Wat heeeeerlijk!! Ik weet ook hoe het voelt, wat een opluchting hè!! Ik voelde me zelfs fit vandaag, lekker met de jongens buiten gespeeld, heerlijk. Niet eens een dutje gedaan
Ik had hem op 20 gezet gisteren toen ik de lijst bijwerkte, omdat het de 20-weken echo is. Hoeveel weken je dan werkelijk bent maakt voor de lijst niet uit edit: O ik zie dat iemand er al een mooie oplossing voor heeft gevonden!
Ja het is wat stil rond zeester, hopelijk komt ze snel weer mee kletsen. @bloempje wat fijn dat je je zo goed voelt. En niks ego hoor eruit gooien, kun je jezelf alleen maar beter door voelen. @jossie, spannend hoor met je zus, hopelijk houdt ze het een beetje vol. @ellfrieda, een meid ook erg leuk en een zoon van 10 alweer leuke leeftijd, mijn oudste is nu bijna 13. Maar jij hebt het ook niet makkelijk met je overleden dochter, hopelijk heb/kun je het een plek geven. @carnaval, hier in friesland (tenminste waar ik woon) wordt er weinig tot helemaal niks aan gedaan. Lijkt me wel eens speciaal om helemaal in die sfeer te zijn en mee te maken.
Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013 12 juni ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH - MvM 16 juni ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - Zkh - MvM ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - Zkh ♥ Strijkertje(28) - 2e kindje (★ - ? - Zkh ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH 17 juni ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - Zkh - MvM ♥ Maggi(30) - 1e kindje - ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV - Thuis ♥ MaichaMaaike (24) - 1e kindje - BV - Zkh - MvM 18 juni ♥ Linie (30)- 1e kindje (★ - BV - Zkh - MvM 19 juni ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - Thuis - MvM 20 juni ♥ Ingeltje(31) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh - MvM ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV -Zkh (gyn)- MvM 21 juni ♥ Inkiewinkie(33) - 2e kindje -BV-Zkh (geplande ks) ♥ Leo85(27) - 1e kindje - ? - ? - MvM ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje - BV-Zkh 22 juni ♥ Jojo12 - 1e kindje - ? - Zkh - MvM ♥ Liza28(28) - 1e kindje - ? - ? ♥ Juliave (28)- 1e kindje - FV - ZKH - MVM 23 juni ♥ Kleinmonster(25) - 1e kindje - BV - Thuis 24 juni ♥ Fas30(29) - 1e kindje - ? - ? - ♥ Mama15 - 5e kindje - FV - Thuis - ♥ Mangoo - 3e kindje - ? - ? - 25 juni ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis - MvM ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV - ? ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★ - BV - Zkh (KS) ♥ Malaika(37) - 2e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Pooh85 (27) - 1e kindje - 26 juni ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - Zkh 27 juni ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★ - ? - ?-MvM ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★- BV - ZKH 29 juni ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★ - ? - ZKH - Moeders voor Moeders 30 juni ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★ - BV - ? - MVM ♥ Elfrieda (39) - 3e kindje (J★) - BV - ZKH 1 augustus (illegaal erelid ) ♥ Zeester - 3e kindje (JJ) (★- FV - ZKH (4) Meisjes (4) Jongen (3) Verrassing Afspraken Januari: 7 KaatjesBaby VK, Jossie81 controle VK, Pooh85 VK Wensdroom pretecho en geslachtsbepaling 9 Ingeltje VK, Pooh85 pretecho, Elfrieda Gyn controle, Peetje geslachtsbepaling 10 Wensdroom controle VK, Peetje2012 VK, Zwangernr2 controle VK, Strijkertje controle gyn 11 Linie controle VK, Leo85 controle VK, Zeester intake VK, Marjolein controle, Kleinmonster geslachtsbepaling 14 Masami controle VK, Kleinmonster controle VK 16 Veetje83 controle VK 17 Koesterhoop pretecho, Veetje83 20w echo, Malaika echo+metingen 21 Bl0empje Controle VK 22 Snoeppie 20w echo (GUO) 28 Linie 20 wk echo, Maggi 20 wk echo, Tiempje 20w echo, Strijkertje 20w echo 29 Peetje2012 20w echo 30 MaichaMaaike 20w echo 31 Masami 20w echo (GUO), Grumpy VK, Marjolein 20w echo (GUO), Bl0empje 20wkn echo, Malaika controle gyn, Elfrieda met 19 wkn de 20w echo (GUO) Februari: 4 Pooh85 20w echo, zwangernr2 20w echo 6 Kleinmonster 20w echo, Jossie81 20w echo 7 Leo85 20w echo, Malaika 20w echo 11 Pooh85 Controle VK 13 Koesterhoop 20w echo 14 Malaika metingen Maart: 12 Koesterhoop pretecho BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling MvM= Moeders voor Moeders ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ sterretje van Zeester (6 wk) sterretje van Carientje78 (6 wk) sterretje van Vlinder1309 (8 wk) Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!
Even snel een berichtje via mn telefoon. We hebben woensdagavond geslachtsbepaling! Joepie. Word ineens heel zenuwachtig, ben zo benieuwd!! Ik ga snel weer aan t werk!! X
Zo idd heftig wensdroom idd wat ingeltje zegt.. Zou dat zelf ook eng vinden.. Maar echt respect voor jullie zeg dat jullie er zo mee omgaan! Zou het zelf niet kunnen. Maar bij mij het is uiteindelijk wel de bedoeling dat mn vriend mn zoontje gaat erkennen.. Maar dan willen we wel wat verder zijn in onze relatie en alles op orde hebben maar hij ziet mn zoontje wel als zijn kind en hij gaat ook heel geweldig met hem om en mn zoontje ziet hem ook steeds meer aan als zn papa gelukkig als hij een foto ziet zegt hij wel papa maar als hij mn vriend in het echt ziet noemt hij hem bij zn naam haha maar denk als we uiteindelijk samenwonen dat dat ook wel goed komt succes voor over paar minuten bij de pretecho ben benieuwd wat je krijgt Masami: gelukkig dat alles goed gaat en fijn dat ze je lieten komen En nu.. is het tijd voor een magnum!
Goed nieuws Masami! Wat heerlijk! Jossie, al nieuws van je zus? Spannend woensdag, Pooh en peet! O wensdroom, laat ons niet in spanning vanavond! Zo naar de nachtdienst, pffffffffffff....
Masami: fijn alles goed met de kleine! Jossie: succes voor je zus! Maggi: super een onverwachte echo en een zoon op komst Elfrieda: welkom! Heftig dat je dochter is overleden. Was dat tijdens de zwangerschap? Als je het niet wilt zeggen, snap ik dat hoor... Kaatje: succes met werk! Linie: wat super dat je op gesprek mag komen! Bloempje: fijn dat je je beter voelt en weer bijna aan het werk kan gaan! Ingeltje: zelf jij maakt je weleens zorgen: foei Pooh en Peetje: bijna weten jullie of je roze of blauwe kleertjes mag gaan kopen Wensdroom: als het goed is weet je het al of bijna! Dat was wat ik onthouden heb... Hier een offday, weer zo'n hoofdpijn en het weekend weer niet zo goed geslapen... Brrrr, grrrrr! Yoga start hier met 20 wkn en duurt 15 wkn. Dus volgende maand al! Ik voel nog helemaal niets in m'n buik... Verder heb ik mezelf verwent met een massage vanavond, hopelijk trekt die hoofdpijn er wat van weg komende dagen, m'n bovenrug is weer stijf enzo. Slaap lekker voor straks iedereen!
Kimmey: ook een jongen: leuk! Jossie&Kaatje: fijn dat de controles goed waren! Zwangernr2: fijn dat je zo'n lieve vriend hebt! En dat hij zo betrokken is, echt fijn!
Jaaaaaaa,mn zus heeft een gezonde zoon! Noah placenta moest operatief worden verwijderd maar alles gaat goed nu. Morgen in het echt bekijken, bedankt voor jullie lieve berichtjes! Grumpy, vervelend je hoofdpijn! Hopen dat de massage gaat helpen! En wensdroom, wat is het???
gefeliciteerd jossie, fijn dat de kleine gezond is! oww ja!!kimmey ook gefelicteerd! ook een jongen, wat leuk ben benieuwd of wensdroom het al weet...
Leuk!! Hoelaat mag jij? Volgens de Chinese kalender wordt het en jongen. Al denk ik dat het een meisje wordt! Het maakt ons niet uit! Zijn met allebei heel blij ! Ondanks dat het me niet uitmaakt, zou ik toch raar staan te kijken als het een jongen blijkt te zijn, omdat ik steeds naar roze kleertjes loop en echt het gevoel heb dat het en meisje wordt. Ben benieuwd!!
Jij onthoudt echt alles ! Wat vervelend dat je weer zo'n hoofdpijn hebt! Hopelijk heeft de massage geholpen! Ben gek op massages. Heb van de week ook al gekeken naar een zwangerschapsmassage! Lijkt me zo lekker!