pff wie weet waar je betaalbare meegroeibh's kan vinden met ondermaat 70 en cupmaat min E ? kan nu alleen via anita vinden maar die kosten 49,95:x en wie weet hoeveel meer die dingen nog groeien...
Hoi Madchen, Ik zie dat de kleinste ondermaat 75 is die ik kan vinden.. maar misschien ook wat voor jou? Linkje: meegroei bh in grote maat - Shop4mama: Online webshop Positiemode zwangerschapslingerie bostvoedingskleding
Nee hè zeester! Dat is echt balen! Heb je de hele tijd verlies? Fijn dat je je goed voelt bij je vk, dat maakt het iets draaglijker..ik wens je alle sterkte toe en een digitale knuf!
Argh ...heb een leuk nieuw kwaaltje .. in bed liggen, doodmoe. Maar niet kunnen slapen door hartkloppingen en een opgejaagd gevoel ... nice
Goedemorgen dames!! Ingeltje van harte gefeliciteerd!! Ik mocht vanaf vandaag starten met MvM, maar toen de mevrouw vorige week hier was was het een redelijk licht streepje op de test. Aangezien ik nog 1 test in huis had besloot ik die vandaag maar te doen, stel je voor dat ik nou nog steeds zo weinig HCG had... Maaaaar gelukkig; ik hoefde nog niet met mijn ogen te knipperen of er verscheen een dikke vette tweede streep.......... Blij! Ik vind het toch maar spannend hoor.... Nog 3 weekjes tot eerste echo bij de VK! Hopelijk blijven de kwaaltjes ook weg.... Buiten het moe zijn heb ik nu ook wel een opgeblazen gevoel in m'n buik. Maar als het daar bij blijft..... Fijne dag allemaal! Liefs, Bl0empje
Goedemorgen allemaal! @ingeltje Happy birthday sweetie! Hoop dat je een fijne dag hebt vandaag. Word net wakker met het gevoel alsof ik pas twee minuten in bed heb gelegen.. Dat wordt leuk vandaag. Bleh, geen zin om te werken. Bloempje fijn gevoel toch, zo'n knaltest? Gisteren belde MvM voor afspraak.. Had meteen de neiging naar kv te rennen en weer te gaan testen. Manlief vindt me nogal een neuroot geloof ik. Nou, iedereen een fijne kwaaltjes-vrije dag toegewenst! Knuf!
@ingeltje Happy birthday to you! @zeester heel veel sterkte vandaag, we duimen voor goed nieuws! Andere dames: herkenbaar die 'slaap-kwalen' ben over het geheel gewoon moe, de ene nacht slaap ik prima en de andere nacht is echt een ramp.. Het is wel zo iedere ochtend als ik wakker word denk ik als eerste: het is echt zo, ik ben zwanger! Vind het nog steeds zo ongelofelijk...
Veel sterkte zeester en we hopen op goed nieuws bij de vk. @ingeltje van harte gefeliciteerd. Slaapproblemen, hier elke nacht rond 3 uur wakker om te plassen en dan weer rond half 5 omdat vl eruit moet voor zijn werk en dan rond 7 uur omdat de meiden wakker zijn en ik zelf trouwens uit mezelf nu ook. Bloedverlies is opgehouden en alleen nog de groeipijnen in de bm gelukkig.
@ Ingeltje, van harte gefeliciteerd! Een fijne dag! Ik herken je nieuwe kwaal, het niet kunnen slapen terwijl je doodmoe bent en hartkloppingen, helemaal! Ik heb het al 2 weken, erg vervelend! Wordt er alleen maar vermoeider en misselijker van Hopelijk wordt dat snel minder. @ Zeester, veel sterkte vandaag. Moest vanochtend meteen weer aan je denken. Knuffel!
@zeester; lees nu pas je bericht, duim mee voor je en hoop dat je toch nog goed nieuws hebt gekregen! @ingeltje; gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van Hier ook slaap problemen. Dit doordat ik nu al meerdere nachten een paar keer per nacht wakker wordt door hele heftige pijn, kan dan echt 20min niet liggen, zitten of lopen. Morgenochtend een afspraak bij de huisarts. Hopen dat het gewoon mijn darmen of blaas is want begin me nu wel echt zorgen te maken
Ingeltje gefeliciteerd! Zeester wat onzettend balen.. Heb je al nieuws?? Hopelijk gaat het toch goed.. Jojo ik heb dat ook gehad tot ongeveer een week geleden.. Had echt heftige steken in mijn buik, kon dan ook echt niks.. Bij mij gaat het sinds een week goed, volgens mij moest alles even heringericht worden in mijn buik ofzo.. Morgen krijg ik bezoek van de MvM-mevrouw Ben wel benieuwd naar de test.. Toch weer beetje bevestiging.. Ik heb alleen de 16e getest en daarna verder niet meer..
Echt heel grappig, ben al de hele dag op zoek naar iemand met dezelfde klachten als ik... Iedereen is misselijk of heeft krampjes, ik heb niks van dat al, alleen het slapen... Oh man, ik hoop niet dat dit 9 maanden gaat duren... ik word steevast wakker midden in de nacht en dan ben ik meteen klaarwakker en kom ik met geen mogelijkheid in slaap... overdag ben ik een wrak... Nog niet misselijk dus, wel enorme eetlust... ik kan wel blijven eten... en mijn (.)(.) beginnen weer beursig zeer te doen, maar nog niet overdreven... Ik ben wel heel blij dat wij 6 november al de eerste echo hebben, ik geloof niet dat ik nog langer zou volhouden om te wachten hoor, ik vind het zo spannend allemaal en ik ben echt heel bezorgd of het allemaal goedzit...
Ingeltje, gefeliciteerd! Zeester, weet je al meer? Duim nog steeds voor je!! Ik herken het wakker liggen 's nachts. Ben 's avonds zo moe en lig dan maar naar t plafond te staren. Gelukkig ben ik niet misselijk. Mvm is net geweest. Vond t best spannend, maar had een knaltest. Mag meteen beginnen. Heb net al lekker in t bekertje gepiest .