Allemaal weer goede echo's! Leuk! En een jongetje erbij. De lijst wordt steeds completer. Ik heb net, nadat ik hier ergens had gelezen dat babypark joolz in de aanbieding had, een joolz wagen besteld! Moet nu wel op een houtje bijten, maar heb het ervoor over. Ooh ben zo blij ermee. Hij was zonder maxicosi, maar die krijg ik van mijn broer. Dus heb nu wagen, box, maxicosi en kinderstoel. Nu sparen voor het kamertje!
kaatje veel plezier met bios avondje op de bank , ik hoop dat de ontsteking gauw minder wordt soms doet het best pijn.als ik ineens rek of strek beweging maak of zo en soms met het erop liggen masami vandaar dat je een echo had maar zo te lezen was alles goed dus hartje kunnen vinden denk ik zo.. meiden zijn leuk maar lijkt me dat een jongen erbij ook leuk is. Tiempie leuk dat je al van alles hebt gekocht..
Pfff...en toen was ik weer ontploft, gevolg, alleen boven tv kijken, gezellig...ben ik de enige die last heeft van hormonen en snel boos is? Ik baal er erg van
@tiempje, leuk zeg al die dingen die je al hebt. @kaatjebaby, ja deze keer idd ook de mmm in geweest gelukkig eerste ronde iui raak. @zwangernr2, lijkt me ook wel leuk hoor, ben wel benieuwd of er echt zoveel verschil zit tussen jongens en meisjes @josie, herkenbaar hoor hier ook wel veel last van. Laatste dagen even wat minder gelukkig.
Is ook leuk hoor . Alleen ik heb 1 (de oudste) dat is echt een dametje met make-up kettingen en jurkjes ed. en de jongste is niet zo van de meidendingen Alleen make-up (spelen) soms. Geen staartjes/vlechtjes en nu zelfs geen lang haar meer, ze vind het verschrikkelijk haha dus ook heel verschillend.
Wow zeester! Echt super nieuws... Drukke werkdag gehad en geen puf om veel te reageren, sorry. Morgen beter!! Fijne avond meiden!
thnx masami, ben dus niet de enige heb net ff gejankt en nu gaat die weer, zal ook wel moe zijn denk ik. Kan een baby kamer van mijn collega overnemen voor 100 euro, dat is echt niks, fleurt mijn humeur weer op En hij is echt leuk!
Peetje: en lekker uit eten geweest? Wat heb je gehad *watertand* Wensdroom bah ontsteking in de spier, niet fijn hoe is het nu? Masami: jeeeeeej een zoon!! Super!! We zijn op dezelfde dag uitgerekend, ik hoop dat ik hetzelfde als jij krijg, maar dan andersom (2 jongens en een meid nu erbij) Jossie81 hè bah.. rothormonen... ik ontvlam ook sneller hoor en de vorige zwangerschap was ik echt geen leuk persoon... jippieeee een babykamer gescoord!!
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 16 juni ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - Zkh - MvM ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - Zkh ♥ Strijkertje(28) - 2e kindje (★ - ? - Zkh ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH - MvM 17 juni ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - Zkh - MvM ♥ Maggi(30) - 1e kindje - ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV - Thuis ♥ MaichaMaaike (24) - 1e kindje - BV - Zkh - MvM 18 juni ♥ Linie (30)- 1e kindje (★ - BV - Zkh - MvM 19 juni ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - Thuis - MvM 20 juni ♥ Ingeltje(31) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh - MvM ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV -Zkh (gyn)- MvM 21 juni ♥ Inkiewinkie(33) - 2e kindje -BV-Zkh (geplande ks) ♥ Leo85(27) - 1e kindje - ? - ? - MvM ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje - BV-Zkh 22 juni ♥ Jojo12 - 1e kindje - ? - Zkh - MvM ♥ Liza28(28) - 1e kindje - ? - ? ♥ Juliave (28)- 1e kindje - FV, ZKH, MVM 23 juni ♥ Kleinmonster(25) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ MamaKoenSjoerd(35) - 3e kindje - 24 juni ♥ Fas30(29) - 1e kindje - ? - ? - ♥ Mama15 - 5e kindje - FV - Thuis - ♥ Mangoo - 3e kindje - ? - ? - 25 juni ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis - MvM ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - ? - ? ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★ - BV - Zkh (KS) ♥ Pooh85 (27) - 1e kindje - 26 juni ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - Zkh 27 juni ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★ - ? - Zkh-MvM ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★- BV - ZKH 28 juni ♥ Malaika(?) - 2e kindje (★ - BV - ZKH 29 juni ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★ - ? - ZKH - Moeders voor Moeders 30 juni ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★ - BV - ? - MVM 1 augustus (illegaal erelid ) ♥ Zeester - 3e kindje (JJ) (★- FV - ZKH (2) Meisjes (1) Jongen (2) Verrassing Afspraken December: 24 Bl0empje termijnecho, Tiempje echo, Juliave VK 27 Snoeppie VK 28 Maggi 16 wk echo 31 Zeester 2e echo Januari: 3 Grumpy controle VK 5 Kimmey pretecho en geslachtsbepaling 7 KaatjesBaby VK, Jossie81 controle VK, Pooh85 VK Wensdroom pretecho en geslachtsbepaling 9 Ingeltje VK, Pooh85 pretecho 10 Wensdroom controle VK, Peetje2012 VK, Zwangernr2 controle VK 11 Linie controle VK, Leo85 controle VK, Zeester intake VK 14 Masami controle VK 17 Koesterhoop pretecho 22 Snoeppie 20w echo (GUO) 28 Linie 20 wk echo, Maggi 20 wk echo, Tiempje 20w echo 29 Peetje2012 20w echo 31 Masami 20w echo (GUO) Februari: 4 Leo85 20w echo, Pooh85 20w echo, zwangernr2 20w echo 13 Koesterhoop 20w echo Maart: 12 Koesterhoop pretecho BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling MvM= Moeders voor Moeders ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ sterretje van Zeester (6 wk) sterretje van Carientje78 (6 wk) sterretje van Vlinder1309 (8 wk) Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!
Jossie, heel herkenbaar! Van super chagrijnig cq commandant tot waterval! Genieten voor de aanstaande vaders!
Masami super een zoon! Ja herkenbaar hoor de hormonen; ik ben ook verschrikkelijk. Ik maak tegenwoordig van alles een punt en neem alles heel letterlijk en val echt over elk woord. Vriend wordt gek van me.. Als iets niet op mijn manier gaat (en ik ben ook heel opstandig tegenwoordig, dus dat is bijna altijd), blijf ik drammen. Vind mezelf eigenlijk niet zo leuk Ook al diverse aanvaringen met vriendinnen. Kan ik niet een winterslaap houden tot juni, dat is beter voor iedereen
even in de pauze van voice kids. pff toch wel last vandaag weer van de arm.. met tillen en er op liggen.. als ik iets wil pakken, jas aantrekken dat soort bewegingen. Ingeltje een ontsteking en de last ervan is inderdaad iet erg prettig nee , moet wel proberen te blijven gebruiken. dat is best lastig, maar anders wordt de arm stijf en dus nog meer last..
gisteren bij de fysio geweest, mn si gewricht zat niet goed door de val. maar moet wel goed opletten tijdens de zwangerschap omdat ik last heb van te veel speling tussen mn botjes ben ik al gevoeliger dat dit gewricht verschuift, maardat tijdens je zwangerschap de boel weker wordt kan ik hier meer last van ktrijgen dan een anders. voordeel is waarschijnlijk dat d bavalling wat makkelijker is omdat het flexwielbel is. vandaag me zelf heerlijk verwend. Eerst bij de kapper geweest en daarna een mooie, goed passende postiebroek, 4 positie t-shirts en en een vest gekocht.
Oh kleinmonster dat is dan een geluk bij een ongeluk, dat je lekker flexwiebelig bent Goed opletten dan met bepaalde bewegingen!! Leuk hoor al die kleding Even jezelf goed verwennen is soms ook nodig! Ben zelf vanavond ook naar de kapper geweest, mijn lange lokken verruild voor een frisse korte bob. Voelt gelijk een heel stuk lekkerder Vraagje trouwens nog aan iedereen; waar ligt bij jullie de grens voor tweedehands? Aangezien er toch veel zijn hier die tweedehands kopen. Wat zou je nooit tweedehands kopen? Ik heb er totaal geen moeite mee maar nu ik naar bijv hydrofiel luiers keek op mp, merkte ik toch dat ik stuitte op wat weerstand van mezelf! Terwijl het gewoon zot is om er bakken met geld aan te spenderen! Wens jullie een heerlijke nachtrust en tot morgen!
Wensdroom wat vervelend van je arm. Probeer er een beetje rustig aan mee te doen maar toch voorzichtig te blijven bewegen. Tegenstrijdig hoor De meeste dingen gaan over met rust, dit dus niet. Beterschap voor het armpje!
Uhm..maggi, dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.ik vind grote dingen (box,bed,wagen,stoel etc.) Geen probleem. Met matrasjes, boxkleed, wikkeldoek,speen, dekbed,etc zou ik moeite hebben. Die wil ik fris en nieuw. Maar dat hangt helemaal van de situatie af.als k spullen van bekenden krijg vind ik het ook weer minder erg dan van vreemden.