Gefeliciteerd Pooh! Super leuk! Ik ben zo zenuwachtig!! Heel stom eigenlijk, want ben met allebei heel blij! Laat het maar snel 21 uur zijn!
@koeseterhoop : je kunt vanaf 16 weken een pret echo met geslacht bepaling doen en er zijn er ondr andere wij zelf een aantal hier op de lijst die dat hebben laten doen. met de 20 weken echo kan het ook en wordt je ook gevraagd of je wil weten wat het word @pooh : ook een meisje net als mij op de roze wolk en mooie foto hoor gefeliciteerd !
Leuk Pooh! gefeliciteerd! Linie: klinkt leuk en gevarieerd Zwanger en Fit, en je doet dat samen met een vriendin samen: leuk! Ingeltje: fijn dat alles goed is en je het hartje hebt gehoord. Drukke dag heb je zeg! Heb je nog over werk besproken met de vk? Nog eventjes Peetje!
peetje het is al bijna avond .. nog even afwachten.. spannend hé.. had ik ook .. ben benieuwd wat het bij jou word
@pooh gefeliciteerd met je dochter... lekker van genieten!!! @ingeltje, moest even nadenken wat je bedoelde met de babydokter, maar vind hem goed! ... fijn dat je het hartje weer gehoord hebt @peetje, ik hoop dat het snel 9 uur is voor jou.. Nog iets gepland ervoor dat het sneller (lijkt) te gaan?... Waar ga je eigenlijk heen? Hier was net best grappig, had om 1 uur een controle bij de tandarts, dus ik al een beetje bedenken hoe ik het kan brengen dat ik zwanger ben, en vooral dat ik het niet moet vergeten te vertellen. Ik kom binnen, tandarts (vrouwelijk) zo'n dikke toeter, dus ik flap er meteen uit, ook zwanger?!?!?... naja, daar zo 'moeilijk' over gedaan...
Pooh! Super, een meisje!! Geniet ervan vanaf jullie roze wolk!! Prachtige foto! Peetje het is bijna zover Ben erg benieuwd! Haha Marjolein ja zo gaat dat altijd met dingen waar je heeeel moeilijk over denkt. Die gaan dan vanzelf. Wel toevallig! Lijkt echt of iedereen ineens zwanger is? Zoveel om me heen! Linie klinkt leuk zeg die cursus! Gezellig ook Moet nog steeds kijken of ik hier iets kan vinden dat me echt aanspreekt! Ik was net bij de zeeman, een vriendin wilde daar kijken. Nou koop ik daar werkelijk nooit iets, omdat ik toch twijfel aan de kwaliteit ofzo :S Belachelijk eigenlijk. Of ik ben gewoon een beetje een snob Maar ik vond hier toch zoooiets schattigs voor bij elkaar maar 4 euro! Onderstaand setje met romper en zacht broekje. Helemaal blij met mijn goedkope aanwinst
Maggi, wat schattig zeg! Ik wilde ook zwanger en fit doen bij ons in de buurt, maar dat was meteen voor 20 keer. Ik heb gemaild dat ik veel klachten heb en graag eerst 10 keer wilde. En dat is mogelijk! Dus ga het maar doen denk ik. Wi zo graag wat meer bewegen.
leuk maggi echt schattig! ja marjolein zo zie je maar soms zijn de dingen niet zo lastig als je denkt peetje nog eventjes ..
Leuk Maggie, ziet er echt lief uit. Ik heb uitgebreid gekookt om de tijd te doden haha. Nu ben ik stomme spelletjes op de iPad aan het doen. Hoe is het met de moeders die in het ziekenhuis liggen?? Operatie goed gegaan zwangernr2?
Mijn moedertje ligt er nog. Het was vandaag iets beter. Als het elke dag wat vooruit gaat mag ze gelukkig vrijdag naar huis.
Hier een berichtje van mij.. Mijn moeder is inmiddels geopereert en uit de narcose! Ze zegt dat het goed gaat maar wel veel pijn heeft.. Als het kan ga ik morgen naar haar toe inmiddels heb ik de kinderwagen ook masami Dankjewel vind hem echt heel mooi! Las dat er weer geslachten bekend zijn Gefeliciteerd met je meisje pooh! Morgen ga ik gewoon nog een keer vl proberen over te halen.. hopelijk lukt het en de rest lees ik strx terug. Ik ga eerst ff mijn zoontje naar bed brengen