16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 3 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door doowspenniej, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Wat vinden jullie trouwens van mensen die steeds maar whatsapp sturen of berichten,of via Fb om te vragen of je al bevallen ben?? Sommige rijden langs om te kijken of vlaggetjes er al hangen,in het begin vond ik leuk en lief dat mensen mee leven enzo,maar nu vind ik een beetje irritant word zenuwachtig van,op school elke dag ...ow loop je er nog ...en ik ben niet eens over tijd ... Me vriendin stuurd elke dag ..en?en? ..of ben ik nou weer te shaggie???
    En een hele intiem vraag hè , ik wou "knufllen " met ml al 2 weken maar hij wil niet :( hij zegt dat niet fijn voeld voor de baby,onzin toch..of is bij jullie nog volop gang?? Hahhahahah ja ja ben nieuwschierig..

2. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Net de maxicosi-bekleding er weer in gezet, eraf ging makkelijker... Maar zit er weer fris op:)

3. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Gezellig Kaatje, de 19e!

En oh voor de woonkamer Grumpy! Een mooie!
    En de baby komt bij ons ook eerst in de wieg op onze slaapkamer slapen.
    Goed bezig geweest vandaag dus!

Hopelijk voor iedereen een redelijke nacht! Hier bij de buren helaas nog herrie;)

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
  5. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Fb: M'n man was er helemaal weg van, hij had hem gister gezien toen hij de boekenkast ging halen:)
    Linie: gatsie herrie vd buren:( heb je oordoppen?

6. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ja krijg hier af en toe wel berichtjes, maar niet irritant of vervelend. Zijn gewoon geinteresseerd en nieuwgierig :)

Ja nou vriendlief wilt t liefst elke dag of vaker "knuffelen" (sexen)
    Maar ik vind t helemaal niet fijn meer, al weken niet eigenlijk...
    Doe t nu echt voor hem, (ongv 2xpw)maar dan wel "effe snel" hoor, anders houd ik t niet vol... Maar denk dat ik er nu echt helemaal klaar mee ben hihi

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @pinkster: begrijp hoe je je voelt die van mij wil ook niet?! Sta al bijna vier weken droog :( hier niet zoveel berichten op whatsapp gelukkig

Sorry meiden zoveel geschreven kan niet op iedereen reageren!

Bij de vk was alles goed. Kleine ligt al diep en helemaal vast :) valt wel te merken voel echt een druk pff...ze is groter als gemiddeld geschat...rond 7 pond..2 weken geleden nog 4 pond...!! Bloeddruk en glucose dagcurve waren prima...hoogste was einde dag een 7 gemeten!
    Net zwager en schoonzus langsgeweest en erg verwend! Een muziekmobiel gekregen..spenenkoort en nog iets voor aan de maxi cosi allemaal van 'pollie' echt schattig!

Fijne avond en nacht!

8. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Negeren die mensen... Tegen je vriendin gewoon zeggen. Heb ik tegen mijn moeder ook moeten doen ;)

Hier wordt minder "geknuffeld". Baby voelt er niks van natuurlijk, wat een smoes. Mannen...

9. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wij hebben juist 2jr geleden onze fauteuil die bij de bank hoort naar boven gedaan (zoontjes kamer) omdat het beneden zo vol werd met alle babyspul. Dus ja, ga niet weer 1 kopen voor beneden!
    Vind m wel erg leuk voor de babykamer, maar ook wel weer prijzig hiervoor

10. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik ga in bed tv kijken... Hopelijk een goeie nachtrust
    Of bevallen ;) ook goed! Hihi

11. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
  12. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zet m op!

13. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Super groeispurt pinda! Nog goed daarbinnen...

14. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Hij is altijd moe en met een smoes dat niet goed voeld om te doen met een baby in me buik..sorry hoor maar het is juist goed..versneld de bevalling haha..Achja laat m maar lekker anders word ik weer boos om ...
    Tjaa en die mensen..een hele lieve vrouw van me werk stuur steeds bericht,vind ik sneu om niet terug te sturen,als ik dat weer niet doe denk ze Miss dat ik bevallen ben hahha
    Kindertjes het is bed tijd,we gaan lekker in,want we moeten uitgerust zijn voor de big day...ben trouwens benieuwd naar een bericht van Veetje,die ging toch bevallen vandaag? Of was iemand anders ?:$:(

15. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @grumpy: mooi hoor! Vind hem alleen iets te strak voor een babykamer
    @kaatje: ja zeker...ze mag er nu wel uit hoor...zo'n druk van binnen!

16. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik sta hier al heel lang droog. Manlief vindt het echt niks met de baby in mijn buik. Nouja, ik kan wel ff zonder. We zitten gelukkig op 1 lijn dus no hard feelings! Hopelijk kunnen we het straks weer inhalen. Eerst de bevalling eens van zijn netvlies zien te krijgen hihi.

Slaap lekker iedereen xx

17. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hij is voor de woonkamer:D:D:D

18. Bl0empje

Bl0empje Bekend lid

9 mei 2012
    763
    0
    16
    Jep hier ook hoor!
    Ik vind het niet erg, de laatste x (3 wkn geleden) was écht niet fijn en gewoon pijnlijk. Zo erg dat we tussentijds moesten stoppen!
    Gelukkig vind vl het ook niet zo erg. Er zijn ook nog andere dingen die wel kunnen buiten "HET". Haha. En vind het ook gewoon al heerlijk om echt alleen maar te knuffelen en dicht bij elkaar te zijn..... Nou genoeg hiervan.

Ik heb inderdaad frietjes gegeten vanavond en daarna met mijn moeder naar mijn oma geweest koffie drinken. Om 22:00 kwam ik thuis en toen was m'n lief al thuis. Dus we hangen nog even lekker op de bank, met een hikkend babytje. voel het echt pas sinds een paar weekjes, die hik. En nu zelfs vaker op 'n dag! Terwijl ik las (toen 'n x van Maggi ofzo?) dat het juist goed was als het minder zou worden.... Iets met de longetjes enzo. Wat was dat ook alweer, weet iemand dit toevallig nog?

Grumpy hele mooie stoel!!!! Ook wel onze smaak, haha!

Linie hopenlijk snel rust bij de buren!

Xx

19. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Hoi dames. Ik mag melden dat ik gisteren dmv een keizersnede bevallen ben. Ze heet Lotte en woog 3130g. Ik vond het erg heftig door de herinneringen die me overvielen maar ook doordat ik niet lekker werd van meds om de baarmoeder te laten samentrekken. Ik kreeg er knallende hoofdpijn van, werd misselijk en duizelig. Later trok dat weg. Op de recovery kreeg ik haar al bij me en kk heb uren geknuffeld. Het is nu zo fijn en zo enorm genieten. Vannacht was Lotte erg misselijk en moest een paar keer spugen. Maar net heeft ze alweer lief bij me liggen drinken. Wel is ze nu heel onrustig. Maar het is allemaal zo fijn dat het anders loopt dan de vorige keer! En ze is echt prachtig. Een klein puntgaaf poppetje. Echt erg goed gelukt al zeg ik het zelf.

Deel Deze Pagina