Lieve meiden, Ik kom me afmelden bij jullie. Gisteravond om 22.00 uur ben ik ons vruchtje verloren. Vanmiddag was op de echo te zien dat mijn baarmoeder leeg en schoon was. Ik voel me intens verdrietig, leeg en ellendig. Ik heb gelukkig twee gezonde jongens rondlopen en daar prijs ik me heel gelukkig mee, maar tjonge wat doet dit pijn! Ik wens jullie een hele fijne zwangerschap en prachtige baby'tjes in juni! Het ga jullie goed en nogmaals bedankt voor alle lieve woorden en steun! Liefs zeester
Lieve zeester, ik was een paar dagen afwezig dus ik lees nu pas alles. Ik vind het echt heel erg zeg, en wat zal het pijn doen. Ik hoop dat je het verlies met de tijd een plekje kunt geven. Neem nu maar even alle rust en tijd voor jezelf en kom er maar even goed van bij. Het is gek, we kennen elkaar alleen van berichtjes, maar toch voel ik me intens betrokken bij al jullie verhalen. Zeester, heel erg veel sterkte en een heel dikke knuffel!! Mijn gedachten zijn bij jou!
Lieve zeester, Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe ellendig en verdrietig jij je nu moet voelen! Ik hoop dat je veel steun van je omgeving hebt& krijgt! Sterkte & een dikke knuffel vanaf hier!
Lieve zeester, wat een vreselijk bericht. Sluit me helemaal aan bij maggi, ken je alleen van je berichtjes, maar voel me ook erg betrokken! Heel veel sterkte!! Denk aan je! Liefs XXX
Lieve Zeester, Heel veel sterkte de komende periode. Neem de rust die je nodig hebt. Hopelijk heb je veel steun aan je omgeving! Sterkte en ik denk aan je
Lieve Zeester, wat een naar bericht.. Wat ontzettend, intens jammer allemaal. Heel veel sterkte gewenst de komende tijd. Knuffel, Inkie
Lieve zeester, Wat ontzettend naar voor jullie! Wat een verdriet. Ik zit met tranen in mijn ogen... Een paar maanden geleden zat ik in dezelfde situatie. Neem alle tijd die je nodig hebt en heb veel steun aan elkaar. Veel sterkte!
Lieve Zeester, Maggi heeft het mooi verwoord. Ondanks dat je elkaar alleen via hier kent leven we oprecht met je mee en voelen we je pijn en verdriet. Heel veel sterkte, we zullen aan je blijven denken. Alle liefs en een hele dikke knuffel
Lieve Zeester, Heel veel sterkte de komende tijd of je nou geen 1 2 of 10 kinderen hebt, dit was ook een kindje in wording. dat doet netzogoed pijn.
Ach zeester wat verdrietig voor jullie. Heel veel sterkte voor jullie verlies. Veel liefs en een dikke knuffel.
Wat vreselijk Zeester Heel veel sterkte gewenst voor de komende tijd.. Verder eigenlijk geen woorden voor..
sterkte zeester heb vorig jaar het zelfde meegemaakt is echt rot gevoel! hoop dat je gesteund word door je naasten in deze moeilijke tijden! x
Ik ben vandaag ziek van mijn werk naar huis gekomen. Ik meld me bijna nooit ziek, maar het ging echt niet. Het begon vannacht, ik werd wakker met knallende hoofdpijn, ik heb ten paracetamol genomen, en vandaag nog twee keer, maar de hoofdpijn gaat niet over. Verder ben ik veel misselijk en heb koude rillingen. Heb ik nou griep of komt dit door de hormonen? Ik weet het niet, ik weet alleen dat ik me heel belabberd voel...
Lieve zeester, Wat vind ik dit erg voor je..... Heel veel sterkte! Ondanks dat ik je alleen "ken" van hier zit ik hier met tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel. Heel veel sterkte!! Dikke digitale knuffel
Jee, zeester wat erg voor jullie ik wens jullie veel sterkte met de verwerking van alles.. Dikke kus!
Aaaaaaaah lieve zeester ...... nee hè :'( wat ongelooflijk klote ... heel verdrietig nieuws dit... Heel veel sterkte met het verwerken... Liefs
Babbs wat vervelend dat je je zo ziek voelt. Je kleintje neemt al je energie over, dus ik denk dat je je daarom zo ellendig voelt. Beterschap! Hier eindelijk laatste werkdag..ben helemaal kapot .. gelukkig nu 5 dagen vrij jippie ! Xxx inge