd om te reageren, was te druk met schoonmaken Nu even eerst naar mijn nichtje en dan door naar mijn neefje; ze hebben vandaag allebei te horen gekregen dat ze geslaagd zijn! Morgen kom ik weer meekletsen!
Aardappelpuree gemaakt met spekjes,varkens lapjes en sperziebonen net terug van boodschappen ..Pfff alvast muisjes en beschuit gekocht ,koffie enzo ,verder niks te melden ..
Niet veel meer te vertellen zo 'laat' op de avond... Heb nog wel meegelezen maar ben er klaar mee voor vandaag, ga zo lekker m'n bedje opzoeken. M'n zus kwam net even de Nasi ophalen die ik voor haar gemaakt had vanmorgen en ze heeft het idee dat de kleine man niet lang meer op zich gaat laten wachten. Begin schijnbaar erg te tekenen in m'n gezicht en ze merkt het ook aan m'n ademhaling, ben idd erg snel buiten adem en sowieso aan mijn buik en aan mij... Nou ik hoop dat ze gelijk krijgt! Nu mag het ook... m'n nichtje en haar vriendje geslaagd vandaag, m'n ouders komen morgen terug van vakantie, alles klaar thuis, ik ben het zat en iedereen is mega nieuwsgierig aan het worden. Begreep zelfs van m'n zus dat ze erge concentratie problemen heeft op het werk op het moment omdat haar kleine zusje op knallen staat, zo lief! Dames ik ga mezelf richting m'n bedje brengen, hoop dat we allemaal lekker slapen aankomende nacht en daar waar het rommelt... dat het lekker door gaat zetten en we morgen weer met mooi baby nieuws kunnen komen. Truste!
Hier ook geen zin om te koken, hebben maar shoarma laten bezorgen Ik ga ook zo m'n bedje weer in.. Lekker hangen voor de tv of boek lezen.. Heb het wel weer gehad voor vandaag.. Morgen om 9u bij de VK zijn, dus hopelijk een wat betere nacht vannacht, anders ben ik dan helemaal brak Fijne avond allemaal!
oh hahaha heb gisteren ook mijn teennagels gelakt was ook redelijk gelukt haha maarre denk laat ff me snel melden , had ene verassing manlief was twee dagen achter elkaar vrij, alleen nu te kapot om nog te reageren en te lezen morgen er maar voor zitten, dikke kus allemaal
Mooi gelakt Kaatje Ik heb het vorige week ook nog zelf gedaan Net terug van Ikea, een nieuwe fauteuil gekocht Zo'n relaxte, kan ik straks mooi bv in gaan geven. Ben jullie niet tegengekomen bij de beddenafdeling Ben ik nu een vd weinigen die 'het' nog niet zat is??? Kleine mag van mij echt nog blijven zitten Succes met controles morgen en slaap lekker voor iedereen!
Haha, nee lig hier op de bank Divorce dvd te kijken, maar als ik het geweten had was ik naar Ikea gegaan Lekker zo'n fauteuil Grumpy! Nee, ik ben het ook nog niet beu. Voel me goed, bovendien laatste keer (al wil ik daar niet al teveel aan denken...slik). Ook trouwt de zoon van onze favoriete kraamhulp morgen, dus zou ze niet bij ons kunnen kramen. Zoontje heeft dinsdag nog judo examen, zou leuk zijn als ik daarbij zou kunnen zijn... Nee hoor, maar ergens volgende week zou leuk zijn (bv op onze trouwdag de 19e bij 40+2). Gezellig samen gehad Doowspenniej? Jij lekker slapen Leo... Liesjuh, wat schattig dat ze zo meeleeft! Leuk als ze gelijk krijgt! Zie je zelf ook iets aan jezelf? Ik graai nog even naar een zak Hamka's, kijk nog 1 aflevering en duik dan (gelakt) mijn bedje in. Spiek nog even of de nieuwe mama's fut hadden om zich te melden Fijne avond nog en goede nacht alvast!
Goed gedaan meid met je nagels,mij lukt echt niet meer maar ze zien het nog netjes uit Hier flink bezig met creatief zijn voor school Bekijk bijlage 331445
Dat is inderdaad wel fijn, wij hebben helaas geen plek meer voor zo'n fauteuil op de babykamer. En ik ben het ook nog niet beu eigenlijk hoor, ondanks de pijntjes en onrust. Maar wil ook liever niet ingeleid worden, dus hoop maar dat uk zichzelf meldt binnen 1,5 week ofzo.. Had vanaf het begin iets met 15 juni, dat leek ik niet te gaan halen, maar wie weet nu dus wel Vl denkt vaderdag of 19 juni (maar dat zou de dag na het strippen zijn, dus zou goed kunnen..) We gaan het zien
Ziet er leuk uit Pinkster! Heb hier nog niets klaar. Worden cake pops met roze versiersels in zakje en roze strikje erom. Heb een standaard om ze in te prikken. Misschien kan ik ze tijdens de bevalling zelf maken, anders hebben we een geweldige oppas. Linie, dan zien wij elkaar de 19e bij de verloskamers Vaderdag valt toch ieder jaar anders Komt goed meis!
Fauteuil is voor in de woonkamer hoor We hebben geen babykamer, kleine slaapt bij ons op de kamer. Maar zit lekker! Laat de jouwe maar de 15e komen hoor Linie. Voor jou sowieso een gekke tijd geweest natuurlijk! Kaatje: de jouwe op je trouwdag, klinkt wel heel mooi! Leuke serie is Divorce!