16 juni - 30 juni 2013 MAMA's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MumL, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Werkse vannacht!

2. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Jeetje, tot nu toe weer allemaal mooi nieuws! En de stand is weer gelijk.

Jossie gefeliciteerd! En leuke naam!

Ik ben net terug van ziekenhuis. Moeder opgenomen met zware astma. Dus nu snel paardjes laatste maaltijd geven.

Wensdroom al gesignaleerd? Hihi

3. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo dat is heftig! Heeft je moeder dat vaker? Hoe is het nu met je moeder?

Eet smakelijk voor je paardjes :)

4. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je je eindelijk goed voelt!! Heerlijk!

5. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat frustrerend dat het in een land als Nederland zo moeilijk gaat! Kan ik niet bij! Gelukkig duurt het een jaar en niet langer, maar had meer verwacht van zo'n vooruitstrevend land! Wiet wordt gedoogd, maar hier wordt moeilijk over gedaan!

6. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    dames het is wel laat maar hier dan toch een berichtje van mij.. allereerst alles was goed met ons kleintje hartje gehoord ( wow zo mooi) verder mooie hartje zelf gezien.. net hoofdje mooi 2 hersenhelften.. je kon een gevuld maagje zien dat betekend dat het kindje kan slikken en drinken.. een gevuld blaasje en dat betekend dat de nieren werken.. dus helemaal blij..

o ja de stand mag worden aangepast.. we krijgen een meisje

verder betreft de erkenning.. draagmoeder kan de eerste 3 maanden op haar beslissing terug komen ( de wet) en daarna doet zij al afstand.. en kan ze niet meer erop terug komen.. wij zijn dan vanaf na de 3 mnd een jaar voogd voordat officieel de adoptie papieren mogen worden getekend. dus daar hoef je op zich niet bang voor de zijn en de draagmoeder weet echt wat ze doet ( heeft hier met la ons echt lang over nagedacht en ook gesprek met de raad voor de kinderbescherming gehad)

7. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Peetje, ze is wel vaker aan de prednison voor haar astma, maar dit is de eerste keer dat het ondanks de kuur niet over gaat. Dus wel balen.

Gefeliciteerd wensdroom! Ook een meisje, leuk hoor!

8. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Gefeliciteerd wensdroom :)
    En toch gaaf dat er zulke mensen bestaan die dit soort dingen doen :)
    dit is pas geluk aan een ander gunnen :)

En voor nu.. Ik sluit mijn ogen en ik ga slapen.. morgenvroeg bloed laten prikken i.v.m mijn lever.. Die was 3 jaar geleden niet heel goed meer door een slecht verleden en vk wou voor zekerheid ff kijken of die inmiddels weer wat hersteld is.. Best logisch ook al ga ik er wel van uit dat die weer aardig hersteld is.. Vind alleen jammer dat ik nuchter er heen moet dus dat word na het prikken gelijk maar een boterham na binnen werken..
    En wat mijn vriend betreft.. Ben ook echt heel blij met hem en zou hem echt niet kwijt willen en gelukkig zegt ie dat ook over mij:D maar slaap lekker :)

9. Bl0empje

Bl0empje Bekend lid

9 mei 2012
    763
    0
    16
    #3589 Bl0empje, 7 jan 2013
    Laatst bewerkt: 7 jan 2013
    @Wensdroom; Allereerst gefeliciteerd met de meid die op komst is!!! Super dat alles goed was. Heerlijk gevoel!

Ik twijfel ook echt niet aan de keuze van jullie of van de draagmoeder hoor. Alle lof voor deze mensen dat ze iemand zoals julie kunnen helpen, echt helemaal super. Ben op zo'n moment alleen teleurgesteld in Nederland. Inderdaad wat Peetje zegt; wiet wordt gedoogd en over zoiets wordt zo "lastig" gedaan. Alsof jullie al niet genoeg meemaken en meegemaakt hebben in (de aanloop) van dit traject.
    Maar goed..... Het wordt uiteindelijk allemaal goed geregeld, ook al moet je er even op wachten.

Ben oprecht heel blij voor jullie, is jullie zó gegunt!!!

@Tiempje: schrikken van je moeder zeg.. Hopelijk knapt ze vlug op! Sterkte.

Slaap maar lekker allemaal en tot morgen!!
    & @Kaatje: werk ze.... Hopelijk een rustig nachtje!
    Tot wanneer moet/mag jij eigelijk nog nachtdiensten draaien? Of is het een slaapdienst? In ieder geval succes!!!

Liefs.

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    +2 ;)

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wens droom gefeli :)

12. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    @peetje: ik mag woensdag om 15.00 uur en jij?
    Ik heb nu ook een voorgevoel dat het een meisje wordt.... Jongen is ook hartstikke leuk!
    Vl denkt al vanaf het begin een jongen en afgelopen nacht droomde hij dat we toch een meisje krijgen haha, ben benieuwd!

13. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oh en Jossie, gefeliciteerd met je neefje!

En Wensdroom gefeliciteerd met je kleine prinsesje dat op komt is!

Ga nu lekker slapen.... Tot morgen dames!

14. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wensdroom, gefeliciteerd met jullie dochter! Wat leuk dat je nog even langs bent geweest hier!
    Jossie, jij gefeliciteerd met je neefje! Inderdaad een prachtige naam!
    Tiempje, beterschap voor je moeder!

Jullie allemaal welterusten! Ik werk nog even door hier...

15. Bl0empje

Bl0empje Bekend lid

9 mei 2012
    763
    0
    16
    Lieve meiden;

Welterusten allemaal!!!!
    Wij hebben nog volop doorgeklust hier vanavond; de muren moesten allemaal voorgestreken worden voor de stuccadoor die morgen komt werken. En aangezien mijn vriend om 19:00 weg was voor de repetitie, heb ik een deel van de avond alleen gewerkt. Mijn vriend kwam rond 22:15 thuis en was heel blij verrast dat alles al zover af was!!
    Nog even samen de laatste loodjes en daarna alles opgeruimd.... Daarna nog ons bed opgemaakt boven en dan nu eindelijk heerlijk in een net gewassen schoon bedje; zo heerlijk altijd om daar in te kruipen, hihi.

Tot morgen allemaal.

16. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wensdroom gefeliciteerd! Wat leuk een meisje!

Pooh, ik mag pas om 21.00 uur. Moet dus nog even in spanning wachten, als jij t al weet :)!

Slaap lekker allemaal!

17. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    tiempje wat rot van je moeder hopelijk knapt ze snel op..

jossie gefeliciteerd met je neefje

zwangernr2 succes met het bloedprikken goed toch dat ernaar gekeken wordt.

Bloempje lief dat je zo meedenkt, en peetje ook ja wij horen het vaker waarom bij jullie over dit soort dingen zo moeilijk doen.. ondertussen zij wij hier al een beetje aan gewend. de draagmoeder kennen wij uiteraard al een poosje en weet ook zeker dat ze achter haar besluit staat.. ze vind het heerlijk zegt ze om iets goeds te doen in haar leven.. en nou echt wel dat ze dat doet.. vertrouw haar volkomen. kreeg gister van haar een beeldje heel lief maar vooral heel mooi een man en vrouw en een baby die elkaar vast houden.. ze zei past beter bij jullie jullie hebben straks samen als man en vrouw een kind, ik heb een vrouw en 2 kindjes. dus ik wil dit graag aan jullie geven.. echt zo lief..

was ook erg leuk gister onze kleine meid doet het goed.. alles functioneert wat je nu al kunt zien (opgelucht:)) en mijn man zijn voorgevoel klopte.. zegt de draagmoeder tja had het kunnen weten bij mijn dochter dacht ik dat ik een zoon kreeg en bij ons zoontje dacht ik dat het een dochter ging worden.. dus tja u heb ik het weer verkeerd. maar ze vind het erg leuk dat mijn man een goed voorgevoel had! we zij echt heel blij!

pooh en peetje nog heel even en dan weten jullie het ook!

18. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Even supersnel voor ik naar de trein race.. Wensdroom gefeliciteerd met je dochter!!!

19. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Wat een mooi gebaar van dat beeldje :) echt super leuk :)
    En dankjewel.. het is ook wel goed dat ze er na willen kijken en ben zelf ook wel benieuwd of het ook echt goed hersteld is :)

Als het goed is komt vandaag ook de wagen van masami binnen dus kan niet wachten haha :)

En jossie gefeliciteerd met je neefje :)

20. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Wensdroom: super een meisje!!! Leuk!
    Hier met veel moeite me ziek gemeld, heb de halve nacht wakker gelegen met hoofdpijn. Ook morgen niet werken en do ben ik vrij. Is gewoon even beter, maar bah voel me schuldig:(

Deel Deze Pagina