16 juni - 30 juni 2013 MAMA's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MumL, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Allemaal goed nieuws! Leuk om te lezen.

Ik krijg de box van mijn broer. Zij hebben een hele mooie, dus die heb ik gelijk gereserveerd. Verder laten ze dit weekend weten wat ik nog meer mag overnemen. Heel fijn!

As maandag weer echo. Dan ben ik 15+1, zouden ze an het geslacht al kunnen zien? Ben zoooo nieuwsgierig en ML wil geen pretecho... Maar ik wil hem proberen over te halen, hihi.

2. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    @ tiempje ja dan kunnen ze al heel goed zien wat het word
    bij een jongen zien ze dat eerder
    ik ben zelf 13-2 wkn vandaag en bij mij konden ze al voor 80 procent zeggen
    over 2 wkn kunnen ze het voor de volle 100 procent zien dus verwacht dat ze het bij jou ook zullen zien of het kindje moet niet mee werken

3. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Roodje: wat fijn dat alles goed is!
    Mama15: schrikken! Maar gelukkig alles goed!
    Jojo: hier zie ik bv ook niet zo zitten en al helemaal kolven niet... Voel me d'r ook een beetje slecht over... Zei eergisteren tegen ML in bed: 'vind je me een slechte moeder als ik geen bv ga geven? Hij: Nee, gekkie!' Ben d'r nog niet uit... En ik ben in de ochtend ook misselijk, met kokhalsen. Kan moeilijk eten dan ook, in de loop vd dag gaat het beter! Zaterdagavond+zondag heel de tijd kotsmisselijk...

Sorry dat ik even niet op de rest reageer, maar ben ook helemaal niet fit, denk voorhoofdsholte-ontsteking. Heb al een neusspray vd dokter gekregen. Veel hoofdpijn...

4. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Mama15, toen ik mijn VK vertelde ze dat ze bij mijn zwangere nichtje bij 13 weken al konden zien dat het een meisje werd, zei ze dat dit niet mogelijk is. Je kon het volgens haar pas bij 17 weken zien... Nou ja ik duim dat ze het wel kunnen zien.

5. Maggi

Maggi Niet meer actief

Roodje gefeliciteerd met de goede uitslag van de test!! En wat een prachtig echo, die handjes ook zo lief erop :)

Leuk mama15 een jongen!! Ja meestal met een jongen hebben ze het wel goed, lijkt me sterk dat dat tussen de beentjes weer verdwijnt :) Superleuk! Had je zelf ook al een voorgevoel van een jongen of werkelijk geen idee?

Fijn Tiempje dat je de mooie box van je broer mag overnemen! Kijk zo een broer daar heb je nog wat aan ;) :) Leuk zeg, vooral als het helemaal je smaak is, superhandig!

Vraagje:
    Hebben jullie trouwens ook dat je sommige dagen zo goed als niks voelt in je baarmoeder? Want een paar dagen geleden had ik het over de speldenprikjes die ik voelde, maar nu bijvoorbeeld de hele dag voel ik helemaal niks! Ga dan gelijk weer malen helaas! Maargoed, over een ruime week de echo, hopelijk weer even wat tijdelijke geruststelling.
    Anderen die zich nog steeds wel druk maken of alles goed zit? Ik ben er echt wel wat relaxter onder geworden, maar als ik dan een dag of wat niks voel, begin ik me toch wel weer een beetje zorgen te maken.

6. Maggi

Maggi Niet meer actief

Beterschap Grumpy! Vervelend zeg een voorhoofdholte ontsteking, bah!

Waar is Inkiewinkie trouwens gebleven? Lang geleden dat we iets van haar hoorde! Inkieeee, waar ben je :)?

7. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Beterschap grumphy :) hopen dat je snel weer opknapt..

Hier ook goed nieuws! Binnen nu en een half jaar heb ik sowieso mijn eigen appartementje tot dat ik mn eigen huis heb :) begeleiding is bezig met appartementen aan het huren en ze hebben mij ook op de lijst gezet voor een appartement :) nog niet duidelijk of vl er mag intrekken maar ze gaan wel kijken voor andere opties zodat hij ook goed bij zn kind kan worden betrokken! Echt superfijn en geeft gelijk meer rust :) dus binnenkort kan ik ook aan de slag voor een babykamer :) kan niet wachten!!! :D

8. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Maggi, ik voel überhaupt mijn baarmoeder niet. Alleen maar pijn aan mijn banden. Ik vraag me soms ook af of ik wel zwanger ben, ha ha.

Goed nieuws zwangernr2! Leuk vooruitzicht.

9. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Tiempie 13 weken lijkt me idd wat vroeg.. maar soms is het zo duidelijk.. maar vanaf 15/16 weken zijn er ook echo bureaus die er mee adverteren.. dat ze dat al kunnen zien.. als dat 9 van de 10 x niet zo zou zijn of als ze het heel erg vaak verkeerd hebben dan zouden ze dat echt niet doen.. want dat is alleen maar slechte reclame voor hen.. en dat is ook niet wat ze willen dus ik denk echt wel dat het (als de baby goed ligt) je vanaf ongeveer 15/16 weken toch wel kan zien wat het wordt hoor! en anders als ze niet zeker zijn mag je een paar dagen later terug komen..

Grumpy rot dat je niet fit bent en veel hoofdpijn heb.. de neusdruppels zullen hopelijk helpen.. ik had ook neusdruppels i.v.m. volle bijholtes en hoofdpijn en wordt nu toch wel wat beter.. minder hoofdpijn iig. beterschap.

mooie echo's en goed nieuws voorbij zien komen.. mama15 gelukkig ook alles goed! leuk een jongen!

10. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Heb ik ook maggi.. Vorige week zondag voelde ik regelmatig wat maar daarna ook een tijd niks.. Heb vanochtend wel weer een plopje gevoelt.. Maarbhet isbook nog vroeg he.. Ze zeggen dat je sowieso tot 22weken geen zorgen hoeft te maken :$

11. Maggi

Maggi Niet meer actief

Goed nieuws van het huis zwangernr2!!

Met de baarmoeder voelen bedoel ik dat ik de pijntjes vandaag niet voel. Paar dagen geleden steekjes en bandenpijn, en nu een hele dag al geen enkel pijntje. Het kindje zelf voel ik überhaupt nog niet, maar dat ik ineens geen pijntje voel baart me dan weer zorgen :)

12. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Ja dat kan ik snappen.. Heb daar zelf weinig last van gehad dus kan daar niet over meepraten.. Maar ik heb het weer met misselijkheid dat als ik een dag geen maagzuur heb of misselijk ben maak ik me ook zorgen haha

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    SUper zwangernr2!!

MAggi misschien heb je iets aan deze nuchtere gedachte...

Stel je voor dat er nu iets niet in de haak zou zijn... is er IETS wat je kunt veranderen daaraan? Nee toch? Het is niet dat als je op tijd aan de bel trekt ze iets kunnen doen voor je, medicijnen geven of het kind eerder halen ;) dus mijn tip opnieuw is:
    Focus je niet teveel op alles wat je voelt of niet voelt. Je kunt nu niets doen, gewoon achterover zitten en genieten van het feit dat er een fantastisch wondertje in je groeit. Er gaat niet zomaar meer iets mis. Natuurlijk heb je altijd de verhalen (heb ze helaas dichtbij ook meegemaakt) maar dat zijn uitzonderingen.
    De komende maanden kun je toch niks anders doen dan goed voor jezelf zorgen en vertrouwen hebben dat alles goed gaat daarbinnen!
    Knuff voor je onzekere gedachten, stuur ze maar gauw de laan uit!!!

14. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Bedankt meiden :)

Maggi dat herken ik heel goed! Ik heb de afgelopen week bijna geen pijntjes gehad, zelfs niet die bekende steek bij het niezen, maar dat is sinds vandaag weer terug. Heb zelfs af en toe weer steekjes in mijn lies en richting mijn bovenbeen.
    Ook was ik al een tijdje minder misselijk, maar ook dat is sinds gisteren weer terug. De kwaaltjes komen en gaan blijkbaar.
    Ik begin, net als jij dan ook weer te malen, maar we moeten echt meer vertrouwen hebben.
    Ingeltje heeft ons weer heerlijk nuchtere goede raad gegeven die ik zeker ga proberen op te volgen! ;)

Zwangernr2 wat super van je huisje! Een heerlijk vooruitzicht voor het nieuwe jaar!

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Kijk that's the spirit ;) haha!

Hier juich ik want mijn misselijkheid is opgehoepeld!! Heerlijk!
    Wel heb ik vandaag echt last van mijn buik... paar dagen flink gewerkt en nu voel ik dat dus toch wel, al was ik vandaag thuis. Maar dagje thuis is ook niet altijd rust en licht fysiek met 2 mannetjes thuis.
    Hou mezelf dus wel goed in de gaten. Niet de bedoeling dat ik nu al last van de buik ga krijgen. Hij zit me al wel flink in de weg hoor, met douchen van bewoners moet ik mijn buik echt een beetje ontzien, kan mijn eigen teennagels niet lekker meer knippen en als de kids er tegenaan komen voelt dat heel vervelend. Erg gevoelig.

Ga zo de Angelsound eens proberen, denk niet dat ik al wat kan horen, maar kan ff proberen.

16. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Nou het nieuws ging weer lekker over 21december.. Zijn blijkbaar toch veel mensen die geloven dat er wat ergs gaat gebeuren..

17. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    dames ik geloof er niet in hoor dat gedoe met dat er iets erg zou gebeuren wereld zou vergaan enz.. die voorspellingen zijn ooit eerder al gedaan en daar klopte ook niks van.. iemand hier die daar in gelooft?

18. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    nee ik geloof daar ook niet in en idd zoals word gezegd is al vaker wat voorspeld en niet uitgekomen
    en dan er bij als dat echt zo zou zijn dat dat over 2 dgn zou gebeuren waren er allang alarm bellen gegaan omdat ze iets rond de aarde zouden zien vliegen wat er niet hoort ach ja ze moeten toch altijd iets hebben om de mens gek en bang te maken

19. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Wil iemand mij bijschrijven voor de 20 weken echo op 28 januari. Klinkt nog zo ver weg, pffff

20. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Nouja in china nemen ze het iig serieus.. ze gaan schuilen in levensgrote pingpongballen :$ tsjaaa.. Volgens wetenschappers zou de wereld nog 7000 jaar meegaan dus ik ga daar maar van uit :p heb vrijdag belangrijk gesprek dus heb voor het eerst mijn zoontje hele middag niet bij me en dat ik zo ver weg moet.. Haha en vind dat best spannend! haha :)

Deel Deze Pagina