Hoi meiden, Wat is er weer gezellig veel gekletst hier Ik geloof ook niet dat de wereld vrijdag vergaat. De NASA ziet nog niets (terwijl er iets in botsing zou komen met de aarde, en NWT zegt dat de maja's verkeerd geteld hebben en dat de wereld pas vergaat in 2208. Ach als je alles moet geloven kun je niks meer is mijn mening haha. Ik ga er in ieder geval vanuit dat ik in juni een heerlijk beebje vast mag houden! Baarmoeder voelen: Hier ook de ene dag niks en andere wel. Ik merk wel dat ik hem beter voel qua krampjes ed als ik gewerkt heb of veel gedaan heb. Voor alle zieken: Heel veel beterschap! Wij hebben vandaag ook een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo! Deze staat nu gepland op 4 febr! Gelukkig al om 08.45 uur! Zou iemand dit voor me aan willen passen aub?
Zelfs de maja's zelf geloven niet dat de wereld vergaat, schijnt meer een opgeblazen media-hype te zijn waar de maja's zelf ook niet blij mee zijn. Dus ik geloof er persoonlijk niets van en maak gewoon heerlijk plannen voor erna Grumpy: balen dat je ziek bent, voorhoofdsholte-ontsteking is niet niks. Fijn dat er meer vrouwen zo over BV denken, hoewel ik vind dat ik bij mijn besluit moet blijven, blijf ik denk ik tot het eind er toch over blijven. Wensdroom: bedankt voor je lieve woorden! Maar jij hebt daarnaast geen keus dus misschien wel makkelijker te verantwoorden naar andere mensen toe. En je wordt gewoon een super moeder, voel ik aan mijn vruchtwater Weet zelf ook wel dat de keuze alleen mij en ML aangaat maar heb soms toch het idee dat ik het naar andere moet verantwoorden. Maggi: je bent al heel wijs toegesproken door Ingeltje maar mijn eigen denkwijze is meestal: een dag geen klachten --> heerlijk even genieten van een klachtenvrije dag en alles doen waar ik energie voor heb. Meestal komen de klachten een paar dagen later toch weer terug (met een beetje geluk verdwijnen ze straks tot veel later in de zwangerschap). Veranderen kun je toch niets dus probeer zo veel mogelijk van alles te genieten en ervan uit te gaan dat alles goed is!! Zwangernr2: super nieuws, echt harstikke fijn! En succes morgen, een middag zonder je zoontje. Ik duik lekker mijn bed in; slaap lekker allemaal!
Pff, net bijgelezen, nu al de helft weer vergeten, gaat lekker Ik las ergens iets over bloedverlies na hoesten? Ik had dat vd week ook 1x nadat ik de hele dag aan het niezen, snuiten en proesten was geweest.. Was wel lichtroze maar toch.. Gelukkig bij 1x gebleven.. Zal wel van al dat aanspannen geweest zijn.. Zwangernr2 wat leuk dat je een appartementje krijgt!
Ja ben er zelf ook echt superblij mee Hoop dat het een beetje opschiet zodat ik strx lekker alles kan gaan inrichten voor de kleine en voor mn lieve jochie in september/oktober ga ik ook de schoolbanken weer in dus ik zie mijn toekomst erg positief
zwangernr 2 jij bent er ook vroeg bij.. maar fijn dat je alles positief ziet en inderdaad straks lekker je appartement kan gaan inrichten enz.. en na de bevalling wil je weer gaan studeren lees ik helemaal goed. jouw toekomst klinkt inderdaad positief.. nu even op met man lief ontbeten, maar zodra hij dadelijk op weg naar zijn werk gaat ga ik lekker nog even terug in bed.
Sinds ik zwanger ben word ik altijd zo vroeg wakker jammer genoeg..half 6 is nu al bijna uitslapen voor mij
Zwangernr2, wat naar dat je zo vroeg wakker wordt. Of went het al? Goed hoor om weer te starten met leren. Wensdroom, wat lief dat je altijd even voor je man opstaat. Hoop dat je nu weer lekker ligt te slapen! Leo85, gelukkig is het bij jou ook maar bij 1 keer wat bloedverlies gebleven! Ik heb vakantie! Echt heerlijk een weekje vrij. Had wel vandaag mijn wekker gezet want ik wil even gaan winkelen voor een kerstjurkje en nog wat kerstcadeautjes. Werkse voor degene die vandaag wel moeten en een fijne dag allemaal!
Goedemorgen! Geloof ook niet dat de wereld vergaat Zwangernr2: fijn dat je je eigen plekje gaat krijgen! Irritant dat vroeg wakker worden... Jojo: shopse! Geniet van je vrije week! Wensdroom: hopelijk voel je je ook weer wat fitter! Hier: gaat beter met de holtes! Neusppray helpt toch al en heb veel geslapen afgelopen dagen. Nu nog beetje keelpijn, maar dat valt mee. Mag vandaag lekker laat beginnen, heerlijk! Voel weinig aan m'n buik en maak me d'r niet druk om. Gewoon vertrouwen hebben dat alles goed mag gaan daar binnen. Probeer dat ook maar Maggi Fijne dag iedereen! En yeah: 13 weken vandaag! Ben in m'n 2e trimester
zwangernr2 wat rot zo vroeg wakker worden.. of went het al ben je dan juist s avonds niet eerder moe? jojo ik sta eigenlijk altijd even mee op met mijn man als hij moet gaan werken en dan drink ik thee en eet wat mee. als hij dan vertrekt ga ik nog even terug in bed. ongeveer 1,5 a 2 uurtjes dan nog. dan sta ik pas echt op. en grumpy ja de neusspray helpt hier ook voel me al lang niet zo beroerd meer en ook zo goed als geen hoofdpijn meer. hoesten en keelpijn nog wel maar ook dat wordt al minder. dus gaat gelukkig de goede kant op.
Vergaat de wereld morgen? Da kan nie!! Ik heb eerst een echo!!! Dan na 10.00 uur vergaan alstublieft!! (Ik geloof er helemaal niets van) Ik lees een hoop fijne dingen hier, maar ook wel zorgen. Ik hoop dat de zieken zich snel weer beter voelen en maggi stuur eens snel die twijfels de deur uit!! Ik sidder en bibber nog even verder. Nog 24 uur!! Brrrrr morgen meld ik me weer meiden, maar hopelijk nu met beter nieuws (en fotootje)!! Fijne dag!!
lieve zeester.. heel veel succes morgen en ook vandaag met wachten en we duimen voor een mooie echo en goed nieuws.
Zeester voor jou begint morgen een hele nieuwe wereld, die vergaat echt niet hoor! Zojuist gebeld door het ZH voor de uitslag van de combinatietest: Alle waardes groter dan 1:5000.. kan niet beter dus Ik = happy vandaag Vanavond ons grote nieuws maar eens op FB zetten
Zeester heel veel succes en natuurlijk plezier morgen!!! Wow er is echt weer veel geschreven... Moest echt bladzijdes terug lezen! Weet ook niet meer heel veel.. *schaam* Wat betreft zwangerschapskleding; hier in de stad is echt NIKS te vinden... Alleen een prenatal, met 1 kledingrek en dan de MissEtam,maar daar hadden ze ook echt weinig. Had ik een broek in m'n handen zaten daar van die glitters en pailletjes achter op de broekzakken.... Zooooo niet mijn smaak! Heb nu maar vanalles besteld bij H&M en Wehkamp, zometeen even ophalen! Trouwens, weten jullie nog dat we het een tijdje geleden over "voorkeur voor geslacht" hadden? Ik kreeg een leuk artikeltje op de mail van JongeGezinnen! Hier de link; Liever een jongen of een meisje? - zwanger Zieke; beterschap, Harde werkers; werk ze. En de rest allemaal een hele fijne dag! Liefss
Ingeltje en Jojo dankjullie voor de positieve woorden! Werkt wel hoor, als ik het zo lees voel ik me helemaal opgebeurd en weer zeker van de zaak, haha! Jullie zijn geweldig Hopen dat dit steeds minder vaak nodig is Op één of andere manier wil ik toch eerst nog even volgende week de 16 weken echo zien voor ik echt allemaal geloof dat het goed zit?! Wat zal ik blij zijn als ik die kleine eindelijk voel schoppen en bewegen! En Jojo heerlijk een weekje vrij!! Geniet ervan, lekker hoor zo rondom de feestdagen! Grumpy welkom in het tweede trimester! Gefeliciteerd Fijn gevoel he! Had gedacht dat het als eeuwen zou voelen dat ik hier aanbeland was, maar nu voelt het pas als een week geleden dat ik de positieve test had De tijd kruipt en vliegt tegelijk?! Zeester jippie morgen de echo!! Dan eindelijk kun jij ook echt gaan genieten Geniet ervan hoor!! En we horen erna van je en graag een prachtige foto erbij Leo, dat is werkelijk fantastisch nieuws!! Gefeliciteerd zeg, wat fijn! Dat je het tot nu toe geheim hebt kunnen houden zeg?? Ik had het al met 11,5 week op facebook staan Jij hebt ietsje meer geduld, haha! Hier een niet zo fijne nacht gehad, om de paar uur wakker en dan eruit moeten om te plassen. En dan was ik weer te wakker om direct in slaap te vallen. Zo even de stad in voor de aller allerlaatste kerstcadeautjes en dan gaan we alweer bijna het weekend in!
Wat een leuk artikeltje Bloempje! Een voorkeur hebben is ook niet fout, de teleurstelling dat het het andere geslacht is moet alleen niet te lang duren in het belang van het kindje
Vandaag de controle bij de vk gehad en verder alles goed. 14 januari volgende afspraak. De baby had er geen zin in om stil te blijven liggen om het hartje te laten horen, dus helaas niet kunnen horen. De vk zelf wel, maar niet duidelijk voor mij dus, daardoor krijg ik aankomende week een extra echo .
Ik kreeg net de uitslag van de nekplooi: Alles was goed, geen verhoogde risico's! Weer een zorg minder..... Op naar maandag, dan hebben we termijnecho!
Hee wat goed Masami! En fijn een extra echo, dat is nooit erg natuurlijk Ingeltje jij zou trouwens toch proberen met de Angelsound te luisteren gisteren? Is het gelukt?