Hoi aanstaande moeders!!! Ik heb al een tijdje niks meer van me laten horen vanwege drukte op het werk maar: Met mijn zwangerschap gaat alles goed, heb alleen nog last van moeheid. Ik kan ook geen grote porties eten want zit gauw vol. Ik heb de babykamer al uitgezocht en hebben van het weekend behang getrokken in de babykamer. Ik ben nu 14 weken en 2 dagen zwanger en moet om de 4 weken naar het ziekenhuis voor controle vanwege mijn overgewicht waardoor er mee kans is op zwangerschapssuiker, zwangerschapsvergiftiging en hoge bloeddruk maar hoeft natuurlijk niet. Dus het wordt zoiezo een medische bevalling. Kan ik alvast contact maken met de gynacoloog wat ook wel prettig is. En heb vaker een soort spierpijn in mijn bovenbenen? Iemand hier toevallig ook last van? Wat een mooie foto's op het forum... We blijven genieten! En beterschap aan alle zieken!! Groetjes Priscilla
hier last van mn onder rug en bekken, waarschijnlijk nog door de val maar heb maar even een afspraak bij de fysio gemaakt voor donderdag. smorgens gaat het nog goed maar in de loop van de dag krijg ik steeds meer moeite om van de bank af te komen of snachts uit bed. hier van het weekend een schimmel infectie (dat hopen we gezien vriends slippertje, en het is nog niet helemaal over) morgen een afspraak samen bij de huisarts, hopelijk leverd het wat op maar er zullen vast weer tranen vloeien. verder gisteren bij de verloskundige geweest voor controle, hartje weer mogen luisteren en de kleine doet het gelukkig prima. mn gewicht verlies kan geen kwaad. Vandaag kraamzorg geregeld en daarna over gestapt op een ander zorg verzekeraar, dus nu moeten de gegevens weer gewijzigt worden hahaha. weten jullie hoeveel echo's je krijgt? moet nog een afspraak maken voor de 20 weken echo, dit gebeurd niet bij de verloskundige. Ik wil denk ik met 26weken een pretecho laten maken.
Wat veel zieken, beterschap allemaal! Hier gaat het de goede kant op met de verkoudheid, hopelijk binnen paar daagjes er vanaf Mooie echo foto Malaika! En mooie buikfoto zag k voorbij komen (weet niet meer van wie ) Die van mij groeit ook goed Tiempje wat een mooie kinderstoel is dat zeg! Hier soms ook last van buik.. Als ik verkeerd beweeg of moet hoesten/niezen, dan ineens een pijnlijke steek.. Zijn volgens mij de banden die dan even verkeerd opgerekt worden.. Hier ook ff nog mijn echo van vorige week..
Leo wow wat een mooie foto! Zo duidelijk. Een meisje denk ik te zien?? Prachtig hoor Kleinmonster vervelend dat je nog last hebt van de val Hopelijk trekt het gauw wat bij. En wat naar een schimmelinfectie (is maar te hopen dat dat het "maar" is?!) Maar even gelijk naar laten kijken door de dokter? Over het aantal echo's; ik krijg er met 16 weken, 20, 24, 28, 32, 34, 36, 37, 38, 39 en 40. Dus op het eind elke week! Een behoorlijk aantal dus! Maar ik loop ook bij de gynaecoloog. Tiempje wat een gave stoel! Welke is dit?
Hey mama's! Hoop dat iedereen verder aan het opknappen is! Mooie echo plaatjes! Gefeliciteerd! Ik leef ook nog, maar daar is dan ook alles mee gezegd... Pff wat een drukke dagen voor de Kerst! Bekaf! Hier heel veel groeipijn sinds gisteren. Kleine buikexplosie, pas na deze week mijn kaatste broek niet meer vrees ik... Gisteren bij H&M 2 leuke gekleurde broeken in de uitverkoop gescoord. Zitten heerlijk!
Haha ik heb geen idee Maggi, we willen het niet weten.. Al gokken we zelf wel allebei op een meisje.. We gaan het over +/- 6 maanden zien
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 16 juni ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - Zkh - MvM ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - Zkh ♥ Strijkertje(28) - 2e kindje (★ - ? - Zkh ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH - MvM 17 juni ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - Zkh - MvM ♥ Maggi(30) - 1e kindje - ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV - Thuis 18 juni ♥ Linie (30)- 1e kindje (★ - BV - Zkh - MvM 19 juni ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - Thuis - MvM 20 juni ♥ Ingeltje(31) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh - MvM ♥ Masami - 3e kindje - BV -Zkh (gyn)- MvM 21 juni ♥ Inkiewinkie(33) - 2e kindje -BV-Zkh (geplande ks) ♥ Leo85(27) - 1e kindje - ? - ? - MvM ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje - BV-Zkh 22 juni ♥ Jojo12 - 1e kindje - ? - Zkh - MvM ♥ Liza28(28) - 1e kindje - ? - ? ♥ Juliave (28)- 1e kindje - FV, ZKH, MVM 23 juni ♥ Kleinmonster(25) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ MamaKoenSjoerd(35) - 3e kindje - 24 juni ♥ Fas30(29) - 1e kindje - ? - ? - ♥ Mama15 - 5e kindje - FV - Thuis - ♥ Mangoo - 3e kindje - ? - ? - 25 juni ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis - MvM ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - ? - ? ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★ - BV - Zkh (KS) ♥ Pooh85 (27) - 1e kindje - 26 juni ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - Zkh 27 juni ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★ - ? - Zkh-MvM ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★- BV - ZKH 28 juni ♥ Malaika(?) - 2e kindje (★ - BV - ZKH 29 juni ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★ - ? - Zkh - Moeders voor Moeders 30 juni ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★ - ? - BC - MVM 5 augustus (illegaal erelid ) Zeester - 3e kindje (JJ) (★- FV - ZKH (?) Meisje (?) Jongen (?) Verrassing Afspraken December: 19 RooDje combinatietest 20 Masami VK 21 KH82 VK + hartje luisteren, Zeester 1e echo 24 Bl0empje termijnecho, Tiempje echo, Juliave VK 27 Snoeppie VK 28 Maggi 16 wk echo Januari: 3 Grumpy controle VK 5 Kimmey pretecho en geslachtsbepaling 7 KaatjesBaby VK, Jossie81 controle VK, Pooh85 VK Wensdroom pretecho en geslachtsbepaling 9 Ingeltje VK, Pooh85 pretecho 10 Wensdroom controle VK, Peetje2012 VK 11 Linie controle VK, Leo85 controle VK 17 Koesterhoop pretecho 22 Snoeppie 20w echo (GUO) 28 Linie 20 wk echo, Maggi 20 wk echo 29 Peetje2012 20w echo 31 Masami 20w echo (GUO) Februari: 4 Leo85 20w echo 13 Koesterhoop 20w echo Maart: 12 Koesterhoop pretecho BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling MvM= Moeders voor Moeders ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ sterretje van Zeester (6 wk) sterretje van Carientje78 (6 wk) sterretje van Vlinder1309 (8 wk) Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!
Goedemorgen allemaal Hier ligt er 1 weer wakker haha.. met een emmer naast me omdat ik weer eens misselijk ben.. pfff strx even gourmetschotels ophalen voor kerst.. In de hoop dat ik het allemaal in de vriezer krijg! En,heb vanmiddag gesprekje met teamleider van begeleid wonen over hoe het moet als ik niet optijd een huis vind voor de bevalling.. Ik hoop echt op een goeie oplossing dan.. Mja fijne dag allemaal
hallo dames ik ben ook weer ff op.. man lief maakt zich klaar om te gaan werken.. dadelijk ga ik nog ff terug in bed.. het lijkt nu of ik wat minder verkouden ben.. maar nog even afwachten.. is nog vroeg dus kan de hele dag nog alle kanten op.. nog 2 daagjes dan heeft manlief vakantie.. zo lekker!
morgen dames er waren er alweer 2 behoorlijk vroeg bij pfffff knap hoor hier al ruim een week ziek heb gister de hele dag in bed gelegen en geslapen zo ziek voelde ik me dadelijk naar de ha omdat ik toch al meer dan een week ziek ben met koorts en paracetemol niet helpt daarna naar de vk gelukkig maar heb namelijk vannacht wat bloedverlies gehad maar was me blijkbaar niet opgevallen door m n slaperige kop vanmorgen was het nog maar oud bloed maar ben wel geschrokken hoop dat het niks is en dat het komt van het vele niessen en vele hoesten blij als ik dadelijk naar vk kan pfffff
mama15.. wat rot dat je zo ziek bent. veel mensen zijn nu in deze periode ziek.. ook succes bij de vk zou goed kunnen hoor dat het komt door het vele hoesten en de druk die er dan overal op komt.. snap dat je geschrokken bent fijn dat je bij de vk terecht kan.
Wat erg mama15.. Hoop voor je dat het niks ergs is en dat je zo een mooi kloppend hartje bij vk hoort! beterschap ook.. Gourmetschotels zijn binnen.. Hoop alleen dat het genoeg is want vl en mn zoontje zijn alle 2 grote vleesliefhebbers.. Anders nog maar wat van het weekend binnenslepen hihi
Spannend mama15. Snap dat je ongerust bent. Optie van wensdroom klinkt inderdaad zeker te kunnen. Succes bij de vk en heel veel beterschap!
Leo, mooie foto! Ik mag as maandag weer, jippie Maggi, stoel is gewoon van de Ikea. Ik vind ze van Bloom erg mooi, maar die zijn belachelijk duur. Veel succes mama1! Ik heb ook continu steken in mijn onderbuik. Als ik moet niezen, neus snuiten, verkeerde beweging en noem maar op. Heb het idee dat mijn buik nu ook wat groeit. Merk het aan mijn banden van mijn broeken die 's avonds wat gaan irriteren. Maar ik zie het nog niet.
Ik mag nu pas in februari weer bij de 20 wkn echo haha.. Geduld hebben dus Had een gave kerstjurk gezien maar is nergens meer op voorraad.. Niet goed voor je humeur als zwangere :x
Haha nee, omdat het toch beter voor de baby is. Hij was nooit zo, maar z'n eerste kindje verdient het allerbeste haha !
Goedemorgen! Mama15 schrikken zeg..! Maar inderdaad, de verklaring die je geeft over het vele hoesten klinkt wel logisch! Fijn dat je straks al bij de VK terecht kun, dan ga je straks ook wat fijner de kerstdagen in! Nou hopen dat het allemaal goed is! Maar volgens mij komt het helemaal goed! Leo oeps, krijg je toch ongevraagd van mij en Ingeltje te horen dat we er een meisje in zien Maargoed, 50% kans dat we het goed hebben, haha! Tiempje ik ken die stoel niet van Ikea! Eigenlijk ken ik alleen de bekende Antilop. Daar schijnen mensen ook heel enthousiast over te zijn. Sowieso vind ik plastic handig met schoonmaken. Leuk hoor, en dat voor een ikea prijs! Ik zie die bloom stoel bij vriendinnen. Bij twee van hen zijn de voetsteunen afgebroken. En dat voor die prijs... Linie wat lief dat je vriend speciaal een ochtendjas voor het voeden heeft gevraagd; zodat hij er ook tijdens gebroken nachten nog charmant uit ziet?! Haha, leuk hoor! Hier zojuist een speelkleed besteld: http://www.babyplezier.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/n/e/newborn-gym-tt.jpg Een heerlijk dikke waarvan je de randen omhoog kunt zetten voor wat extra "beschutting", lekker een nestje! Kostte wel wat maar waarschijnlijk kiezen wij ervoor om geen box te nemen dus dan mag dat wel vond ik! Wat wel of geen box betreft; hoe kijken jullie hier tegenaan? Noodzaak of niet perse? En de mama's die al kindjes hebben? Hoe hebben zij de box ervaren? Ben er wel benieuwd naar! Langzaam aan komt zo de hele uitzet wel binnendruppelen! Heb het zolang allemaal in een kast gepropt want straks met het kamertje opknappen staat het ook zo in de weg. Hebben nu al een Buggy met adapters voor maxi cosi én de maxi cosi+slaapzak, een draagdoek die meestal gebruikt zal worden, wipstoeltje en morgen het speelkleed. En natuurlijk de vele kleertjes, doekjes en knuffeltjes die we gekregen hebben!