16 juni - 30 juni 2013 MAMA's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MumL, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Zwangernr2, ik heb ook geen positiekleding! Mijn buik is ook nog super plat! Zit ook nog 3,5 kg van mijn normale gewicht af. Dus eerst maar eens aankomen ;) weeg nu nog maar 58 kg... Ben 1.78m.

Ik heb de box, maxi cosi en wipstoel tweede hands. Kinderwagen nieuw, vond ik toch wel belangrijk. Dan kan ik er een tijdje mee vooruit. Bos wandelen, paardenwedstrijden buiten enz.
    Verder ligt het ook aan de prijs. Goedkope dingen koop ik wel gewoon en dure mag ik graag overnemen ;) Vooral als het er ook nog goed uitziet. Een beetje balans zeg maar.

2. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Whaha Maggi, nee nog niet uitgeplopt, maar soort van vlakker :( Ik las net dat 'ie dan daarna zou kunnen gaan uitploppen ;) Ik hoop niet dat ik echt zo'n bobbel krijg hoor hihi! Maar hij is in ieder geval anders haha!
    Eh ja, buikfoto.. misschien dat ik er deze week maar eens eentje maak en plaats :)

Gezellig vanavond jullie vriendinnenkerstavondje :) Succes met alle voorbereidingen en leuk zeg weer wat spulletjes voor de baby uitzet. Als ik het hier allemaal zo lees lopen wij wat dat betreft nog erg achter!!
    Veel plezier!

3. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    hier ook nog geen positie kleding ben vooral bij m n borsten aangekomen
    m n buik bijna niks maar zal ook wel zijn omdat ik geen plat strak buikje heb na 4 zwangerschappen ik doe het nu vooral nog met de leggings en jogging broeken de gewone broeken kan ik wel nog aan maar zitten niet meer prettig en dan moet de knoop en rits los
    benieuwd ook of er dit X een buik in zit want heb bij 3 kids totaal geen buik gehad alleen beetje opgezet maar daar zag je niet aan dat ik zwanger was
    bij m n 2de kind heb ik n redelijke buik gehad nu hoop ik op een mooie dikke zwangere buik

4. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    een vraagje voor ( ik denk vooral ) degene die al eerder zwanger zijn geweest..

hebben jullie soms ook al het idee dat je de baby voelt , lichte plopjes, tintelingen, luchtbelletjes enz..

5. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    ik voel idd regelmatig plopjes op dezelfde plekjes
    had aan vk gevraagd of dat al kon
    zou best kunnen zei zij
    vooral omdat het mijn 5de zwangerschap al is
    ik weet dat ik bij mijn vorige zwangerschap rond de 16 wkn voor het eerst wat voelde
    maar goed die plopjes wat ik voel kunnen misschien ook wel m n darmen zijn al hoewel ik het niet daar voel maar goed is misschien nog wat vroeg om wat te voelen

6. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    ik heb gehoord dat als je al eerder zwanger bent geweest je weet wat je zou moeten voelen en het dan vaak eerder voelt dan bij de eerste zwangerschap.. en gelezen dat het vaker voorkomt dat je het rond 14 weken al een beetje kan voelen. draagmoeder had het idee dat ze de baby had gevoelt.. is haar 2de zwangerschap ( bij de 1e had ze t rond 16 weken gevoelt)

7. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Linie: naar Blaudzun geweest, ken je de band?
    Ben benieuwd naar je jurkje en je buik:D
    Hier passen broeken ook niet meer goed, zit niet meer lekker en moet ook broeken dragen voor werk, vandaar. Rokjes passen nog prima!
    Pffff net de stad in geweest, wat een drukte!
    Maggi: 2e hands heb ik een wieg gekocht, ziet d'r nog prachtig uit en ga wrs nog meer 2e hands kopen. Kinderwagen van ouders gekregen, zijn gegaan voor een showmodel, maar met nieuwe bekleding. Wagen zag d'r super netes uit en dat voor €300,- minder! Is idd persoonlijk 2e hands. Doe wat goed voelt!

8. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28

9. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Zo maar eens aan het eten beginnen.. Witlof,kipburger en aardappelkroketjes.. geen idee of het een goeie combinatie is maar zoonlief wou aardappelkroketjes en ik had zin in witlof :p

10. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    zal vast wel smaken zwangernr2.

ik heb geluk mijn man kookt in het weekend..
    ik doordeweeks dus wel lekker om iet te hoeven koken.

11. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik ben wel telkens aan het opletten of ik misschien al wat voel, maar weet natuurlijk ook niet zo goed wat ik zou moeten voelen.. Hopelijk komt het snel, dat lijkt me zo speciaal :D

Terwijl ik dit zit te typen denk ik: hey, volgens mij voel ik wat :) voor de experts onder ons: het voelt een beetje als een trekkend spiertje, maar dan de ene keer wel en de andere keer niet terwijl ik niet beweeg.. Hmm.. Toch maar even afwachten of ik dat vaker voel.. Spannend!

Hier vanavond bij vrienden eten, morgen uit eten met vrienden, maandag en dinsdag bij familie ivm kerst, woensdag kerstdiner bij de sauna.. Donderdag pas weer koken :D Zwaar leven ;)

12. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

13. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Leo dat lijkt me ook speciaal een van de dingen die ik toch wel jammer vind dat ik dat nooit mee ga maken..maar ach er komt zoveel straks wat ik allemaal wel mee ga maken.
    het lijkt me ook lastig te weten wat je moet voelen en of je al wat voelt als je niet weet wat je moet voelen.. ze zegge daarom vaak ook dat als je al eens zwanger bent geweest je het eerder opmerkt omdat je weet hoe het voel. veel plezier vanavond met vrienden en de rest van de feestdagen

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Klinkt goed Leo! Lekker kerst bij de sauna: heerlijk! Zwaar leven jij:)
    Hier: heel fout vandaag een kleine frituurpan gekocht, kan ik thuis kaassoufles bakken:D Beebje vind ze zo lekker, hihi!

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant

Hahaha :D:D:D

16. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Ja smaakte prima :) nu ff gauw mn haartjes in de verf gestopt zodat die er ook weer goed uitzien met kerst en daarna met mn huisgenootje een film gaan kijken :)

17. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Bijna niet bij te houden zoveel als er geschreven is!

Ben zo blij voor Zeester :D

Wat betreft 2de hands spulletjes, hangt er misschien ook een beetje vanaf van wie het als eerste is geweest. Ik krijg een tummytub en wat kleertjes van mijn beste vriendinnetje. Daar heb ik geen problemen mee. Een matrasje koop ik nieuw en hydrofiel luiers en washandjes ook.

Hier alles verder ok. Nog geen reacties op de kerstkaartjes helaas. Misschien zijn ze iets vertraagd? :( :(

18. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Er was hier iemand die de speen van serious request wilde, maar al uitverkocht was... Groot nieuws!!!... ze (4) staan op de veiling... helaas, begint de prijs al bij 180 euro, en kan nog oplopen.. Dus sja... je moet er dan nog heel veel voor over hebben..

19. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Dat was ik ja.. Maar 180euro:$ nou nee bedankt.. Dan koop ik toch liever een gewone difraxspeen (a) iig bedankt :)

Nieuwe zwangerschapskwaal : puisten!! Ze springen eruit nu :( las iets over tandpasta dus dat ben ik nu aan het uitproberen.. Heb een dikke onder naast mn mond zitten.. heel charmant.. NOT!

20. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Wie wil me op de lijst zetten?

11.1 geslachtsbepaling
    14.1controle verloskundige
    6.2 20 weken echo

Ik laat vroeg geslacht bepaling doen omdat vriend nog een beetje moet wennen en ik hoop dat als hij weet wat het wordt het wat echter voor hem wordt

Deel Deze Pagina