Vraagje: ik heb normaal nogal een trage stoelgang. 1/2 x pw naar wc voor grote boodschap. Nu de laatste paar dagen wel 2x per dag... Dit heeft toch ook met naderende bevalling te maken? Hebben jullie hier ook 'last' van?
Volgens mij heb ik hier vaak gepost dat ik daar ook last van heb,en volgens mijn vk heeft het wel mee te maken,dan zijn je darmen legger als de bevalling begint,mijn schoonzus had een paar dagen voor bevalling diarree ik heb al 3 dagen,dus we wachten wel af
Leuk Pinkster! We zijn bij een Italiaans restaurant geweest, met kleine hapjes ed, gaan we vaker heen Hier geen verandering met stoelgang, niet meer of minder We hebben geen geboortebord ed. Niets eens aan gedacht... Denk dat we wel slingers doen, we zien wel
Ik ben vanavond ook mijn slijmprop verloren. Ben benieuwd of het iets betekent. Meestal niet haha. Morgen gaan mijn man, ouders en kinderen naar de luchtmacht dagen dus het zou fijn zijn als baby even wacht tot ze allemaal thuis zijn Hihi
*** INBRAAK *** @Ingeltje.. heel veel succes! (iedereen natuurlijk) en geniet nog maar even van de relatieve rust! Veel geluk allemaal! Ik doe in November weer mee
Gefeliciteerd met Xem!!! Super leuke stoere naam! Er werd gevraagd welk toetje het was: cheesecake trifle van de AH app erg lekker en makkelijk! Ingeltje en Linie wat spannend! Jullie mogen de volgende mama's worden hoor Pinkster, die met Nijntje is heel leuk! Trusten allemaal! Heb een super avond gehad met m'n vriendin en nu lekker slapen Zzzzzzz
Hey Ben ik de enige nachtbraker vandaag hihi? Ik sta stijf van de bekkenpijn en hooikoorts en kon niet meer slapen bleh! Veertje gefeliciteerd met Xem! Ik heb gisteravond nieuwe birckenstocks gekregen van mijn mama! Echt zo lief! @slijmprop...bij mij betekende het altijd wel wat....binnen anderhalve dag bevallen bij beide jongens nadien Mijn moeder zei gisteren ook trouwens dat zij ook het gevoel heeft dat de kleine meid al bijna komt, omdat ze zo vreselijk zakt al. We zullen het zien, maar ze zakt inderdaad aardig naar beneden nu. Nou ik ga toch nog maar proberen om even te slapen Ps hey bloempje is ook online!! Toch niet de enige nachtbraker dus hihi
Ik ben inmiddels ook wakker maar wil dit eigenlijk geen nacht meer noemen hihi. Andere nachten deze week was ik al eerder wakker dus in die zin een goede nacht gehad. Jippieee! Geen buikpijn deze keer! Nu met ondersteuning van een dun kussentje onder mijn buik bij mijn rechter zij en links het dekbed. Eroverheen een laken want ik zweet anders echt ons bed uit met dat stom zeiltje. Hier nog geen slijmprop kwijt. Misschien wel iets meer afscheiding dan eerder. Gisteren nog naar de stad geweest en ipv eten bij de McD zijn we heerlijk gaan uiteten. Dit zal toch wel de laatste x geweest zijn als niet-papa en mama. Bij de H&M nog voedingsbh gescoord en 3 shirts die handig zijn met borstvoeding geven (drukkertjes tot aan de navel zo ongeveer). Vandaag officieel 40 weken als we de laatste echo's aanhouden. Eigenlijk wel alles bevalproof. Al denk ik dat het nog wel een week gaat duren. Dus ik verklaar de 40+ groep vast voor geopend Linie & Ingeltje: ben benieuwd of het bij jullie nu op gang komt. Succes als dat zo is in ieder geval! Zeester: nog niet te snel gaan nachtbraken hoor! Hopelijk heb je nog een paar goede weken qua nachtrust. Anders wordt het thuis ook zo zwaar met de kids die je al hebt rondlopen! Ik ga nog een poging tot dutten doen. Straks ff boodschappen halen voor komende week met mijn bonusmama. Verder lekker rustig aan denk ik! Fijne dag iedereen xxx
Hoi meiden Gister had Elize een goede dag. ze heeft een keer of 5 zo goed als zelf helemaal de fles leeg gedronken. dus dat is een goed teken. hopelijk blijft ze zo vooruit gaan. want daarvoor was het nog wisselend de en keer drinkt ze 30 ml zelf en de rest met de sonde en de andere keer drinkt ze wel 45 ml zelf. maar ze drinkt al steeds vaker ietsje meer zelf dus ze is op de goede weg. Bekijk bijlage 331671
Nou ik ben wakker geworden met buikpijn. Had Ik de hele nacht al heel licht. Maar kon wel slapen. Nu zijn het lichte weeën geworden. Hopelijk blijven ze en wordt het echt!
Pinkster Wij hebben een naamsticker voor op het raam klaar liggen (besteld bij Foppiez.nl) en verder vlaggetjes, slingers, ballonnen e.d. Ik heb best btje veel gekocht geloof ik, maar de hele wereld mag het ook weten bij ons na al die jaren van ziekenhuisbezoekjes. Linie Wat spannend! Zal jij dan de volgende worden die gaat bevallen? Je zit bijna op de uitgerekende datum dus wat dat betreft heb je de kleine ontzettend lang nog binnen weten te houden, nu mag het onderhand wel FB1984 "ze" zeggen dat meerdere malen per dag voor de grote boodschap naar de wc moeten de naderende bevalling zou aankondigen. Nou... Moet je teleurstellen, ik poep me een slag in de rondte en nog niks qua bevalling in gang hoor. Ingeltje Ook al de slijmprop verloren, spannend! Benieuwd wie van jullie als eerste gaat bevallen. Wensdroom Wat een mooi klein meisje is Elize zeg, echt super schattig. Hier weer een nacht goed geslapen, 1x eruit om te plassen en wel bijtijds wakker rond 6u vanmorgen (en vl ook, terwijl hij er pas om 1.30u in lag) maar dat is standaard zo op de zaterdag tegenwoordig. Hihi Hij is vast aan het oefenen voor als ik na m'n verlof op zaterdag ochtend ga werken denk ik... Ik heb voor vandaag niet veel gepland, vl gaat zo lekker in de tuin aan de gang, ik ga maar wat was draaien ofzo. Gewoon btje aan rommelen denk ik en vanmiddag maar even richting m'n zus lopen samen om te kijken hoe het daar met de verbouwing gaat. Is mooi een klein stukje lopen en wie weet wekt het wat op bij me. Vandaag komen ook m'n ouders weer terug van vakantie dus wat dat betreft heeft de kleine man netjes gewacht, nu mag hij! Mja, dat kunnen we elke dag wel tegen hem zeggen, hij luistert toch niet. (Nu al niet...) Fijne dag vandaag dames en Linie en Ingeltje... Zorgen jullie weer even voor aanvulling op de geboren lijst dit weekend?
Goedemorgen meiden, Nog niet aan het bevallen hoor. Wel nog steeds buikpijn en begin van de nacht wat in golven, maar nu lijken het zeker geen weeen meer. Wel erg misselijk wakker geworden Vanmiddag toch maar naar de verjaardag denk ik.. Ingeltje, spannend, misschien ben jij nu dan toch de eerstvolgende! Veel plezier vandaag als het nog gaat En anders succes!!! Ziet er leuk uit Pinkster! En wij hebben ook een sticker van Foppiez Liesjuh. En leuk toch zoveel versiering als de hele wereld jullie blijdschap mag delen Grumpy, fijn dat jullie nog van het etentje genoten hebben. Wensdroom, wat een lief meisje!! Goed weekend allemaal, maar kom natuurlijk tussendoor wel aanhaken
Spannend Ingeltje!!! Hoop voor je dat het doorzet! Succes! Ps heb je wel een foto gemaakt van de slijmprop om te kunnen googlen voortaan?
Vervelend trouwens weer nachtbrakers hier.. Ik probeer meestal mijn telefoon te laten liggen omdat ik bang ben dan helemaal niet meer te kunnen slapen haha! Het breekt mij ook wel op die korte nachten. En nog een vraagje, ik heb de laatste dagen steeds wat hoofdpijn en ben licht in mijn hoofd. Mijn bloeddruk was donderdag nog netjes, ik hoef me dan toch geen zorgen te maken over zw.vergiftiging? Herkent iemand dit.. Het zal wel gewoon bij de laatste loodjes, korte nachten horen hoop ik.
Heb het ook Linie en m'n bloeddruk is ook netjes. Dus zal d'r wel bij horen... Hoop voor je dat het bij jou wel door gaat zetten! Ingeltje: klinkt spannend! Hopelijk betekend het iets! Zeester: vervelend nachtbraken... Bijna met verlof, yeah! De mijne is al rond week 34 in gaan dalen, vlgs mij zeg het weinig over wanneer de kleine komt... Maar goed, je bent ook voor de 40 wkn bevallen van je zoontjes, dus zou best kunnen... Wensdroom: wat een klein poppetje! Fijn dat het beter gaat! Jossie: ik ga dat toetje van jou eens googlen Zag er lekker uit! Liesjuh: rommelse vandaag Pfff gister zijn we dus eerst uiteten geweest bij een Italiaan, niet teveel gegeten en daarna nog ergens anders heen, had zin in een lekker dessert en een Virginia cocktail. Dat toetje was lekker, chocolade-caramel-cake. Cocktail was ook lekker, ananas+passievrucht Maar eenmaal thuis toch iets te heavy, beetje last van gehad... Gaat nu weer oké! Zo dadelijk weer sporten in het park met dat groepje zwangeren, denk nog max 2x! Ben nu wel een vd versten qua zwangerschap En vanavond eters, ik doe het toetje en haal wat lekkere kaasjes/brood/olijfjes e.d. Morgenmiddag verj, lekker in de buurt! Fijne dag meiden! Hopelijk is Masami ook bevallen!
Spannend Ingeltje! Zet hem op! ! Linie, bij jou dus niet doorgezet, misschien later vandaag nog... klachten heb ik ook terwijl mijn bloeddruk oké is, zal wel bij de laatste loodjes horen Nu even snel ontbijten want moet zo weg