16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 3 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door doowspenniej, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    O en helemaal vergeten hierop te reageren omdat ik het vannacht las.. maar wat lief Cygnetje!! (mede-mama bevallingslijst zoontje 2010)

2. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    ik kom hier binnen en lees het van ingeltje... spannend meid! zet hem op :)

veetje gefeliciteerd met xem! :) mooie aparte naam zeg :)

rest lees ik straks terug... erg druk hier.. druk bezig met spullen uitzoeken en opruimen en spullen bij elkaar aan het scharrelen voor mijn huis. vanmiddag ook de bezoeksregeling voor irisa.. en straks met mijn zoontje en mn ex gourmetten.. ik vroeg het meer voor de grap en had ook eigenlijk een nee verwacht.. maar hij zei ja.. dus ja.. misschien hersteld het onze band weer een beetje :)

3. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    hahahaha :D

4. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Ojee ingeltje, niet in je eentje bevallen hoor! Een leuke dag voor hun is leuk maar als het nodig is moeten ze gewoon naar huis hoor (zeg ik streng :))

5. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    O spannend ingeltje!!
    Ik hoop ook op een mooi vaderdag kado:)
    Allermooiste wat je kan krijgen toch...

Dus jou zoontje heeft vaker zulke nachten? Pfff

Hij ligt nu in de auto te slapen, en ik maar rondjes rijden.
    Heb nu de auto geparkeerd en ff hier bij lezen
    Straks ga ik zelf lekker naar bed! En mogen vriend en zoontje zich samen vermaken

Verliefd op ibiza lijkt me ook leuk!
    Misschien straks na mn slaapje opzoeken op upc

6. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja hoor Ingeltje, this is it!
    Wat heerlijk voor je! En voor je man! Daar komt ie vast graag voor thuis! Niet te laat bellen hoor!

@rest: ik moet ook later even reageren, hier combi van moe en nog van alles willen regelen en zo. Sorry! Tot later!

7. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Dat lijkt de goede kant op te gaan! Zet hem op meid, op naar een mooi vaderdagcadeau :)

8. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    Wha ingeltje!! Zet m op meis!! Wel lekker nu even alleen thuis maar aan de andere kant ook wel spannend!! Ik denk aan je en op tijd bellen he!!

Liefs

9. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Ingeltje: hoe gaat het nu?? ben niet nieuwsgierig hoor :p

Super leuke film 'verliefd op Ibiza' en ja Jan Kooijman...hihi :) krijg spontaan zin om op vakantie te gaan :D

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nog geen nieuws hoor! ;)
    Heb even een klein hazenslaapje gedaan. Nu honger en ff wat eten. Het voelt allemaal nog steeds echt. Ik verwacht de hele dag gewoon wat voorwerk te hebben en dan in de loop van de dag pas stevige weeën te krijgen.

Keep you posted hoor! :p

11. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Is je geraaie!

12. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Haha volgens mij zijn wij zenuwachtiger dan Ingeltje zelf ;)

Doe je ding meid, wel lekker als je wat rust kan pakken mocht het echte werk beginnen vanavond!

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Spannend Ingeltje!!! Zou zo fijn zijn als het doorzet en een heel mooi vaderdagcadeau!

Jossie: ik ga het toetje ook maken voor vanavond. Dacht dat het wel makkelijk was om kant-en-klare hangop te kopen, maar dat was niet zo, wist ook wel dat je het zelf kan maken, alleen tijdtechnisch redde ik het niet... Eindelijk bij een grote Appie gevonden:):):) Dus ben benieuwd! Leuk dat je hier op ZP ook zo weer ideeën opdoet:D

14. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klopt waarschijnlijk Beertje!
    Niet in de laatste plaats omdat we onze eigen spanning voor de bevalling op haar kunnen projecteren... Al verwacht ik dat ik mij maandag bij de 40+ club mag aansluiten...

15. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

En even voor de meiden die niets voelen van voorweeën e.d. Sprak net even een goede vriend van m'n man. Zij hebben pasgeleden een kindje gekregen en ze had geen kwaaltjes vooraf. In ene werd ze in de ochtend wakker met gebroken vliezen en 's avonds was de kleine er!
    Dus er is hele goede hoop met de meiden zonder kwalen!

Zo, vanochtend weer gesport, regende wel behoorlijk, maar onder de bomen was het goed te doen! Daarna even naar de markt geweest voor nog wat fruit en kaasjes. Daarna dus 4 supermarkten langs geweest voor de hangop (heb er maar meteen 2 gekocht!) en een Iraans winkeltje voor lekkere olijfjes en verse munt. (Een zwangere vrouw mag zichzelf best verwennen met een lekker drankje, ben tegenwoordig aan de Ginger Ale met verse munt en limoen: heerlijk!). Zo dat geloop naar al die winkels gaat hier ook wel minder hoor... Wat een druk daar beneden....
    Omdat ik zo druk was geweest heb ik mezelf lekker getrakteerd op een Turkse pizza en nu zo aan het toetje beginnen:):):)

16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Kaatje: ik kom over 12 dagen bij de 40+-groep:)

17. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gezellig Grumpy!!!
    Wat ben je nog heerlijk actief geweest!
    En mijn maag gaat knorren van al dat lekkers!
    Wij gaan nog even boodschappen doen. Zoon is op een feestje, man en meiden zijn mee. Eerst even langs de drogist voor omeprazol want het aantal rennies is inmiddels onverantwoord... Bah!
    Dan gauw pizza eten, buurjongen komt oppassen en wij gaan naar Star trek 3D als pre-vaderdag kado.

18. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Veel plezier bij de film Kaatje! Ja, was in ene actief, haha!
    Toetje is klaar! Idd simpel Jossie;)

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ieuw nu de bloed slijmprop echt kwijt hihi. Die had op Google gekund ;)
    Alles nog volgens mijn verwachting. Denk nog niet teveel vooruit haha want zin in de pijn heb ik niet maar het zal toch moeten.

20. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou.. Dat geeft in ieder geval aan dat er beweging in zit! Ben benieuwd! Hoe snel gingen je vorige bevallingen?

Hier is het nog rustig, in de zin van geen buikpijn, misselijkheid, krampjes, maagzuur of rugklachten.. Misschien ga ik wel zoals het verhaal van Grumpy. Ook niks mis mee!

Enige wat ik zo irritant vind is dat iedereen blijft vragen 'EN EN?'. EN vooral de 'Succes met je laatste loodjes' > ik heb geen klachten en het is voor mij zo helemaal niet zwaar! 'Is ze er nu nog niet? Ze mag weleens komen..' ;) Laat me nog maar even lekker doorhobbelen.. Ik wil best wat langer verlof op deze manier!

Ik ga ff dutje doen. Wij eten straks shoarma en vnvd lekker filmpje kijken op de bank. Heerlijk, met veel knoflook. Mocht madam toch komen vannacht kunnen ze in ieder geval makkelijk raden wat wij gegeten hebben! :D

X

Deel Deze Pagina