Hey dames! Zo, hier eindelijk op de bank geploft na een dagje kids entertainen. Was ook wel toe aan een bad, maar na jouw verhaal zwangernr2... Wat kunnen ze toch optimaal gebruik maken van zo'n onbewaakt ogenblik! Echt knap! En een schone heerlijk geurende badkamer! Zoooo lief! Malaika, wat ontzettend vervelend dat je nu al zoveel bekkenklachten hebt! Goed dat je meteen serieus aan de slag gegaan bent daarmee. Ik had zelf ook een bekkenband, heeft heel goed geholpen! Dat en daarnaast alle oefeningen en het vermijden van de activiteiten die de pijn verergeren (vervelend, een half jaar niet meer stofzuigen). Let goed op jezelf! Tiempje, verder dan een traan van trots kwam dit weekdier niet tijdens de echo. Zo blij! Vervelend dat je nog niet voldoende was aangekomen naar de smaak van de huisarts, maar het belangrijkste is dat je jezelf al een ietsjepietsje beter voelt. Die stijgende lijn zet vast door! Jeetje Jojo, wat een lieve mensen om jullie heen! Hele leuke cadeautjes! Maakt het al een beetje echt hè? Grumpy en Pooh, geweldige mijlpaal! Fijn om te zien dat we allemaal een stuk minder onzeker hoeven te zijn en over leukere dingen kunnen kletsen (shoppen!). Zeker na alle mooie echo's en zelfs dvd's! Wow! Ik wil heel graag een pretecho later in de zwangerschap. Het is onze laatste en ik wil nergens spijt van hebben of later denken: had ik maar. Het vliegt toch al veel te snel voorbij! Fijne avond allemaal!
@Ingeltje: onze verloskundige vertelde laatst nog dat ze bij een stel pas bij de 3e(!) echo hadden gezien dat het een tweeling was! Voor deze mensen nr 5 en 6... Dus het kan nog best!
Hier was ik 38 weken zwanger van de eerste. Ben uiteindelijk met 40+3 bevallen... en ik hield wel heeeel veel vocht vast, was een warme (snikhete) augustusmaand hier... Bekijk bijlage 292595 (let niet op de vreselijke foto, ging even om de buik ) Enneh... hier zie je hoeveel vocht ik in mijn voeten had Bekijk bijlage 292597
Kinderwagentip: Wij hebben de easywalker gekocht via ING Rentepunten. Dan gaat de HELFT van de prijs af. Het is een hele goede wagen, kan tegen een stootje, praktisch in bos en op strand, stuurt heel licht, heeft maxicosi adapters: wij zijn fan! (wij hebben zelf niet eens ING maar ouders/schoonouders wel) wij hebben ook een EasyWalker kinderwagen gekocht.. via mp weliswaar..en omdat mijn zusje er ook een heeft en we van haar de reiswieg en maxi cosi kunnen lenen.. die passen er perfect op. en het is een fijne wagen.. heb m al vaak geprobeerd met de wandelingen met mijn nichtje
De eerste vier Ingeltje?! Oh my God, wat een buik! En dat in augustus! Fijn dat je nu iets eerder bent
Ingeltje de hoeveelheid vocht in je voeten.. had ik toen ik hartproblemen had. en daardoor kilo's vocht vast hield toen had ik ook een buik alsof ik zwanger was.. maar was allemaal vocht.. en lag daarmee regelmatig in het ziekenhuis.. om plasmedicatie te krijgen.. bij mij deed dat vocht toen ontzettend zeer is dat met vocht dat je vast houdt door een zwangerschap ook zo dat dat erg pijn doet?
Whahahahaha ik geloof...... dat ik een beetje van je begin te houden ik moet echt vreselijk lachen om je posts op deze pagina
Leuke foto Ingeltje, je doet je profielfoto eer aan Kan me nog niets voorstellen bij het feit dat ik ook zo'n buik ga krijgen, hihi. Miss af en toe een kussentje eronder om te wennen, ha ha.
Wij weten al wat de naam bij een meisje gaat worden. Maar vlak nog niet uit dat ik het op mijn heupen krijg en me bedenk. Ik heb een namenboekje gekocht en daar de leuksten van opgeschreven.
Wowwww Ingeltje!!! Wat een enorme buik had je, daar is die van nu nog niets bij he? Jeetje! En dan sta je nog superstralend op de foto ook. Poe, jou staat iets te wachten. Wel prachtig hoor Nou ik ga de computer uitgooien en lekker in bedje lezen. Komt er in de praktijk altijd op neer dat ik eenmaal in bed toch nog een keer hier kom spieken via de telefoon Slaap lekker allemaal!!!
hey kaatje gelukkig gaat het nu sinds 2010 redelijk goed. in 2009 geopereerd en sindsdien steeds beter gegaan.. met een tussenpozen dat het minder ging tijdens de eiceldonatie poging vorig jaar en begin dit jaar. vandaar ook de overgang naar draagmoeder maar het hart is stabiel wel wat stug aan een kant en verminderd pompfunctie daardoor minderenergie dan de gemiddelde mens maar daar kan ik ondertussen goed mee omgaan.. dat is een kwestie van goed plannen en op tijd rust pakken. daarom straks ook dat de kleine 2 halve dagen of een hele dag naar een opvang/gastouder zal gaan. ondanks dat ik thuis ben en iet werk maar zodat ik ook af en toe mijn rust kan pakken.
Ja ik had dat toen inderdaad ook wel, zat vooral in mijn voeten en handen, dat stond wel heel strak. Erg pijn deed het niet hoor, maar was wel een vervelend gevoel.
Heb er ook nog 1 van wederom 38 weken bij mijn 2e zoontje, daar beviel ik 40w+5d. Ik hoop deze keer wel eerder te mogen bevallen hoor maar ga er niet vanuit. S ven was trouwens een flinkerd, 4475 gram en 55 cm. Dus dat verklaart iets meer de maat buik Bekijk bijlage 292600