ik zou me daar geen zorgen over maken doowspenniej als er een ambulance nodig is komt die er doorheen hoor.. autoloos stuk of niet.. een mensenleven of zelfs 2 zijn toch echt iets wat voorang geeft om er door te mogen.. en als de nood hoog is zal de vk er ook vast gewoon door heen komen hoor! kan me niet voorstellen dat dat dan niet kan..
Jippie!!! Vl is geslaagd voor zijn opleiding op het werk! Nu mag de beeb dan eindelijk echt komen zonder dat het gevolgen heeft voor zijn opleiding!
Malaika, gefeliciteerd met je dochter Lotte!! Kan me voorstellen dat het emotioneel even zwaar geweest is maar gelukkig gaat het nu weer beter! Gemeenschap: kan me de laatste keer niet meer herinneren zie het zelf niet echt zitten door de bekkenklachten(is gewoon vrijwel onmogelijk) en ook ML heeft niet echt behoefte. Kan me dat ook wel goed voorstellen; eerst maakt hij lekker contact met de baby door met zijn hand te voelen/schopjes heen en weer etc en dan daarna intiem zijn waarbij je toch wel heel dicht bij zo'n kleine komt. Kan me voorstellen dat mannen slecht kunnen schakelen tussen die 2 dingen. Opzich missen we het allebei wel maar kunnen voorlopig nog wel even zonder en dat komt straks wel weer goed Grumpy: ik ben het zwanger zijn ook echt nog niet zat hoor!!! Heb idd ook weinig klachten zoals voorweeën of harde buiken dus ik denk dat dit het wel veel makkelijk maakt maar van mij mag hij nog wel even blijven zitten. Geniet er nu nog enorm van dat ik hem lekker voor mezelf heb! En mooie fauteuil trouwens, kun je straks heerlijk in de woonkamer zitten met je kleintje! Kaatje: mooi gelakte nageltjes hoor! Is mij vorige week ook nog gelukt, voordeel van hypermobiel zijn Maar de volgende keer wordt toch echt pas als de kleine er is hoor, lijkt me een stuk makkelijker gaan! Lekker gezwommen met je meiden? En is de pijn daardoor soms ook wat verminderd of voel je je nog steeds wat beroerd? Liesjuh: vervelend he dat snel buiten adem zijn, heb ik 2 weken geleden ook gehad terwijl dit nu wel weer meevalt, was dus bij mij geen teken van een naderende bevalling maar hopelijk voor jou wel! Berichten: krijg ze af&toe en vind het dan wel lief. Als iemand het continue zou doen zo ik denk ik gewoon op een vriendelijke maar wel duidelijke manier laten weten dat ze vanzelf iets van mij horen zodra de kleine er is. Pindakoek: ze is aardig hard gegroeid zeg! Dan ga je je toch bijna afvragen of ze met de meting van vorige week wel goed zaten. En 7 pond is nog wel gewoon gemiddeld toch?? (behalve als je zelf heel klein bent) die van ons is ook op zo'n 7 pond geschat en dat vond de VK een heel normaal gewicht voor onze eigen posturen. Pinkster: je banner klopt idd niet, ik ben namelijk de 22e uitgerekend en jouw banner loopt gelijk aan de mijne. Je zou dus even naar je instellingen moeten kijken of hem er even opnieuw opzetten. Heb je al iets gevonden om te doen?? Anders een leuk boek lezen of een nutteloze serie op tv kijken?? Bloempje: grappig gevoel he als ze de hik hebben! De mijne heeft het idd minder vaak als eerst maar misschien ligt het er ook wel aan hoe ze liggen in je buik met hoe goed je het kan voelen en had jouw kleintje het eerst nog veel vaker maar voelde je het gewoon niet zo? Strijkertje: heerlijk dat Siem zo lekker slaapt en dat je man dan ook wat kan doorslapen. Heerlijke mannetje is Siem hoor! Fijne kraamverzorgster gehad? Leo: fijn dat alles weer goed was bij de VK! Nu wordt het idd steeds spannender of we de volgende afspraak nog gaan halen! Veel plezier vanmiddag! Linie: gelukkig heb je dus toch nog een beetje nachtrust gehad! En is het lekker in de tuin? Hier is het niet koud maar de wind is wel af&toe een beetje te hard om lekker te kunnen zitten. Pooh; balen dat je nachten zo slecht blijven! Lukt het je om overdag wat bij te slapen? Gefeliciteerd met VL!! Snoeppie: ik doe ook een dekbed tussen mijn buik en het matras anders gaat hij idd pijn doen en een voedingskussen is weer te dik en daardoor ook pijnlijk, soms idd even goed zoeken naar de juiste houding. Jeszss: VK bij mij heeft volgens mij hetzelfde beleid als de jouwe. Maar hopelijk hoef je niet ingeleid te worden en komt je kleintje gewoon uit zichzelf. Fijn dat de benauwdheid weer minder wordt! Ingeltje: balen die buik&rugpijn. Heb je een bad waar je even lekker in kan liggen zodat de pijn misschien minder wordt of helpt dit niet bij jou? Wensdroom: fijn dat Elize weer wat is aangekomen! En dat de eerste resultaten goed zijn! Hopelijk had ze dus gewoon alleen wat moeite met het leren drinken en komt straks alles weer helemaal goed! Doowspenniej: ambulance kan er altijd door hoor, ze zijn verplicht bij activiteiten daar altijd rekening mee te houden! Zou ik me dus maar niet te druk om maken, of gewoon op een doordeweekse dag bevallen Hier: vanmorgen zelf de nieuwe interactieve HD-ontvanger geinstaleerd (oude was kapot) en alle zender doen het, ontvangst met wifi-netwerk is ook gelukt en ook nog eens direct weer aangesloten op dolby-surround-systeem en op de harde schijf-recorder. Vond het best goed van mezelf Nu op kraambezoek bij mijn bonus-zusje, ze is afgelopen zondag ontvangen van een zoontje!! Voor mijn vader en zijn vriendin best bijzonder; in maximaal 4 weken tijd krijgen ze er 2 kleinzoons bij! Op foto's is het echt een schatje dus ben benieuwd!
Zo... alweer zoveel bij te lezen vandaag zie ik, dat ik het even kort ga houden qua reageren. Heb even geen zin om uitgebreid te reageren, mss vanavond weer... Malaika Gefeliciteerd met de geboorte vd kleine meid! En wat een leuke naam ook! Vanmorgen nog even lekker naar de kapper geweest, heb ik dat iig vast nog even gedaan voor de bevalling, daarna zal het er voorlopig niet van komen verwacht ik en m'n haar groeit echt als een tierelier al de hele zwangerschap dus was wel even lekker. Daarna nog even bij de Hema binnen gelopen omdat het 2+1 gratis is op de kleding, had de hoop nog even een leuk Jip en Janneke pakje te scoren maar helaas... alles uitverkocht. Dat had vast een reden, krijg ik dat vast van iemand bij de bevalling. En anders hou ik de website wel in de gaten, zodra het daar weer bestelbaar is ben ik er bij. Zit wel even te neuzen op de site van Noppies aangezien ze daar nu SummerSale hebben. Eigenlijk heb ik helemaal geen kleertjes meer nodig nu voor de kleine, maar kan het toch niet laten om even te kijken of er toevallig wat leuks tussen zit. Heb daarnet even beneden stofgezogen en gedweild, zit nu uitgeteld op de bank, heb weer lekker last van pijnlijke steken in m'n buik en rug. Er wordt lekker geoefend door m'n lijf zo te voelen. Maar doorzetten... ho maar! Sorry voor de ego-post, ik ben geloof ik niet zo gezellig meer tegenwoordig naarmate de dag vordert...
Wow jojo, wat een uitgebreide reactie! En gefeliciteerd met je bonus neefje! Helemaal leuk zo dicht bij elkaar! En liesjuh, logisch dat je niet op iedereen reageert, t is je vergeven Hier de hele ochtend visite gehad van vriendin met kleintje van 6mnd. De box is al uitgeprobeerd En de middag in de keuken gestaan want vanavond komt m'n vriendin haar nieuwe vriend showen. Leuk maar al die visite is nu al vermoeiend. Volgende week maar wat rustiger aan gaan doen. Ik zal jullie ff lekker maken met het toetje
netjes dat je dat zelf gedaan hebt, Jojo wensdroom fijn da Elize weer iets gegroeit is pooh gefeliciteerd voor je man ! nou vandaag bij de vk geweest, gelijk even gevraagd naar aanleiding van echo van vorige keer, ze schatte de baby idd niet groot en zei blijf nog maar zoiezo ff een weekje zitten , mjah voel hem goed dus oke hartje klonk weer goed vk zei idd ook dat als het medisch echt nodig is dat het het probleem van de organisatie is , want ze moeten er idd altijd bij kunnen mjah kleine nog ff binnen blijven zitten , maar dacht toch al dat ik niet te vroeg zou bevallen , dus ben benieuwd zat mijn man te plagen dat ie zondag op vaderdag weer vader zou worden hahahaha
Hoi Dames, Even kort. Afgelopen woensdagavond om 20.25 is onze zoon Xem geboren. Hij weegt 2630 gram en is 46 cm lang, een klein mannetje dus. De bevalling is gestart met inleiden om 9 uur 's ochtends, waarna er om 15 uur volledige ontsluiting was. Helaad kwamen de persweeen moeizaam op gang, omdat hij nog vrij hoog in het bekken lag. Om 19 uur mocht ik gaan persen, waarna na het zetten van een knip hij om 20.25 geboren is.
GEFELICITEERD met Xem! En dat zullen wel heftige uren geweest zijn tussen 15.00 en 19.00 als je al wel volledige ontsluiting had maar nog niet mocht gaan persen... Geniet heerlijk van je ventje!
Malaika en Veetje, gefeliciteerd met Lotte en Xem! Wat een leuke namen Wensdroom wat fijn dat het beter gaat met Elize! Hopelijk na wat opstartprobleempjes heeft ze nu de smaak goed te pakken en blijft ze lekker door drinken! Hier gaat alles goed; gisteren om 9u naar huis gegaan en daar nog 3 uurtjes kraamzorg gehad. Vandaag nog een dagje kraamzorg van 8 uur en morgen de laatste. Aan de ene kant wel fijn die verlengde kraamzorg maar aan de andere kant vind ik het ook ongemakkelijk om de hele tijd een vreemde om me heen te hebben die van alles in mijn huis doet. En dan ook nog eens op een heel andere manier dan ik dus uiteindelijk loop ik nog steeds kleertjes opnieuw op te vouwen en doen T slaapt 's nachts heerlijk. Wordt één keertje wakker voor de fles en slaapt dan weer lekker door. Echt een makkelijk mannetje. Het badderen is vooral een feest Zo lekker ontspannend! Echt leuk om te zien! Eten doet hij goed en enthousiast. Heb het wel getroffen met zo'n rustig manneke. Sinds vandaag is hij over zijn geboortegewicht heen en zou ik met hem naar buiten mogen. Vind dat nog wel een beetje eng idee door de keizersnee, dus morgen ga ik met de kraamhulp even een stukje wandelen zodat ik de eerste keer niet alleen ben. Ben benieuwd hoe hij het vindt in de draagdoek De "vriendinnen" heb ik niet meer gesproken. Kan niet zeggen dat ik er mee zit, focus me voorlopig even op mijn knul en ze zoeken het maar uit.. Ben nog erg moe en kan nog niet echt de energie vinden om het forum heel erg bij te houden. De hoogtepunten houd ik wel bij
Gefeliciteerd Veetje met jullie zoon Xem! Stoere naam! Klinkt als een pittige bevalling, ruim 1,5 uur persen, pfff! Idd een klein mannetje. Moeten jullie nog lang in het zkh blijven? Jojo: wat een lieve uitgebreide reactie! Gefeliciteerd met je bonus-neefje! Veel plezier op kraambezoek! Jossie: ziet er lekker uit, iets met cake+aardbeien? Ben benieuwd, wij krijgen morgen eters en wil een lekker toetje maken... Maggi: fijn dat het goed gaat thuis! En klinkt als een makkelijk ventje Veel plezier morgen met naar buiten gaan! Laat het hier even bij... Zwaai even naar de rest Bedankt voor de leuke reacties op onze fauteuil ML heeft er gister heerlijk in gezeten Vandaag lui dagje, tot 12u (!) op bed gelegen... Paar wasjes gedraaid en babywas opgevouwen. Lekker buiten op de loungebank gelezen en vanavond lekker uiteten met ML. Ik trakteer Heb deze week weinig gedaan en heb zin om er even uit te gaan!
Veetje, gefeliciteerd met Xem! Dat klinkt alsof het heel zwaar moet zijn geweest zeg Maar wat een leuke naam! Nu lekker genieten! Jojo, jij ook gefeliciteerd met je neefje, wat leuk zeg, straks leuke speelkameraadjes! Jossie, jammie dat ziet er heerlijk uit! Eet smakelijk! Jeszss, vervelend dat je zo benauwd bent geweest. En jammer dat je niet de keuze hebt om evt eerder ingeleid te worden.. Maggi, wat fijn dat het zo goed gaat! Morgen dus laatste dag kraamzorg, wel spannend! En niets van die vriendinnen gehoord, op zich ook wel raar.. Maar gelukkig heb je er ook geen behoefte aan. Veel plezier met wandelen morgen! Grumpy, veel plezier vanavond, eet smakelijk! Hier lekker in huis bezig, zometeen alleen nog de toilet beneden doen, dan ben ik vrij voor vandaag Tussendoor lekker buiten, hier goed te doen, tuin is aardig uit de wind. Morgen hebben we verjaardag van schoonmoeder, is 40 min hier vandaan, vind dat toch stiekem wel een beetje eng.. Maar ja laatste tijd zoveel feestjes gemist en nu kan ik nog even met m'n buikje pronken hihi.. als het rustig blijft tenminste. Darmen zijn aardig van slag En woon heel dichtbij een natuurgebied en daar is morgen aan het water een groot dancefeest (raar maar waar), zometeen schrikt de kleine zo van die beats dat ie gaat komen Fijn weekend allemaal!
Ja mijn mannetje is dan 2 weken vrij geweest en ook de kraamperiode dus. Wel lekker hoor! Maar we redden het nu wel zonder hulp hoor ons kleine mannetje doet het super goed!
Gefeliciteerd Veetje met de geboorte van Xem! Veel geluk toegwenst! Ik heb 2 kraamverzorgsters gehad, allebei super! Allebei waren ze wat ouder en goede tips meegekregen. En iedereen bedankt voor de lieve berichtjes over Siem, en hij heeft echt spierwitte haartjes. Een mooie Hollandse jongen
hihihihi precies, gewoon lekker genieten ervan! Ik zit inmiddels op de 15 kilo, valt me nog steeds mee met zo'n grote buik. Ik had 40 cm bij de laatste controle. Jij 42 toch? Strevertje