Goedemorgen allemaal, Even stilte vanaf hier geweest; eerst 2 daagjes wezen kerstshoppen in Dusseldorf (was super leuk, echt een aanrader) maar daarna wel helemaal moe en overal pijn. Gisteren zware dag op het werk gehad; van 10.00-18.00 groepsgesprekken met een coach om het hele team weer op 1 level te krijgen. Was erg goed maar was weer helemaal kapot, dus nu pas een reactie. Weet vast niet meer alles maar ga mijn best doen Malaika; wat balen dat je lichaam niet mee werkt, lijkt me echt heel frustrerend! Wel super mooie echo-foto's zeg! Geniet daar maar lekker van. Grumpy; mijn man kan gelukkig ook redelijk goed met mijn hormonen omgaan, hij negeert het gewoon redelijk of reageert neutraal en we kunnen daarna idd er samen heerlijk om lachen. Bij mij namelijk meestal ook frustratie om algemene dingen en niet tegen hem. Roodje; leuk dat je vriendinnen kaartjes hebben gekocht voor de 9-maanden beurs. Ik ga ook samen met een vriendin, heb er nu al zin in! Leo85; balen dat je zo grieperig bent, hopelijk knap je snel op! Kh82; mooi kamertje zeg! Heb trouwens nog meer mooie langs zien komen maar die ben ik alweer vergeten. Zeester; spannend zeg, kan me voorstellen dat je stijf staat van de spanning, maaaarr het is al bijna vrijdag en dan heb jij vast en zeker ook een top dag! Snoeppie; gefeliciteerd met je goede combi-test! Huis: wij wonen in een rustige doodlopende straat in een woonwijk; hebben een hoekhuis met (een voor in de randstad) redelijk groot formaat tuin. Boven 2 ruime slaapkamers en dan nog een grote zolder. Babykamer is dus een grote kamer, ik ga komende weken eens hard nadenken hoe we dit gezellig gaan maken. Relatie; wij zijn afgelopen september getrouwd maar al 9 jaar bij elkaar, kinderen wilden we allebei graag maar moesten hiermee alleen wachten tot na de huwelijksreis (ivm met malaria ed) Nou ga snel weer aan het werk, nog vandaag en morgen en dan een ruime week vrij!! Iedereen een hele fijne dag!
Zou iemand mij op de lijst bij kunnen zetten. masami 20 december vk controle en 31-01-2013 de 20 weken echo (GUO) bij de gyn. Pff voel me min en mijn kleine meid (4) is ziek, vanmiddag naar de ha ze heeft haar hele keel opgezet, arme pop.
Echt verkouden weet ik niet precies. Heb zelf al vanaf week 6 vd zwangerschap een 'dichte/verstopte' neus en las dat dit duurt tot aan de bevalling... Nog even geduld hebben dus. Ben er zelf ook continue wat verkouden bij maar dat heb ik eigenlijk altijd wel deze periode
@Verkoudheid: tijdens de zwangerschap hebben alle vrouwen een verlaagde weerstand. Dit is om te voorkomen dat je je eigen kindje afstoot, want er zit vreemd genetisch materiaal bij. Door de weerstand te verlagen gaat dit goed. Het kan dus idd zijn dat je langer verkouden bent of heftiger. Het is super vervelend, maar wel voor een goed doel.
Beterschap voor iedereen die zich een beetje zieljes voelt ! Ook voor je dochtertje Masami, altijd zielig bij die kleintjes! Hopelijk kan de huisarts iets voorschrijven wat wat verlicht! Jojo fijn dat het kerstshoppen zo leuk was! Ja is wel even een aanslag op je lichaam! En wat goed dat er groepsgesprekken op het werk geweest zijn, hopelijk haalt het wat uit Hier alles rustig eigenlijk! Af en toe krampjes in de baarmoeder (soort speldenprikjes, vooral 's avonds) dus het zal wel flink bezig zijn te groeien. Nog 1,5 week tot de echo, en eerst nog heel veel drukke dagen ertussen! Herkent een van jullie trouwens het volgende; Als ik moe wordt krijg ik een soort zeurende pijn onder mijn rechterborst, bij mijn ribben zeg maar?? Het is niet heel pijnlijk maar wel echt een zeurend gevoel. Als ik dan wat rust en lig is het weer over. Komt vooral 's avonds! Zo grote boodschappen doen alvast voor de kerstviering dit weekend met vriendinnen. Is bij mij thuis dus moet veel geregeld worden. Was er wel even pissig om haha, vriendinnen hebben altijd smoesjes waarom het niet bij hen thuis kan en ik vond eigenlijk dat ze me best konden sparen nu ik zwanger ben, ik vind het ook weleens heerlijk om ergens uitgenodigd te worden en niks te hoeven voorbereiden en de troep achter me te kunnen laten. Maargoed, volgend jaar bij één van hun thuis en dit keer nemen zij allemaal een deel van het eten mee. Eén vriendin komt eerder om te helpen met tafel dekken, dingen snijden etc. Had het liever bij een ander gevierd maargoed, moet hier maar genoegen mee nemen en het wordt vast hartstikke gezellig!
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 16 juni ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - Zkh - MvM ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - Zkh ♥ Strijkertje(28) - 2e kindje (★ - ? - ? ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH - MvM 17 juni ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - Zkh - MvM ♥ Maggi(30) - 1e kindje - ♥ Peetje2012 - 1e kindje - ? - ? 18 juni ♥ Linie (30)- 1e kindje (★ - BV - Zkh - MvM 19 juni ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - Thuis - MvM 20 juni ♥ Ingeltje(31) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh - MvM ♥ Masami - 3e kindje - BV -Zkh (gyn)- MvM 21 juni ♥ Inkiewinkie(33) - 2e kindje -BV-Zkh (geplande ks) ♥ Leo85(27) - 1e kindje - ? - ? - MvM ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje - BV-Zkh 22 juni ♥ Jojo12 - 1e kindje - ? - Zkh - MvM ♥ Liza28(28) - 1e kindje - ? - ? 23 juni ♥ Juliave (28)- 1e kindje - FV, ZKH, MVM ♥ Kleinmonster(25) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ MamaKoenSjoerd(35) - 3e kindje - 24 juni ♥ Fas30(29) - 1e kindje - ? - ? - ♥ Mama15 - 5e kindje - FV - Thuis - ♥ Mangoo - 3e kindje - ? - ? - 25 juni ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis - MvM ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - ? - ? ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★ - BV - Zkh (KS) ♥ Pooh85 (27) - 1e kindje - 26 juni ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - Zkh 27 juni ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★ - ? - Zkh-MvM ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★- BV - ZKH 28 juni ♥ Malaika(?) - 2e kindje (★ - BV - ZKH 29 juni ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★ - ? - Zkh - Moeders voor Moeders 30 juni ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★ - ? - BC - MVM 5 augustus (illegaal erelid ) Zeester - 3e kindje (JJ) (★- FV - ZKH (?) Meisje (?) Jongen (?) Verrassing Afspraken December: 19 RooDje combinatietest 20 Masami VK 21 KH82 controle VK + hartje luisteren, Zeester 1e echo 24 Bl0empje termijnecho, Tiempje echo 27 Snoeppie controle VK 28 Maggi 16 wk echo Januari: 3 Grumpy controle VK 5 Kimmey pretecho en geslachtsbepaling 7 KaatjesBaby controle VK, Jossie81 controle VK, Pooh85 controle VK Wensdroom pretecho en geslachtsbepaling 9 Ingeltje controle VK, Pooh85 pretecho 10 Wensdroom controle VK 11 Linie controle VK, Leo85 controle VK 17 Koesterhoop pretecho 22 Snoeppie 20w echo (GUO) 28 Linie 20 wk echo, Maggi 20 wk echo 22 Masami 20w echo (GUO) Februari: 4 Leo85 20w echo 13 Koesterhoop 20w echo Maart: 12 Koesterhoop pretecho BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling MvM= Moeders voor Moeders ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ sterretje van Zeester (6 wk) sterretje van Carientje78 (6 wk) sterretje van Vlinder1309 (8 wk) Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!
Zo even bijgewerkt en nu klaarmaken om te gaan werken. Vervelend, al die zieken. Na mijn volle weekend werken heb ik ook een fikse verkoudheid opgelopen, gisteren rillend op de bank. Maar nu gaat het wel, dus op naar het werk! Fijne dag meiden en wat een mooie echo´s Malaika!!
Hey meiden! Vraagje; Hebben jullie ook last van een gevoelige buik? Ik voel mijn buik bijna heel de dag. Kan niet zeggen dat het echt pijn doet maar het voelt meer als spierpijn, blauwe plekken etc. Mijn darmen rommelen ook nog heel erg. Lijkt wel een combinatie van bandenpijn, groeipijn, darmen. Iemand hier ervaring mee? Ben nu 13,5 week zwanger.
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 16 juni ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - Zkh - MvM ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - Zkh ♥ Strijkertje(28) - 2e kindje (★ - ? - ? ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH - MvM 17 juni ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - Zkh - MvM ♥ Maggi(30) - 1e kindje - ♥ Peetje2012 - 1e kindje - ? - ? 18 juni ♥ Linie (30)- 1e kindje (★ - BV - Zkh - MvM 19 juni ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - Thuis - MvM 20 juni ♥ Ingeltje(31) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh - MvM ♥ Masami - 3e kindje - BV -Zkh (gyn)- MvM 21 juni ♥ Inkiewinkie(33) - 2e kindje -BV-Zkh (geplande ks) ♥ Leo85(27) - 1e kindje - ? - ? - MvM ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje - BV-Zkh 22 juni ♥ Jojo12 - 1e kindje - ? - Zkh - MvM ♥ Liza28(28) - 1e kindje - ? - ? ♥ Juliave (28)- 1e kindje - FV, ZKH, MVM 23 juni ♥ Kleinmonster(25) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ MamaKoenSjoerd(35) - 3e kindje - 24 juni ♥ Fas30(29) - 1e kindje - ? - ? - ♥ Mama15 - 5e kindje - FV - Thuis - ♥ Mangoo - 3e kindje - ? - ? - 25 juni ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis - MvM ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - ? - ? ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★ - BV - Zkh (KS) ♥ Pooh85 (27) - 1e kindje - 26 juni ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - Zkh 27 juni ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★ - ? - Zkh-MvM ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★- BV - ZKH 28 juni ♥ Malaika(?) - 2e kindje (★ - BV - ZKH 29 juni ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★ - ? - Zkh - Moeders voor Moeders 30 juni ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★ - ? - BC - MVM 5 augustus (illegaal erelid ) Zeester - 3e kindje (JJ) (★- FV - ZKH (?) Meisje (?) Jongen (?) Verrassing Afspraken December: 19 RooDje combinatietest 20 Masami VK 21 KH82 controle VK + hartje luisteren, Zeester 1e echo 24 Bl0empje termijnecho, Tiempje echo 24 Juliave, controle VK + hartje luisteren 27 Snoeppie controle VK 28 Maggi 16 wk echo Januari: 3 Grumpy controle VK 5 Kimmey pretecho en geslachtsbepaling 7 KaatjesBaby controle VK, Jossie81 controle VK, Pooh85 controle VK Wensdroom pretecho en geslachtsbepaling 9 Ingeltje controle VK, Pooh85 pretecho 10 Wensdroom controle VK 11 Linie controle VK, Leo85 controle VK 17 Koesterhoop pretecho 22 Snoeppie 20w echo (GUO) 28 Linie 20 wk echo, Maggi 20 wk echo 22 Masami 20w echo (GUO) Februari: 4 Leo85 20w echo 13 Koesterhoop 20w echo Maart: 12 Koesterhoop pretecho BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling MvM= Moeders voor Moeders ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ sterretje van Zeester (6 wk) sterretje van Carientje78 (6 wk) sterretje van Vlinder1309 (8 wk) Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!
Het is allemaal wel iets gevoeliger ja. Ik moet me bewust zijn met wat ik doen, tillen niet te zwaar etc. Ook veel gerommel in de darmen. Bandenpijn heb ik met name onderin. Groeipijn niet bij mij, alles is vast al goed uitgerekt hier. Mijn buikspieren zijn meteen geweken voor de baarmoeder en darmen enzo.
Beterschap voor de zieken! Balen dat de verkoudheid niet minder wordt! Ik voel ook weer wat speldenknopjes in m'n onderbuik ! Beebje is goed aan t groeien denk ik! Mijn man kan wel goed met m'n hormonen omgaan! Hij moet soms wel om me lachen en roept dan, ben je zwanger ofzo! Ik nog boze, maar moet er uiteindelijk zelf ook om lachen! Rare hormonen. Wil iemand me weer op de lijst zetten? Handige ik ! Ik zie dat er nog niet bijstaat dat ik thuis ga/wil bevallen. Weet nog niet of ik borst of flesvoeding ga geven. Ik zou wel flesvoeding willen geven, maar manlief heeft liever borstvoeding ! Ik heb 10 januari afspraak bij verloskundige en 29 januari m'n 20 weken echo. Ga vanavond even naar IJsselstein, qmusic draait daar deze week. Soort van glazen huis, maar dan anders haha. Voor het goede doel iig. Er schijnt ook een kerstmarkt te zijn. Hopen dat t weer goed blijft.
dames ik ben nog steeds niet erg lekker lig vel i bed af en toe even op.. pff wat is dat vervelend maar tja door mijn hartprobleem ben ik sowieso vatbaarder en bijna altijd in de winter periode is het wel raak nou hoop ik maar dat het snel over gaat en ik zondag mee kan gaan zingen voor de ouderenbond tijdens het kerstspel van de toneelvereniging. dat is nl vaak erg leuk. verder hebben we voor nieuw jaar een afspraak met een gastouderbureau om eens te bespreken betreft de opvang voor onze kleine voor enkele(halve) dagen in de week zodat ik mijn rust kan pakken. deze zit lekker in de buurt dus hoop dat het wat is.
Veel plezier vanavond Peetje!! Waarom heeft je man liever borstvoeding? Zodat hij er 's nachts niet uit hoeft ? Wensdroom vervelend dat je je nog steeds niet lekker voelt zeg Hopelijk knap je gauw wat op!
Hi meiden! Wat een mooie foto's Malaika! Vervelend zeg nog alle zieken hier.. Beterschap allemaal! En wat de buikpijn, banden- en groeipijn, heel herkenbaar! Dat heb ik ook. Maar heb daarnaast ook weer erg last van obstipatie Oja, Wensdroom, had ik nog steeds niet gezegd. Ik heb die aflevering van Familieberichten nog terug gekeken zondag! Bijzonder hoor! Ik kende het verhaal al wel omdat ik de man van een de zussen ken, maar blijft natuurlijk toch heel mooi. En het boekje van ze is straks erg mooi voor jullie kleine en om aan het aan andere kinderen uit te leggen. Haha, Maggi grappig je opmerking over Peetjes man Ik wil juist zelf graag borstvoeding geven en nu vindt vriendlief hier dat ik ook maar moet gaan kolven omdat hij ook graag de voeding wil doen Hij had zelfs voor sinterklaas een mooie badjas gevraagd (en gekregen) speciaal voor de nachten hihi, wat een lieverd hè?! Een vriendin van mij is bevallen van een dochter, wel iets meer dan 2 weken te vroeg. Het meisje is nog zo klein en licht!! Maar ik mag morgen dus weer iets leuks gaan shoppen bij de Prenatal Fijne avond allemaal, ik ga lekker koken!
hé Linie ja blijft bijzonder zoiets.. zeker als je zussen bent.( hun verhaal ontroert). ik vind het boekje ook echt leuk.. en een duidelijke uitleg.. ga t zeker straks gebruiken.. en ja onze draagmoeder ze is een bijzonder mens..
Hey Dames, Zal ook weer eens wat laten horen vanaf deze kant.. heb wel steeds trouw meegelezen maar heb het druk gehad en weinig puff om dan nog te reageren sorry.. @Malaika Mooie echo foto's !! @Zieken Heel veel beterschap allemaal!! @Goed nieuws geniet ervan dames die goed nieuws hebben gekregen. verder kom ik al niet meer sorry.. Wij wonen in Amsterdam op 3 hoog...4 hoog is ook van ons en is altijd verhuurd geweest maar gaan we nu dus ook verbouwen omdat we maar weinig ruimte hebben en al 3 honden hebben willen we nu dus meer ruimte maken. Ik ben ook ook al naar kdv aan het kijken (zitten er 2 in de straat) maar weet niet zo goed voor welke we gaan aangezien ze hier allemaal anders zijn ook kwa opvang tijden. Verder ben ik vandaag 13 weken Heb af en toe ook die spelden prikjes waar sommige over praten. Verder ben ik ook nog steeds moe elke dag. Hebben meer meiden dat ze alleen kleine porties kunnen eten?? Als ik een beetje op heb zit ik al vol.. Verder heb ik vorige week mij doppler binnen gehad en onze uk al een paar keer gehoord.. ben blij dat ik hem heb en lekker kan luisteren. Ook maar 2 positiebroeken aan geschaft want mijn eigen knelden lekker af...binnenkort ook maar t-shirts en truien halen want alles zit nu zo raar net alsof het te klein is (zie foto hahaha) verder zag ik al allemaal mooie buikjes voorbij komen... bij deze ook een van mij met 13 weekjes (had al een klein buikje maar echt niet zoals nu !! )
Gisteren even aan het shoppen geweest. Eerst Ikea, daarna de Prenatal. Kom ik om 17:00 bij de Babydump, gaan ze dicht! Terwijl de Prenatal ernaast, elke dag tot 21:00 open is. Niet veel gekocht, maar al wel een kinderstoel. Moest gewoon iets kopen, haha. Mooie foto's Malaika! En beterschap voor alle zieken.