ja idd zalig gevoel maar of ik snel in slaap zal vallen denken denken en nog eens denken nu al een bezorgde mama hahha die vieze smaak heb ik ook in mijn mond neem altijd een snoepje in anders word ik er misselijk van!
Ja vanaf nu zullen die zorgen niet meer ophouden vrees ik Gaaf die angelsound, maar vrees dat het niks voor mij is. Ik zou totaal in paniek slaan wanneer ik het hartje een keer niet kan vinden! Vanaf hoeveel weken kun je het gebruiken eigenlijk?
de gyni zei dat het hartje rond de 8ste week duidelijk zal te horen zijn we zullen zien . ja ik weet dat met zo'n toestel je niet het resultaat kan krijken als bij de gyni maar het is fijn om vb als je in je bed ligt lkkr met men mannetje te luisteren
Ja dat lijkt me heerlijk! Nou nog even geduld en dan kun je elke avond voor het slapen gaan eventjes luisteren ipv een boek lezen!
Zijn er hier trouwens anderen die ipv ochtendmisselijkheid last hebben van avondmisselijkheid? 's Ochtends heb ik nergens last van, maar tegen de avond komt het ineens volop opspelen! Nu al een paar dagen achter elkaar!
Maggi, ik! Ik heb het ook later dan echt de ochtend. Eind van de ochtend begint het en in de loop van de middag/avond wordt het erger! Heerlijk al een echo op 31 okt. Ik moet dan naar de vlos voor het eerst en pas daarna wordt de echo gepand. Stiekum hoop ik dat ze toch al even wil kijken de 31e, hihi @koesterhoop. Heerlijk dat je ukkie al gezien hebt, fijn hoor!
Gelukkig, dan ben ik niet de enige. Voelde me al zo'n rare Aah, als je het lief vraagt zullen ze toch wel even het echo apparaat aanzetten voor je de 31e! Zou wel erg flauw zijn willen ze dat niet even doen! Ik wil trouwens mijn afspraak op de 31 zetten op de lijst, maar snap er echt niks van. Ben hier niet zo goed in ;P Als iemand die toevallig de lijst gaat update, mij er ook even bijzet, zou ik dat super vinden
Ik heb volgens mij ochtend, middag en avond misselijkheid Zolang ik maar ergens op knabbel gaat het wel.. Pakken melbatoast gaan er doorheen. En vandaag ben ik emo, niet normaal. Heb gejankt om een of andere kinder serie en net hoor ik dat een collega vandaag is bevallen dus beeeeeh weer die sluizen open. Stomme hormonen! @koesterhoop wat heerlijk dat de echo goed was. De angel sound is echt super, alleen even zoeken soms voordat je die kleine hebt gevonden. @zeester hopelijk willen ze toch een echootje doen de 31e. Even vragen idd, wie weet.
haha even 1 dag geen tijd gehad om te lezen en meteen paar bladzijdes vol. Hier ook niet misselijk, eigenlijk helemaal niet veel klachten. Ik test helemaal niet meer, heb geen zin in die stress, je hcg schommelt dagelijks en waarom zou je jezelf "gek" maken voor niks.
Mijn vlospraktijk heeft sinds dit jaar een nieuwe praktijk en bij beide groepen een echoapparaat dus, ja ik hoop echt dat ze even wil kijken als ik aangeef erg onzeker te zijn, maar ja dat moeten we maar afwachten hihi. Ik heb hier een algeheel testverbod gekregen, hihi. Ik doe het dus niet meer. Alle symptonen zijn er dus het is oke en ik moet het toch afwachten! Volgende week weer lekker werken (heb nu herfstvakantie) dan heb ik veel minder tijd om te piekeren en gaat de tijd lekker snel, hihi! Die misselijkheid begint hier toe te nemen, maar eten helpt wel een beetje, gelukkig. Ik heb wel allerlei symptonen die ik bij beide jongens niet heb gehad. Typisch hoor dat je lijf toch zo anders kan reageren! Nu lekker weekend vieren! Liefs
Ik test ook niet meer hoor.. 1 knalpositieve Kruidvat-test en een digitale CB die netjes 2-3 weken aangaf, dus ik geloof het wel Vind het alleen maar fijn dat ik nog geen kwaaltjes heb, geen misselijkheid, niks.. Merk nu wel dat mijn borsten groeien, ze zijn veel harder dan eerder.. Maar nog niet pijnlijk gelukkig Lekker genieten allemaal
Oh Zeester Is het een klein beetje? Het hoeft niets te zeggen.. Heb je misschien iets anders dan anders gedaan, sex gehad of moeilijke ontlasting en te hard geperst? Hopelijk blijft het bij een beetje en is het inmiddels gestopt! Knuffel!
O jeetje zeester, dat is zeker schrikken Hopelijk blijft het bij een beetje meid! Het hoeft inderdaad geen slecht teken zijn.. Sterkte! @ Maggi, ik ben ook erg wisselend misselijk, met vlagen en soms ook 's avonds. Heb ook het idee dat ik het sneller na het eten van iets zoets krijg, deze week een keer na het eten van chocola en chocolademelk erg misselijk! Dat hoef ik dus niet meer En als ik al even niets gegeten heb. Maar vanochtend ook weer niets aan de hand! Alleen die vieze smaak, bah! Ik kan natuurlijk geen snoepjes blijven eten
Dank jullie wel! Het waren wat rode sliertjes in de afscheiding (sorry) het is nu volgens mij gestopt, maar ik heb buikpijn waar ik niet blij van wordt. Ben heel verdrietig en jammer genoeg wilde de vlos niet kijken met de echo, omdat er met deze termijn nog weinig over te zeggen valt...afwachten dus, maar ben echt doodsbang! Kus