Zucht .. lig weer eens wakker. Teveel frisdrank denk ik ofzo. Nou maar beetje internet ten. Xxx welterusten !
kleinmonster je bent niet de enige hoor.. wij hebben de geslachtsbepaling op 7-1 de draagmoeder is dan 16+5. zwangernr 2 ik ga vanmiddag kerstlieden zingen voor de ouderenbond wij zingen met ons koor altijd voorafgaand aan het kerstspel dat de toneelvereniging voor hen opvoert
Goedemorgen! Hier twee lieve meiden voor de tv gezet met Mega Mindy. Hele nacht bedden verschoond ivm spugen, diarree en 2x in bed plassen, dus de leuke bezigheid is hier wassen vandaag! En zelf niet ziek worden daarbij Kleinmonster, hoe is het verder met jou, minimonster en papamonster? Kh, hoop dat een betere periode voor je aanbreekt. Wat heftig allemaal zeg! Sterkte! @Zeester, zit je nog op een wolk? Hoe was je avondje? @tweedehands: matras is nieuw, maxi Cosi in ons gezin natuurlijk al vaker gebruikt maar ze waarschuwen ook voor de veiligheid als je niet weet of deze al eens bij een ongeval betrokken is geweest. Inderdaad gewoon doen wat goed voelt (dat geldt ook voor alle goedbedoelde adviezen van iedereen). @bewegen: deze kleine meid voel ik zo nu en dan al. Denk ik... @Kerst: kerstavond bij mijn ouders, eerste en tweede kerstdag thuis met visite. Verder gezellig met de kids lekker wandelen ALS HET EEN KEER DROOG WORDT IN DIT LAND!!! Waar hebben jullie leuke jurkjes gevonden? Ik vond ze niet in de stad, maar kon door de mensen de kleding ook niet zien....
leuk wensdroom veel plezier En beterschap voor je kids kaatje Ik heb nog een tuniekje van newyorkfashion.. Vorig jaar gekocht en maar 1x aangehad.. Terwijl hij supermooi en feestelijk is.. Dus een kerstgroene bolero en legging erbij en ik ben klaar
leuk dat een aantal van jullie toch leuke kleding kunnen vinden.. lijkt me toch lastiger als je zwanger bet om dan iets leuks te vinden. kaatje wat rot voor je kids beterschap en hopelijk zelf niet ziek worden zwangernr2 dank je ik heb er iig zin in. meestal is het erg leuk en de ouderen waarderen het ook hel erg dat maakt het ook leuk!
Bedankt wensdroom en zwangernr2! Veel plezier vanmiddag wensdroom! Klinkt als een leuke kerst outfit zwangernr2!
Maak strx wel ff een foto van mijn kerstoutfit.. Ben ook erg blij dat ik het nog aankan. Zal over een paar weken wel anders zijn hihi
Even een vraagje over 2de hands word dat opgestuurd of ga jullie eerst kijken naar de spullen? Ik denk ook soms iets beginnen voelen maar mijn zus zegt dat het te vroeg is dus wat het juist is weet ik niet
Wat leuk, vroege bepaling. Wat kost zoiets bij jullie? Ik kwam hier in de buurt iets tegen voor 30 euro (vind ik niet duur). Daarnaast krijg je ook een cd-rom met 10 foto's en 1 3d foto mee! Moet alleen nog even wachten op die 16 weken, hihi. @ Kaatje, sterkte met alle zieken in huis. Beterschap. @ 2e hands. Ik sta er hetzelfde in als de meeste reacties die ik hier lees. Alles wat direct op het lichaampje komt, koop ik nieuw. De rest mag ook 2e hands (graag zelfs ) Ik ben nu aan het kijken naar een kamertje op MP. Zie er genoeg ie ik leuk vind. Maar vind het erg lastig. Toen mijn schoonzusje zwanger was merkten we al dat er veel verschil zit in stevigheid. Zijn er merken die 'goed' zijn of waar we beter van af kunnen blijven? Nieuw zit er zoveel prijsverschil in (is dat echt door kwaliteit?) We vinden b.v. van Babypark kamer Vittoria erg leuk (nieuw 630 euro, merkloos?), maar ook babykamer Nick (bebiesfirst) en kamer Porto (Cabino) (499 bij babyentiener.nl). Deze winkels zitten alleen aan de andere kant van het land. Kan wel via internet bestellen, maar niet voelen of ze stevig zijn en of b.v. de lades makkelijk lopen of wat gammel zijn (dat je ze heen en weer wiebelen) Iemand tips daarbij? Nagellak: ik wilde gisteren 1 nagel even voorlakken om de kleur te bepalen bij mijn outfit. Maar dat stinkt toch behoorlijk en die geur blijft ook wel even hangen.pfffff.... Is dat nu el goed? Deed mij nl denken aan het advies oom ook niet te verven. Weet iemand hoe een VK hier over denkt? @ kerstoutfit. Ik had de mijne al heel vroeg gekocht (voor ik zwanger was). Aangezien hier nog weinig te zien is (nu begint 't een beetje bij strakke kleren) dacht ik dat 't wel goed zou gaan. Gisteren even gepast en ik pas er makkelijk in,m aar lijk nu wel al 6 maanden zwanger. En ik moet ze het nog die dagen gaan vertellen, hahaha. Misschien toch nog maar 'snel' iets anders erbij scoren? Verder staat voor vandaag op de planning dat ik de cadeaus ga afmaken waarmee wij het grote nieuws gaan vertellen. Ik vind dat stiekem toch wel spannend
Goedemorgen! Kaatje: beterschap voor je kinderen! Niet echt een rustige nacht voor jou geweest dus... En idd het regent hier al 24u... Wensdroom: veel plezier vandaag met zingen! Kleinmonster: hopelijk word het idd echter voor je vriend als jullie weten wat het geslacht is, hoor je wel vaker hoor. Kh82: gewoon dat jurkje aantrekken en dan heb je meteen een mooie openingszin Zwangernr2: ben benieuwd naar je kerstoutfit! Ingeltje: nog geslapen verder? Hier: ook een poos uur wakker gelegen vannacht rond 4uur, even op ZP Las alleen een naar verhaal (soms lees ik nog even in decmama's 16-31dec, daar heb ik eerst gekletst ivm met m'n 1e zwangerschap (van de miskraam). Er zijn daar al heel wat kindjes geboren en ben toch met die meiden gestart toendertijd. Las ik een heel naar verhaal, een van die mama's is haar kindje verloren, bijna voldragen en overleden in de buik. Nou, toen kon ik dus helemaal niet meer slapen. Jemig zeg, wat heftig! Wil hier niemand bang maken hoor, maar moest het even kwijt... Vandaag 2 tennispartijen, doe mee met een kersttoerooi Fijne zondag iedereen!
@geslachtsbepaling: wij hadden een vlokkentest. Kost ongeveer 1000 euro, je krijgt geen foto of dvd en ze vergeten je de uitslag te vertellen. Geen aanrader dus! Ik zou gaan voor die 30 euro! @verf: zorg voor een goed geventileerde ruimte. Dat geldt ook voor nagellak, schoonmaakmiddelen ed. Als je gaat klussen heeft wateroplosbare verf de voorkeur. Spannend kh! Maar ook fijn dat je straks je blijdschap alsook je zorgen en onzekerheden kunt delen. Succes!
koesterhoop wij zijn wel eerst naar de kinderwagen en babykamer gaan kijken alvorens te besluiten dat we het overnamen. de kinderwagen hebben we later opgehaald een andere keer (toen we gingen kijken gingen we op de fiets) bij de babykamer hebben we gelijk een kar meegenomen zodat we het gelijk konden demonteren en mee nemen als het ons zou bevallen. ik wil toch wel graag altijd zien of de spullen nog in een redelijk goede staat zijn. tweedehands kan prima zijn maar moet toch ook wel goed zijn en er nog goed uitzien..
kh82 was dat toevallig bij babyvisie? daar heb ik onze geslachtsbepaling en pretecho gepland.. en dat zijn ook 10 foto's op dvd en 1 3D foto. ook voor 30 euro. wij gaan s avonds i.v.m. werk van mijn man dan kwam er een avond toeslag bij maar nog steeds niet duur vond ik.
@ Grumpy zeker naar, kan me voorstellen dat je dan helemaal geen oog meer dicht doet! @ Kaatjesbaby. Ik vind het inderdaad spannend, maar ook erg leuk en fijn dat ik het nu kan gaan delen. Mijn schoonzusje is net een maand geleden bevallen, dus lekker kletsen . Heb toen mijn tong er wel als het ware af moeten bijten om ze nog niks te vertellen maar door die bloedingen/ onzekerheid wilden we eerst afwachten. Als je nagellak in een geventileerde ruimte (ga wel buiten onder het afdak zitten ) aanbrengt kan het geen kwaad? Vind die geur nog zo lang om je nagels hangen.... Blijf natuurlijk niet de hele dag buiten staan @ wensdroom Dat klopt! Ben benieuwd hoe jullie ervaringen daar dan zijn.
kh82 wij hebben de afspraak staat op 7 januari s avonds. ik heb de afspraak ong 1,5 week geleden gemaakt. draagmoeder is dan 16+5, ik ben ook benieuwd. de 8 ste zal ik het laten weten..
Wij de 18e. Dan ook 16 weken en 5 dagen. Lijkt me voor jullie ook heel erg bijzonder die momenten @ Kaatje. Bedankt voor je snelle reactie. Dan doe ik het gewoon op
Goedemorgen, eindelijk heerlijk geslapen ! We hebben sinds vrijdag een nieuw de en kwamen gisteren allebei met spierpijn uit bed haha. Vannacht ging het beter en heb ik wel lekker geslapen. Zijn heerlijke matrassen, van dat NASA schuim. Vormt helemaal naar je lichaam. Veel beter voor m'n zwangere lijf ! Gisteren zijn we naar babypark en babydump geweest. Hebben een kinderwagen en box gezien. Wow, grumpy heftig en verdrietig verhaal zeg! Wij hebben t er niet over gehad om een geslachtsbepalingen echo (volgens mij geen goed woord ) te doen, maar krijg al wel de kriebels als ik jullie zo hoor! Misschien toch maar eens uitzoeken hoe of wat Wij hebben het kamerte tweedehands. Gaan we nog wel verven. De rest kopen we nieuw. Krijgen de kinderwagen van m'n ouders, heel lief. De box die we gezien hebben was wel duur. Hoogglans wit, maar hij staat in het zicht in de kamer en wil dan wel naar een mooie box kijken ! Krijg trek, ga eerst even een ontbijtje voor ons maken! Xx