peetje ik neem het ook niet verkeerd op ik leg uit hoe ik er tegenaan kijk.. maar snap jouw onzekerheid ook hoor.. t is zeker leuk la dat babyspul.. masami lief dat je andere wil helpen en die dingen aanbiedt er is vast iemand die je er blij me maakt zie dat zwangernr2 al interesse in de kinderwagen heeft.. kleinmonster ik vind je dapper en ik hoop dat je vriend heel duidelijk naar die ander is dat hij voor jou kiest.. en niet voor haar.. ik zou ook woedend worden om zo'n reactie maar je vriend heeft het je wel verteld dat is wel eerlijk en hopelijk helpt de therapie jullie en kom je er samen weer helemaal uit.. sterkte
Kleinmonster: Grrrr irritant mens die vrouw zeg, waar haalt ze het lef vandaan om nog te sms-en zeg, de B****! Ook respect voor jou hoe je er verder mee omgaat! Leuk kamertje hebben jullie gekocht en is ook 2e hands toch? Zijn leuke spullen 2e hands te koop vind ik Wensdroom: leuk dat je al van die leuke en mooie ideeën hebt! En spannend bijna de geslachtsbepaling! Dan kan je leuk kleertjes shoppen Masami: wat lief van je zeg! Ik zit er misschien wel aan te denken om een 2e hands ledikant te kopen en dan bv zelf te schilderen oid. Heb je misschien een foto? Mn schoonmoeder woont in Friesland (jij woont in Friesland toch?)
Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013 12 juni ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH - MvM 16 juni ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - Zkh - MvM ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - Zkh ♥ Strijkertje(28) - 2e kindje (★ - ? - Zkh ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH 17 juni ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - Zkh - MvM ♥ Maggi(30) - 1e kindje - ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV - Thuis ♥ MaichaMaaike (24) - 1e kindje - BV - Zkh - MvM 18 juni ♥ Linie (30)- 1e kindje (★ - BV - Zkh - MvM 19 juni ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - Thuis - MvM 20 juni ♥ Ingeltje(31) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh - MvM ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV -Zkh (gyn)- MvM 21 juni ♥ Inkiewinkie(33) - 2e kindje -BV-Zkh (geplande ks) ♥ Leo85(27) - 1e kindje - ? - ? - MvM ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje - BV-Zkh 22 juni ♥ Jojo12 - 1e kindje - ? - Zkh - MvM ♥ Liza28(28) - 1e kindje - ? - ? ♥ Juliave (28)- 1e kindje - FV, ZKH, MVM 23 juni ♥ Kleinmonster(25) - 1e kindje - BV - Thuis 24 juni ♥ Fas30(29) - 1e kindje - ? - ? - ♥ Mama15 - 5e kindje - FV - Thuis - ♥ Mangoo - 3e kindje - ? - ? - 25 juni ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis - MvM ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - ? - ? ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★ - BV - Zkh (KS) ♥ Malaika(37) - 2e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Pooh85 (27) - 1e kindje - 26 juni ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - Zkh 27 juni ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★ - ? - ?-MvM ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★- BV - ZKH 29 juni ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★ - ? - ZKH - Moeders voor Moeders 30 juni ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★ - BV - ? - MVM 1 augustus (illegaal erelid ) ♥ Zeester - 3e kindje (JJ) (★- FV - ZKH (3) Meisjes (2) Jongen (3) Verrassing Afspraken Januari: 5 Kimmey pretecho en geslachtsbepaling 7 KaatjesBaby VK, Jossie81 controle VK, Pooh85 VK Wensdroom pretecho en geslachtsbepaling 9 Ingeltje VK, Pooh85 pretecho 10 Wensdroom controle VK, Peetje2012 VK, Zwangernr2 controle VK 11 Linie controle VK, Leo85 controle VK, Zeester intake VK, marjolein controle, Kleinmonster geslachtsbepaling 14 Masami controle VK, Kleinmonster controle VK 16 Veetje83 controle VK 17 Koesterhoop pretecho, Veetje83 20w echo, Malaika echo+metingen 21 Bl0empje Controle VK 22 Snoeppie 20w echo (GUO) 28 Linie 20 wk echo, Maggi 20 wk echo, Tiempje 20w echo 29 Peetje2012 20w echo 30 MaichaMaaike 20w echo 31 Masami 20w echo (GUO), Grumpy VK, marjolein 20w echo (GUO), Bl0empje 20wkn echo, Malaika controle gyn Februari: 4 Leo85 20w echo, Pooh85 20w echo, zwangernr2 20w echo 6 Kleinmonster 20w echo 7 Malaika 20w echo 13 Koesterhoop 20w echo 14 Malaika metingen Maart: 12 Koesterhoop pretecho BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling MvM= Moeders voor Moeders ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ sterretje van Zeester (6 wk) sterretje van Carientje78 (6 wk) sterretje van Vlinder1309 (8 wk) Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!
grumpy leuk dat je mijn ideeën leuk vind. en ja bijna maandag.. we hebben de echo pas s'avonds dus ook de hele maandag nog wachten.. pff ik ben nu toch echt wel nieuwsgierig! vooral ook wie gelijk heeft .. mijn man of de draagmoeder. volgens mijn man wordt het een meisje en de draagmoeder denkt juist een jongen. mij maakt het niet uit, maar wil het nu het dichterbij komt wel graag weten.. en ga daarna zeker shoppen.
Zo (als je zo vroeg wakker bent heb je alle tijd: Malaika en Kleinmonster: jullie afspraken staan er goed bij weer Kh: had nog helemaal niet op jou gereageerd ivm de deurkruk die je in je buik hebt gehad. Ik wist ook niet dat dat gevolgen zou kunnen hebben als je O negatief hebt als bloedgroep (heb ik ook namelijk...) Was alles verder goed nu? (dan kan ik nergens meer lezen namelijk, of ik zie het niet... Kaatje: ik wil je ook nog even bedanken voor je lieve reactie laatst voor alle mama's met een sterretje. Echt een lieve reactie. Had het al eerder willen zeggen maar vergat het steeds... Wat gebeurd er toch met die hersenen van je als je zwanger bent... Blijft dat???
Wensdroom: spannend wie er gelijk heeft Ondanks dat we het geslacht niet willen weten, wil ik denk ik, nog wel een keer een pretecho om nog een keer te kijken.
Mijn gevoel zegt ook dat ik een jongen krijg in dat geval zijn we snel klaar met de naam want dan vernoemen we het naar de broer van vl maar ik moet nog 4weken wachten tot we het zeker weten
vroeg wakker zijn heeft voordelen ik zit nu nog lekker achter/of voor de computer maar moet toch echt zo me aan gaan kleden en aan de slag.. opruimen en poetsen.. moet er morgen toch een beetje toonbaar uitzien als de visite komt om de verjaardag van mijn man te vieren. hoeft geen zooi te zijn ook al zijn we aan het klussen.. een vriendin komt wel fijn helpen vanmiddag. vanwege het op en neer lopen door het klussen is het allemaal best wel stoffig enz.. dus moet er wel ff goed schoon gemaakt worden.. en voor mij is dan hulp erg handig. ze blijft daarna ook eten hier ook nog eens gezellig.
hihi dat wilde ik dus gister ook, maar kom in de winkel erachter dat er alleen winterkleertjes waren, en kindje in zomer wordt geboren.. hihi.. wel alvast 2 hoeslakentjes, en een dekentje in de kleur die we ook in de slaapkamer willen (grijs-blauw/turquose)
uhm ik weet elke week haring Dan moet ik daar maar niet mee stoppen, anders word het nog erger Je vroeg laatst wat de zwangerschasyoga kost, waar ik straks ga 48,- per maand, partners betalen 7,- per les als er partneravonden zijn (is niet verplicht) en je start vanaf week 20 en duurt 15 weken. Yoga is best wel prijzig. Sommige zorgverzekeraars vergoeden het wel.
Jeetje wat liep ik achter.... Er is veel gekletst hier sinds gisterochtend. Ik heb mooie kamertjes voorbij zien komen. En de meeste hebben al net zo veel gehamsterd als ik. Ben wat om me heen aan het kijken voor positiebroeken, want mijn skinny jeans beginnen nu toch wat krap te worden. En aangezien ik mijn meisje niet nu al wil verstikken . Ben tot dinsdag alleen thuis, want ml heeft een skitripje. Helemaal niets aan. Gelukkig heb ik mijn drie muisketiertjes die over mij en de kleine waken. Raar moet dat zijn als je denkt een meisje te krijgen en het is een jongen. Ik ging door de Chinese kalender en de nubtheorie van een meisje uit. Als het een jongetje was gebleken, was dat voor mij ook een hele omslag geweest. Nou ik ga met mijn luie kont uit bed en de paardjes voorzien van ontbijt.
Dank je wel, Grumpy! Ja, dat van die hersenen blijft helaas. Nou is het bij mij wel heel erg gebleven door de Hellp. Dat doet iets met de hersenen. Maar ik hoor van anderen om me heen ook dat het nooit meer helemaal weggaat. Wij gaan zo naar de zwemles van zl en daarna even de stad in. Gisteren ben ik ook al geweest, heb even wat nieuwe basis positieshirts gekocht. Mijn gewone shirts kruipen zo om hoog, ben nu weer helemaal netjes. Nu gaan we een broek voor ml kopen. Fijne dag allemaal!
ja marjolein daar zeg je wat.. moet je uiteraard wel op letten of er al zomerkleertjes zijn. maar ik dacht eigenlijk dat ze bij prenatal en babydump altijd kleding voor alle seizoenen hadden.. maar misschien dat dat niet overal zo is..maar inderdaad dan koop je alvast wat andere benodigde dingen in de juiste kleur.. klinkt leuk hoor grijs met blauw/turquoise (of hoe je dat dan ook schrijft )
Ja lijkt mij ook tiempje.. Zat net ff uit nieuwsgierigheid op de chineze kalender te kijken en bij mn zoontje had de chineze kalender het idd goed en nu zou ik een meisje moeten krijgen volgens de kalender.. Waarom duren 4 weken nog zo lang ???? Ik durf nergens meer van uit te gaan haha achja geduld is een schone zaak
Ik kam best al veel vinden, ook in de uitverkoop, wat prima in de zomer gedragen kan worden. Gisteren voor de helft van de prijs van ducky beau een super schattig setje gekocht.
Hier is gelukkig alles goed! Werd gisteren op mijn werk gebeld dat mijn bloedwaardes goed zijn en er dus geen ander bloed gevonden is. Jij ook die bloedgroep? Grappig. Wel vreemd dat ze jou daar niet op gewezen hebben. Bij mij staat het groot gearceerd in het groen op mijn zwangerschapskaart. Ik moet met 27 weken ook een bepaalde prik en meteen na de bevalling weer. Voor de 1e schijnt het niet zo'n ramp te hoeven zijn, maar dat kan het later wel worden.... (als ik eerlijk ben kan ik het niet goed vertellen, was een technisch verhaal). Maar mij was wel op mijn hart gedrukt dat ik dat wel moet melden en zodoende zat ik donderdag om 22.30 nog in het ziekenhuis. Beter het zekere voor het onzekere, maar alles is dus in orde Nu maar hopen dat ik niet weer zo'n actie krijg (is namelijk echt iets voor mij ) @ Kleinmonster. Vind ook dat je ontzettend sterk over komt. Knap hoor. @ Masami.. lief dat je dat zo wilt delen. Krijg het altijd warm van binnen als ik zoiets lees. Ik ben er vandoor. De wagen ophalen Fijn weekend allemaal!
@wensdroom, Ik was gister in de hema, want had daar nog een bon van, en zit in het centrum... daar zijn geen zomerkleren... Denk wel dat die bij een babydump zijn enzo..
ja dat dacht ik ook dat ze bij babydump en prenatal wel ook alle seizoenen kleertjes hebben en anders goed zoeken.. er zijn vast wel wat winkels waar ze het al hebben en zag dat ook de voorjaarscollecties er ook al weer aan komen binnenkort bij de kleding dus zal voor de babykleding da ook wel zo al weer komen
Pb me maar voor je adres, dan stuur ik hem naar je op. Ik zal bij de pakketdienst wel even vragen wat de verzendkosten zijn. Of als je niet te ver woont dan kan ik hem wel brengen