16 juni - 30 juni 2013 MAMA's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MumL, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maggi

Maggi Niet meer actief

Wat fijn Kaatje!! Nu kun je er weer helemaal van gaan genieten heerlijk!!

2. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Aaah wat leuk :) gefeliciteerd kaatje :) !

sjongejonge heb een vreetbui vandaag :eek:
    Ben inmiddels 8krentenbollen verder :$

3. Jojo12

Jojo12 Actief lid

18 okt 2012
    382
    0
    0
    Hierbij de foto van alles wat we (vooral de baby) al gehad hebben. Wordt echt flink verwend!

Bijgevoegde bestanden:

4. Maggi

Maggi Niet meer actief

Ahh leuk jojo! Wat een spulletjes al :) Die nijntje knuffel is wel heel erg schattig. En die 2 jip en janneke rompertjes hebben we ook!
    Jij kunt je kind de eerste weken in ieder geval al aankleden ;) En dan te bedenken dat er nog zooooveel bij gaat komen!

5. Bl0empje

Bl0empje Bekend lid

9 mei 2012
    763
    0
    16
    @Kaatje super fijn!! Nu kun je dus echt alle "stress" van je af laten glijden en gaan genieten............. Heerlijk met die gezellige feestdagen in het vooruitzicht!! Geniet er lekker van, dikke knuffel!

@Jojo12: Super leuk al die cadeau's!!! Heerlijk...... Dan wordt het allemaal wel héél echt hé, ook genieten dus!

@Winterbanden: Wij hebben vorige winter winterbanden aangeschaft en vind het absoluut geen overbodige luxe. Zeker omdat ik met mijn werk op de meest uitgelegen plekken moet komen. Ook met sneeuw, ijzel, ijs en midden in de nacht. Wilt natuurlijk nog niet zeggen dat je kan scheuren, maar geeft me wel een geruster gevoel, zeker nu!

@Extraecho: Gister dus de extra echo gehad door de stagiaire, was natuurlijk nog steeds alles goed, hihi. Nu wachten tot 24 december, dan hebben we termijnecho bij de VK. Weet eigelijk niet of ik met 16 weken ook nog een echo krijg.... zal ik dan eens even navragen!

@Jeuk: Dat gelukkig nog niet echt, maar ik heb het wel echt éxtreeeeem koud de hele dag en vooral 'snachts!!! Nu is het buiten ook wel koud, maar normaal heb ik niet zo'n last ervan. Maar nu daarintegen.... pffff.. We hebben van het weekend een elexctrische onderdeken gekocht, en ik geniet nu iedere dag als ik m'n bedje in ga. ZOOOO Heerlijk, echt de béste koop wat we hebben gedaan. Hihi. Vriendlief zet hem ongeveer 20 minuten voordat we naar boven gaan aan, en dan is ons bed zo lekker warm. Echt super fijn.

Nou ik ga met mijn vriendinnetje naar de stad om een cadeau te kopen voor mijn moeder die binnenkort jarig is. Ben benieuwd of me nog wat voor de uk aan de vingers blijft plakken.. Heb eigelijk nog niks gekocht hoor!! Alleen kleine sokjes met i (L) Dad en een kei lieve romper van Prenatal met; ik vin jou liev Papa. Zo schattig!!!!!

Nou fijne middag allemaal.

Liefsss
    Bl0empje.

6. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Fijn Kaatje!!!
    Jojo: wat een leuke spulletjes al! Hier ook al aardig wat cadeaus gehad:D Leuk toch!

7. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Wat fijn Kaatje, heb je ook teruggezwaaid ;)

Jojo, wat een leuke spulletjes zeg! Ik heb ook al wat. Vooral van mijn mams gekregen. Ik probeer zelf te wachten met shoppen tot ik het geslacht weet. Ik voel mijn gat in mijn handen nu al banden, haha.

8. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Fijn, Kaatje! Je kunt weer ademhalen...

Jojo, wat veel! Leuk hoor.

Ik kom net van de fysio. Hij heeft bevestigd dat ik last heb van mijn bekken. Toch wel even een domper. Moet nu op zoek naar een bekkenband.

9. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Malaika: wat vervelend! Je heb een goede vh merk Match-U en soms verkopen ze het ook bij de thuiszorgwinkel.

10. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Heb de 12 weken bereikt! Toch wel een heel fijn getal:)

11. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    kaatje ontzettend fijn , nu genieten..

malaika wat rot zeg.. hopelijk niet al te veel last.. zo'n band helpt wel ken wat mensen die er een hebben (gehad)

jojo wat een hoop leuke dingen al zeg!

grumpy 12 weken.. zeker fijn.

12. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Vandaag controle bij de huisarts gehad, omdat ik zo ziek ben steeds. Was in totaal 5 kg afgevallen. Nu een halve kilo erbij, dus ik helemaal trots. Maar helaas, volgens de ha was mijn baarmoeder nu een stuk zwaarder al geworden en heb je meer bloed in je lichaam. Was dus eigenlijk in zijn ogen weer afgevallen, wat een domper! Morgen bloedprikken, kijken of ik geen tekorten heb. Ik voel me op zich wel wat beter, dus dat is wel fijn. Nu hopen dat ik snel weer normaal kan eten ipv miniporties.

13. Jojo12

Jojo12 Actief lid

18 okt 2012
    382
    0
    0
    Jeeeehhh! Vond het ook een heerlijk moment! (sowieso iedere keer als er een week bijkomt). Geniet ervan!

14. Jojo12

Jojo12 Actief lid

18 okt 2012
    382
    0
    0
    Super fijn zeg dat alles goed gaat! Nu heerlijk ervan gaan genieten!

15. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Jeee grumpy, we zijn 12wkn vandaag! Fijn hè!
    Tiempje, hoop dat je gewoon snel weer gezond bent! Fijn dat je je al beter voelt

16. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Ga ik het bad vullen.. Kom ik terug op mn kamer.. Heeft zoonlief zn fles badschuim te pakken gekregen en staat hem doodleuk op de grons leeg te knijpen... Wat een troep geeft dat zeg :eek: moest ook nog keihard mn best doen om niet te gaan lachen in zijn bijzijn :p

17. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahaha zwangernr2: wat grappig haha, sorry niet als je het op moet ruimen natuurlijk.

Tiempje: ik hoop dat het snel beter gaat met je.

Kaatje, wat fijn dat je meisje zo mooi zwaaide.

Malaika: Hoop dat die bekkenband een beetje helpt! Succes ermee!!

Dat zijn veel spulletjes jojo! Wat leuk!!

Hier nu 12 weken en 2 dagen en ik moet eerlijk bekennen dat ik een stuk rustiger ben nu ik gister de echo gehad heb met 12+1 en gezien en gehoord heb dat alles top is...
    Gisteren op fb gezet en super leuke reacties op gehad.

Zo meteen even naar schoonouders met de dvd van de echo.
    Kunnen ze hun 1e kleinkind voor het eerst zien! Ben benieuwd naar de reacties!

18. Jojo12

Jojo12 Actief lid

18 okt 2012
    382
    0
    0

Naar hoor Malaika, die bekkenklachten. Sluit me aan bij Grumpy; die van match-u zijn goed. Kun je vaak ook via de apotheek bestellen, maar misschien ook wel via internet en dan waarschijnlijk goedkoper.

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oh dat is wel leuk ja, ik zal eens even kijken! ;)

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Kaatje: whahahaha een vierling... zou best kunnen maar bij de 2 echo's zagen we er toch echt maar 1 hoor :p

Snoeppie: ik ben ook jaloers op jouw buik hoor, ben dan wel geen tiener meer :D maar zullen we na de zwangerschap ruilen?!
    Leuk, naar Lommel!

Positiekleding: Ik zou zeker niet bij C&A gaan kijken... lijkt wel bejaardenkleding :$ wat op zich vreemd is, gezien de geringe hoeveelheid bejaarden die nog zwanger zijn...

Malaika: hè wat een narigheid allemaal voor jou in de nacht... hoop dat dat gauw over is :( en shit zeg... bekkenklachten al :(

Kramp in de kuiten
    : mijn yogalerares nam een blok Sunlite-zeep mee. Die schijn je onder je matras te moeten leggen ter hoogte van je kuiten. Schijnt de verzuring uit je benen te trekken omdat die zeep juist neutraal is ofzo? Klinkt vaag maar ken mensen die er zeker baat bij hebben gehad.

Kinderwagentip: Wij hebben de easywalker gekocht via ING Rentepunten. Dan gaat de HELFT van de prijs af. Het is een hele goede wagen, kan tegen een stootje, praktisch in bos en op strand, stuurt heel licht, heeft maxicosi adapters: wij zijn fan!
    (wij hebben zelf niet eens ING maar ouders/schoonouders wel)

Roodje: mijn borsten doen ook geen pijn meer. In ieder geval nauwelijks meer.

Zwanger2 : 8 krentenbollen!? Schaam je :p (ik ga mijn eetgedrag maar niet beschrijven hihi)

Jojo12: wat een verwennerij!! Heerlijk hoor :)

Grumpy: jeeeej 12 weken!!!

Tiempje: hè bah... rot dat je niet goed meer aankomt... gewoon alleen maar lekkere dingen eten dan hè? Dat gaat dan vast het beste... tegen de tijd dat je je minder beroerd voelt kun je weer aan de basis dingen gaan denken lijkt me

Deel Deze Pagina