Nou, genoeg gespamd. Volgende aflevering: bloederige bevallingsfoto's! (geintje ) Slaap lekker allemaal, zonder plassen, nare dromen, krampen en andere ongemakken! xxx
Heftig hoor wensdroom. Verstandig dat die kleine straks ook naar een oppas gaat. Het is zo belangrijk dat je goed voor jezelf zorgt, dan pas kun je ook die top mama zijn die jij zeker gaat worden! Ingeltje, ik heb altijd iets in mijn maag, dus kom maar op met die foto's!
Ingeltje ik heb ook geen probleem hoor met de foto's haha Kaatje ik hoop het dat ik een goede moeder wordt maar is inderdaad wel over gedacht dat het verstandig is om oppas te hebben e ook tijd en rust voor mijzelf..
hallo dames ik meld me ook weer even heb alles bij gehouden maar had even niet de behoefte om te reageren sorryyyyyyy maar maandag slecht nieuws gehad betreft mijn pa en had het er erg moeilijk mee sta er helemaal alleen voor met m n man aangezien broertje helemaal heeft gebroken met mij en m n pa en voor zoiets onbenulligs maar goed ik las in ieder geval goed nieuws voor kaatje en een meisje en er was nog iemand met een meisje zelf heb ik ook heel erg het gevoel dat dit een meisje word bekken klachten zijn idd shit heb het gehad bij m n 2de kind daarna gelukkig niet en ik weet het is geen pretje jeuk borsten idd heb ik ook af en toe en als ik te vlug en te hard er langs ga auwtsch kramp in de kuit is mij als tip gegeven een natte dweil of handdoek nadat het bed en erop gaan staan als je last krijgt verder hier misselijkheid is volgens mij voorbij de moeheid ook alleen nu gepakt door de griep denk ik voel me ziek en behoorlijke keelpijn hier ook de 12 wkn voorbij volgende week weer vk kijken naar ons kleintje en eens kijken of ze al iets kunnen zien kwa geslacht zo ff er afkijken en dan bedje in
Zo he wat een pagina's er weer bij! @ Ingeltje wat een mooie buik heb je al! En gave foto's van je eerdere zwangerschappen.. Goede tip trouwens van die rentepunten, die heb ik ook, maar eens even naar kijken binnenkort! @ jeuk: hier ook jeukende borsten (tepels niet gelukkig), meer rondom, groeien ook hard.. Buik jeukt soms ook al.. Voor de rest ben ik alles alweer vergeten wat ik net gelezen heb Vanochtend bij de VK geweest en het hartje gehoord En opgenomen met de telefoon hihi, zo gaaf! En vanmiddag de nekplooimeting gehad (foto's volgen!) was 1.8mm dus da's netjes. Volgende week complete uitslag incl. leeftijd en bloeduitslag enzo.. Beeb was al lekker eigenwijs, draaide alle kanten op behalve zijdelings, dus daardoor lekker lang kunnen kijken.. Was druk aan het trappelen Zo anders dan paar weken terug, echt een mensje, met een neusje en een oortje en een mond.. Zo duidelijk te zien allemaal al.. Raar idee dat dat in mijn buik aan het voetballen is zonder dat ik er ook maar iets van merk Volgende controle VK 11 januari.. en 4 februari 20-weken echo.. Gaat snel allemaal!
Wauw van een mooie buik had je Ingeltje Leuk dat je de foto's erop hebt gezet. Enne wbt die andere foto's. De misselijkheid is d'r bijna niet meer, dus kom maar op Kaatje: Joke is ook een leuke naam toch Of Jannie Slaap lekker iedereen!
Wow, 2 dagen niet gelezen en moest me toch een hoop bijlezen ! Zoveel dat ik t allemaal niet meer weet ! Gisteren hartje gehoord bij de verloskundige ! Zo leuk! Ook hadden we en bruiloft gisteren. Heb heerlijk gedanst, al vond ik het achteraf toch wel zielig voor de baby ! Zal wel flink door elkaar geschud zijn, of lekker in slaap geschud ! Morgen met een vriendin lunchen en shoppen voor zwangerschapskleding ! 'S avonds uit eten met m'n ouders. Die zijn 45!! Jaar getrouwd. Wij hebben al wel namen voor een jongen en een meisje, maar kan nog alle kanten op. Houden jullie van lange of korte namen? Wij van korte, maar hebben ook een korte achternaam, dus moet wel bij elkaar passen. Wilde gaan slapen, maar heb weer trek. Ga denk ik toch maar even naar beneden voor wat lekkers ! Truste allemaal!!
Jossie & Grumpy van harte met de 12 weken @Jossie, las ik goed dat je een Zeeuw bent die in Rotterdam woont? Mijn vriend is ook een Zeeuw die een tijd in Rotterdam heeft gewoond. Wij zijn kerstavond dan ook in Vlissingen bij mijn schoonouders. Leo wat fijn dat je nekplooimeting goed was! En ook leuk dat jij en Peetje vandaag een hartje hebben gehoord! Ingeltje wat geweldig die foto's! Ik kan me er ook niks bij voorstellen dat ik zo'n toeter zal hebben straks! Kaatje wat leuk dat je weer gezwaaid hebt! Goed te lezen dat de kwaaltjes bij anderen ook afnemen. Maakt me toch iets minder nerveus. Buikfoto gaat morgen worden, want ik was vandaag te druk met de boom. Hij staat gelukkig en het is weer heel sfeervol!
Ik ben vooral bij de jongens voor korte namen, maar bij meisjes kan het alle kanten op. Momenteel een voorkeur voor Hollandse namen. Maar dat is op dit moment
Kaatje: bij mij ruikt de slaapkamer nu heel lekker naar zwitsal haha ik moest er eigenlijk wel om lachen en had ik maar beter die fles moeten wegzetten Wensdroom: een easywalker is echt ontzettend fijn.. Toen mn eigen wagen kapot ging mocht ik een tijdje de easywalker van een vriendin lezen.. dus wie weet gaan we nu voor een easywalker Ingeltje: dat zijn echt flinke buikfoto's ik zal strx de mijne plaatsen ik ben echt dun van mezelf dus degene die me goed kennen zien ook echt al dat ik zwanger ben haha al kon gister iemand niet geloven dat ik nu op de 13weken zit omdat ik volgens hem nog smal ben hihi En jaja ben vandaag precies 13weken
Wow wat een buik foto's Ingeltje! En laat die bloederige foto's nog maar even achterwege haha! Roodje, inderdaad officieel zeeuw, bij goes in de buurt ben ik opgegroeid.nu een echt rotterdams accent hoor haha Zwanger 2 gefeliciteerd met je 13wkn! Ben ook benieuwd hoe het met klein monster is. En wat naar van het vader nieuws (sorry,ff je naam vergeten), is hij ernstig ziek? En rot dat je er alleen voor staat! Misschien dat hij nu week betrokken wil zijn nu het niet goed gaat? Ik duim voor jullie! Namen, wij houden van kort en simpel en slechts 1 naam. Vind sjors en evi erg leuk. Niet stelen hè en voor jongen job of cas. Ik ga een druk weekend tegemoed, vanavond kerstliedjes spelen, morgen met een carnaval optreden en zondag optreden op een verjaardag...pfff, als ik moe ben doe ik het lekker niet hoor! Fijn weekend allemaal!
@Josise mijn eigenlijke naam is ietsje anders maar mijn man noemt mij altijd Evi . zelf gebruik ik het ook vaak als nickname , mijn moeder gebruikt het ook als liefkoos naam .. ik vind het dus ook een erg leuke naam
Goedemorgen, Had ik heerlijk gepland om lekker uit te slapen was ik om half 9 al wakker. Dus nu maar heerlijk vanuit mijn bed bijgelezen en een reactie en dan zo maar eens opstaan. Flinke buiken zeg ingeltje, dan moet je nu nog wel even en dat vocht in je voeten zag er naar uit. Hopelijk wordt het nu pas warm na onze bevallingen... Mama15; kan me voorstellen dat je even geen behoefte had/hebt aan zp. Veel sterkte komende tijd! Peetje & leo85; wat leuk om het hartje te horen! En slim om het op te nemen! Wij mogen maandag hopelijk ook naar het hartje luisteren en ga het nu zeker ook opnemen! Wensdroom; volgens mij wordt je een fantastische moeder. Ik vind het erg slim dat je besloten hebt toch oppas te nemen zodat je zelf kan uitrusten. Kindje heeft veel meer aan een fitte moeder dan aan één die moe/ziek is. Ik ga nu maar eens uit bed. Zo 2 dagen kerstshoppen in düsseldorf met ml en vrienden. Hoop dat ik het vanavond een beetje vol hou als ik moe ben en we nog ergens in een bar zitten(de rest waarschijnlijk aan de gluhwijn) Voor iedereen die moet werken; werkse! En voor de rest alvast een fijn weekend!
Wat leuk zo'n topic. Jammer dat ik jullie nu pas ontdek. Het duurt nog wel een paar weken voordat ik helemaal bij gelezen ben Zal me eerst even voorstellen. Zwanger van onze 1e uk en uitgerekend op 30 juni (was die datum er al? ). Ik ben 30 jaar en uit Apeldoorn. Zijn er toevallig nog buurtgenoten? Ik ben vandaag 11 weken en 5 dagen zwanger. Vanaf week 4 al obstipatie (medicijnen helpen niet) en v.a. week 6 ontzettend misselijk en nog meer zuur. Zelfs een glas water bracht meteen zuur teweeg. Ben al niet zo'n goede drinker, maar dat zuur hielp er ook niet bij.... Ook de vermoeidheid begon al toe te slaan. Sinds deze week wordt ik ook vrij snel heel licht in mijn hoofd en zwart voor de ogen, maar dat trekt na 10 sec weer bij. Verder een hele onzekere periode gehad. Week 5 begonnen er 'bloedingen'. Niet helder bloed, bruinig.... Week 6 een inwendige echo gehad, zag er goed uit incl. een traag kloppend hartje... Week 9 kwamen er weer dezelfde bloedingen, maar veel meer en met buikpijn... Was bang dat het mis was. Gelukkig stond onze termijn echo ook gepland rond die periode. Daar zagen we een spartelende baby, met een goede hartslag en echt goed gegroeid. 1 dagje maar terug gezet... BM bekeken, geen stolsels of bloed te zien... Weer helemaal opgelucht, maar toch nog een week die bloeding gehad. En nu af en toe weer een paar dagen die bloedigen Ik ga er nu maar vanuit dat het erbij hoort. Volgende week vrijdag (21e) gaan we weer naar de VK om o.a. het hartje te luisteren. Leuk om op deze manier contact te hebben met allemaal zwangeren in dezelfde fase Hoop wel dat binnenkort de misselijkheid en het zuur weer weg trekt. Zou ook wel handig zijn met de feestdagen Met kerst gaan we beide ouders inlichten Hoe gaat het bij jullie? Ik heb ook nog geen buikje voor de buitenwereld, jullie dan?
Goedemorgen allemaal! Wat gaan er veel mensen Kerstshoppen! Ik ben nog nooit geweest! Is het wat? Jojo, veel plezier in Düsseldorf! Mama15, wat een moeilijke situatie binnen jullie gezin. heel veel sterkte! Fijn dat jullie mooie hartjes hebben gehoord Peet en Leo! Het blijft ontroerend hè? Leuk idee om het op te nemen! Roodje, fijn dat je wat minder onzeker wordt. Hier vanochtend weer enorme buikpijn, dus onze dame zal wel weer flink groeien. Al blijft het fijn om te horen dat ook anderen er last van hebben. Zeester, durf jij al een klein dansje te doen? Echo over een week al toch? Kleinmonster, we denken aan je! Wie vergeet ik?! Sorry daarvoor, het is geen desinteresse, puur door de hormonen Fijne dag!
Welkom kh! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat naar dat je die bloedingen houdt zeg! Ook niets te zien aan je baarmoedermond ed? Bij twijfel gewoon weer eerder naar de vk hè, daar zijn ze voor en mijn ervaring (dit is onze vierde) is dat ze je graag geruststellen. Hoop voor je dat het snel weer stopt en dat je een zorgeloze zwangerschap mag hebben van een gezond kindje! Gezellig dat je mee komt kletsen!
welkom kh82. het is even bij lezen maar wel erg gezellig hier.. je hebt ook al heel wat onzeker meegemaakt zo te lezen.. onze draagmoeder heeft ook snel last van bruin bloed en zelf een keer helder gehad met ong 9,5 halve week. bij sommige hoort dat er gewoon bij.. lastig dat je medicijnen iet helpen. ik kom uit Gendt(tussen Nijmegen en Arnhem) maar heb familie in Apeldoorn fijn dat je volgende week weer naar de verloskundige mag. .
Kh82: Welkom! Gezellig dat je komt meekletsen! Alleen wel naar van die bloedingen... laten we hopen dat alles goed blijft gaan! Gisteren mijn echo foto op NUB forum gezet, en men denkt daar dat we een meisje krijgen! Ben benieuwd of ze gelijk hebben, maar dat zullen we pas met 20 weken weten... Ik heb niet echt een voorkeur voor nu... Willen graag 2 kinderen en lijkt me leuk om er van allebei 1 te krijgen, maar de volgorde maakt me echt niet uit! Ik vind dat allebei de geslachten wel z'n charmes hebben haha. VL hoopt vurig op een jongen maar geeft ook aan dat een meisje ook heeeeel erg leuk is haha. Hier ook nog niet zo'n mooie buik als Ingeltje! Maar dat zal na verloop van tijd vanzelf wel groeien haha. DFie bloederige foto's zullen we maar achterwege laten haha. Nou dames, ik ga zo werken. Fijne dag allemaal!!