Leuk hè die Angelsound. Ik heb hem ook. Kon zelf altijd pas heel laat het hartje vinden, ik heb nogal een speklaagje van mezelf Ik deed het zelf niet elke dag, omdat ik het toch niet zo'n fijn idee vind om mijn baby steeds te bestoken met geluidsgolven. Ik probeerde 2 keer in de week aan te houden. Was ook alleen maar voor de 'leuk' hoor, ongerust werd ik niet als ik niks vond, want het is natuurlijk niet zo sterk als die van de verloskundige
Leuk dat het hier wat drukker begint te worden, vind het erg gezellig zo! Mijn buik is echt zó vreselijk opgeblazen, mijn collega zei ook al, ik zie niet dat het een zwangerbuikje is, het is gewoon erg opgeblazen. Ik ben zo benieuwd hoe snel het deze keer zal gaan. Zal eens een oude foto opzoeken van vorige zwangerschap! Geloof dat ik hier 6 weken was Bekijk bijlage 281933
Oh dat is zelfs nog een betere! Waar heb je die gekocht, gewoon bij de drogist of is het meer zoiets wat je bijv. bij de tuinen kunt krijgen? Zal er eens voor kijken! Bedankt voor de tip!
Volgens mij heb ik het idd bij een soort natuurwinkeltje gehaald, zoals idd de Tuinen... ik weet het niet meer
Haha ja ik ben van de vrolijke kleuren Ooooh nu ik dat omslagvest/tuniekje zie.. ben ik benieuwd wat ik allemaal nog voor zwangerschapskleding heb. Nog héél eventjes wachten en dan mag ik het weer aan !! *jeeeej*
Leuke foto!! Ik bedenk me net dat ik eigenlijk helemaal niet misselijk ben. Wel af en toe wat buikpijn, maar dat is over zodra ik een scheetje heb gelaten haha. Binnenkort ook maar vast wat positiekleding kopen. Kan alleen een beetje lastig inschatten in hoeverre je die op de groei moet kopen. Iemand ervaring of tips? Heb geen zin om er een heel vermogen aan uit te gaan geven, zal H&M gaan worden denk ik. Heb wel genoeg vestjes, bolero's en jasjes die ik kan blijven dragen. Pas met de dolle dwaze dagen al een wikkeldeken van Snooze Baby gekocht. Die zijn blijkbaar erg fijn! Jullie al iets gekocht? X
Ik heb al weer kwijlend in de prenatal gestaan, maar nog niets gekocht.. Ow ja toch wel, een meegroei bh vond mezelf toch wel zielig worden met zo'n beknelde voorgevel.. Vandaag vooral heel erg moe. Heb het hele weekend verjaardagsfeestjes afgelopen, denk dat ik zo lekker in bad ga hangen en daarna mijn bedje ga opzoeken. Ik heb vandaag het nieuws toch maar alvast aan mijn familie verteld. Werd half plat geknuffeld door mijn zusje en ik denk dat mijn moeder niet gaat kunnen slapen van alle emoties, haha. Wel een beetje raar gevoel. dat anderen (behalve jullie meiden dan) het nu weten.. Nou is het niet meer mijn geheimpje ofzo.. Hebben jullie het al verteld in je omgeving?
Dames! Ik sluit me graag aan.. Banner staat nu op uitrekendatum 15 juni maar die gaat uit van laatste menstruatie.. En gezien mijn lange cyclus zal ik pas net 4 weken zwanger zijn en dus eind juni uitgeteld zijn! Zodra ik bij de VK geweest ben, geef ik de def. Datum aan jullie door! Gister pas positief getest en zit dus nog op mijn roze wolk.. Onvoorstelbaar!! Maar zooooooooo mooi!
Joehoeeeeee na een slopende wachtperiode op de NOD lijst ook hier aangeschoven!! Jeeej gefeliciteerd nogmaals Liza
Thanks ladies, voor het warme welkom! En jullie allemaal uiteraard ook van harte, want heel lang kunnen jullie ook nog niet weten dat jullie zwanger zijn toch? Super leuk!! Morgen bel ik de verloskundige, echt zin in! Wow het wordt allemaal zo echt.. Even voor de info: ik woon in Brabant, ben 28 jaar, 3 jaar getrouwd en in 5 rondes zwanger van ons eerste wonder!
Hallo allemaal! Jeetje, echt veel reacties hier, heb echt even terug moeten lezen. Kei leuk! Ik zie dat er nog wat informatie ontbreekt van mij; Hieronder volgt een lijstje: *Ik wil graag thuis bevallen; *Borstvoeding geven; *MvM is al aangemeld, kan ik dinsdag mee beginnen (6wkn) *12 november eerste echo *19 november intake verloskundige. Bij ons doet de VK zelf ook de echo's, maar aangezien er op 17 november familie over komt wat ver weg woont, willen we dan graag het nieuws vertellen. Dus krijg ik op 12 november een vroege echo, en de week erna pas de intake. Al ben ik wel al een beetje bekend bij de VK-praktijk hoor; ben zelf namelijk kraamverzorgster!!! Ik heb het nieuws alleen aan mijn beste vriendin verteld en afgelopen week aan mijn moeder en mijn schoonouders. We willen het voor de rest nog echt stil houden tot na de eerste echo, en als we die gehad hebben vertellen we het ook alleen aan dichts bijzijnde familie. Begin december zijn we 12 weken en mag het nieuws te wijde wereld in!!!! Nu eerst nog zelf lekker genieten en op ons in laten werken! Ik heb zelf vrij weinig klachten; alleen wat gespannen borsten en wat vaker plassen. Echt heel misselijk ben ik niet, af en toe zo'n vlaag dat ik denk; hé bah. Maar dat gaat ook weer vrij snel over, (nu nog!) gelukkig!! Alvast welterusten en tot de volgende keer. Groetjes, Bl0empje.
Hallo zwangere dames ik wil mij graag aanmelden bij deze club. Na een jaar proberen, 1 missed abortion, partiële mola en een miskraam, zijn we eindelijk weer in verwachting! We kunnen ons geluk niet op maar zijn ook erg op ons hoede voor wat er mis kan gaan. 3x is scheepsrecht toch? ik ben 31 jaar, 1e kindje. Rond 28-6-13 uitgerekend denk ik..12 nov echo in ziekenhuis ivm voorgeschiedenis Ik wens jullie allemaal het beste en hoop dat we veel moois kunnen delen met elkaar!
Hallo jossie jij ook van harte gefeliciteerd en welkom hier. Jij hebt al aardig wat te verwerken gehad, we gaan duimen voor een mooie plakkert. Hier weet de naaste familie het wel, alleen mijn jongste meisje nog niet. Ten eerste wil ik haar niet verdrietig hebben mocht het onverhoopt misgaan en ten tweede het duurt nog ongeveer 7en halve maand en dat is erg lang voor die kleintjes.
Welkom en van harte dames! Ik heb mijn banner even aangepast, want berekening vanaf mijn laatste menstruatie klopt niet aangezien ik een langere cyclus had.. Ga nu dus even hier van uit, verwachte bevaldatum is dan 26-06... Spannend!! 5 november echo en 13 november intake-gesprek!
Zo even 2 dagen niet kunnen kijken op deze pagina en meteen 9!!!! paginas teruglezen..... Maar ben weer helemaal bij Alle nieuwe dames welkom en gefeliciteerd!! Hier heb ik ook bijna geen klachten. Naarmate de dag vordert krijg ik iets meer ongi-krampjes zeg maar onderin mijn buik en gevoelige borsten maar daat houd het dan gelukkig ook mee op. Ik wilde van de week in bad gaan, komt mijn vriend de badkamer op en zegt: wat ziet jouw buik er raar uit!! Een beetje dikker en het lijkt wel of er een bult op zit haha. Ik meteen naar de spiegel rennen en ja, die bult zag ik ook. Alleen heb ik mijn buik nooit zo goed bekeken voor ik zwanger was en nu weet ik dus niet of dit al zo was haha. Ik zou de tijd ook wel vooruit willen spoelen naar mijn eerste echo op 5 nov!! Maar ja ze zeggen dat geduld beloond wordt. Daar hopen we dan ook maar op!
Jossie en Liza, van harte gefeliciteerd! En welkom! Meiden, ik ben sinds een paar dagen echt doodmoe!! Kijk bijna scheel van vermoeidheid. Dan zou je denken dat ik heerlijk geslapen heb vannacht, maar ik lag weer lekker naar het plafond te kijken en te draaien, pff.. Voel me echt een wrakje! En misselijk erbij... Herkennen jullie dit? Ik slaap eigenlijk al 2 weken heel slecht, steeds vanaf 3 uur wakker. En misschien tips?? Plassen hoef ik nog steeds niet vaker overdag, 's nachts wel, maar dat zal ook wel komen omdat ik dan wakker lig. Wij hebben het nog steeds aan niemand verteld. We willen de echo van volgende week afwachten, omdat het de vorige keer mis is gegaan. Daarna willen we het wel snel de ouders en zussen gaan vertellen. Goede vrienden denk ik rond 10 weken. Met 12 weken dan de rest En denken jullie al na over hoe je het gaat vertellen? Wij willen graag wat leuks verzinnen. Denken nu aan het bakken van cupcakes met roze en blauwe muisjes ofzo. We zouden het eigenlijk het leukst vinden om iets met Sinterklaas te doen, maar het ligt nogal gevoelig bij mijn schoonzus en zwager omdat zij al heel lang bezig zijn om kinderen te krijgen en met IVF bezig zijn. We willen het hen dus maar even apart vertellen en niet hun Sinterklaas verpesten. En ach, pas rond Sinterklaas vertellen duurt nog veel te lang Sterkte allemaal met de kwaaltjes!