Zeester, gefeliciteerd!!! Ik wist wel dat het goed moest zitten En wat een gave foto's! Ben helemaal blij voor jou zeg En nu lekker veel komen meekletsen En Snoeppie, een meisje Je voorgevoel klopte gewoon helemaal! Wat super zeg, jij kunt alvast helemaal losgaan met shoppen!! Ik hoop dat ze het over een weekje al kunnen zien bij mij, vriend vindt het onzin om er speciaal een tussentijdse geslachtsbepaling voor te doen. KH naar zeg dat je je een beetje depri voelt. Denk inderdaad ook wel dat dit er af en toe bij hoort, maar misschien heb jij het in wat meerdere mate. Hopelijk voel je je snel weer een beetje happy en anders kun je gewoon lekker hier komen spuien. In ieder geval heel fijn dat je het hartje weer hebt gehoord en dat dat in ieder geval gewoon helemaal goed zit!! Hier weinig nieuws, wel al lekker actief geweest vanochtend. Eindelijk UPC opgezegd! En tele2 aangevraagd. Zal wel van de ene slechte naar de andere gaan maargoed, tenminste wel een heel stuk goedkoper.. Zat bij upc al aan 55 euro per maand, tele2 is voor het totaalpakket de eerste 6 maanden 15 euro. Ik vind het een goede deal. Kan het geld straks hard genoeg gebruiken. Toch weer voor 40 euro extra per maand babyshoppen het komende half jaar
Jeeeeeej zeesterretje!! Kon niet missen natuurlijk, een gezond spartelend kindje in de buik! Heerlijk, geniet! Kh gelukkig ook alles goed! Misschien voel je je wel een beetje depri omdat het allemaal gewoon niet mee zit en misschien best tegen valt? Niet alle zwangeren zitten de complete 9 maanden op een roze wolk.. soms is het gewoon allemaal niet zo leuk. Daar mag je ook best aan toe geven hoor! Misschien is het gewoon een dipdagje en komt dat genieten nog wel (En als je je rot blijft voelen, zou ik gewoon lekker even tegen je vk zeggen, misschien komt er wel iets uit!) Hier vanochtend kerstviering op school gehad, wat was dat schattig! Jongste is 4 en dus voor het eerst kerstspel opgevoerd in de klas voor de papa's en mama's. Was echt geweldig! Ga hem nu ophalen, dan ff naar de stad om mijn nieuwe bril op te halen. Jongste zoonlief had de mijne afgebroken, dus moest een nieuwe. Gelukkig alleen het montuur nieuw, de glazen kunnen ze gewoon overzetten! Montuur wordt door zorgverzekering vergoed dus dat is leuk shoppen Fijne dag en tot later!' Xxx
Haha ja weet ik mijn vriend woont zelf ook in veenendaal en het liefst willen we ook in veenendaal gaan samenwonen veenendaal is gewoon goed
Pfff het gaat eindelijk beter met de kwaaltjes kan nu ook wat meer huishoudelijke taken doen... dus op naar het genieten van de zwangerschap
En nu is zoonlief net opgehaald en moet ik hem deze middag missen.. Ik moet zo voor een gesprek naar deventer en kan elk moment worden opgehaald.. Totaal geen zin in mja wat moet dat moet he.. En tis voor mn eigen bestwil en uiteindelijk voor mn kids ook aangezien dit heel belangrijk is voor mn aanstaande tijdelijke appartementje
Succes met het gesprek zwangernr2. En inderdaad, het is even voor het beste! Strakjes weer achter de rug
HOERAAAAAAAAAAAAA! Met z'n allen een dansje voor de knappe frummel van Zeester! Heerlijk meid, gefeliciteerd! Snoepie, wat leuk dat het een meid wordt! Jullie ook gefeliciteerd! Fijn ook dat het goed bevallen is in Lommel! Kh, wat fijn dat je controle goed was! Heel rot dat je je zo depri blijft voelen. Zelf enig idee hoe het komt? Is het het bloedverlies? De onzekerheid? Andere dingen die meespelen? Inderdaad goed om het ook met je verloskundige te bespreken! Wie weet kunnen ze je steunen en begeleiden. Sterkte!
lekker peetje lekker doen! altijd gezellig toch. Dames ik ga met de hond uit en dan nog ff lekker liggen in bed ( heb een ontsteking remmer genomen vanwege mijn arm). ik loop al bijna 2 mnd met vermoedelijk een ontsteking in de spier van mijn rechter bovenarm. ik heb de griepprik gehaald en sindsdien last ervan.. de ha denkt dat ze m geïrriteerd hebben met het prikken (verkeerd geprikt dus) en dat dat is gaan ontsteking. heb nu dus ontsteking remmers gekregen. hopelijk helpt dat..
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 16 juni ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - Zkh - MvM ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - Zkh ♥ Strijkertje(28) - 2e kindje (★ - ? - Zkh ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH - MvM 17 juni ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - Zkh - MvM ♥ Maggi(30) - 1e kindje - ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV - Thuis ♥ MaichaMaaike (24) - 1e kindje - BV - Zkh - MvM -provincie Utreg 18 juni ♥ Linie (30)- 1e kindje (★ - BV - Zkh - MvM 19 juni ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - Thuis - MvM 20 juni ♥ Ingeltje(31) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh - MvM ♥ Masami - 3e kindje - BV -Zkh (gyn)- MvM 21 juni ♥ Inkiewinkie(33) - 2e kindje -BV-Zkh (geplande ks) ♥ Leo85(27) - 1e kindje - ? - ? - MvM ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje - BV-Zkh 22 juni ♥ Jojo12 - 1e kindje - ? - Zkh - MvM ♥ Liza28(28) - 1e kindje - ? - ? ♥ Juliave (28)- 1e kindje - FV, ZKH, MVM 23 juni ♥ Kleinmonster(25) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ MamaKoenSjoerd(35) - 3e kindje - 24 juni ♥ Fas30(29) - 1e kindje - ? - ? - ♥ Mama15 - 5e kindje - FV - Thuis - ♥ Mangoo - 3e kindje - ? - ? - 25 juni ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis - MvM ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - ? - ? ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★ - BV - Zkh (KS) ♥ Pooh85 (27) - 1e kindje - 26 juni ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - Zkh 27 juni ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★ - ? - Zkh-MvM ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★- BV - ZKH 28 juni ♥ Malaika(?) - 2e kindje (★ - BV - ZKH 29 juni ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★ - ? - Zkh - Moeders voor Moeders 30 juni ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★ - ? - BC - MVM 1 augustus (illegaal erelid ) Zeester - 3e kindje (JJ) (★- FV - ZKH (2) Meisjes (?) Jongen (2) Verrassing Afspraken December: 21 KH82 VK + hartje luisteren, Zeester 1e echo 24 Bl0empje termijnecho, Tiempje echo, Juliave VK 27 Snoeppie VK 28 Maggi 16 wk echo 31 Zeester 2e echo Januari: 3 Grumpy controle VK 5 Kimmey pretecho en geslachtsbepaling 7 KaatjesBaby VK, Jossie81 controle VK, Pooh85 VK Wensdroom pretecho en geslachtsbepaling 9 Ingeltje VK, Pooh85 pretecho 10 Wensdroom controle VK, Peetje2012 VK, Zwangernr2 controle VK 11 Linie controle VK, Leo85 controle VK, Zeester intake VK 14 Masami controle VK 17 Koesterhoop pretecho 22 Snoeppie 20w echo (GUO) 28 Linie 20 wk echo, Maggi 20 wk echo, Tiempje 20w echo 29 Peetje2012 20w echo 31 Masami 20w echo (GUO) Februari: 4 Leo85 20w echo, Pooh85 20w echo, zwangernr2 20w echo 13 Koesterhoop 20w echo Maart: 12 Koesterhoop pretecho BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling MvM= Moeders voor Moeders ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ sterretje van Zeester (6 wk) sterretje van Carientje78 (6 wk) sterretje van Vlinder1309 (8 wk) Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!
Wat een heerlijk nieuws zeester! Joepie! Fh, naar dat je je zo depri voelt...snap het wel, als je steeds bloed hebt dan blijf je onzeker natuurlijk..wel fijn dat het hartje het goed doet. Kop op! Iemand uit eten zag ik, lekker! Geniet ervan! Fijne dagen allemaal!
Boek van kluun is binnen voor vl zijn verjaardag aanstaande maandag Ben benieuwd wat hij er van vind haha
leuk masami.. een zoon je hebt al meiden toch? waar ben je geweest voor de echo of was het gewoon controle , ben ik even kwijt. iig fijn dat alles goed is.. geniet ervan.
Dat zou wel extra speciaal zijn Masami! Gefeliciteerd! Weten jullie allemaal al hoeveel kindjes jullie zouden willen (voorop gesteld dat het allemaal lukt natuurlijk...)? Wij zijn ontzettend blij dat we een vierde krijgen (onze laatste), maar er zijn niet heel veel mensen (merendeel mannen) die ook zo'n groot gezin willen merk ik... Peetje, veel plezier met het uit eten! Wensdroom, sterkte met je ontsteking! Hier op de bank, bioscoop avondje met schoonmoeder, zoon en man. Fijne avond!
Wensdroom, ik had een echo, omdat de vk gisteren het hartje niet goed kon vinden. Heb 2 meiden idd, maar ik had er nog wel 1 bij willen hebben haha. Moet wel zeggen een zoon is ook fijn, ben erg benieuwd hoe dat zal zijn Kaatjes baby, ja leuk, is toch weer anders (denk ik). Wij willen op zich hierna nog wel een kleine erbij, maar ik ben ondertussen 38 en 3 weken voor mijn 39e beval ik (ong).
Masami, het is bij ons ook erg gezellig met al 2 meiden en 1 jongen! Ik snap dat leeftijd op een gegeven moment mee gaat spelen. Jij komt ook uit de MMM toch?