even een paar dagen niet gekeken en nu meerdere pagina's om te lezen, heerlijk! Welkom & gefeliciteerd aan alle nieuwe dames! Wij hebben het nog niet verteld en willen het eigenlijk nog even ons geheimpje houden. Denk wel dat dit niet al te lang mogelijk is want ik heb door mijn darmen echt nu al een enorme buik @ Ingeltje; ik zie dat ik nog niet in de lijst sta, wil jij me erbij zetten? (ik ben niet zo handig..) 1e kindje, 24-6, ZK, BVofFV Helaas kan je hier in het dorp je pas aanmelden bij de VK als je 6 weken bent, ik weet dus nog niet de datum van mijn intake en echo even afwachten dus, vingerbrede week bellen!
Welkom nieuwe zwangeren, gefeliciteerd! Het wordt hier al gezellig druk, hopelijk kan ik het goed bijhouden Ik denk dat wij het wel geheim gaan houden voor de grootste groep tot sinterklaas. Misschien onze ouders en (schoon)broer al wel eerder inlichten. Maar hoe doe je dat in godsnaam? Tegenwoordig is het zo wereldkundig met Facebook. Het lijkt mij onmogelijk om familie, collega's en beste vrienden allemaal op 1 dag in te lichten. Hoe gaan jullie dat doen?? Wanneer melden jullie je kindje aan bij een kinderdagverblijf, de kraamhulp en verzekering? Is het daar nu nog te vroeg voor? X
@snoeppie dat laatste vroeg ik me inderdaad ook af, wanneer verzekering bellen, kinderdagverblijf en kraamzorg? Overal staat dat dit snel moet maar is dat al bij 6 weken of pas bij 12 ofzo? Weet iemand dat?
Ik ga pas dingen regelen als ik een mooi hartje heb gehoord.. Dan is er nog tijd genoeg! Maar dat is persoonlijk en het ligt ook aan de wachtlijsten van de kinderdagverblijven. Tegenwoordig valt dit reuze mee omdat niemand de opvang meer kan betalen ;-p Grappig dat jullie ook een bobbel buik hebben, mijne is ook echt opgezet. Ik vind het wel mooi al zijn het natuurlijk darmen maar toch. Ik kan best wennen aan een mooie ronde buik! Woei! Ik was afgelopen weekend weg met mijn fam en binnen 3 minuten hadden ze het al door. Iedereen weet natuurlijk dat we zo graag willen doordat het 2x fout is gegaan. Het is bijna onmogelijk om het geheim te houden voor onze naasten want iedereen leeft erg mee en dat is lief maar soms ook lastig. Zou het graag nog even geheim houden maar als ze er naar vragen kan ik niet liegen.. Vanmiddag high tea met vriendin dus die zal het ook wel raden Fijne dag allemaal, het zonnetje schijnt lekker hier in Rdam!
@jossie81 snap dat je wacht tot het hartje.. Dat doe ik ook sowieso hoor, heel spannend moment! Wat vervelend dat het bij jou al 2 keer mis is gegaan maar 3 maal is scheepsrecht Geniet van de high tea vanmiddag!
@alle nieuwe zwangeren: Hoi! Leuk dat jullie meekletsen! En gefeliciteerd natuurlijk! Ik ga ook pas dingen regelen als ik een goede echo heb gehad of als ik het hartje heb gehoord. De KDV waar mijn zoontje zit is toch half uitgestorven, dus plek zat. Moet je nagaan, 3 jaar geleden kreeg ik het advies om met 6 wk in te schrijven en toen was er nóg geen plek! Voor de verzekering hoef je volgens mij pas na de geboorte dingen te regelen. En de kraamhulp hoeft ook pas veeeel later (na 20 wk pas in ieder geval). Ik vind het ergens wel vervelend dat ik verder "nog niets te doen" heb. Ik ben een ontzettende controlfreak en ik wil dingen kunnen DOEN en REGELEN. In plaats daarvan is het afwachten (op telefoontje MvM, op de intake, op de eerste echo etc) en daar ben ik dus niet goed in.
zo, net teruggebeld door MvM. Woensdag heb ik de eerste afspraak en mag ik meteen beginnen. Nu maar hopen dat ik genoeg hormoontjes plas en dat ik vele behandelingen mogelijk mag maken!
Alle nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!! Wij hebben het al wel aan een aantal mensen verteld. We zijn zwanger geraakt door iui en sommigen wisten dat we daar mee bezig waren en die mensen hebben we het verted. Bijv, ouders, zussen. Morgen komt er iemand van mvm langs. Heb nu al zin om in die flessen te plassen haha! Verder weinig kwaaltjes. Viel vanmorgen wel bijna flauw onder de douche. Was denk ik ook te snel m'n bed uitgekomen. Manlief kwam heel lief een müsli reep brengen, die ik half liggend in m'n blootje in de douchecabine heb opgegeten, haha. Daarna ging het wel weer goed. Heb wel last van diarree en was een beetje misselijk vandaag, maar mag geen naam hebben. Ga nu alweer koken, kan echt niet wachten haha !
misselijkheid slaat toe! pijnelijke borsten! moe moe moe!! plassen juist of ik een tuinslang ben ! de hormonen beginnen goed bij me te werken positief dus heb vandaag ook mijn dagboek aangekregen kan niet w8en om die in te vullen aan alle nieuwe dames proficiat
Lieverds, Ik verlies helder rood bloed sinds vanochtend. Morgen om 12.20 uur echo, maar ik denk dat het over is.... Kus een verdrietige zeester
NEEEEEE!! wat ongelooflijk klote! Ik ga nog wel heeeeel hard voor je duimen lieve Zeester...ik hoop op een wonder!!
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 6 juni Caat33(34) - 4e kindje - BV - Thuis 14 juni HappyZwanger86 - 1e kindje - ? - ? 16 juni Linie - 1e kindje - BV - Zkh Veetje83(28) - 1e kindje - BV - Zkh - MvM Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - Zkh - MvM 17 juni Maggi(30) - 1e kindje - Pooh85 (27) - 1e kindje - Zeester (30) - 3e kindje - FV - Zkh - MvM 18 juni KaatjesBaby(34) - 4e kindje - BV - Zkh - MvM Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis - MvM 19 juni Snoeppie(26) - 1e kindje - ? - Zkh Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - Zkh 20 juni Babbs(33) - 2e kindje - FV - Zkh (gyn) - MvM 21 juni Leo85(27) - 1e kindje - ? - ? - MvM Inkiewinkie(33) - 2e kindje -BV-Zkh (geplande ks) 22 juni Peetje2012 - 1e kindje - ? - ? Masami - 3e kindje - BV -Zkh - MvM 23 juni Ingeltje(31) - 3e kindje - BV - Zkh - MvM Marbit(??) - ?e kindje - 24 juni Sylcor - 2e kindje - ? - Zkh (gyn) Kleinmonster(25) - 1e kindje - BV - Thuis Jojo12 - 1e kindje - ? - Zkh 25 juni Madchen30 - 1e kindje - BV - Zkh (KS) 26 juni Liza28(28) - 1e kindje - ? - ? 27 juni 28 juni Jossie81(31) - 1e kindje - ? - ? 29 juni 30 juni (?) Meisje (?) Jongen (?) Verrassing Afspraken Oktober: 29 Snoeppie VK, Linie 1e echo, Masami 1e echo (gyn) 30 Caat33 intake vk, Madchen30 1e afspraak 31 Snoeppie 1e echo, Marjolein1984 1e echo (gyn), zeester intake VK November: 1 Veetje83 1e echo VK 2 Peetje2012 1e echo, Linie VK 5 Sylcol 1e echo, Babbs 1e echo, Maggi 1e afspraak gyn, Kleinmonster 1e afspraak, Pooh85 1e afspraak VK + echo, Liza28 1e echo 6 KaatjesBaby VK en 1e echo 9 HappyZwanger86 VK 13 Liza28 intake VK 12 Bl0empje 1e echo, Jossie81 1e echo 14 Inkiewinkie Intake VK + 1e echo 16 Ingeltje Intake VK + 1e echo 19 Bl0empje intake VK 20 Veetje83 Eerste controleafspraak 22 Kleinmonster Eerste Echo December: BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding Zkh = Ziekenhuisbevalling MvM= Moeders voor Moeders Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (staat in Ingeltjes onderschrift) en haal de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft
zeester hoop voor jou echt niet dat het slecht nieuws is!!! blijven hopen op een wonder wrm ga je niet naar spoed? dat heb ik vorig jaar ook gdn toen had ik dadelijk antwoord!
Dank je wel meiden. Ik probeer hoop te houden, maar ik merk dat ik het al opgegeven heb...tis wel heel verdrietig. Misschien, heel misschien gebeurt er nog een wondertje. Ik wacht het morgen af. Ik ben nu geen spoed, want het gaat ok met me. Verlies alleen bloed. Morgen wordt de echo gemaakt door de liefste vk die er is. Zij heeft ook mijn tweede geholpen geboren te worden. Dat ik bij haar mag doet me zo goed!! Ik laat het morgen weten..en alvast bedankt voor jullie duimen die draaien!! Vind jullie zo lief en oprecht. Dat doet heel veel! Knuffel
Oh nee, Zeester wat erg! Zit echt met tranen in mijn ogen.. Ik hoop zo dat het toch nog goed komt. Heel veel sterkte morgen, we zullen allemaal aan je denken.
Lieve Zeester, Wat een ontzettend groot verdriet! Natuurlijk hopen we allemaal dat jullie wondertje morgen gewoon nog bij je is. Heel, heel veel sterkte! Hele dikke knuffel terug!