16 juni - 30 juni 2013 MAMA's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MumL, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Elfrieda welkom. leuk dat je komt meepraten hier.

kh fijn dat je gerustgesteld bent..

Kimmey gefeliciteerd een jongen.. leuk!

ik moet nog wachten tot vanavond dan hebben we pas de pretecho om 21.15 uur.. nog ff geduld.. maar dan mag ik eindelijk weer naar de kleine gaan kijken.. en hopelijk kunnen we zien wat het wordt en waar dat ik de stand in ga veranderen ;) familie vroeg la of ik het liet weten.. maar weet niet precies hoelaat we terug zijn. ( gaan naar Apeldoorn zodat het te doen is voor zowel ons als de draagmoeder) dus moeten ook nog een 3 kwartier terug ongeveer. dus dek dat ik morgen pas kom vertellen wat het is geworden.

tot later vandaag.

voor nu ben ik ff met manlief opgestaan maar ga zo nog ff lekker verder slapen.

2. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wensdroom, zit aan de iPad gekluisterd...
    Geniet ervan vanavond!

3. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Goedemorgen!! Leuk, een jongetje erbij! Het loopt nog leuk gelijk op. Ik wil het nog steeds niet weten al krijg ik steeds meer een gevoel van een meisje, dit was eerst een jongetje.. Nog even geduld!
    Mijn zus wordt vandaag ingeleid en ben zo gespannen voor haar! Het is de 3e maar ze heeft zware bevallingen gehad, hoop zo dat deze goed gaat!
    Zelf heb ik sinds gisteren steeds kramp links onderin, hoop maar dat het niets ergs is. Had gisteren ochtend ook trompet gespeeld, misschien dat het daaraan ligt.. Straks naar de verloskundige, hartje luisteren. Misschien als ik doe alsof ik me heeeel erg zorgen maak (doe ik ook wel) mag ik even kijken, I hope!
    Succes Kaatjesbaby en Wensdroom vandaag! En volgens mij nog meer die vandaag controles hebben, jullie ook succes!

4. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Als ik een iPad had wel.. maar ik mail vanuit de thuiscomputer de enige plek waar ik internet heb.. heb geen iPad, of mobiel waar ik internet op kan krijgen.. alleen dus heel simpel een computer .. maar ben veel thuis dus kan veel kletsen en kijken/meelezen..

Ik ben heel nieuwsgierig.. en hoop dat we t kunnen zien.. en verder vind ik het ook heel spannend of ook alles nog in orde is!

Dit komt omdat bij een nichtje van mij er met de 16 weken pret echo van alles was ontdekt wat niet goed was en waardoor later in ziekenhuis bleek dat de baby niet levensvatbaar was. ( wil jullie niet bang maken zo vaak gebeurt dat niet , maar neem het wel met me mee) haar kindje wat niet gepland maar wel gewenst was is met 18 weken geboren

rond deze tijd moet ik daar extra aan denken en hoop ik extra dat alles in orde is.. dat vind ik dus echt spannend en verder wie heeft een goed voorgevoel de draagmoeder of mij man..

maar nog even geduld vandaag het is bijna vanavond.

alle andere met controles ook veel plezier en succes.

5. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Top controle! Goed gegroeid, mooi hartje!

Jossie, succes, ook voor je zus vandaag! Spannend!

6. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wensdroom, dat is ook ontzettend verdrietig!
    Het blijven helaas medische onderzoeken, en hoe zeldzaam ook maar soms blijkt een baby helaas niet gezond. We duimen heel hard voor jullie kindje! Het is jullie zo gegund!
    Heel veel succes bij jullie echo!

7. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Dank je wel kaatjesbaby .. ik weet dat ook maar al te goed maar je hoopt gewoon dat alles goed is en daarom is het ook spannend. vinden jullie de controles niet spannend, zij jullie daar ook zenuwachtig voor?
    ik denk ook dat dat normaal is.

8. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Zo dames, het weekend is weer voorbij, gelukkig ben ik vandaag altijd vrij :D

Hier productief weekend gehad.. Hebben het KDV uitgezocht voor de baby en een namenlijst gemaakt, en ook het kamertje gekocht en gekeken welke kinderwagen we mooi vinden (maar die gaan we op marktplaats kopen) bij de Babydump :D (Waar ik uiteraaaard weer ben vergeten om die bon in te leveren voor de doos, dus nu moeten we nog een x heen en weer rijden, hoezo zwangerschapsdementie? :D)

Vrijdag weer naar de VK, maar dat zal wel goed zijn allemaal, de weken gaan wel tellen nu :) Ben erg benieuwd naar de 20-weken echo, is toch maar afwachten of alles er goed uit ziet.. Soms tijdens het werk wat meer last van mijn onderrug, dus moet wat beter op mijn houding gaan letten merk ik.. En ineens veel maagzuur, da's wel wat minder..

Wensdroom veel plezier vanavond, hopelijk is alles goed en kom je morgen erg trots vertellen of het een zoon of dochter is!

Welkom Elfrieda!

Kh jij maakt je wel snel druk hihi, hoeft echt niet hoor, lekker genieten van je kleintje!

9. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Ik neem dat soort dingen ook met me mee wensdroom.. Heb er geen ervaringen in maar ben wel altijd bang dat er wat mis is dus zal blij zijn als ik donderdag het hartje weer mag horen kloppen

10. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Zwangernr2 Ik hoop niet dat ik je nu met mijn verhaal bang heb gemaakt, dat is natuurlijk niet de bedoeling.. speelde alleen juist vandaag en de afgelopen dagen door mij hoofd en moest het even kwijt

11. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik neem dat soort nare ervaringen ook zeker met me mee. Wil er niet te veel bij stil staan, want gelukkig gaat het vaak wel goed, maar het zit zeker in m'n achterhoofd en ben weer heel gelukkig als ik het hartje weer heb gehoord!

Werd vanmorgen wakker met hele erge steken in m'n zij en rug. Maak me dan ook weer meteen zorgen. Hopelijk is het niks.

We hebben gisteren naar namen gekeken. Poeh, wat is dat moeilijk zeg! Geloof dat we ons kind iedere week een andere naam gaan geven, haha. Er zijn veel namen die vinden we wel leuk, maar dè naam zit eer nog niet tussen.

Wensdroom, het is al middag, de ochtend zit er al op, hoe eerder is het avond en weet je hopelijk wat het geslacht van jullie kindje wordt. Veel plezier!

Ik ga straks voor t eerst weer werken, nadat ik ziek ben geweest. Ben 4 dagen vrij geweest en daarvoor vanaf kerst ziek. Heb er weer zin in, heb het wel gemist!

Fijne dag allemaal!

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Aaaah wat een lieve reactie!! Fijn dat je weer een beetje rustig bent geworden!

Knuffel!!

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    En wat een leuke banner!

Nog van harte welkom trouwens :)

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Spannend!! We slepen je de dag wel door :)

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Spannend van je zus!! Hoop op een fijne bevalling
    En een echo krijgen door je gevoel een beetje aan te dikken is toch niet nodig als je het hartje al mag horen! Als het hartje klopt, is alles goed met het beebje toch!
    Kramp kan denk ik gewoon groeipijn zijn, bandenpijn?
    Succes!!

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik ken het! Ik was in 2009 samen met een vriendin zwanger, we liepen ongeveer gelijk. Toen zij ook met 16 weken opeens een vreselijke boodschap kreeg (hartje klopte niet meer) ging ik ook een spannende tijd tegemoet. Moest heel erg huilen toen mijn baby nog wel veilig een kloppend hartje liet horen.
    Ik vind het nu ook weer heel spannend, de afgelopen dagen weinig tot niks gevoeld dus begon ook beetje rotgevoel te krijgen (haha zelfs nuchteren Inge is soms best een beetje van haar stuk te brengen :p).
    Gelukkig vandaag weer een hoop gebonk binnen in mij!! Ik ben weer gerustgesteld!

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zo hier weer thuis van het werk. Nu naar school en KDV om de kids op te halen.
    Vandaag ook beetje misselijk. Zou het misschien komen omdat ik nog een restje preisalade overhad van gisteren en om 6.15 besloot deze op de boterham te doen, voor ik ging werken? ;)

Tot later!!

xxx

18. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    dank je ingeltje en ik kan me voorstellen dat toen je ong gelijk met je vriendin liep het voor jou ook echt extra spannend moet zijn geweest
    lijkt me dan heel moeilijk ook. de dag is al half om.. dus dat gaat wel lukken dadelijk boven nog even wat aan het kamertje klussen..
    en dan is het zo avond!

19. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Hallo dames, weer een boel gekletst zie :).

Ik had de vk gebeld, omdat ik nu al 9 dagen niks meer voel van de baby. Moest om half 1 terug bellen, kreeg de assistente aan de lijn en die zei ja de vk verwacht je om half 5.
    Ik belde eigenlijk om wat geruststelling over de tel. Nu wel "blij" dat ik het hartje mag komen luisteren, maar ben nu eigenlijk nog meer zenuwachtig dan voor het telefoontje.

20. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    masami fijn dat je straks even mag gaan luisteren.. alles is vast goed!
    nu zit je natuurlijk zenuwachtig te zijn tot je het hartje hebt gehoord..
    logisch maar gelukkig mag je er straks heen en dat is al over iets meer dan 2 uurtjes

Deel Deze Pagina