Flauw hoor Lydia!! hahahaha Wat kijk jij vandaag op tv? Ik heb mijn zusje logeren en de kids zijn nu samen met de lego aan het spelen. Net samen sjakkie en de chocoladefabriek gekeken met een bakkie chips En ik...oeeeee..op ZP...mèt...een bakje chips....èn...een heerlijk glaasje alcohol VRIJ wijntje De eerste in deze hele zwangerschap,smaakt wel maar toch heul anders.
dat nieuwe programma: van je vrienden moet je t hebben.. hebben bezoek dus ga zo mn lappie wegdoen hou t 5000e berichtje voor mij
Nou,wie was de spelbreker?? Hahaha Die zender staat hier ook op Lydia. Is wel een goede film op nu op Net5...Obsessed..met Beyoncé. Maar kan hem niet kijken omdat de kids beneden spelen.
Die neem ik even op, vriendlief wil straks iets anders kijken en waarschijnlijk val ik toch in slaap, hehe.
Ja... gesloten... blugh! MAAR: we hebben goed gekletst vandaag en volgens mij zijn we allemaal ook hartstikke productief in huis of elders geweest!
Dat is waar! Ik ontwaak langzamerhand ook uit mijn winterslaap, hihi. Ik ga even gezellig doen met vriendlief! Hij vertelt hele verhalen, maar ik krijg niks mee . Fijne avond meiden!
Jeeee! @Lydia: ik ook al de verkeerde Danielle toegevoegd, was iemand met dezelfde achternaam.. hihi! ga je zo ook toevoegen! Kreeg ook een verzoek net van iemand, maar geen idee wie?? Niet via pb, maar zal de naam hier ook niet zo neerzetten, dus als iemand denkt: oh dat kan ik wel eens zijn.. Pb me ff!
Whahahahaha ik zie het al voor me Hier is ml met personeels uitje,lekker vreten en zuipen Vanavond alweer wat me last van harde buiken,maar ze zijn niet pijnlijk dat scheelt!!! Zo af en toe voel ik haar bewegen en ligt ze niet echt in een prettige houding. Als ik dan over mijn buik wrijf (niet hard,maar juist zacht) voelt die plek heel pijnlijk aan. Alsof ik over een blauwe plek wrijf,zodra ze weer weg draait is dat gevoel ook weg...heel vreemd. Bekend bij jullie?
Uitgerekende datum: 15-01 Melanie1986 - Zwanger van 2e kindje: een MEISJE Buddy: Sammie 16-01 Danielle86 - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Buddy: Stefanie en Demi 17-01 Kwebbelsnoes -Zwanger van 2e kindje: een MEISJE Buddy: Lifelive Lydia1986 - Zwanger van 2e kindje:een JONGEN Nursy - Zwanger van: een JONGEN 18-01 Josjo - Zwanger van 2e kindje:VERRASSING 19-01 Minieme84 - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Stefanie78 - Zwanger van 2e kindje: een JONGEN Buddy: Danielle Lennyt - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Livelife - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Buddy: Kwebbelsnoes 20-01 Juupje - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE Wuppie30 - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE Buddy: Sammie 21-01 Kaatje1984 - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE Buddy: Enibas Saga - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN 22-01 Wen86 - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Buddy: Tulip Abri - Zwanger van 3e kindje: een MEISJE Lennyt - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN 24-01 Ginie - Zwanger van 3e kindje: een MEISJE 26-01 Roosje24 - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE 27-01 Zograag - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN JuJu81 - Zwanger van 2e kindje: een MEISJE 28-01 Sammie121 - Zwanger van 2e kindje: een JONGEN Buddy: Melanie en Wuppie Demi1982 - Zwanger van 1e kindje: een JONGEN Buddy: Danielle 29-01 Tulip - Zwanger van 2e kindje: GEHEIM Buddy: Wen 31-01 Enibas - Zwanger van 1e kindje: een MEISJE Buddy: Kaatje Greatdane - Zwanger van 1e kindje:VERRASSING 13 jongens, 10 meisjes, 3 verrassingen/geheim Bevallen: 02-10; Yvon: Déon* is geboren en overleden na 23 weken zwangerschap 04-10; Dani: Casper* is geboren en overleden na 23 weken zwangerschap Vlindertjes/sterretjes: Isabel Olivia, Hopelessinlove, Lovelymom, Sofie28, Elisse, Dreamer83, Lintje, Melanie76, Jackystory. Afsprakenlijst: 15-10: Danielle, Pretecho 15-10: Nursy, Controle vk + 3e poging Pretecho 17-10: Danielle, medische echo 17-10: Tulip, Pretecho 17-10: Melanie, Pretecho 22-10: Roosje, controle vk 24-10: livelife, Pretecho 3d/4d 26-10: Ginie, controle vk 29-10: Melanie, Pretecho 3d/4d 30-10: Enibas, Controle vk 30-10: Lennyt, Controle vk 30-10: Kaatje, Controle vk 30-10: Kwebbelsnoes, Controle vk 05-11: Wen, Controle vk 07-11: Danielle, Groeiecho ziekenhuis + controle gyn 08-11: Wen, Groeiecho 23-11: Ginie, Groeiecho ziekenhuis 03-12: Roosje, placenta lokalisatie -- Wijzigingen graag in het dik gedrukt in het groen in je bericht zetten, dan pas ik het aan!