Malaika: wat fijn een bericht van je te lezen! Gefeliciteerd met jullie dochter Lotte! Leuke naam! Vervelend dat je je niet goed voelde van de meds, gelukkig is het weer bijgetrokken. Tuurlijk komen de dingen van de vorige keer naar boven, is een heftige tijd geweest toen. Ik wens je een heel voorspoedig herstel en heel veel geluk samen!
Jippie! !! Na een week eindelijk weer baby nieuws! ! Van harte met je lieve Lotte! Heerlijk knuffelen meis!
Jaaa, gefeliciteerd met Lotte!! Wij willen natuurlijk snel een foto van jullie mooie kindje zien rustig aan en genieten! Pinkster, misschien als je tactisch zegt:'als het zover is hoor je het wel'. Hier gelukkig nog niet echt last van maar ben nog 'maar' 38wkn. 'Knuffelen', wij gister avond gedaan en heb echt onrustig geslapen daarna, veel zweten, lekkende linkertiet en veel dromen.. Voor mij dus geen polonaise meer tot..??? Wij hebben eergisteren een nieuwe meisjesnaam bedacht, zie privé forum en nu hoop ik stiekem dat het een meisje is. Aaahh, dat wachten! Ben de zwangerschap ook nog niet beu hoor maar de nieuwsgierigheid slaat wel erg toe al kan ik soms ook best een beetje bang zijn voor de bevalling. Maar kijk er ook naar uit lekker dubbel haha Fijne dag allemaal!
Wat leuk Nog een nieuwe naam! dubbele gevoel heb ik ook hoor. Enerzijds kan ik niet wachten om te bevallen, anderzijds heb ik er echt geen zin in haha
Malaika gefeliciteerd met je dochter Lotte!! Ik wens je een hele mooie tijd toe en veel geluk! Jossie: Zeker als je namen gaat verzinnen en je weet nog niet wat het word is het echt spannend.... Hier om 6.30 wakker want Siem krijgt rond deze tijd de fles. Heb manlief mooi laten slapen, kan hij voordat hij maandag weer te werk gaat nog een keer uitslapen. Hier trouwens nog geen slapeloze nachten, Siem is gewoon geen huil baby, hopelijk zeg ik dit niet te vroeg. Vandaag weer een rondje wandelen met de kinderwagen, dat vind Siem geweldig net zoals de tummi-tub. Worden ze lekker slaperig van natuurlijk. Voor de rest vandaag zelf weer mijn huishouden doen want had gisteren mijn laatste dag kraamzorg, aan de ene kant ook wel weer lekker.... Nou iedereen een fijne dag en alvast een fijn weekend! Hier nog een foto van mijn mannetje
Gefeliciteerd met jullie dochter!!! Wat fijn dat het zoveel beter is verlopen dan de vorige keer. Heel erg menselijk dat je toch weer overvallen werd door alle emoties. Hopelijk ebt het gauw weg en heb je een heldere roze wolk! Geniet van jullie kraamtijd Malaika!
Strijkertje, wat is Siem toch een prachtig kereltje! Laatste dag Kraamzorg alweer?! Wat gaat dat snel zeg! Hier buikpijn en misselijk, geen weeen hoor. Ga maar zwemmen met die meiden, hopelijk trekt het weg. Tot later!
Gefeliciteerd Malaika! Hopelijk gaat je herstel voorspoedig, fijn dat het goed gaat met Lotte, hopelijk vandaag niet meer zo misselijk! @ 'knuffelen': Hier ook al weken niet meer, ML neemt niet echt initiatief meer haha.. En ik heb geen zin om altijd degene te zijn die dat moet doen, dus denk eigenlijk dat hij liever niet meer wil nu ofzo.. Ach ja, ik help mezelf af en toe maar een beetje @ Maxi cosi bekleding: Die heb ik ook gewassen ja, wel een gepruts om er weer aan te krijgen, maar die van ons is ook 2e-hands, dus wilde het wel een x gedaan hebben.. Pinkster gewoon zeggen hoor dat je het irritant vindt worden.. Als het zo ver is horen ze het vanzelf.. Ik vind een berichtje sturen niet erg, maar als mensen speciaal langs gaan rijden of er al vlaggetjes hangen ofzo dat zou ik wel btje overdreven vinden.. Dierbaren stel je wel eerder op de hoogte dan dat je de vlaggetjes ophangt hihi.. Hier valt het mee, iedereen vraagt wel hoe het gaat, maar dat vind ik wel lief Hier kort nachtje gehad.. Was half 3 voor ik sliep en moest er om 8u alweer uit.. Moet zo nog ff wat kleine boodschapjes doen en vanmiddag komt vriendin ff op de thee, dus echt tijd om bij te slapen is er niet.. Hopelijk dan eindelijk x vanavond wat vroeger slapen.. Ben weer helemaal goedgekeurd bij de VK, hartje was prima, ligt nog steeds prima, beweeglijk genoeg, bloeddruk netjes 120/60 zoals altijd Volgende afspraak: 21 juni (Op de uitgerekende datum, kijken of we die nog halen ) Fijne dag allemaal en alvast een fijn weekend!
Idd meid.. Weet je wat ik trouwens raar vind, ik ben ook op 21e uitgerekend ,maar jij bent al 39 weken en ik niet
Haha Pinkster dat is wel vreemd.. Vandaag 39 weken is over 1 week, dus de 21e 40 weken.. Dus als je jouw banner aanhoudt zou je de 22e uitgerekend zijn?
@Malaika: gefeliciteerd en leuke naam ! @strijkertje: leuke kraamverzorger gehad? wat een schatje en inderdaad heel blond, mooi hoor @Pinkster: leuke foto van je grote man is hij al een beetje zenuwachtig voor de komst van de kleine? Gisterenavond verwend door schoonzus en zwager met een Tiamo muziekmobiel, spenenkoort en speeltje voor boven de maxi cosi allemaal van Pollie...zo lief Straks aankleden, ff het huisje doen...ramen lappen want als ik op vl moet wachten daarna een date met de meiden van zwangerschap yoga, gezellig Fijne dag iedereen!
Goedemorgen, Met oordoppen ben ik inderdaad in slaap gevallen Grumpy! Gelukkig gingen de pubers ook nog feesten in de stad, dus de party heeft ook niet tot super laat geduurd. Intiem zijn: eh wat is dat? Wij mochten het de afgelopen tijd niet vanwege de dreigende vroeggeboorte. En nu het eigenlijk weer mag heb ik er eigenlijk niet zo'n behoefte aan met deze buik. Maar het kan misschien iets opwekken natuurlijk Misschien komende dagen maar aan de ananas, bitter lemon en toch vl verleidelijk aankijken Ja die berichtjes en vragen van iedereen.. had er gisteren ook al iets over gezegd. Vind het lief, maar soms irritant ook. Vooral mijn moeder weet van geen ophouden, iedere dag weer een telefoontje of berichtje Heb het al een paar keer gezegd, maar helpt niet!! En als ik niet of laat antwoord denken ze meteen dat de bevalling bezig is,pff.. Vervelend Kaatje dat je je niet lekker voelt. Hopelijk helpt lekker ontspannen inderdaad. En Strijkertje, leuk mannetje Siem! Hier een rustig aanrommel dagje. Ook weer buikpijn hier.. En hopelijk nog even lekker de tuin in, het is best lekker! Fijne dag!