16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 3 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door doowspenniej, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Go Ingeltje!

Hier een redelijk goede nacht gehsd, werd vanmorgen wel wakker van buik en rugpijn wat nu een beetje zeurend aanwezig is. Zal wel niks betekenen. Vanavond eten bij m'n schoon familie, altijd lekker!

Wat een schatje is elize zeg! Hopelijk doet ze het vandaag weer zo goed!

Liesjuh fijn dat je ouders weer terug zijn van vakantie. Geeft toch wat meer rust denk ik he? Mijn ouders zouden eigenlijk gisteren op vakantie gegaan zijn ware het niet dat ik zwanger ben van het eerste kleinkind. Dat ging dus niet door en zijn ze vorige maand gegaan.

Grumpy lekker gegeten zie ik! Leuk nog ff quality time met je man!

Snoeppie gefeliciteerd met de 40 weken! Ben benieuwd wie zich allemaal bij je club kan aansluiten. Ik vermoed dat ik daar ook bij hoor haha.

Linie jammer dat het niet heeft doorgezet. Ach vandaag weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen ;)

Zeester vervelend van je nacht. Maar straks lekker verlof en kum je hopelijk overdag wat rust pakken!

Iedereen die ik vergeten ben sorry maar ben og een beetje groggy hihi

2. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Pfff grootste drama nacht ooit met zoontje!
    Ben helemaal kapot...

Ik ging rond 12u naar bed (had smiddags bijgeslapen)
    Rond 1u sliep ik nog niet en werd zoontje wakker...
    Vriend kwam ook naar bed ondertussen en heeft m ook 2x terug gelegd.
    Nou dit is tot 4:45 doorgegaan en vriend maar snurken die hoorde niks
    Ik stond te janken, niks was goed bij zoontje, klaar wakker. Wilde niet meer slapen ook niet bij ons op bed. Ik heb mn vriend wakker gemaakt en zelf overstuur naar beneden gegaan en gezegd dat ze het samen maar uitzoeken!!
    Ik ben op de bank gaan "slapen"

Helemaal kapot nu!!

Heb dit nog nooit eerder gehad, heb altijd veel geduld hiermee, maar was er nu helemaal klaar mee!! :(
    Zoontje heeft niet echt meer geslapen volgens mb vriend, dus word wat vandaag! Hopelijk valt hij zo in de auto in slaap als ik richting winkels ga
    Smiddags slaapt hij namelijk niet op bed

Ik weet wel waar ik vanmiddag ben!!

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Haha nou ik heb wel interessant nieuws, want het slijm wat ik afgelopen week vooral had, was troebel. Dit slijm was echt helder, helemaal doorzichtig.
    Ja, dat wilden jullie natuurlijk heul graag weten hè!

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Rotnachtje FB... bah! Maar bekijk het van de zonnige kant, mijn zoontje is 3 en ik ben niet anders gewend dan met regelmaat deze nachten te hebben :D

Nou, de regelmaat is even weggezakt nu met het ontbijten en aankleden enzo. Dadelijk maar weer even op de bank, kijken wat er gebeurt. Ik voel in ieder geval ook van alles rondom de baarmoedermond. Pijn, ongemakkelijk gevoel ik weet niet wat.
    Buik nog steeds heel gevoelig.
    Wie weet wordt het wat vandaag. Ik ben gewend om pas 's avonds voor het echie te gaan en dan na middernacht te bevallen, dus ik bereid me nog op niks voor ;)

5. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Veetje: Gefeliciteerd met Xem!! Ik hoop dat alles goed gaat en geniet er maar lekker van!

Ingeltje: Hopen dat er vannacht wat voor het echie begint dan...

Ohhhh dat toetje ziet er echt TE lekker uit.....

Linie: Hopen dat er bij jou ook iets doorzet.

FB: Vervelend zeg, zo'n rotnacht! Groot gelijk dat je het even op vl hebt afgeschoven! En het zullen de hormonsters wel zijn waardoor je geduld minder is. Hoop dat komende nacht een betere wordt en dat je vanmiddag nog ff kan bijrusten/slapen.

Wensdroom: Wat een knappe dochter hebben jullie! Hoop dat het bij Elize vooruit blijft gaan!

Maggi: Fijn dat het thuis zo goed gaat en heel veel plezier tijdens jullie eerste echte wandeling buiten! Goed dat je het contact met die "vriendinnen" ff op een laag pitje hebt staan. Denk eerst maar lekker aan jullie 2-tjes!

Hier vannacht weer geslapen van 11.30 tot 02.00 uur en van 05.30 tot 07.30. Werd vannacht wakker van flinke kramp in mijn buik maar die duurde ruim 4 min en daarna niks meer...
    Ben echt gesloopt overdag en slapen overdag lukt ook niet hard.
    Wel ga ik elke middag een uurtje liggen maar slapen ho maar.

6. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    Oei nog wel meer nachtbrakers dus. Tja het zal er wel bijhoren. Ik moet zeggen dat ik vooral last heb van de hooikoorts. Er zijn echt geen medicijnen die mogen toch?

Inderdaad aanstaande woensdag eindelijk zo,n leuk gezichtje achter mijn naam. Voordat het zover is nog wel megaveel te doen op school. Maandag kont ook de inspecteur en das voor iedereen spannend. Ze kan tussen 9 en 10 uur in de klas komen kijken. Nou ja laat maar komen hoor ik ben niet bang voor haar hihi.
    Dan nog veel administratie, want ik wil woensdag echt klaar zijn!

Levert nu wel een hoop stress op en boze buien en weinig geduld van mijn kant. Voor ons gezin nu even minder leuk, maar ik hoop dat het beter wordt als ik inderdaad kan bijslapen in mijn verlof.

Ik sluit me ook op vanaf mijn verlof hihi al die opmerkingen over mijn buik, bah! Ik ben er helemaal klaar mee. 'Je moet zeker niet lang meer, hè?' En dan ik 'nee hoor nog maar 7 weken' en de anderen dan weer ' meid wat erg!!!'
    Nou ja zeg pfffff. Ik weet dat ik een beste buik heb, maar dit is wel overdreven (vorige controle 31 cm) nou ja volgens iedereen ben ik dus huge!!

Weet je wat ik ook zo spannend vind....morgen begint onze lijst gewoon al. Er zijn al zoveel baby,s geboren, maar morgen is de eerste 40 weken!! Ik weet nog wel dat ik schreef dat ik jullie ging verlaten met 6 weken en nu zijn we al (bijna) zover! Onwerkelijk!!

Fijne dag en komop Ing, breng ons een baby'tje vandaag ;)

Dikke knuffel!

7. doowspenniej

doowspenniej Actief lid

7 feb 2013
    380
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Zow meiden dat wordt weer spannend,
    he vervelend dat het toch weer iets afgezakt is ingeltje ,
    je zou bijna denken wanneer zet het nou eens door he

en met linie ook spannend hoor zo

zet hem op mocht het doorzetten :)

Fb oh jeehj, dat is vervelend dat hij helemaal niet wilde slapen, hier ook een meneertje wat pas om 10 uur wilde gaan slapen maar hij sliep wel gewoon door,

zelf ben ik wel tig keer uit bed geweest om te plassen.. alleen sliep gelukkig dan wel weer snel in

Pooh, vervelend die gebroken nachten, herken het heel erg van mijn vorige zwangerschap, op tijd aan de bel trekken hoor
    waarschijnlijk komt de vk met het voorstel om een nachtje in zkh te slapen doormiddel van medicatie, gesloopt de bevalling in gaan is ook niet de bedoeling

Toetje , ja die zag er erg lekker uit * MJUM MJUM *
    ga vanvond lekker
    brownie maken met witte en donkere chocola voor vaderdag en eigenlijk de maandag erna ( dan is manlief vrij )

Ben hier bang dat het toch nog lang gaat duren de bevalling dan ,
    heb vergeleken met vorige keer nog geen voorwee gezien :(
    mjah de standaard harde buiken wel
    ach de vk vond het toch verstandig als mini nog minimaal een weekje zou blijven zitten. als ze me maar niet tot 42 weken laten lopen dat trek ik echt niet meer.. ( MOEEEE )
    wat betreft die slijmprop heb hem vorige keer niet gezien ? en denk dus nu dat ik dat ook zal missen haha

wensdroom, mooie meid hoor en goed dat ze steeds meer zelfstandig drinkt :) hoop dat ze het snel helemaal goed onder de knie krijgt

verder fijn weekend allemaal

8. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Veetje: GEFELICITEERD MET XEM! lekker genieten nu!!
    @Ingeltje: spannend en inderdaad breng ons mooi babynieuws, toch nog een zonnestraaltje bij dit ***weer!!
    @Doowspenniej: tja maar hoeft niks te zeggen toch? elke zwangerschap is weer anders ;)
    @Liesjuh: leuke banners hebben ze bij Foppiez! heb er meteen eentje besteld...(zie onder) alleen dan natuurlijk andere naam hihi

@Nachtbrakers: helemaal geen last van, lijk wel steeds minder moe te worden..was gisteren om 2 uur nog klaar wakker terwijl vl al op de bank sliep..:p
    @voorweeën: gisteren tot twee maal aan toe gehad..jammer dat het niet heeft doorgezet..;)

Gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend?

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Bloed nu ook bij slijm.... zou het dan toch?
    Man en kinderen net vertrokken Hahaha. Nouja zo snel zal het ook weer niet gaan.
    Eerst maar eens echte weeën

10. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Spannend ;):D

11. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Spannend meid! Zet 'm op!

12. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oeeeee Ingeltje.... spannend!!! zet m op!

13. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Gefeliciteerd veetje met xem, hele leuke naam!

Ingeltje spannend zet m op meid!

Voor de rest zwaai zwaai, niet zo spraakzaam. Geniet van t weekend!

14. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Wiehoeeeeh dat klinkt serieus! Zet hem op!

15. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ga zo lekker film kijken: verliefd op Ibiza, iemand die al gezien?

eerst maar aankleden, zit nog steeds in pyjama...:)

16. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Net weer even 'geknuffeld' met ML, wie weet brengt het wat op gang hahaha
    Vaderdag kadootje zou wel heel leuk zijn! ;)

Fijne dag ladies!

17. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ohhh die heb ik verleden week gekeken. Heerlijke zwijmelfilm! Alleen al 1.5 uur Jan Kooijman is een traktatie hihi ♡

18. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hihi nou ben benieuwd :D

19. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Wat fijn dat het beter gaat wensdroom, wat een lieve foto's!

@ stoelgang: hier ook wat vaker rommelende darmen, maar is al tijdje zo en voor de rest nog geen voortekenen :p

@ geboorteversiering: ik wil graag een raamsticker (ook van Foppiez!), heb ik hier in de buurt gezien, ik hou wel van strak en modern dus past wel bij ons.. Maar aangezien het geslacht een verrassing is wachten we nog even met bestellen ;)

Spannend allemaal dames met slijmproppen enzo hihi.. Wie zou de volgende zijn?? Ingeltje?? :D

Fb kan me voorstellen dat je geduld dan even op is hihi.. Maar goed, daarom ben je ook met z'n 2en, dat je het kan verdelen toch? :)

Hier druk weekend, familiebezoekjes ivm vaderdag, 2x BBQ-en haha.. Maar wel gezellig :D

Fijn weekend allemaal!

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Als ik stil op de bank lig, dan krijg ik wel weer af en toe wat weeën. Maar eigenlijk moet het nog even wachten, want man, kids en opa en oma zijn er net op de vliegbasis. Even wat leuke shows gun ik ze wel voor ze weer terug moeten haha!
    Maar moet ook niet te laat bellen, want ze moeten nog wel een half uur fietsen denk ik.

*proest* lig ik hier straks alleen te bevallen whahahahaha!
    Zal wel loslopen. Maar die baby gaat gewoon dit weekend komen hoor! Geen zin in vals alarm ;)

Twee weken geleden toen ik indalingsweeën had, gaf ik het een kans van 30% dat het iets zou worden.
    Ik geef het nu een kans van 70% dat dit 'the real thing' is! Toi toi toi ikke!

Deel Deze Pagina