Dat is nu wel erg lang ja, zonder beweging. Goed dat je even gebeld hebt!! Ik duim dat alles gewoon oké is en ukkie zich verstopt heeft in een laagje vet Sterkte meid!!
Dank je wensdroom, ik ga van het positieve uit natuurlijk. Maar vond het zo vaag, want ik had dus gevraagd hoe lang de periode globaal is dat je je baby soms niet voelt. Pure gerusstelling en dan krijg ik dit dus. Maar je hebt gelijk hoor nog kleine 2 uur en dan erheen. En jij hebt ook een spannende dag zo, nog een aantal uurtjes en dan weet je welk geslacht jullie kindje heeft en belangrijk natuurlijk of hij/zij helemaal gezond is.
Dames, ik maak me een beetje zorgen... Heb sinds vanmiddag behoorlijke menstruatiepijn... heb het al gegoogled, en het wordt niet als symptoom gegeven voor een groeiende baarmoeder... Iemand die dit toch bekend voorkomt rond deze tijd?.. Geen bloedverlies o.i.d, maar toch vervelend gevoel
Hee allen! Vanochtend onverwacht een echo gehad. Ik had een afspraak ivm medicijngebruik en daar gaf ik aan dat ik echt last had van die pijn in mijn ribben. Deze man die mij begeleid zei dat ik echt niet moest vinden dat ik mezelf aanstelde en dat we NU samen naar de verloskamers gingen om een onderzoek met spoed te laten doen. Daar aangekomen eerst bloeddruk gemeten, perfect, urine ook perfect. En tot slot nog onder de echo! Kindje was druk aan het bewegen en nu al tussen 15 en 20 cm in totaal! Hij gaf tot slot aan dat hij heel goed kon zien wat het geslacht werd want het lag er goed voor en of ik het wilde weten! Natuurlijk wilde ik dit! En... it's a boy!!! Foto hieronder, helaas lag één beentje in een verlichte schaduw iets maargoed, pielemansje is goed te zien Dusse de lijst mag aangepast worden naar een jongen voor mij!!
Gefeliciteerd maggi.. ook een zoon, leuk hoor. Fijn dat alles ook goed was, hopen dat de pijn snel over is
oooh super magi wat fijn dat je zo'n zorgzame man had die je begeleide. en een jongen mooi zeg de lijst word steeds meer aangevuld zo.
Wat leuk Maggi!! Ik kan van de foto helemaal niks maken hihi maar ik geloof je hoor Zal de lijst aanpassen! Marjolein: vervelend dat je buikpijn hebt. Het is voor een ander altijd moeilijk in te schatten wat je voelt, maar ik kan me wel voorstellen dat het toch een soort bandenpijn is ofzo... maar ik weet het niet.
Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013 12 juni ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH - MvM 16 juni ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - Zkh - MvM ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - Zkh ♥ Strijkertje(28) - 2e kindje (★ - ? - Zkh ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH 17 juni ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - Zkh - MvM ♥ Maggi(30) - 1e kindje - ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV - Thuis ♥ MaichaMaaike (24) - 1e kindje - BV - Zkh - MvM 18 juni ♥ Linie (30)- 1e kindje (★ - BV - Zkh - MvM 19 juni ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - Thuis - MvM 20 juni ♥ Ingeltje(31) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh - MvM ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV -Zkh (gyn)- MvM 21 juni ♥ Inkiewinkie(33) - 2e kindje -BV-Zkh (geplande ks) ♥ Leo85(27) - 1e kindje - ? - ? - MvM ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje - BV-Zkh 22 juni ♥ Jojo12 - 1e kindje - ? - Zkh - MvM ♥ Liza28(28) - 1e kindje - ? - ? ♥ Juliave (28)- 1e kindje - FV, ZKH, MVM 23 juni ♥ Kleinmonster(25) - 1e kindje - BV - Thuis 24 juni ♥ Fas30(29) - 1e kindje - ? - ? - ♥ Mama15 - 5e kindje - FV - Thuis - ♥ Mangoo - 3e kindje - ? - ? - 25 juni ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis - MvM ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV - ? ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★ - BV - Zkh (KS) ♥ Malaika(37) - 2e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Pooh85 (27) - 1e kindje - 26 juni ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - Zkh 27 juni ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★ - ? - ?-MvM ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★- BV - ZKH 29 juni ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★ - ? - ZKH - Moeders voor Moeders 30 juni ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★ - BV - ? - MVM ♥ Elfrieda (39) - 3e kindje (J★M) - BV - ZKH 1 augustus (illegaal erelid ) ♥ Zeester - 3e kindje (JJ) (★- FV - ZKH (3) Meisjes (4) Jongen (3) Verrassing Afspraken Januari: 7 KaatjesBaby VK, Jossie81 controle VK, Pooh85 VK Wensdroom pretecho en geslachtsbepaling 9 Ingeltje VK, Pooh85 pretecho, Elfrieda Gyn controle 10 Wensdroom controle VK, Peetje2012 VK, Zwangernr2 controle VK, Strijkertje controle gyn 11 Linie controle VK, Leo85 controle VK, Zeester intake VK, Marjolein controle, Kleinmonster geslachtsbepaling 14 Masami controle VK, Kleinmonster controle VK 16 Veetje83 controle VK 17 Koesterhoop pretecho, Veetje83 20w echo, Malaika echo+metingen 21 Bl0empje Controle VK 22 Snoeppie 20w echo (GUO) 28 Linie 20 wk echo, Maggi 20 wk echo, Tiempje 20w echo, Strijkertje 20w echo 29 Peetje2012 20w echo 30 MaichaMaaike 20w echo 31 Masami 20w echo (GUO), Grumpy VK, marjolein 20w echo (GUO), Bl0empje 20wkn echo, Malaika controle gyn, Elfrieda 20w echo (GUO) Februari: 4 Pooh85 20w echo, zwangernr2 20w echo 6 Kleinmonster 20w echo, Jossie81 20w echo 7 Leo85 20w echo, Malaika 20w echo 13 Koesterhoop 20w echo 14 Malaika metingen Maart: 12 Koesterhoop pretecho BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling MvM= Moeders voor Moeders ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ sterretje van Zeester (6 wk) sterretje van Carientje78 (6 wk) sterretje van Vlinder1309 (8 wk) Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!
Leuk maggi! Onverwachts het geslacht duidelijk! Had je ook een gevoel dat het een jongetje werd? En marjolein, die pijn had ik ook..net naar de vk geweest en het is groei van je baarmoeder. Hartje klopte mooi bij de kleine en toen was ik gerustgesteld, geen echo nodig dus! Mn zus is nog niet bevallen...blijft spannend vandaag! Ik mag op 6 december om 8u voor de 20wkn echo Net bij een vriendin de maxicosi en wipstoel overgenomen en badje. Leuk leuk!
Nou is het nog erger, zie ik wel de piemel en balletjes, maar geen baby ik hoop voor je (en ga er voor het gemak maar vanuit) dat er een hele baby aanvast zat?
Ha meiden, Wauw Maggi, een jongen, gefeliciteerd!!! Dit was toch ook wel een beetje je voorgevoel? Lekker shoppen nu dus Vervelend van de pijn in je ribben zeg, heeft hij niet gezegd hoe dit kan komen? Enneh, ook voor de andere dames die het geslacht al weten, klopte die chinese kalender daarbij? Wij willen het een verrassing houden wat het wordt, maar stiekem dus toch benieuwd of de kalender klopt haha! Sinds die kalender heb ik namelijk een voorgevoel voor een meisje, maar dat is eigenlijk nergens anders op gebaseerd haha! Masami, snap je ongerustheid, maar ze willen natuurlijk je ongerustheid juist wegnemen met het luisteren naar het hartje! Kaatje, super dat je controle helemaal goed was! En wat een mooi buikje zag ik! Jojo, ben je inmiddels weer wat opgeknapt? Leuk dat jullie ook voor een Joolz zijn gegaan! Ja, die met de sterren was wel gaaf, hebben wij ook niet genomen hoor. Wij zijn maar veilig voor antraciet gegaan, maar vond de denim versie ook erg leuk! Jossie, wat spannend voor je zus en jullie! Hopelijk verloopt het nu voorspoedig! Wensdroom, spannend is het zeker! Dat blijf ik ook vinden, ken helaas ook 2 stellen die bij de 20 weken echo nog slecht nieuws hebben gekregen. Maar we moeten er toch vanuit dat het gewoon goed is! Veel plezier vanavond! Hier nog steeds veel hoofdpijn helaas, wel wat minder gelukkig sinds zaterdag, maar het wil maar niet weg gaan.. wordt er nu wel gek van. Oja, bedankt nog voor het meedenken Bloempje, maar ik heb altijd al weinig koffie gedronken, dus dat kan het niet zijn. De kleine heb ik ook sinds die ene keer 1,5 week geleden niet meer gevoeld Ga er maar vanuit dat dit er nu bij hoort. Vrijdag mogen we alweer naar het hartje luisteren gelukkig En wat betreft de zwangerschapscursus, ik ga morgenavond samen met mijn oud collegaatje die ook zwanger is, naar zwanger en fit. We hadden daar geinformeerd en toevallig starten daar morgen meer nieuwe zwangeren, dus dat is natuurlijk wel leuk. Gaan we eens kijken of dat wat is voor ons. Voor mijn rug is dit waarschijnlijk beter, maar yoga blijft ook trekken Fijne dag verder allemaal!
Maggi, gefeliciteerd met je ongetwijfeld hele jongen! Ontzettend leuk! Wensdroom, nog maar heeeeeeel eventjes! Masami, hoop dat je straks gerustgesteld kunt worden. Marjolein, klinkt toch echt als bandenpijn.... Hier even voorgeslapen voor de nachtdienst, nu nog een paar uurtjes studeren. Ik volg jullie op de voet!
leuk weer een jongetje op de lijst.. benieuwd war wij de stand nu op gaan brengen.. stand is nu 4 jongens en 3 meisjes en 3 verrassing.. als mijn man gelijk heeft brengen we de stand weer gelijk.. we zullen het vanavond zien.. maggi gefeliciteerd Jossie spannend hoor van je zus.. fijn dat alles goed was.. marjolein wat rot zeg die buikpijn hopelijk gaat het gauw over..
Oh en fijn Jossie, dat je het hartje hebt horen kloppen en gerustgesteld bent!! Marjolein, ik herken het ook wel die menstruatiepijn. Gelukkig duurt het meestal niet zo lang.