Inderdaad ingeltje. Ik had en heb precies hetzelfde. Eerste graag een jongetje (we hadden al jaren een naam, hihi), tweede lichte voorkeur meisje en nu bij de derde ook echt een sterke voorkeur voor een meisje. Toch is het voor mij (en ons allemaal natuurlijk) het allerbelangrijkste dat het gezond geboren wordt over een paar maandjes en over `voorkeur´ praten is zo taboe eigenlijk he. Maar mocht het nu een jongetje worden is dat toch ook wel weer superleuk voor de twee andere jongetjes.........maar mama wil zo graag iemand om mee te tutten,knutselen en winkelen We zullen het wel zien. Ik heb mijn manlief bijna zover dat hij met 13 weken mee wil naar Lommel Nu begin in zelf te twijfelen, want tja zometeen ziet ze niets en blijf ik dan niet alsnog twijfelen of het wel het één of het ander is.... nou ja eerst maar eens een goede echo over 9 nachtjes!! (het klinkt echt al supersnel...volgende week vrijdag ) Ik had trouwens gisteravond en nu na het eten enorm kramp (ik denk groei-bandenpijn) Dit had ik met de oudste ook. Echt zo zeer. Het trok helemaal door naar mijn rug en mijn liezen, werd er misselijk van, brrr dat is echt eng net na een miskraam! Gefeliciteerd met de mooie echo´s meiden. Ennuh Nub daar weet ik nog niets van helaas. Kan er niets van zeggen. Positiekleding moet ik even opzoeken of ik uberhaupt nog wat heb. Nadat de tweede er was was mijn man zo stellig dat er geen derde meer kwam dat ik veel heb weggedaan. Even zoeken dus. Wij hebben hier een noppies winkel. Wel duur, maar als het goed gaat ga ik mezelf daar lekker verwennen. Het is tenslotte de laatste keer. Mijn buikje begint te groeien. Al merk je daar weinig van als buitenstaander (denk ik) want ik had nog een restje over Ik merk het al best wel... Wij hebben hier bij VK ook controle om de 4 weken, maar dan niet iedere keer een echo. Alleen bij 12-30-36 weken ( en ik ook nu met ong. 8 wk) De controles lopen op naar mate je langer zwanger bent naar om de drie weken, om de twee weken en om de week als je bijna moet bevallen. Ik heb nu lekker weekend. Als de nieuwe werkweek begint, begint ook de spannendste week van dit jaar denk ik, want dan is het echt bijna zover en ben ik ineens ook 7 weken (wauw!) Dikke knuffel!!
Jeetje Ingeltje, das echt een zwanger buik! Mooi hoor. Ik moet echt nog even flink mijn best doen geloof ik, hihi.
Eow, jij hebt echt een mooie grote buik al Ingeltje! Hopen dat de groei niet voortzet in dit tempo tm de 9e maand want dan is die echt heel groot haha. Maggi, ik kijk in regio Trivium want ik woon tegen Capelle aan. officieel rdam maar voelt meer Capelle/dorpsachtig. Kinderparadijs het het. En jij? Welke regio woon jij? Ik heb in west en zuid gewoond maar woon nu heel fijn hier. Ook veilig gevoel hier en dat is met kids wel erg belangrijk. En ik ben eigenlijk zeeuw dus voel me thuis in het dorpse en hou van rdam
Jee Ingeltje, ben diep onder de indruk van je buik! Zitten er niet toch nog 3 verstopt achter die ene?? Tuurlijk mag je wel een voorkeur hebben. Iedereen waardeert hier natuurlijk dat we überhaupt zwanger mogen zijn of zelfs met dank aan engeltjes moeder mogen worden. Gezondheid staat uiteraard voorop! Maar als we hier al niet open en eerlijk kunnen zijn, waar dan wel?! Ik had een tweede jongetje ook erg leuk gevonden maar ben zeker super gelukkig met mijn gezonde kleine meisje! Zeester, wow wat schiet het al op bij jou! Ik zou ook naar Lommel zijn gegaan, hoeft nu natuurlijk niet meer. Gewoon doen! Kleinmonster, hoe is het bij jou? Alle andere lieve dames, fijne avond! Ik lig al in bed...
uiteraard mag je een voorkeur hebben, denk ook dat dat heel normaal is.. zelf heb ik hem niet.. vind alletwee wel iets hebben..
Kan ik me ook helemaal indenken, zeker na jullie traject. Volgens mij zijn het vaak ook wensen als je de een al hebt dat je nieuwsgierig bent naar het ander, maar bv onze 2 meiden zijn ook erg verschillend
Ohh wat een mooie buik al inderdaad. De mijne lijkt nog nergens op, menig tieners zal er jaloers op zijn haha. Gewoon nog plat bij mij.. Het zal vast wel in orde komen, misschien explodeer ik straks ineens. Mijn stagiaire heeft meer buik en is niet eens zwanger haha. Vanavond feestje gehad en nu echt stretchpijn. Zullen de banden wel zijn. Durf me niet uit te rekken want volgens mij scheurt er dan iets haha nee ik weet ook wel dat dat niet zo is. Maar is puur mijn gevoel. Ik heb nog geen positiekleding gekocht. Heb ook nog geen buik om die band mee te vullen. Maar mijn collega heeft nog wat dingen en mijn nicht is vorig jaar bevallen en had ook nog wat spulletjes geloof ik. De rest ga ik zelf wel kopen, gewoon bij de H&M. Ik hou niet zo van dure kleding. Hopelijk pas ik daarna weer snel in mijn gewone kleding. Volgende week donderdag ga ik naar Lommel. Ben dan 14+5 en hopelijk kunnen ze het dan al zien. Ben zooo nieuwsgierig. Ik denk een meisje (ook wel voorkeur voor geloof ik) maar de rest allemaal een jongetje. Ach.. Nog 1 weekje wachten. Sowieso moeten we eerst de combinatietest uitslag nog krijgen. Heel raar, maar daar ben ik helemaal niet zenuwachtig om. Wij hebben 3 dagen opvang nodig, maar we moeten mijn schoonouders nog vragen of zij interesse hebben om evt op te passen. Mijn bonusmama werkt 32u p.w. en kan eigenlijk niet minder werken omdat ze nog een eigen appartement heeft met forse hypotheek. Mijn vader is niet met haar getrouwd en ze blijft graag zelf onafhankelijk. Fijne avond iedereen!! X
Wauw Ingeltje!! Prachtig Dat lijkt écht geen 3 maanden buikje meer. Wat gaaf dat het zo duidelijk is zeg! Jossie ohhh helemaal daaaar Wel mooi hoor en lekker de ruimte! Wij wonen in (historisch) Delfshaven dus dat is ook prachtig maar wel andere koek. In ieder geval voor de komende paar jaar nog goed, daarna komt er ook een huis met wat meer ruimte en vooral een tuin! Maar voor nu is het superknus wonen. Zeester Leuk te horen dat het zo goed met je gaat! Ja die pijntjes.. het hoort er allemaal bij En wat gaat het eigenlijk snel he, straks alweer bijna 7 weken! Snoeppie wat gaaf dat je naar Lommel gaat zeg. Ben benieuwd Leuk dat de eerste geslachten hier bekend beginnen te worden. Ik ben ook zo benieuwd, maar zal toch even geduld moeten hebben. Nu lekker mijn bedje in, het is alweer veel te laat. Zit al een paar uur te gapen. Welterusten allemaal!
Bekijk bijlage 292431 Terug van een drukke lange dag uit duitsland... Heb het van 4uur s'ochtends wakker zijn tot nu netjes gehaald.. Ben alleen supermoe nou.. Weinig spullen gekocht maar wel dit glazen hartje gevuld met koffielikeur voor mn vriend in de hoop dat hij het lekker vind (en lief!)
Goedemorgen! Zo leuk leesvoer Gister drukke werkdag en meteen door naar de film met een vriendin Maar jee de buik van Ingeltje: wauw! Thanks voor mn naam in groen op de lijst Hier alleen 's avonds opgeblazen buik Draag wel een positieslaapbroek, m'n oude was met dikker elastiek en dat zat niet meer lekker... Mooi plaatje Bloempje! Voorkeur geslacht: mag zeker wel! Kan me helemaal voorstellen als je al 2 jongens hebt dat je graag een meisje wilt We willen natuurlijk allemaal een gezond beebje! Hier geen voorkeur, ook geen idee wat d'r in m'n buik zwemt Roodje: kan me helemaal voorstellen dat je de kleine ook graag wilt zien! Is zo leuk! Ben nog helemaal onderste boven van vorige week! Jossie: fijn dat familie op kan passen! En woe is een makkelijke dag voor opvang! Hier ga ik binnenkort bij 2 kdv's in de buurt kijken, maar aangezien m'n man in het onderwijs werkt en we dus geen 52 weken per jaar opvang nodig hebben, zijn we op zoek gegaan naar een flexibele kdv en dat bestaat hier gewoon! Dan kan je een schoolcontract nemen en ook minder dan 11 uur per dag afnemen. Net een maitje gestuurd. Even kijken wat het scheelt in kosten en dan proberen bij de kdv's hier in de buurt dat ook te regelen Je weet nooit of het lukt! Tiempje: wat naar vd mk van je vriendin Sterkte voor haar! Zoooo, dat was het weer! Zo even naar de garage, had de winterbanden er nog niet onder... En daar is wifi, dus wie weet dat ik nog even langskom Fijne dag iedereen!
Goedemorgen! Straks naar de verloskundige om hartje te laten luisteren. Toch een beetje spannend... Grumpy, wij hadden inderdaad ook flexibel kdv. Ideaal, uurprijs weliswaar hoger maar veel minder uren nodig. Straks ook nooit zorgen tijdens vakanties! Fijn! Winterbanden schelen een stuk, wij hadden ze gelukkig vorige week net op tijd eronder. Slipvrij de winter door met dikke buik. Hebben ze die dingen ook voor de fiets?!
hoi Kaatje ja er zijn ook fiets winter banden, omdat mijn ma altijd met weer en wind op de fiets naar zijn werk gaat (3 kwartier ongeveer moet hij fietsen) heeft hij nu winterfietsbanden besteld.. als het goed is komen ze vandaag of morgen.. succes bij de verloskundige lekker naar de baby gaan luisteren en dan hopelijk verder goed kunnen genieten van de zwangerschap
Kaatje, succes straks, hoop dat je een mooie dansend en springend meisje gaat zien. Winterbanden: ik rijd geen auto, maar ik heb nog nooit gehoord van winterbanden op de fiets. Zou wat voor mij zijn. Vind het nu best eng om te fietsen (als het glad is). Ik ben gisteren redelijk geslaagd met shoppen. In de stad werd ik echt gestoord van de niet-leuke kleren. Alleen een trui en een shirtje gescoord. Daarna nog naar Vida Mama gereden en daar ben ik geslaagd voor een mooie spijkerbroek van QueenMum en een meegroei-bh. Al met al geen slechte score. Ik zo op de Hema-site nog maar wat basic-shirts bestellen, mijn gewone shirts beginnen nu wel erg strak te zitten, met name bij de boord onder. Ik heb vannacht heel vast geslapen, maar wat een rot dromen heb ik gehad. Over gigantisch bloedverlies, enge mannen die me achterna zaten enz. Daarnaast kreeg ik ook nog eens vreselijk kramp van mijn bil tot mijn kuit, ik voel het nog. Ik heb dat vaker, is een restklacht van 2 hernia's, maar nu had ik het al heel lang niet meer gehad. Op facebook zei iemand al dat ik dan meer moet drinken (nog meer :-O). Ik wacht wel af. Vanmiddag moet ik naar de fysio, ik ben benieuwd wat hij over mijn onderrug en bekken gaat zeggen en hoop dat hij iets kan doen. Zo, nou stop ik met mijn ego-praatje. Fijne dag allemaal!
Dank voor de tip wensdroom! Als het glad is ben ik altijd de eerste die onderuit gaat Fijn dat je nog wel iets hebt kunnen vinden Malaika! Naar dat je zo'n onrustige nacht hebt gehad. Over die kramp in de benen zijn veel theorieën, maar volgens mij is niet helemaal duidelijk wat je eraan kunt doen. Hoop dat je iets vindt wat voor jou werkt. Ik probeer ook zo min mogelijk te drinken omdat ik anders blijf plassen en ook misselijk word. Succes bij de fysio!
Goedemorgen allemaal, Hier weer eens ontzettend druk geweest(vooral met werk, daarnaast naar kaarsjesavond in Gouda geweest en nog een verjaardag gehad). Maaarr er belde net een patient af en ipv netjes mijn administratie te gaan doen heb ik even heerlijk alle pagina's bijgelezen. Ben nu weer helemaal ontspannen Ingeltje; wouw jij hebt echt al een mooie buik zeg!! Ik krijg hier vaak te horen dat ik hard groei maar bij jou vergeleken stel ik echt nog niets voor. Bloempje; fijn dat de nekplooimeting goed was. En wat fijn dat je gewoon nog een keer mag @positiekleding; idd niet alles is leuk maar ik vind dat er wel genoeg leuke en 'vlotte' kleding te vinden is. Heb zelf gisteren nog even 2 extra broeken besteld van mamalicious. Zijn wel prijzig maar hopelijk wordt ik komende jaren nog een paar keer zwanger zodat ik ze vaker aankan... @shoppen; hier zelf alleen nog maar 1 pakje, rompertje en paar sokjes gehad. Ondertussen weet wel bijna iedereen dat ik zwanger ben en we hebben echt al zo ontzettend veel cadeautjes gehad, bij genant gewoon. Zal straks wel even een foto uploaden. In de kerstvakantie gaan we ons denk ik eens orienteren op kamertje en kinderwagen ed. Vind het zonde als dit heel erg duur is maar vind het ook wel weer erg leuk om een bij elkaar passend kamertje te hebben. Hoop dat er meerdere kindjes gebruik van gaan maken in de toekomst dus dan vind ik het ook minder erg om er iets meer aan uit te geven (maar moet wel normaal blijven, zag ook een kamertje van 2400,- ) @blaasontsteking; alle testen waren bij mij ook negatief. Toch soms nog wel 3x per uur naar het toilet. Maar dit lees ik bij veel vrouwen. Schijnbaar toch een kwaaltje wat er bij hoort rond de 12 weken? Buikpijnklachten nemen gelukkig wel weer wat af. Wel soms nog rare steken ed bij bewegen maar ook dit lees ik bij meer van jullie @Malaika; dat slecht slapen met heel veel vervelende dromen heb ik ook! Lastig he, schijnt door de hormonen te komen @Kaatjesbaby; hoe was het bij de verloskundige? Mooi hartje gehoord? @jeukende tepels; ik lees dit en direct beginnen ze weer te jeuken.. Nou nu even koffiepauze houden met mijn collega's, dan nog even werken en alweer weekend!! Even naar de tandarts en morgen voor 2 dagen met vrienden kerstshoppen in Dusseldorf! Fijne dag allemaal!
Whoa Ingeltje! Dat is al een aardige toeter! Zo ziet die van mij er niet uit hoor! Zal proberen straks nog ff een foto te maken in een van m'n nieuwe zwangerschapsoutfits Malaika wat fijn dat je goed geslaagd bent. Dat Vida Mama zegt mij helemaal niks. Hebben die meerdere winkels in het land? Kaatje kan me voorstellen dat het toch weer spannend is dat je mag luisteren! Wij hebben het hartje alleen nog maar gezien en niet gehoord. Volgens mij gaat de VK dat doen bij onze volgende afspraak de 28ste. Gisteren nog de hele dag hoofdpijn gehad. Het is pas gestopt na mijn yogales 's avonds. Tot nog toe niet het idee gehad last te hebben van hormonen. Ook mijn vriend zegt dat ik nog hetzelfde ben. Gistermiddag echter een flinke ruzie om niks gehad met mijn zusje en daarna een potje zitten janken. We hebben het wel uitgepraat, maar was echt klote. Hebben we sinds onze tienerjaren denk ik niet meer gehad. Weet niet meer wie het vroeg maar mijn borsten jeuken ook en mijn buik af en toe ook. Verder lijken mijn borsten niet meer zo pijnlijk als een week geleden. Is dat normaal dat het nu al minder is? Misselijkheid is ook minder gelukkig, maar ga ook gelijk weer twijfelen als kwaaltjes lijken te verdwijnen...
Kaatje succes bij de VK! Hoe was het? Winterfietsbanden klinken ideaal. Momenteel zit er helemaal geen profiel meer op de banden van mijn fiets, zo versleten. Dus als ik ze dan toch moet vervangen zijn winterbanden nieteens zo een slecht idee Jojo leuk kerstshoppen in Duitsland! Alvast veel plezier! Dan zul je met nog wel een berg babyspullen thuiskomen. Ben benieuwd naar je foto met verzameling tot nu toe erop Ingeltje ik blijf kijken naar die buik van jou! Heb je geen foto van je je "vorige buiken" er op het einde uit zagen? Daar ben ik toch wel erg benieuwd naar! Roodje vervelend zeg die ruzie met je zusje. Fijn dat het nu weer goed is maar toch is het nooit leuk zoiets. Ik merk wel dat ik de laatste tijd eerder aangebrand ben en van kleine dingen een probleem maar. Ook ben ik een stuk directer (lees: snauweriger) geworden. Gelukkig hebben de meesten er begrip voor. Maargoed het is geen excuus natuurlijk! En ja leuk! Een foto van je buik in nieuwe outfit, ben benieuwd Roodje! Nog maar 2 weken en 1 dag tot de volgend echo! Vier weken wachten leek zo lang maar nu eindelijk gaat het aftellen weer een beetje beginnen Gelukkig wel alle kerstdrukte tussendoor, dan gaat de tijd wat sneller.